Afvallen met...
zondag 28 maart 2010 om 12:04
zondag 28 maart 2010 om 12:09
Jaaa leuk, Mattheus! Ik ga dit jaar trouwens naar een alternatieve, van Egon Kracht. Heel bijzonder is dat. Vorig jaar hadden ze ook een Mattheus en dit jaar doen ze een Judas-passion.
Even kijken of ik een geluidsdingetje kan vinden.
http://www.youtube.com/watch?v=aXhVqAd3rD0 (stukje van de Judas).
Even kijken of ik een geluidsdingetje kan vinden.
http://www.youtube.com/watch?v=aXhVqAd3rD0 (stukje van de Judas).
Peas on earth!
zondag 28 maart 2010 om 12:11
zondag 28 maart 2010 om 16:30
zondag 28 maart 2010 om 16:35
Misschien voor alle zekerheid een heeeeeel groot kettingslot meenemen wat je om je auto heen kunt doen, zodat je toch nog enigszins veilig je sleutel in het contact kunt laten zitten?
Ik vond het ook gezellig, trouwens Nog even een nekkussentje, wandelsokken en iets te eten voor vanavond gescoord, en toen liep ik mijn homo-gitarist tegen het lijf bij de tram, ook gezellig. En nu moet ik nodig verder met inpakken en opruimen, maar ik zit ineens een beetje ingestort te wezen.
Ik vond het ook gezellig, trouwens Nog even een nekkussentje, wandelsokken en iets te eten voor vanavond gescoord, en toen liep ik mijn homo-gitarist tegen het lijf bij de tram, ook gezellig. En nu moet ik nodig verder met inpakken en opruimen, maar ik zit ineens een beetje ingestort te wezen.
zondag 28 maart 2010 om 16:43
zondag 28 maart 2010 om 16:46
'k Zou er dana wel één kopen met zo'n stoffen huls erom, anders is't wel funest voor je lak, denk ik
Oh, onthouden jullie alsjeblieft mee dat ik m'n auto morgen naar de garage breng voor de APK? Ik hoorde net een heel raar geluid, alsof er telkens als ik optrok vloeistof van voor naar achter door m'n auto stroomde. Ik me al helemaal zorgen maken, bleek het een flesje met een bodempje water te zijn wat op de passagiersstoel lag
Oh, onthouden jullie alsjeblieft mee dat ik m'n auto morgen naar de garage breng voor de APK? Ik hoorde net een heel raar geluid, alsof er telkens als ik optrok vloeistof van voor naar achter door m'n auto stroomde. Ik me al helemaal zorgen maken, bleek het een flesje met een bodempje water te zijn wat op de passagiersstoel lag
zondag 28 maart 2010 om 16:49
Wacht maar tot Doperwtje gaat rammelen met dat konijnenarmdingetje... Iets zegt me dat Xan er dan niet meer zo verliefd op gaat zijn
Bij H&M wel nuttige dingen gekocht: 2 goedzittende bh's (want ik heb eigenlijk maar 1 bh die goed zit, de rest is te groot ) en nieuwe sokken.
Bij Only weer een truitje die wat langer is en goed afkleed dus die ik bij een strakkere spijkerbroek en pumps aankan.
Heb bedacht dat ik voor vanavond sushi ga halen. Wilde linzensoep met brood eten, maar ik heb vanmiddag natuurlijk ook al soep met brood gehad
Bij H&M wel nuttige dingen gekocht: 2 goedzittende bh's (want ik heb eigenlijk maar 1 bh die goed zit, de rest is te groot ) en nieuwe sokken.
Bij Only weer een truitje die wat langer is en goed afkleed dus die ik bij een strakkere spijkerbroek en pumps aankan.
Heb bedacht dat ik voor vanavond sushi ga halen. Wilde linzensoep met brood eten, maar ik heb vanmiddag natuurlijk ook al soep met brood gehad