Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
Ik heb trouwens echt een goeie stagiaire

Ze heeft op mijn pasje wel eens een ov-fiets gepakt (wel iedere keer op mijn initiatief) en kwam er gisteren achter dat ik ¤ 2,85 per keer betaal voor zo'n fiets. Ze wilde me daarvoor geld geven, maar dat wilde ik niet hebben.

En toen was ze vanochtend eerst naar de Starbucks geweest. Ook omdat ze er zelf al dagen zin in had, maar dus ook om voor mij een White Caffe Mocha te halen. Precies zoals ik 'm altijd drink: met magere melk en zonder slagroom

Ze was daarna met het tasje met de bekers koffie op de fiets gegaan om snel naar kantoor te fietsen voordat de koffie koud zou worden, terwijl ze veel te veel kleren aan had. Vanmorgen was het al best warm dus ze kwam helemaal oververhit aan op kantoor
Ik heb sinds een uurtje ineens een soort rare rugpijn ter hoogte van mijn linker schouderblad. Alsof mijn spieren daar zich aanspannen. Niet fijn!

Wat lief van je stagiaire trouwens Age!
Oh, dat is vreemd Drift. Tijd om te ontspannen dus!

Misschien moeten we een meet plannen bij de masseur?

Oh ja, we moeten allemaal niet vergeten dat we a.s. weekend de klok moeten verzetten. Of anders komen we allemaal te laat op onze meet

Ik vond Zesde Zintuig serieus even eng net
Een massage zou wel fijn zijn inderdaad

Welke kant moet de klok op dit weekend? Ik weet dat echt nooit en ben altijd bang dat ik dan op maandag te vroeg of te laat of te wat dan ook op mijn werk sta
Oh, ik kijk geen zesde zingtuig. Ik kijk nu Bloedverwanten op Ned1. Geen idee waar dat precies over gaat maar het is een Nederlandse dramaserie volgens mij.
Het is Lente ('Spring' in het engels dus). Dus dan 'springt' de klok vooruit.

Of het is voorjaar, dus de klok gaat vooruit. Dat is makkelijker

Oh ja, ik heb de 1e aflevering van Bloedverwanten gezien. Wel leuk, maar ik heb het dus niet gevolgd.

Nu bij Zesde Zintuig de moord op een politieagent in Enschede. Ik weet dat nog wel, die agent is bij een klasgenoot van mij doodgeschoten. Was midden in de stad...
Dus zondag spreken we eigenlijk om 12u af ipv om 13u
Niet zo verwarrend doen Age

Ik ken de trukjes inderdaad wel met al die ezelsbruggetjes. Helaas vergeet ik ze altijd weer
Drift Jij bent best slim van jezelf, maar stiekem ben je toch verpest door GTST vermoed ik

Ik zal je zaterdagavond wel even sms'en dat je de klok moet verzetten en naar welke kant dan.

Al met al komen we een uur slaap tekort a.s. weekend.

En dat probeer ik te compenseren met een uurtje langer slapen morgen. Heb zin om wat later te beginnen met werken, want het is tenslotte toch vrijdag
quote:AgentL schreef op 25 maart 2010 @ 22:23:

Drift Jij bent best slim van jezelf, maar stiekem ben je toch verpest door GTST vermoed ik

Dank je Age, ik ben blij dat je me in ieder geval op waarde weet te schatten

En fijn dat je me zaterdag per sms wilt ondersteunen

Van mij mag je best wat later beginnen morgen, ik zou willen dat ik dat ook kon doen. Wordt een beetje lastig, vrijdag is voor mij meestal de drukste dag van de week

Morgenmiddag ook nog soort van crisisdienst (vanaf morgen standaard iedere vrijdagmiddag) dus ik kan mijn lol op denk ik
Mijn blunder van de dag trouwens... Aan het begin van de avond ben ik even naar de Kruidvat geweest. Had vanalles nodig maar in ieder geval tandpasta want die is bijna op. Ik heb werkelijk waar alles gekocht om mijn haar prachtig in model te krijgen, om mijn make-up van mijn gezicht te krijgen en mascara om de boel er weer op te smeren. Helaas ben ik de tandpasta vergeten
Ik wilde typen: "hele herkenbare blunder". Maar in mijn geval is het dan altijd zo dat ik dan voor tandpasta naar de Etos ga maar dat 'mijn' tandpasta op is en dat ik dan maar andere dingen ga kopen

Kijk, in ATWT weten ze tenminste hoe dat moet: Paul is getrouwd met Meg (en zij is zwanger van hem) maar nu is Meg ontvoerd door Paul's vader James Stenbeck. Die toevallig ook nog eens de meest Slimme & Achterbakse Crimineel ter Wereld (As the World Turns enzo ) blijkt te zijn.

Maar hoe lost Paul dit op? Die krijgt gewoon een visioen en laat door Carly (eigenaresse van een nachtclub, moeder van 3 kinderen, ex-vrouw van ex-detective Jack, ex-kledingontwerpster en ex-interieur ontwerpster) even een schets maken en hupsakee! Ze weten in welk huis Meg opgesloten zit, samen met James.

En alleen maar omdat Paul een gedetailleerde visioen krijgt: ze zit op een Onbewoond Eiland, in een huis waar een bord met een afbeelding van 2 zwanen erop voor staat

(ik lig in een deuk trouwens!)
Ik zie niet meer zo goed, dus laptop gaat uit en ik duik m'n bed in. Trusten!

(succes met je werk morgen Drift!)
GTST was slecht vanavond, maar ATWT is geniaal!!

Meg gaat rondsluipen in het huis (ze heeft de deur open gemaakt met een haarspeldje ) terwijl James boodschappen doet.

En ja hoor, in de andere kamer, opgesloten in een kooi, zit...... -tromgeroffel- ....Dusty Donovan!!!

Dusty!! Die toch echt dood was!!

Hoe geniaal is die serie?
Fijn hoor, die update van ATWT zonder dat ik hoef te kijken

Kruidvat/Etos-gebeuren: check!

trouwens!

Het regent

Om 10.00 uur komt de kraamzorgmevrouw, dus ik ben al op en ga zo maar eens douchen. Xan is ook vrij vandaag

Hadden we nu inderdaad al een tijd afgesproken?
Peas on earth!
Ik kreeg trouwens net een 'evaluatieverzoek' van bol.com omdat ik vorige week een tweedehandsboek via hun website heb gekocht. Baalde daarvan, want dat bleek gewoon een veel oudere versie te zijn van het boek dat ik besteld had (ook ander ISBN-nummer), dus helemaal niet het boek dat ik besteld had. Was een namenboek, dus wel essentieel of dat uit 1997 of uit 2007 komt (met andere/nieuwere namen daarin opgenomen). Heb net een heel slechte recensie gegeven
Peas on earth!
Kun je in zo'n geval dat boek niet terugsturen? Want is het toch een ander boek (want ander ISBN) dan wat je besteld had.

Van mijn uitslaapplannetje kwam weinig terecht. Was al rond 7u wakker, grommm!

Ben pas om 8u uit bed gegaan en nu zit ik wat dingen te doen (forum, mail etc) maar moet eigenlijk gaan aankleden en richting werk...

Veel plezier met kraamzorgmevrouw Erwt
Oh ja Erwt, wist jij dat het vandaag NATIONALE PANNENKOEKDAG is?
Beetje jammer dat die meisjes hier rechts niet gestyled zijn. Moeten we daar nu de hele week tegenaan kijken?

Mijn stagiaire heeft een slechte invloed op me. Ze heeft me wat kledingtips gegeven (ze is echt goehoed!) dus nu ben ik vanmorgen naar de WE gegaan. En kwam met een lege portemonnee naar buiten
Wauw, nationale pannenkoekendag! Jammer dat we vandaag geen pannenkoeken eten

De kraamzorgmevrouw is alweer weg. Ze was heel aardig en moest ook lachen dat ik had moeten huilen om het kraampakket . Verder beetje algemeen praatje en uitleg.

Ik heb het boek ook teruggestuurd Age. Lullige is wel dat dat je dan zelf de portokosten moet betalen, maar goed...
Peas on earth!
Dat is inderdaad jammer Erwt, dan hebben ze wel een negatieve beoordeling verdiend

Ik heb toch weer bedacht dat ik vanavond naar een voorstelling 'moet' dus ik ga nu snel naar huis om couscoussalade (met feta, erwten, tomaat, aubergine en rozijnen) te maken.

(jaja, werken in de culturele sector is best pittig: 4 voorstellingen in 4 dagen )
Thuis en weekend!

Ga eerst eten maken want ik heb honger.

Erwt, heb je de kraamzorgmevrouw beschuit met muisjes voorgezet?

Age, couscoussalade klinkt goed! Veel plezier met de voorstelling!
Ja, m'n couscoussalade is erg lekker! Met gegrilde auberginestukjes, erwten, tomaat, feta, rozijnen, sla en een dressing van olijfolie, citroensap, peper/zout, honing, djahé en koriander.
En voor weekend!!

Wat ga je eten Drift? En Erwt, wat heb je dan wél gegeten?
Ik heb tortilla's gehad Age. Maar eigenlijk een beetje te veel gegeten. Had vandaag overdag niet zo veel gehad dus veel honger.

Na wat voor voorstelling ga je vanavond Age?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven