Wreck this journal
vrijdag 12 maart 2010 om 14:36
zaterdag 27 maart 2010 om 12:18
zaterdag 27 maart 2010 om 15:58
Hihihi, ik heb mijn dochter maar een eigen WTJ gegeven, anders zou ik die van mij binnen de kortste keren kwijt zijn.
@Pop wat schattig zo'n meisje, soms zijn ze best wel lief hè!
@Dushi, dat was een mooie ketting trouwens!!!
Ik word helemaal weer creatief van het journal, ik ben weer eens gaan schilderen dat was heel, heel lang geleden.
@Pop wat schattig zo'n meisje, soms zijn ze best wel lief hè!
@Dushi, dat was een mooie ketting trouwens!!!
Ik word helemaal weer creatief van het journal, ik ben weer eens gaan schilderen dat was heel, heel lang geleden.
Good girls are bad girls that never get caught!!!!!
zaterdag 27 maart 2010 om 17:47
zaterdag 27 maart 2010 om 17:53
Nou ik heb eindelijk wat te laten zien. En omdat ik het al lang beloof direct 4 foto's
Eens kijken of het wil werken:
Foto 1, de buitenkant beplakt met een lapsletsticker en gepimpt met lintjes
Foto 2, de pagina die ik officieel niet heb in mijn journal maar gewoon wel gedaan heb. Tataaaa de verbrande versie.
Foto 3, een boom gemaakt van kantoorartikelen: paperclips groot en klein en diverse soorten post-its (niets aan verknipt)
Foto4, cirkel pagina, gemaakt -ook weer- van cirkelvormige post-its
Eens kijken of het wil werken:
Foto 1, de buitenkant beplakt met een lapsletsticker en gepimpt met lintjes
Foto 2, de pagina die ik officieel niet heb in mijn journal maar gewoon wel gedaan heb. Tataaaa de verbrande versie.
Foto 3, een boom gemaakt van kantoorartikelen: paperclips groot en klein en diverse soorten post-its (niets aan verknipt)
Foto4, cirkel pagina, gemaakt -ook weer- van cirkelvormige post-its
zaterdag 27 maart 2010 om 19:57
Dushi, wat gaaf! De landkaart idd en de kaft ook! Wat voor sticker is dat?? Zijn toch van die parapluutjes?
Foto 3 kan ik niet zien, wil ik wel graag!!
Heb mijn WTJ nog niet binnen, maar is er niet btoevallig ergens een site waarop alle opdrachten zijn vertaald? Anders kom ik hier volgende week elke dag vragen wat de opdracht is Nouja, elke dag, ik kan wel een beetje engels.
Maar op youtube zag ik soms opdrachten dat ik dacht 'wat?'
Foto 3 kan ik niet zien, wil ik wel graag!!
Heb mijn WTJ nog niet binnen, maar is er niet btoevallig ergens een site waarop alle opdrachten zijn vertaald? Anders kom ik hier volgende week elke dag vragen wat de opdracht is Nouja, elke dag, ik kan wel een beetje engels.
Maar op youtube zag ik soms opdrachten dat ik dacht 'wat?'
zaterdag 27 maart 2010 om 20:04
Bedankt Darkprinces en 69 voor de complimentjes.
Mijn doel is tot nu toe dus mislukt (niet dat ik niet blij ben met de complimentjes hoor) Mijn doel was -zoals ik gisteren al schreef- niet iets leuks te maken, vooral niet perfect of mooi maken hahaha. Ach ik heb er ontzettend veel lol in. Da's denk ik het allerbelangrijkste
Mijn doel is tot nu toe dus mislukt (niet dat ik niet blij ben met de complimentjes hoor) Mijn doel was -zoals ik gisteren al schreef- niet iets leuks te maken, vooral niet perfect of mooi maken hahaha. Ach ik heb er ontzettend veel lol in. Da's denk ik het allerbelangrijkste
zaterdag 27 maart 2010 om 20:32
Ik wil ook foto's erop zetten, maar moet even ontdekken hoe ik dat met mobiel doe.. Excuus alvast
*Edit
Volgens mij is het zowaar gelukt, en dat in 1 keer!! Heb er een nieuwe blog en nieuwe email voor aangemaakt notabene..
Ennum, dit is dus het begin van de 'nonstop line'.. Nog wel even zoet mee denk ik zo!
*Edit
Volgens mij is het zowaar gelukt, en dat in 1 keer!! Heb er een nieuwe blog en nieuwe email voor aangemaakt notabene..
Ennum, dit is dus het begin van de 'nonstop line'.. Nog wel even zoet mee denk ik zo!