Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.

En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Vandaag:

Al een paar uur twee kinderen kwijt (grrrr, dat wordt weer een huisarrest uitzitten)

Bramenstruiken terug naar de buren gesnoeid.

Snoeisel en wat bladeren opgeruimd tot volle kliko (niet aangestampt, bedacht ik me net op tijd, want de heren vuilophalers willen natuurlijk niet twee keer schudden)

Afwas gedaan

Twee zonnestralen gevangen.

Een paar weken wasopvouwen wacht nog op me.
Het klinkt heftig, Rainz. Gaat het nu beter met zoon of is hij er nog steeds kwalijk aan toe?
Rainz, wat spannend allemaal. Wel fijn dat hij weer naar huis mocht nu. Denk je thuis wel wat aan je rust toe te komen? Kun je het allemaal regelen met je werk?

Jammer dat we allemaal zo ver bij elkaar vandaan wonen he, anders kwam ik je een keerjte helpen met iets.

Hier brak, gisteren toch nog weggeweest. Was geloof ik de oudste in het publiek, en dan ook nog zwanger

Maar wel grappig

Vandaag brak, want kon gisteren niet meteen slapen.

Nu eerst wat opruimen, de SchoneMoeder komt een bakkie doen

Oh, en zo schattig, Zoon wilde de kids top20 zien, een soort toppop voor kinderen. Opeens interesse in muziek, hij wordt groot
Ja, thuis kom ik wel aan mijn rust toe, ik voel me thuis in ieder geval een stuk minder opgesloten dan in het ziekenhuis.

Met zoon gaat het op zich wel. Hij strompelt een beetje door het huis, heeft soms pijn met lopen. Van de vlekjes en stippeltjes heeft hij geen last, gelukkig.

Voor het werk hoef ik nog niets te regelen, mijn moeder past de komende 2 dagen op, alleen voor vrijdag moet ik eens even kijken, misschien kan hij naar mijn moeder en anders moet één van ons maar vrij nemen. Gelukkig heb ik een geweldige baas die daar niet moeilijk over doet, dus wat dat betreft heb ik het écht getroffen.

Fuss, ik heb het gemist, waar ben je naartoe geweest?

Boro, hoe is het gegaan met de haakwerkjes op de beurs?
Jeetje Rainz, wat een weekend moet jij gehad hebben.

Als er iets is wat we voor je kunnen doen moet je het zeggen he? Ik zou niet weten wat, maar wat dan ook, gil maar. Deal?

Heel fijn dat zoon weer thuis is inmiddels, maar wat éng zeg, die aandoening! Ik blijf duimen dat hij heel snel opknapt!
668, the neighbour of the Beast
Fijn dat zoon weer thuis is Rainz!

Ik denk erg veel aan je.

Zijn de kids alweer opgedoken Mamz?

Wij hebben gisteravond nog verjaardagsvisite gehad van pleegmams. Het was zo gezellig dat het kwart over 2 nieuwe tijd was toen we in bed lagen. Wel uitgeslapen tot 11 uur, dus dat was ook wel weer fijn.

Mijn verjaardag als 'wees' is me achteraf bekeken best goed bevallen.

Gistermiddag zijn we nog even de stad in geweest en van Goldman heb ik een witte shawl gekregen en ik heb een mooi tuniekje uitgezocht.

Al met al een leuk weekend gehad, alleen jammer dat het bezoek van Xaloy en Compli op het laatste moment niet door ging.

Lief vriendinnetje staat nu in de keuken, die is bezig met de voorbereidingen van het eten voor vanavond. Het wordt lekker geloof ik!

Laterr!
Goh, Rainz, dat valt niet mee! Fijn dat hij in ieder geval weer thuis is. En dan ook nog de schrik van het meisje erbij...

Hier rustig weekend. De jongste is vandaag jarig, maar ik had niet zo veel zin in drukte, dus we houden het rustig. We hebben haar een driewieler kado gedaan en ze is er zooo blij mee. Als haar zussen er maar naar kijken, wordt ze boos...

Verder Buuf, Happy en schoonouders op bezoek gehad. Mijn schoonouders werken me nogal op mijn zenuwen, maar we hebben het weer gehad. Ondanks dat ik graag wil bevallen, ben ik blij als dat niet vandaag gebeurt... kinderen horen binnen het gezin een alleenrecht te hebben op zo'n dag. Nu zou het theoretisch gezien nog kunnen, maar ik verwacht het niet.

Geniet nog even van de laatst weekendse uren!!!
Deal Marels, zodra ik iets kan bedenken dan horen jullie het. Tot nu toe zijn jullie luisterende oren/lezende ogen voldoende. :-)
Rainz, dan is het goed. En echt hoor, al moet ik je een appeltaart per postduif sturen, als het helpt doe ik het

Druif, gefeliciteerd met je jongste!! Hoe oud wordt ze? Zit aardig karakter in dan, als ze al giftig wordt als de anderen er maar naar kijken

Goldie, fijn dat je een leuk weekend gehad hebt met verjaardagsnaweeën!

Ik voel me een beetje.... niet helemaal lekker ofzo. Ben desondanks toch redelijk hard aan het werk.

Heb alle frutsels hier weggehaald dus ik zit voor mijn gevoel in een enorm leeg huis nu, weet ook nog niet of ik het ga laten of niet...

Verder heb ik opgeruimd en de grote kast hier (glazenkast en servieskast) helemaal opgeruimd en opnieuw ingericht. Dan heb ik de slaapkamer opgeruimd en de badkamer netjes gemaakt, ik moet boven nog even stofzuigen.

Nog te doen;

- overal een doekje over

- de gang en keuken opruimen

- boven stofzuigen

- de badkamerspiegel afdoen

- chloor door de wc kiepen

Moet wel te doen zijn, maar ik ben nog niet klaar dus.
Mijn kinders bleken bij de logees te spelen. Misverstandgedoe. Ze hebben nieuwe instructies voor buiten/bij vriendjes.

Oudste mag weer achter de computer, ik ga mijn best doen om me eens aan mijn schema te houden (al een half uur te laat).
Zit een beetje in de rats. Schoonvader komt straks langs om te praten, heeft afgelopen donderdag pas gehoord dat we gaan scheiden (schoonouders zitten behoorlijk wat maanden per jaar in het buitenland en we hebben het telefonisch verteld omdat schoonmoeder nog een maand langer zou blijven en ze op deze manier niet alleen was om één en ander te verwerken).

Schoonvader is er nogal van ondersteboven dat we gaan scheiden. Hij is nogal een pitbull en kan behoorlijk uit de hoek komen.

Heb van de week al besloten dat ik een blokje om ga als hij doorschiet, daar heb ik geen trek in namelijk.
Lekker juist joh een leeg huis Marels!

Heb je de fiets al gezien van het jarig jetje?

Ik zou ook grommen, als de zussen er te lang naar kijken!

Ik ben er ook nog niet qua lijst,

- Kast is alleen opgeruimd aan de hangkant, was alweer een zak vol.

- Haar is wel geverfd, beetje roest oranje achtig.

- Keuken is opgeruimd.

- Strijken en stofzuigen ga ik straks doen.

- Ik heb ook de 2 planten water gegeven!

Gelukkig dat het een misverstand was Mamz, beter voor de lieve vrede! :-)
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Hij kan jou moeilijk iets verwijten lijkt me?

Hij mag zijn eigen zoon eens onder handen nemen dan hoor.

He, bah, paar nachten slecht geslapen met zieke zoon en dan zoiets nog even op je zondagavond. Dikke

Marels, wat heb je veel gedaan! Goed joh!

Fijn dat het een misverstand was Mamz Wel goed om de boel weer even op een rijtje te zetten.

Coe, hoe is het met Ukkie?

Heb uiteindelijk ook nog veel opgeruimd hier omdat SchoneMoeder onverwachts langs zou komen. Lekker nu is het weer klaar. Vaatwasser heeft al gelopen dus daar kan alles straks weer uit en na het eten in.

Daarna nog een sopje over het aanrecht. Maar eerst lekker chinees eten. En daarna op tijd naar bed

Oh ja, we waren naar een concert in de stad, met allemaal rapnegers. Lief zijn muziek dus, maar wel leuk om mee te gaan. Voor wie het wat zegt: Dret&Krulle (handig te herkennen, de ene had dreads en de ander krullen ), Winne, Hef en Mo&Brakko.

gold, smakelijk eten zo

Druif, proficiat met je dochter e nwat een lieve foto op dat fietsje!
Schoonvader kan onmogelijk tegen jou te keer gaan lijkt me.

Doet hij dat wel, dan is het zijn probleem, weet je gelijk wat je aan hem hebt.

Ga je een beetje goed om met je schoonouders?
Sluit ik me aan bij wat Nikki zegt: Wat valt jou te verwijten? Jij bent toch niet de gene die wilt scheiden en bij jou is er geen ander in het spel.

Rainzje, laat je niet op je kop zitten hoor!

(Nu ga ik me echt een Teletubbie voelen hoor... )

Fijn dat je kids weer veilig opgedoken zijn Mamz.

Ik krijg het altijd Spaans benauwd als ze niet uithangen waar ze horen uit te hangen.

Ja Coe, hoe ik het nu met Ukkie?

Ik ben benieuwd hoe Boro het op de beurs heeft gehad .

Qua bezemen heb ik:

Gestofzuigd

2 wassen gedraaid en gedroogd

Afgestoft (niet alles, alleen de duidelijk zichtbare plekken)

Da's toch nog wat he...
Ja, normaal gesproken is ons contact best goed. Ik ben wel altijd een beetje terughoudend geweest naar hun toe, maar ben nooit zo'n open boek bij de meeste mensen. Dus ook bij hun niet.

Ik geloof dat man (nog) niet heeft verteld dat er een ander in het spel is, denk dat ik dat vanavond maar eens even mag vertellen, want ik wil het wél per sé gezegd hebben. Dat ze maar weten dat het in ieder geval niet bij mij ligt en dat als ze iemand erop willen aankijken, dat ze naar hun eigen zoon mogen wijzen.
Gelijk heb je Rainz.

Je kan wel alles voor de lieve vrede willen doen en laten, maar de waarheid is belangrijk! Daar gaat het om hoor!

Succes vanavond.
Het viel me mee, hij kwam alleen om de kinderen te zien en komt later deze week nog een keer om er toch nog over te praten. Voor niets in de zenuwen gezeten.
Gelukkig

Nog even borduren en dan lekker naar bed
Fijn dat het meeviel, Rainz... ben het met de anderen eens.. jij bent niet degene die weg gaat!!

Mijn jongste is 2 geworden, Marels... Maar ze laat het kaas niet van haar brood eten
Helleu,

Het is lekker strijken met mojito joh!

Fijn Rainz!

Ik ga de keuken opruimen, heb net lekker spaghetti gekookt.

Met gehakt en tomatensaus, zoals Sportman het niet zo lekker vind.

Maar die heeft toch wel onderweg gegeten, hoop ik voor hem.

Over een uurtje is hij thuis.
ik ben bijgelezen maar heb na het kinderfeestje even niet meer zoveel puf om te reageren geloof ik.

Dus voor iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel en vooruit voor de rest ook
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik zag de foto Druif, wat een heerlijke meid om te zien zeg! En een gaaaave fiets!

Ik heb niet zoveel meer gedaan, mijn zwager kwam op bezoek. Wel lekker met vers nichtje (nou ja, zes weken alweer vandaag) geknuffeld.

Het is opgeruimd en morgen trek ik nog even de stofzuiger door de keet. Goed genoeg voor die makelaar hoor.
Even een heel fijne eerste werkdag wensen aan Marels morgen. Weet niet of ik op tijd achter de computer schuif dan.

Truste!
Moggû,

Marels, toitoitoi vandaag!

Verder weinig tekst, daar is het te vroeg voor!

Hoe is het met iedereen? Beterschap voor alle zieken.

Fijne dag allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven