Kinderstoel

25-03-2010 15:11 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met de webwinkel meegroeikinderstoelen? Het model Yasmine lijkt me wel wat, maar ik ben het type dat graag dingen even wil aanraken, vasthouden, voelen..om te zien of het wat is! Maar op zich lijkt het me wel een stevige stoel. Ik ben benieuwd of er iemand is die ervaring met deze site en evt. dit model stoel heeft!
Ja ik heb de amber, bevalt prima en vind hem heel mooi. Heel snelle levering ook.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik had er destijds ook al een topic over geopend maar waren niet zoveel reacties dus heb de gok maar gewaagd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
.
Geen ervaring met deze stoel, wij hebben die van Ikea, kost ¤ 15, inclusief blad en ik ben er erg tevreden mee. Ik vind het ook erg handig dat je 'm vrij makkelijk mee kunt nemen, omdat 'ie licht is en simpel uit elkaar te halen is.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Wij hebben een Stokke. Die bevalt prima. Zou dat ook iets voor je zijn? Vind hem mooier/strakker dan die yasmine.
Oeh die zijn leuk! Altijd gedacht voor een Stokke te gaan als het ooit zover is, maar vind de Yasmin minstens zo leuk! En toch iets betaalbaarder vind die Wenge met Lime erg mooi.
vind ze eigenlijk nog leuker dan een trip trap!
Vind die caya ook wel erg mooi :d

Heb geen ervaringen met die website, maar daarvoor is het forum, ben hier al veel leuke spulletjes tegengekomen!
Ervaringen met deze meegroeistoelen heb ik niet, maar wel met de Stokke. Een meegroeistoel is erg prettig. Mijn kinderen zijn 4 en 6 en gebruiken deze nog altijd. Ze willen liever niet op een grotemensenstoel, altijd op hun eigen stoel.

Ik vind de Yasmine erg mooi en zeker goed geprijsd ;).
Ik was ook van plan hier een stoel te gaan bestellen! Vind ze idd aantrekkelijk geprijsd en juist doordat ze minder strak zijn passen ze beter bij ons interieur. Dus ik lees mee naar ervaringen!
Nog geen ervaring, dus je hebt er niet zoveel aan, maar wij gaan ook de Yasmine bestellen.
-
WIj gaan voor de Caya Wengé...!
Ik heb geen ervaring met meegroeikinderstoel maar wel met www.kinderstoel.com Daar worden een diversiteit aan kinderstoelen aangeboden voor een wel heel speciale prijs. Voor de Yaris betaal je slechts 49,95. Neem eens een kijkje zou ik zeggen.

Ik heb er ook besteld. Levering was binnen 2 dagen in huis.

Groet,

H. de Groot

quote:koa75 schreef op 25 maart 2010 @ 15:11:

Heeft iemand ervaring met de webwinkel meegroeikinderstoelen? Het model Yasmine lijkt me wel wat, maar ik ben het type dat graag dingen even wil aanraken, vasthouden, voelen..om te zien of het wat is! Maar op zich lijkt het me wel een stevige stoel. Ik ben benieuwd of er iemand is die ervaring met deze site en evt. dit model stoel heeft!
En jij dacht, kom, laat ik me eens aanmelden om dat te vertellen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven