E=MeetC2 De Afterparty!

21-03-2010 08:32 1176 berichten
Wat was het gezellig he! Hier praten we verder over de meeting.
Alle reacties Link kopieren
quote:qwertu schreef op 24 maart 2010 @ 20:02:

Wat een mooi gebaar van jullie, Nijn en Minny!

Ja, en het mooie is, dat het dus eigenlijk Minnys geld is. Edit> maar het komt niet minder uit mijn hart hoor Mal!

JustI en ik bleken een paar gesamenlijke kennissen te hebben. We komen uit dezelfde buurt, kwamen we achter. Ik woon daar niet meer, maar zij wel en mijn ouwe klasgenoten dus ook.

Kleine wereld dus wederom!
quote:Nijntje schreef op 25 maart 2010 @ 12:11:

[...]

Ik was het btw echt vergeten, welke fotos ik had geplaatst. Ik was trouwens bij aankomst juist een beetje geintimideerd door het welkomstcomitee van in het zwart geklede dames die elkaar kennelijk al helemaal kenden!Same here. Ik had me al flink gehaast om van het ene feest (Leiden) naar het andere (Uutreg) te komen. Aangekomen bij de locatie stonden er een stuk of 8 ladies in black toen ik naar binnen wilde en het was net te donker om snel te checken of er bekenden tussen zaten (moet je dan naar gezichten kijken of naar boezems avatar kaartjes ?) Er werd van alles tegelijk gezegd, maar bovenal werd mij spontaan de toegang ontzegd als niet geidentificeeerde ezel man. Klassiek gevalletje van information overload; ik schoot zwaar in de stress, raakte acuut de kluts kwijt en dat kwam eigenlijk pas na het 3e glas wijn weer in orde. Daarna werd het toch nog gezellig
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:qwertu schreef op 24 maart 2010 @ 23:17:

Dictatoriale maatregelen? Behoor jij dan tot de organisatie? Eens een dictator... bovendien hebben Min en ik nog altijd wel een meet in de planning maar dan over anderhalf jaar ofzo.
.
Oja, Zwieb, ik heb maandag gelijk mijn sorry excuse for een baan opgezegd. Deze week zit ik thuis met kotsende kinderen, dus vanaf volgende week ga ik weer de boer op!

Nieuwe ronde nieuwe kansen.
.
Jaaaaaah, die Nijn is me een potje gul....met mijn geld

Ghe
quote:qwertu schreef op 25 maart 2010 @ 16:40:

Wáááát!

Zo, jij dacht "ik pak maar beter even door"? Knopen doorhakken is my middle name.
Nijnerella
quote:Nijntje schreef op 25 maart 2010 @ 16:15:

Oja, Zwieb, ik heb maandag gelijk mijn sorry excuse for een baan opgezegd. Deze week zit ik thuis met kotsende kinderen, dus vanaf volgende week ga ik weer de boer op!

Nieuwe ronde nieuwe kansen.Was dat na het gesprek of al bij voorbaat? Joh, their loss! Scheelt jou weer een hoop energieverspilling.
Die beslissing heb ik uiteindelijk maandagochtend genomen voordat ik erheen ging. Gelijk die knoop doorgehakt, voordat ik hun de illusie zou geven dat ik deze klus af zou maken (en dat ze dus tijd in me zouden investeren).

Deze baan was niet voor mij. Hij paste voor 90 % niet bij me. Foute keuze. En fouten zijn er om te herstellen.

Het is een pijnlijke les, maar het was een goede beslissing om ermee te stoppen.

En dan ga ik nu mijn netwerk weer aanslingeren. :-)
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is;beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
quote:Laura289 schreef op 24 maart 2010 @ 20:06:

goedkope wijn

euh... Geve?Is geen nieuws hoor, wijnfraude heeft al altijd bestaan en als ik me niet vergis handelt het artikel over dure wijn, niet over goedkope. Met goedkope wijn loont het de moeite niet om te frauderen, tenzij je die zou willen verkopen als dure. Maar dat doe ik dus niet. Ik hoop u hiermede voldoende te hebben ingelicht en verdwijn hier definitief. Een gegeven paard enzo...
quote:Courage schreef op 26 maart 2010 @ 09:47:

Oh Nijntje, ik heb van jouw werkverhalen helemaal niks meegekregen. Dapper hoor! Hoe lang zat je daar?

Het dappere zat er vooral in dat ik het nog 2 weken heb volgehouden, terwijl ik na een half uur al wist dat ik een vergissing had gemaakt door deze klus aan te nemen.

Twee hele lange weken... :-)
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is;beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Whahahahahahaha Courage!!!! Dat klachtenformulier

Trouwens Zwieb, ik ben stiekem een beetje benieuwd naar je fantasy boek... Ik las het op "elkaar helpen-topic" Wat fantastisch trouwens dat iedereen elkaar geholpen heeft
quote:Lovestar schreef op 26 maart 2010 @ 18:55:

Whahahahahahaha Courage!!!! Dat klachtenformulier

Trouwens Zwieb, ik ben stiekem een beetje benieuwd naar je fantasy boek... Ik las het op "elkaar helpen-topic" Wat fantastisch trouwens dat iedereen elkaar geholpen heeft Het ligt nu even stil. Ik heb correcties gehad van een docent engels met ook een paar inhoudelijke suggesties waar ik echt de tijd voor nodig heb om over na te denken of ik het wil aanpassen en zo ja hoe.
geve, laat je vooral niet door mijn onnozelheid verjagen zou ik zeggen

Ben blij dat we niet gaan bowlen, ik heb zojuist vastgesteld dat ik er nog altijd geen euh bal van kan....
Ik wil nog even sorry zeggen dat ik nog niet bezig ben geweest met het ingezamelde geld, ik heb een zieke man en kind in huis gehad deze week, en zelf ook in de lappenmand gezeten, maar volgende week ga ik het storten en ik zal het bedrag dan even doorgeven, ook aan de stichting!
Stressed is just desserts spelled backwards
Mal, doe eens niet zo mal! (sorry.. hele flauwe woordspeling, maar ik vond hem grappig )

nee hoor gekkie, er is niemand die daar aanstoot aanneemt, en als ze dat wel doen, dan verwijs je ze maar door naar mij!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:Maleficent schreef op 26 maart 2010 @ 19:31:

Ik wil nog even sorry zeggen dat ik nog niet bezig ben geweest met het ingezamelde geld, ik heb een zieke man en kind in huis gehad deze week, en zelf ook in de lappenmand gezeten, maar volgende week ga ik het storten en ik zal het bedrag dan even doorgeven, ook aan de stichting!

Nou het is een verschrikking, ik ben al bezig met een klachtenbrief naar de organisatie. Oh wacht..dat was ikzelf... Nou ja, gelukkig weet ik dan dat ik niet op typfouten hoef te letten.

Mal, niet zo raar, het maakt toch helemaal niet uit.
quote:Laura289 schreef op 26 maart 2010 @ 19:29:

geve, laat je vooral niet door mijn onnozelheid verjagen zou ik zeggen No worries, ik was zelf aan het geinen en ik kan wel harder zetjes incasseren. Maar ik heb hier (in dit topic) en daar (in Nederland) toch niets te zoeken en dan is zelfs het kleinste zetje al goed genoeg voor een strategische terugtocht. Have fun!
Lieve Mal, de zieken gaan voor geld storten! We weten dat het goed terecht komt. Beterschap voor de zieken en zorg ook goed voor jezelf
quote:geve schreef op 26 maart 2010 @ 21:34:

[...]

No worries, ik was zelf aan het geinen en ik kan wel harder zetjes incasseren. Maar ik heb hier (in dit topic) en daar (in Nederland) toch niets te zoeken en dan is zelfs het kleinste zetje al goed genoeg voor een strategische terugtocht. Have fun! I know!
quote:biol schreef op 26 maart 2010 @ 19:33:

Mal, doe eens niet zo mal! (sorry.. hele flauwe woordspeling, maar ik vond hem grappig )

Eensch!

Beterschap voor je man en zoontje! En voor zover dat dan nog lukt, let een beetje op jezelf ook he!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven