Weg met Kerst

27-03-2010 22:37 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat manlief en ik dit jaar geen zin in het verplichte eet- en kadootjesgedoe bij familie tijdens kerst hebben, willen we net als een paar jaar geleden de kerst lekker weer even saampjes doorbrengen (als het meezit, laatste kerst zonder kinderen). Omdat we een paar jaar geleden nogal een fiascohotel hadden met als toetje op 1e kerstdag een bak vla, zijn we (lees ik ) op zoek naar een leuk hotelletje.

Het liefst in een leuke stad in NL of België. Wat raden jullie aan? Het moet wel een beetje betaalbaar zijn, Hollanders he!

Hebben jullie een stad in gedachte die ook met de kerst leuk is?

Heur t graag!
Uhmm, je weet dat het nu maart is?
Dus met Pasen ga je wel naar je familie toe?
quote:traincha2 schreef op 27 maart 2010 @ 22:41:

Dus met Pasen ga je wel naar je familie toe?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:Andreanna schreef op 27 maart 2010 @ 22:39:

Uhmm, je weet dat het nu maart is?Voor kerst zit het meeste al de kerst ervoor volgeboekt.
Jeetje....dat je daar nu mee bezig bent.!!!
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ik zou thuis vla eten, stuk goedkoper.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Uhhhhm, ja, maart, dus? Ik heb graag iets om naar uit te kijken...

Weet niet wat de gemiddelde Hollander met Pasen doet, maar verplicht eten bij (schoon-)ouders is er niet bij en kadootjes al helemaal niet.

Maar goed, fijn dat er serieus gereageerd wordt!
Net buiten het centrum van Gent zit een leuke bed & breakfast: Cuberdon. Even googlen voor meer info.

'n Heel leuk adres.

Enne...ook al is de kerst nog ver weg, ik begrijp je hoor!
Ik wil nog helegaar niks over Kerst horen, moet verdorie eerst maar eens zomer worden.
En ik las de topictitel verkeerd, als in Weg met kerst, hup de prullebak in.
quote:Canto schreef op 27 maart 2010 @ 22:48:

Net buiten het centrum van Gent zit een leuke bed & breakfast: Cuberdon. Even googlen voor meer info.

'n Heel leuk adres.

Enne...ook al is de kerst nog ver weg, ik begrijp je hoor!Super! Thanx! Sla meteen even aan de Google!
Verweggistan of Nederland? Kerst in Singapore is ook errug leuk namelijk. Met blote benen en de zon op je hoofd. Maar dat doe je niet voor drie nachtjes.
Duitsland is ook altijd wel erg sfeervol. Of wil je echt in NL of Belgie?
.
///
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
@Zusenzo, gelukkig ben je niet verplicht hier te reageren en dit te lezen, of wel? Enne, de titel kun je ook opvatten als: dit jaar geen zin in kerst. Dus.
///
Kijk me na, waar ik ga, ik ga mijn toekomst achterna
Willingerhof in Willingen maar dat is in Duitsland maar wel errug gezelli en errug goed en betaalbaar (zonder vla)
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
quote:toffifee schreef op 27 maart 2010 @ 22:49:

Verweggistan of Nederland? Kerst in Singapore is ook errug leuk namelijk. Met blote benen en de zon op je hoofd. Maar dat doe je niet voor drie nachtjes.Toch wat dichterbij, budgettechnisch gezien, hahaha, bedankt!
Ik ben zeker niet verplicht maar mag hopelijk toch wel gewoon mijn mening verkondigen, ook al wil je deze wellicht niet horen.

Dus..

Kinderachtig weer zeg.
quote:Bloemetje22 schreef op 27 maart 2010 @ 22:50:

Duitsland is ook altijd wel erg sfeervol. Of wil je echt in NL of Belgie?Duitsland is eventueel ook een optie, maar al aantal keer geweest en 1ekerstdagvlatrauma opgelopen, hahaha
Kerstmis ??? Ik moet mijn mei-vakantie nog boeken, waar maakt een mens zich druk om ?
quote:zusenzo schreef op 27 maart 2010 @ 22:52:

Ik ben zeker niet verplicht maar mag hopelijk toch wel gewoon mijn mening verkondigen, ook al wil je deze wellicht niet horen.

Dus..

Kinderachtig weer zeg.Ik vraag of iemand een leuk hotel weet met Kerst, niet om allerlei suffe reacties dat het pas maart is, het eerst nog pasen moet worden en dat mensen niks over kerst willen horen. Niet zo raar toch, mijn reactie?
Canarische Eilanden, wel iets verder/duurder, maar leuke Kerst én grote kans op (meer dan) prima weer.

Anders misschien Hof van Saksen/Sachsen, Drente, luxe en goed. Geen idee over de prijs in die periode, zelf niet geweest.

Ook leuk Cadzand Bad, vlak bij 't Zwin en *even naam kwijt*

Ook in Lochem/Barchem best veel leuke arrangementen. Moet je even bij die VVV's kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven