Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Sjessis Mariannanas, wat een verhaal. Ik heb daar nooit wat van meegekregen, maar "grappig" om te lezen dat forummers hier inderdaad vergevingsgezind zijn en dat ze gewoon weer meeforumt. Nou ja, wie weet forum ik ook wel met haar natuurlijk, want weet tenslotte niet wie het is (voor de duidelijkheid, ik zit niet te vissen of zo )

Noah, ik weet niet of er twee kampen waren gisteren, denk dat het merendeel toch wel ergens in het midden zat. Mijn eerste reactie nadat TO Die Post deed, was ook, wat érg voor haar, maar daarna heb ik ook meteen iets gezegd van laten we nou niet te hard van stapel lopen, maar het hek was binnen tien minuten al van de dam. En op zich snap ik het ook wel, want "niemand moet aan onze Chatterly komen" natuurlijk. Maar het is gewoon niet fair om meteen pagina na pagina na pagina vol te schrijven met speculaties, terwijl Lil ziek en onwetend in haar bed lag. Om maar niet te spreken over het Hyves-gebeuren, nou ja, toch maar wel, ik kon gewoon niet geloven dat dat gebeurde, net koud een maand (?) nadat iedereen hier verontwaardigd was toen GS hetzelfde deed. En dan nog trots verkondingen wat er gevonden was ook

Ik hoop dat die twee eruit komen, maar denk dat ze beiden niet lekker geslapen hebben vannacht.
Ik heb net pas alle berichten op dat topic gelezen vanaf het moment dat Lil-Star haar vakantiefoto's heeft neergezet en ik ben echt verbijsterd over wat ik allemaal heb gelezen. Eerst was bijna iedereen het eens met Chatterly en kon Lil-Star geen goed doen en opeens was bijna iedereen het weer eens met Lil-Star en was Chatterly de gebeten hond en tussendoor had iedereen mot met iedereen .

Het maakt mij verder niet uit wat er nu precies gebeurd is en ik denk dat Lil-Star is wie ze zegt dat ze is, maar ik vind het heel naar voor Chatterly dat ze zo lang moest wachten op een berichtje van Lil-Star, dat vind ik echt onbegrijpelijk en getuigt voor mij niet van goede manieren van Lil-Star en daarom begrijp ik haar eerste reactie van teleurstelling ook wel.

Ik heb nu het vermoeden dat Chatterly door de gehele gang van zaken (razendsnel van forumheilige tot gebeten hond) een vieze smaak in haar mond heeft gekregen (en daarom ook waarschijnlijk nu niet meer reageert en wellicht zelfs hhaar avatar heeft verwijderd) en al praten Lil-Star en zij het hierna uit, zo mooi en onbedorven als het eerst was wordt het nooit meer....
Alle reacties Link kopieren
1. Dit hele verhaal zou voor mij de reden zijn om nooit iets aan te nemen van een vreemde. En al helemaal niet onder toeziend oog van een hijgende menigte.

2. Wie is GS?
Geen stijl Nijntje.

@Evi, nee het vervolg heb ik niet meegekregen. Meen je dat nou echt?
quote:Nijntje schreef op 26 maart 2010 @ 12:45:

1. Dit hele verhaal zou voor mij de reden zijn om nooit iets aan te nemen van een vreemde. En al helemaal niet onder toeziend oog van een hijgende menigte.

2. Wie is GS?My thoughts exactly. En om dezelfde reden zou ik dus nooit mijn luxe reis aan een wildvreemde aanbieden. Tenzij anoniem, en dan wil ik er ook niets over horen. Kan ik mooi mijn eigen fantasie in stand houden.
Gek fenomeen, rellen op inetrnet. De oorzaak is vaak, volgens mij, dat het hele roddel en achterklap gedeelte direct en zichtbaar gespuid wordt. In een reallife ruzie vindt dat nu net achter de schermen plaats. Er worden eerst vriendinnen gebeld, adviezen gevraagd en als je samen een beetje op 1 lijn zit wordt de derde heerlijk beroddeld en besproken. Vage roddels worden feiten, maar je houdt ze lekker voor je en verteld het hooguit door aan een andere vriendin. De derde partij komt het maar zelden te weten en feitelijk is er dus niks loos. Want je kijkt wel link uit om zo maar beschuldigingen te uiten.

Maar hier op internet is elk vaag idee direct een feit the size of a cow. Vooral omdat iedereen dat namelijk ook al laaaaang dacht, en haar ook nog heeft gekend op de peuterspeel, dus is het zo. Wát er dan zo is, doet er niet meer toe. De toon is al gezet.

Grappig hoor, dat internet.
quote:Nijntje schreef op 26 maart 2010 @ 12:45:

I couldn't agree with you more.
.
Ik had juist zo'n prachtig snedig antwoord geformuleerd... topic weg!

Nu dan maar hier....

quote:RemboEnRembo schreef op 26 maart 2010 @ 23:06:

[...]

Zal er een filmpje van maken voor je

Die heb je toch al? Ik kreeg laatst dit van je. Mailtje had als onderwerp "zie mijn piemol eens tot een hoogtepunt komen"...

http://www.youtube.com/watch?v=mirsFQqTqYg
Scuzie Q
Tssssk... komt ze nu mee!
Hè, toch wel een koude douche, topic weg.
Een koude douche is wel effectief tegen masturberen.
*gaat haar dildo uit de vaatwasser halen*

Welterusten, iedereen !
quote:moppetoet schreef op 26 maart 2010 @ 23:16:

Hè, toch wel een koude douche, topic weg.Scheelt, hoeft ie ook niet te rukken
quote:qwertu schreef op 26 maart 2010 @ 23:10:

Ik had juist zo'n prachtig snedig antwoord geformuleerd... topic weg!

Nu dan maar hier....

[...]

Die was prive Q !!!!

Die heb je toch al? Ik kreeg laatst dit van je. Mailtje had als onderwerp "zie mijn piemol eens tot een hoogtepunt komen"...

http://www.youtube.com/watch?v=mirsFQqTqYg
Aliquando et insanire lucundum est
quote:Dushi74 schreef op 26 maart 2010 @ 23:19:

[...]

Scheelt, hoeft ie ook niet te rukken Niks mis met rukken !!
Haaaaai!
Heyyyy KAbBBBBB

Weer terug uit die pot augurken ?

Wat een ZURE typjes daar zeg
Nou.. dat was gezellig Ik ga naar bed

Rem, succes met je HNTR!!
quote:Kabouter23 schreef op 26 maart 2010 @ 23:27:

Haaaaai!

WAAR ?????

Oh sorry, ReR.

Moet ik het filmpje weer weghalen? Ik dacht dat ik je een mooie dienst verleende: jij de exposure, ik de ban wegens plaatsing van 18+ materiaal.
quote:moppetoet schreef op 26 maart 2010 @ 23:30:

[...]

WAAR ?????

[afbeelding]

Achter je! Doorzwemmen!

Wacht, we zetten er wel even de hogedrukspuit op!
Tip: Niet op je piemol tuffen en rukken als je net borrelnoten gegeten hebt !
quote:Kabouter23 schreef op 26 maart 2010 @ 23:29:

Nou.. dat was gezellig Ik ga naar bed

Rem, succes met je HNTR!!HNTR ??????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven