Het grote Napraattopic - 2

11-03-2010 16:52 3005 berichten
quote:Vivamod schreef op 01 februari 2010 @ 14:13:

Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels et moi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan mij kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

- omdat we niet van tevoren kunnen voorspellen of dat 'werkt', willen we dit topic een maand op proef doen. Als dit topic helemaal uit de hand loopt kunnen we op 1 maart dus besluiten 't te sluiten.

grtjs,

NaomiEen aanvulling van mijn kant; Als je een posting plaatst die zo grof-beledigend-provocerend is dat er meerdere rapportages over binnenkomen, wordt het alsnog aangepast. Een waarschuwing volgt er dan echter niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jaschenca schreef op 26 maart 2010 @ 00:25:

[...]

Dat vind ik best erg, dat mensen dat dus echt doen. Zoals onlangs door Naomi werd meegedeeld dat sommige mods dus prive worden gestalkd. Dan ben je toch echt niet goed in je bovenkamer?Eensch
quote:Mariannanas schreef op 26 maart 2010 @ 00:25:

[...]

Van dat eerste word ik dan weer heel blij, want ik let er ook altijd goed op dat er niets te googlen valt over mij, en dat de dingen die hier staan ook precies de dingen zijn die iedereen mag weten.

Het verhaal zit erg ingewikkeld in elkaar trouwens, het is ingewikkelder dan dat zij mij herkende, maar de conclusie was dat ze verzonnen heeft dat ze een verhouding had met mijn man (!!!), en allerhande informatie over mij gebruikte om dat verhoudingsverhaal geloofwaardig te maken (en dan heb ik het over lullige zaken als een post van mijn hand waarin ik vertel dat ik een MP3-speler van mijn man had gekregen; waarvan zij dan maaaaaaaaaaaaden later ging vertellen dat zij die MP3-speler samen met mijn man gekocht had. Details dus die waar zouden KUNNEN zijn, want ik had die MP3-speler immers gekregen en ik vroeg me lange tijd af hoe zij dat dan wist, totdat ik de moeite nam om al mijn postings op dit forum na te gaan lezen en toen zag dat alle details die zij van mij wist, zogenaamd via mijn man, gewoon door mijzelf het forum opgeslingerd waren).

Ik weet om verschillende redenen heel erg 100% en absoluut zeker dat mijn man nooit een verhouding met haar gehad heeft, en nog liever de paus zou pijpen dan dat-ie het met deze vrouw zou aanleggen, maar dat iemand zo doortrapt, zo sluw, zo gemeen is, om dat soort dingen te verzinnen met het risico dat ik het WEL geloofd had, zodat een heel gezin in de problemen was komen te zitten, daar kan ik met mijn verstand niet bij.Dit is heel erg! Godskolere dan ben je toch ziek in je kop als je zulke dingen bedenkt? Wat een verschrikkelijke idioten heb je er toch bij zitten!
Duidelijk wat je bedoelt Noahtb
Jezus Mar... Het lijkt wel een soap.. Hoe heb je dat mens uiteindelijk aangepakt?
Djeez Mariannanas, wat een verhaal
Brrr Marianannanas (kom niet uit je naam sorry)

Het wordt steeds enger je verhaal. Hoe ben je er van af gekomen?
Lang verhaal, Noahtb. Langzaam aan kwam alles uit en klopte de puzzle en zaken die ik eerder niet kon verklaren, werden ook ineens duidelijk. Ik heb haar heel duidelijk te verstaan gegeven dat ze mij en mijn gezin met rust moet laten, en mijn man heeft een gesprek gehad met haar man en later nogmaals met haarzelf. Uiteraard heb ik ook melding gedaan bij de politie, en ik heb -als verzekeringspolis- al haar internetpostings opgeslagen waarin nogal wat leugens staan over haar eigen prive-leven.
.
Noatb geloof dat ik de middenweg bewandel.

Ik kan me voorstellen dat geen reactie argwaan oproept. Ik kan me ook voortstellen gezien de post van de ander dat enthousiasme de overhand heeft als je op deze wijze een droomreisje wint bedoel krijgt , waardoor je een vertekent beeld geeft.

Nah ik heb geen oordeel ben wel blij dat zij samen "geleveld" hebben.
Jeez Mar.. Wat een toestand.

Door zulke verhalen wordt je weer eens met je neus op de feiten gedrukt wat betreft je postgedrag. Ik ga voortaan zeker m'n herkenbaarheid verminderen.

Enneaa:

Het zijn ook lastige onderwerpen. Iedereen reageert vanuit zijn eigen referentiekader. Ik ben van nature een achterdochtig persoon.

Het is inderdaad fijn dat ze het toch hebben weten op te lossen.
Zieke zieke mensen heb je toch ook.... kan het niet anders verwoorden. Voel je je nog wel veilig op het forum Mariannanas? (voor zover je van veilig kunt spreken)
Ja hoor Dushi, ik voel me hier nog wel veilig!
.
Da's fijn om te lezen
Bizar, Mariananananananananas.

Maar inderdaad, ik heb daar het staartje van meegekregen.

Wat mij dan weer verbaasde - en dat bedoel ik met dat het forum zo vergevingsgezind is - is dat ze gewoon lekker doorforumt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 maart 2010 @ 00:42:

Bizar, Mariananananananananas.

Maar inderdaad, ik heb daar het staartje van meegekregen.

Wat mij dan weer verbaasde - en dat bedoel ik met dat het forum zo vergevingsgezind is - is dat ze gewoon lekker doorforumt.

brrrrr en dat je dan nog zo rustig hier zit maria annanas

Offeu snap ik het niet goed?
He? Lees ik dat nou goed? Geen permaban uitgedeeld naar aanleiding van dit verhaal? Of kon dat niet?
Je begrijpt het helemaal goed, Enneaa. Maar ik pieker er niet over om niet meer op het forum te komen. Ik heb hier jaren geleden mijn inmiddels beste vriendin leren kennen, ik zit in een groepje met mij inmiddels heel dierbare vrouwen waaronder mijn ehhhh schoonzus (hahahahahahaha) en ik heb plezier in forummen. Ik ga ervan uit dat ze me met rust zal laten in het vervolg.
.
quote:delphicat schreef op 26 maart 2010 @ 00:49:

He? Lees ik dat nou goed? Geen permaban uitgedeeld naar aanleiding van dit verhaal? Of kon dat niet?Nee, want op het forum heeft ze uiteraard niets banwaardigs gedaan. Dat ze IRL nare verhalen over mij rondstrooit, is niet iets waar de vivaredactie iets mee kan, volstrekt begrijpelijk.
.
En, en dat mag ook weleens gezegd worden, ik heb WEL alle steun gekregen destijds van een der Angels en Naomi. Voor hen in deze kwestie niets dan lof. Dat zij niets aan deze situatie konden doen, is volstrekt begrijpelijk.
.
quote:Mariannanas schreef op 26 maart 2010 @ 00:51:

Je begrijpt het helemaal goed, Enneaa. Maar ik pieker er niet over om niet meer op het forum te komen. Ik heb hier jaren geleden mijn inmiddels beste vriendin leren kennen, ik zit in een groepje met mij inmiddels heel dierbare vrouwen waaronder mijn ehhhh schoonzus (hahahahahahaha) en ik heb plezier in forummen. Ik ga ervan uit dat ze me met rust zal laten in het vervolg.

Petje af en gelijk heb je...

Langdurige vriendschap (ook met familie) staat niets in de weg dus ook niet een niets-betekenent persoon.
Ja, ik snap ook wel dat er geen bans uitgedeeld kunnen worden als er hier op het forum niks is gebeurd. Bizar dat iemand dan gewoon onder eigen nick verder durft te gaan. Maar goed dat jij je niet hebt laten wegpesten.
Echt, ik snap dan niet hoe je het in je flikker haalt om verder te forummen. Wat een monster ben je dan!
Ze forumt maar erg weinig hoor, Jaschenka. Wekenlang niet, en dan reageert ze weer eens ergens. Een echt vaste forumster is ze niet.
.
quote:Mariannanas schreef op 26 maart 2010 @ 01:15:

Ze forumt maar erg weinig hoor, Jaschenka. Wekenlang niet, en dan reageert ze weer eens ergens. Een echt vaste forumster is ze niet.Een soort van mol dus....brrrrr!
Mar wat een verhaal!!! Zo iemand zou je toch de nek om willen draaien! Er gebeuren trouwens wel vaker dit soort dingen. Jaren terug ook een verhaal van ene Sanne. Haar vriend zou terminale kanker hadden. Alle chemokuren, ups en downs leefden mensen met haar mee. Toen hij stierf waren mensen zo verdrietig. Tot dat bleek dat ze het hele verhaal van a tot z had verzonnen. Dan ben je toch zieker dan ziek.
quote:dangeensuus schreef op 26 maart 2010 @ 08:20:

Mar wat een verhaal!!! Zo iemand zou je toch de nek om willen draaien! Er gebeuren trouwens wel vaker dit soort dingen. Jaren terug ook een verhaal van ene Sanne. Haar vriend zou terminale kanker hadden. Alle chemokuren, ups en downs leefden mensen met haar mee. Toen hij stierf waren mensen zo verdrietig. Tot dat bleek dat ze het hele verhaal van a tot z had verzonnen. Dan ben je toch zieker dan ziek.

Suus, dan heb jij het vervolg daarvan gemist. Diezelfde persoon heeft later nog weer een soortgelijke rel ontketent. Heeft zelfs de identiteit van een bestaand persoon met een ernstige ziekte overgenomen.

Er lopen gewoon een hoop zieke mensen rond. Ook op het forum. En helaas herken je idioten niet aan rode letters ofzo. Zou verplicht moeten worden Tot die tijd, voorzichtig zijn met wat je post.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven