Postcrossing 4

07-03-2010 12:00 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier doen we verder aan postcrossing!

Voor uitleg en kaartenwinkels, zie eerste post!
@ Noa_lynn ik heb een uitnodiging verstuurt
quote:Harja schreef op 25 maart 2010 @ 21:18:

@ Noa_lynn ik heb een uitnodiging verstuurtIk heb je geaccepteerd.
Heb idd meerdere vriendinnetjes met jouw naam harja ;)

Vandaag een kaartje uit de usa gekregen, op zich niet een bijzonder kaartje. Maar goed, mocht ook weer een kaartje naar usa.

Iemand vroeg hoe het met de zieken ging... Hier nog niet echt helemaal goed. zit nog steeds thuis...
anoniem_7112 wijzigde dit bericht op 25-03-2010 21:52
Reden: niet echt helder..... foutjes verbeterd
% gewijzigd
quote:justme80 schreef op 25 maart 2010 @ 21:26:

Heb idd meerdere vriendinnetjes met jouw naam harja ;)Ik heb nu alleen Harja in mn lijst staan (met dr echte naam), niemand met dezelfde naam als Harja.
@just me sorry ik had niet bij jou vriendjes gekeken
Hahahah Maakt niet uit is ook wel toevallig :P:P Volgens mij heb ik er 3 intotaal ;)
quote:justme80 schreef op 25 maart 2010 @ 21:53:

Hahahah Maakt niet uit is ook wel toevallig :P:P Volgens mij heb ik er 3 intotaal ;)Klopt, vandaar dat ik maar even voor de zekerheid ging .
Ja,.. je hebt groot gelijk ;)
Ik heb jullie net een mail ivm meet gestuurd.

En Harja, ik heb je gevonden via Hyves! Lachen joh, ik heb ooit al eens een kaartje van je ontvangen!
Vandaag weer twee Hurrays gekregen, uit Brazilie en Tsjechie. Dus ik mag vier kaartjes versturen . Zo maar ns even adressen aanvragen.

Ook lagen er drie kaarten op me te wachten toen ik thuiskwam. Een van de Titanic uit Ierland (helaas geen ID), een kleurrijke uit Finland en een cartoonkaart uit Frankrijk. De laatste is niet mijn smaak, maar ach, ze waren allemaal druk beschreven en dat vind ik vooral altijd erg leuk.
@ c_estelle klopt ik heb hem net opgezocht vorig jaar

jeetje wat toevallig
Ook met deze zieke gaat het niet goed. Hele dag in bed en nu mag ik er even uit. Morgen de hele dag werken dus die migraine MOET weg. Vanochtend bij de dokter besloten de dosis van medicijnen te verhogen. Hopelijk gaat het effect heb.

Ik ben bezig met het aanvragen van kwijtscheldig voor allerlei belastingen. Heel saai! Ik had liever een hoeraatje zodat ik een kaartje kan sturen.

Leuke groep hebben jullie voor de meet. Word vast supertof!

Welkom terug Zazana, ik wens je heel veel succes met je scriptie!!! En verwen jezelf met postcrossen, werkt prima samen
quote:Kozoo schreef op 25 maart 2010 @ 18:34:

Haha, Janna, die moomins zijn toch geen beren? Dat zijn toch nijlpaardjes ofzo? Ik heb een beker van Moomin waar ik elke ochtend mn koffie uit drink, ooit gekregen van n vriendin die tijdelijk in Finland woonde. Nou ja, ik heb iig altijd er een nijlpaardje in gezien. Waarschijnlijk is het geen bepaald soort dier, maar gewoon.. een moomin!Ja, ik weet ook niet wat het zijn. Maar ik bedoelde die witte beesten... want er horen blijkbaar ook mensen bij... Hahaha... Lastig!
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Beterschap weer, voor alle nog steeds zieke zieken!!

Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Lag ik net te weken begon "wie is de mol"...

@Stefanie > mijn kaart naar de Filippijnen heeft er 38 dagen over gedaan, er is nog hoop. Toch nog even geduld hebben!

@Janna > heb even op Wiki gekeken: Moomins schijnen een soort trollen te zijn die op hippo's lijken. Weet je trouwens dat de tune van die serie door Vader Abraham geschreven is. Wat een wereldster toch

@ Zazana > ik heb sinds een paar weken hyves, maar heb er nog niets mee gedaan, ach ja, digibeet Mijn kinderen vinden het niks en willen me ook niet toevoegen... Ben op PC te vinden bij Cleootje. Wat voor onderwerp heeft jouw scriptie?
Goedemorgen meiden!

Zo daar was ik ook nog even snel, ik moet met een uurtje op mn sollicitatie zijn! Ik heb er zin in!

Loop deze hele week al te stuiteren.. vreemd vreemd vreemd haha!

Gister nog een kaartje gekregen van de kinderboeken rr.. Helaas geen RR

Vanmiddag ga ik weer even uitgebreid reageren!
Oehh tine, ik begin alvast met duimen voor je :D

hier verder geen PCvorderingen, helaas pindakaas, misschien straks nog.

Ik mis de zon wel al vandaag! verdorie was was het lekker gisteren!

Zazana, jij ben goedb ezig met je scriptie :D maar gezellig dat je er weer bent.

En ligaa, van mij krijg je een digitaal klavertje 4, geluk kun je wel even gebruiken met zoveel pijn!
Chayuz, dank je!!!

Ik mis ook zeker het zonnetje, al heb ik het gister al voor elkaar gekregen om mn schouders te verbranden...
Toi toi toi Tine!
Succes Tine, ga voor je duimen!!!! ( het is natuurlijk het mooiste werk van de heeeeeeeeeele wereld ;))

Och jeeeeeeeee gister al je schouders verbrand... doe je goed ;)

Ik mis het zonnetje ook... alhoewel ik niet veel buiten kom nu, maar heb het nu wel KOUDDDDDDDDDDDD
@tine: Veel succes met je sollicitatie, voor wat voor een baan? Iets met kinderopvang, toch?

@ligaa: Vervelend dat je je zo belabberd voelt! Sterkte!

@neferisis: Heb je profiel bekeken, leuk! Ik studeer Italiaans en schrijf een bachelorscriptie over een bepaald verhaal (een menselijk hart dat wordt opgegeten) dat steeds terugkomt in de italiaanse literatuur van de Middeleeuwen! Scriptie is in het Italiaans, dus flink pittig!

Ik vind het nu alweer leuk om terug te zijn :-)
Heb trouwens nu weer 6 kaarten onderwerg: Harderwijk, USA, Canada, Nieuw-Zeeland, Rusland en Duitsland.
Suffe grijze dag hier, dochter vertrok met regenbroek aan richting school. Blij dat ik gisteren de tuin geschoond heb. Ga nu aan een werkopdracht beginnen die ik al de hele week voor me uitgeschoven heb. Bleh! Hoop dat de postbode mijn dag nog kan kleuren...
Ja heel gezellig dat je weer terug bent, Zazana

Jij heel veel succes met je scriptie.. jeetje italiaans... si si ..
Zazana, jammer dat je de 11e niet komt. Ik had graag mijn stadsgenootje ontmoet Ik zal mijn best doen ons goed te vertegenwoordigen.

Je scriptie klinkt leuk. Heb je het onderwerp zelf uitgekozen? En weet je wat je gaat doen als je je diploma hebt?

Zelf hoop ik op 11 april te kunnen zeggen dat mijn eindgesprek goed is gegaan en ik mijn HBO-diploma op kan halen. Mijn rapport is goed ontvangen, dus ik het gesprek zal ook goed gaan. De vraag is alleen nog of alle agenda's op elkaar aansluiten.

Tine, ik duim voor je!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven