Vragen aan je partner....
zondag 28 maart 2010 om 15:44
Hallo allemaal,
Laatst zaten vriend en ik in de auto na een lekker middagje in de zon....Het leek ons leuk om elkaar een aantal vragen te stellen, over ons zelf, vroeger en hoe je dingen zag, wat je er van vond e.d.
Maar we hadden niet echt veel inspiratie...
Wat zijn nou dingen die je 'moet' weten van je partner of die leuk zijn om te weten...
Het gaat om vragen die niet zo zeer over de relatie gaan, maar meer over dingen in het algemeen, over hem/haar...
Ik hoor het wel...Dan gaan we ze ook stellen aan elkaar Lijkt me wel leuk, misschien ontdekken we dingen van elkaar die we na ruim 1,5 jaar nog niet wisten, hihi.
Bedankt,
MMR
Laatst zaten vriend en ik in de auto na een lekker middagje in de zon....Het leek ons leuk om elkaar een aantal vragen te stellen, over ons zelf, vroeger en hoe je dingen zag, wat je er van vond e.d.
Maar we hadden niet echt veel inspiratie...
Wat zijn nou dingen die je 'moet' weten van je partner of die leuk zijn om te weten...
Het gaat om vragen die niet zo zeer over de relatie gaan, maar meer over dingen in het algemeen, over hem/haar...
Ik hoor het wel...Dan gaan we ze ook stellen aan elkaar Lijkt me wel leuk, misschien ontdekken we dingen van elkaar die we na ruim 1,5 jaar nog niet wisten, hihi.
Bedankt,
MMR
zondag 28 maart 2010 om 15:49
Wie was op de lagere school je beste vriend(in)
Wat voor streken heb je uitgehaald
Wat was je lievelingsserie / acteur / film / snoep / lied / .....
Waar was je als kind zijnde bang voor
Welke plek wil je ooit nog eens bezoeken
Wat hoop je over 1, 10, 20.......... jaar te doen/ te zijn / te hebben gedaan
Wie bewonder je en waarom
Wat zou je echt nooit doen en waarom niet
Wat voor streken heb je uitgehaald
Wat was je lievelingsserie / acteur / film / snoep / lied / .....
Waar was je als kind zijnde bang voor
Welke plek wil je ooit nog eens bezoeken
Wat hoop je over 1, 10, 20.......... jaar te doen/ te zijn / te hebben gedaan
Wie bewonder je en waarom
Wat zou je echt nooit doen en waarom niet
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 28 maart 2010 om 15:54
quote:MMR schreef op 28 maart 2010 @ 15:52:
@star....Het kan nooit maar voor mijn gevoel weet ik al heel veel...Ik heb er ook nog niet heel goed over nagedacht na die middag maar om me mezelf op weg t helpen opende ik dit topic en val ik jullie er mee lastig Moet je ook niet over na denken, wat BGB al zegt, wordt dan heel geforceerd. Als er niet om kom om iets te vragen, dan zal ik het ook wel niet interessant genoeg vinden.
@star....Het kan nooit maar voor mijn gevoel weet ik al heel veel...Ik heb er ook nog niet heel goed over nagedacht na die middag maar om me mezelf op weg t helpen opende ik dit topic en val ik jullie er mee lastig Moet je ook niet over na denken, wat BGB al zegt, wordt dan heel geforceerd. Als er niet om kom om iets te vragen, dan zal ik het ook wel niet interessant genoeg vinden.
zondag 28 maart 2010 om 15:55
Ik heb hier nog een spel liggen: gespreksstarter | liefde
Met vragen zoals:
- Op welke manier zijn jij en je ouders hetzelfde?
- Vind je dat ik zoveel luister naar je als je zou willen?
- Wat is het gekste kapsel dat je ooit hebt gehad?
- Op welk stripfiguur vind je dat je het meest lijkt?
- Welk boek veranderde je leven?
- Wie was je grootste idool tijdens je jeugd?
- Wat zou je doen als je op straat een koffer met een enorme som geld in zou vinden?
- Welke website bezoek je meer dan 3 keer per dag?
- Kijk je de vervaldatum na op dingen voor je ze koopt?
- Van welke leeftijd heb je je eerste herinnering?
- Welk deel van je lichaam heeft het meeste complimentjes gekregen?
- Wat zijn de voordelen van een relatie en wat zijn de voordelen van vrijgezel te zijn?
- Als je ons seksleven zou vergelijken met een dier welk dier zou dat dan zijn?
En zo nog meer..
Met vragen zoals:
- Op welke manier zijn jij en je ouders hetzelfde?
- Vind je dat ik zoveel luister naar je als je zou willen?
- Wat is het gekste kapsel dat je ooit hebt gehad?
- Op welk stripfiguur vind je dat je het meest lijkt?
- Welk boek veranderde je leven?
- Wie was je grootste idool tijdens je jeugd?
- Wat zou je doen als je op straat een koffer met een enorme som geld in zou vinden?
- Welke website bezoek je meer dan 3 keer per dag?
- Kijk je de vervaldatum na op dingen voor je ze koopt?
- Van welke leeftijd heb je je eerste herinnering?
- Welk deel van je lichaam heeft het meeste complimentjes gekregen?
- Wat zijn de voordelen van een relatie en wat zijn de voordelen van vrijgezel te zijn?
- Als je ons seksleven zou vergelijken met een dier welk dier zou dat dan zijn?
En zo nog meer..
zondag 28 maart 2010 om 15:56
quote:MMR schreef op 28 maart 2010 @ 15:50:
Ik heb een keer een 'spel' gekocht met 100 vragen oid. Dit was wel erg grappig en leuk ook al wisten we achteraf al veel...
We wilde het nu zelf proberen maar dat lukte dus niet echt :S
Was dit vergeten in de OP te zetten Oh misschien heb je zelf die gespreksstarter wel al dan! haha
Ik heb een keer een 'spel' gekocht met 100 vragen oid. Dit was wel erg grappig en leuk ook al wisten we achteraf al veel...
We wilde het nu zelf proberen maar dat lukte dus niet echt :S
Was dit vergeten in de OP te zetten Oh misschien heb je zelf die gespreksstarter wel al dan! haha
zondag 28 maart 2010 om 15:56
Hoe oud was je toen je voor het eerst:
dronk
rookte
masturbeerde
sex had
.....
Dat soort vragen? Of wil je " de diepte in " en vragen in de stijl van " waar zie je jezelf over zoveel jaar , wat zou je wensen als je één wens mocht doen " etc?
dronk
rookte
masturbeerde
sex had
.....
Dat soort vragen? Of wil je " de diepte in " en vragen in de stijl van " waar zie je jezelf over zoveel jaar , wat zou je wensen als je één wens mocht doen " etc?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 28 maart 2010 om 15:58