Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Ik stel mij zo voor dat Geer en Goor de jurering doen, en dan Patty en Patricia in een domina-pakje als rukmateriaal.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil Oortzjes erbij

quote:Mariannanas schreef op 26 maart 2010 @ 00:51:

Ik ga ervan uit dat ze me met rust zal laten in het vervolg.Als je nou gewoon zelf ook eens ophield met deze verhalen als je met rust gelaten wil worden.........
Is dit een bekentenis of een dreigement?
A little bit of both I guess...
Iets anders
Die indruk kreeg ik ook...
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Monique_64 schreef op 28 maart 2010 @ 23:17:

[...]

Als je nou gewoon zelf ook eens ophield met deze verhalen als je met rust gelaten wil worden.........Oeps, ben jij de andere partij?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Lekker slim, Monique. Ik heb nooit jouw nick genoemd, maar wel prettig dat je nu gewoon jezelf bekendmaakt.

Vertel je je buurvrouw nog steeds van die rare fantasieverhalen?
.
Ik meen het echt, bedankt dat ik het nu weet!!!!! Een gewaarschuwde vrouw ...........

Ik heb zelf ook eens met een stalkster op het forum te maken gehad, "het halve forum" geloof ik. En ik moet soms echt op mijn handen zitten dat ik denk bij sommige situaties, "oh kijk nou uit, het is een wolf in schaapskleding". En dan maar niet kunnen waarschuwen.
Hou de eer nou aan jezelf Mariannanas... Echt, laat haar haar eigen kuil graven, daar valt ze vroeg of laat ook wel een keer in zonder dat jij haar dat zetje geeft. Welgemeend advies: haal je posting van 10:34 weg. Dan haal ik deze ook weg Maar ik snap je wel hoor, dat zeker. Maar doe maar niet.
Iets anders
En voor Maria. Geen verkeerd woord van jou, ik had het echt nooit geweten wie het was geweest als ze zelf niet hier had gepost.
Babs, ik snap je posting, maar soms is het zo frustrerend wat iemand je hebt aangedaan en daar op het forum niet over kunnen praten. En ondertussen zien dat de andere partij zoete koekjes aan het bakken is met andere. Huh, hoe gaat dat spreekwoord ook al weer?
Zoete broodjes MV

Ik snap dat ook wel, maar aan de andere kant: rustig achterover geleund toe zitten kijken hoe iemand zelf d'r zoete broodjes aan laat branden (zoals door de opmerking hier waarmee ze zich verraadde), daar zit toch ook genoegdoening in? Hoef je niet eens jezelf moe voor te maken, kun je met een glimlach aan zitten te kijken. Het zou jammer zijn als alles weer oprakelt en er dadelijk mensen rollend over de forumvloer gaan. Ben best in voor een beetje sensatie hoor, maar dit soort sensatie is uiteindelijk voor alle partijen vervelend.
Iets anders
Denk jij dat mensen altijd krijgen wat ze verdienen, Babsjuh?

Volgens mij moet je " het lot " zo af en toe een zetje geven.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
* zet een schaal met zoete broodjes neer* Die ik irl ook gemaakt heb voor het aankomende paasmenu, alleen komt de blog van Angel5 31 maart pas dus nog even wachten.

Ik snap je Babs. Ik heb niet het idee dat Maria zich voor een "catfight" laat verleiden. Die heeft teveel klasse.

Ik ga er weer vandoor, zeg ik al een half uur tegen mijzelf.
quote:mylenevalerie schreef op 29 maart 2010 @ 10:39:

Ik meen het echt, bedankt dat ik het nu weet!!!!! Een gewaarschuwde vrouw ...........

Ik heb zelf ook eens met een stalkster op het forum te maken gehad, "het halve forum" geloof ik.Het halve forum heeft jou gestalkt? Of heeft diegene al het halve forum gestalkt?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 maart 2010 @ 10:57:

[...]

Het halve forum heeft jou gestalkt? Of heeft diegene al het halve forum gestalkt?Het laatste hihihi. Is maar 1 persoon die vele heeft weten weg te jagen hier.
Ik ga weer even verder .................zulke dingen moeten ook niet teveel aandacht krijgen. Of iets met oude koeien uit de sloot halen.
Babsjuh, ik snap wat je zegt. Maar MV heeft gelijk, hoor, ik laat me zeker niet verleiden tot een catfight. Zoals al te lezen was, heb ik nooit de nick van de forumster die mij lastig viel genoemd. Zoals ik al schreef, ga ik ervan uit dat Monique mij en mijn gezin met rust laat in het vervolg. Dat ze nog steeds haar buurvrouw rare fantasieverhaaltjes vertelt, zoals recent op hyves te lezen viel, laat me eigenlijk ook nog wel koud. Ik vind het allemaal wel best, als mijn gezin er maar geen last meer van heeft.
.
quote:Monique_64 schreef op 28 maart 2010 @ 23:17:

[...]

Als je nou gewoon zelf ook eens ophield met deze verhalen als je met rust gelaten wil worden.........Note to self: vooral niet met jou in gesprek gaan. Wat ben jij een naar mens.
Ananas, bekijk het van de zonnige kant, kennelijk vind ze jouw leven zo interessant dat ze er wel over MOET praten om haar eigen leven meer inhoud te geven.
quote:dangeensuus schreef op 29 maart 2010 @ 11:06:

Ananas, bekijk het van de zonnige kant, kennelijk vind ze jouw leven zo interessant dat ze er wel over MOET praten om haar eigen leven meer inhoud te geven. Of je daar nou zo blij mee moet zijn .
Nee MV, dat zei ik niet. maar wanneer het leven je citroenen geeft, maak dan Marguerita's
Gut, viel daar iemand door de mand?

Marie, ben het met Suus eensch. Proost.

oh that purrrrrrrrrfect feeling

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven