Wreck this journal

12-03-2010 14:36 2164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wreck this journal!

Voor uitleg; zie de eerste post!

*Disclaimer: TO is zeer zeker niet verantwoordelijk voor welke verslaving dan ook, voortkomend uit dit topic *
anoniem_90988 wijzigde dit bericht op 21-03-2010 12:16
Reden: dus!
% gewijzigd
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
quote:emmetje81 schreef op 27 maart 2010 @ 20:00:

69, weet niet of er een site is, maar gewoon hier komen vragen hoor...Okee!
quote:Dushi74 schreef op 27 maart 2010 @ 20:02:

Die sticker op de voor en achterkant is van de laptop. Idd die parapluutjes

Gek dat je foto 3 niet kunt zien 69. Zal even op een andere manier proberen te plakken misschien heeft dat zin.

[afbeelding]

dat is foto 4 dushi, met de cirkels. Die kan ik zien. Maar ben zo benieuwd naar de foto van je kantoorartikelenpagina!! Die kan ik niet zien.

De rest wel???

Ben echt superbenieuwd naar WTJ. Ik kijk nu al heel de dag rond in huis, wat ik moet bewaren en/ of evt. kan gebruiken!
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is:beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Heeeey, lief zijn tegen Doezeltje.

*zet haar aureool op*

Lief Doezelpoezeltje. 3 is het cijfertje ná 2 en vóór 4.
Known to cause insanity in laboratory mice
Hahaha! Dushi, we want 3!!!

Die met die landkaart is cool!!

Jumpsje, die is ook mooi!!

_69_ vraag maar gewoon hoor. En anders mag je altijd zelf nog iets creatiefs ervan maken
Komt ie maar nu voor het eggie:

Hoop dat het nu wel gelukt is.
Dit is dus mijn lelijke creatie met paperclips groot en klein en nietjes. Let op het nietje vogeltjes (eentje links op een tak eentje rechts in de lucht)
Ja! Gelukt!! En hij is mooi!!
Hahha he he eindelijk. Sorry luitjes dat ik jullie zo lang in spanning moest houden.
Ik was nog even een poging aan het doen om de rug van mn WTJ te breken, pakt mijn vriend het boekje af en knakt 'm met grof geweld om... Arme WTJ!

Heb de letters van de 'instructions' pagina ingekleurd met glitterpennen. Heerlijk rustgevend werkje.

M'n vriend vraagt wanneer we 'm in de fik gaan steken!
Wat een leuk idee! Voel me zo simpel als ik al die mooie foto's zie. Knap hoor.
69 vraag gewoon hoor, je bent niet raar/gek of vreemd. Je wilt gewoon goed je journal wrecken
Moooi Dushi!
Ik zat gister in de trein naar huis. En zag op het raam een fruitsticker zitten! Dus die heb ik eraf gekrabbeld en in mijn boek geplakt. Jongen naast me keek alsof ik gek geworden was.
*Mopper de mopper* Ben echt ontzettend blij met jullie complimentjes, maar ik bereik mijn doel dus niet...grrrr...
Hahah Brum...
Wat een lelijke pagina Dushi! Ziet er niet uit!

Zo goed?!

Juuf, mannen... haha... eerst je uitlachen en dan alles met bruut geweld en vuur willen doen!
Hahaha Janna hahaha gek mens hahaha
juuf, de mijne had een glimlach van oor tot oor toen hij de pagina zag waarop staat; geef em aan een vriend, kijk niet (of zo iets...) Ik probeerde nog in te brengen dat er een vriend staat... niet je vriend...

Mijne heeft ook een kaftje! Ben er niet helemaal tevreden over, maar dat is dus goed. Toch?!
Dat je niet tevreden bent is euhmmmm wel goed Think outside the box dear...

Heb je ook een foto van je kaftje?
Toch eens verdiept hierin... en het ziet er eigenlijk best heel leuk uit! op bol.com zie ik enkel een engelse versie, is er ook een NLse versie en waar kan ik die dan vandaan halen?
Ik heb een fout gemaakt op de eerste pagina 'this book belongs to' én ik ben niet tevreden over die pagina met 'doodling op de envelop'... dus dat gaat goed met mij

Janna, wat heeft je vriend er van gemaakt?
Ha, nou juuf, ik heb die bladzijde nog even bij hem vandaan gehouden... eerst mag ik zelf!
quote:Marriss schreef op 28 maart 2010 @ 16:39:

Toch eens verdiept hierin... en het ziet er eigenlijk best heel leuk uit! op bol.com zie ik enkel een engelse versie, is er ook een NLse versie en waar kan ik die dan vandaan halen?Iemand noemde hier eerder dat die binnenkort uit komt. Zal vast ook wel bij bol te koop zijn dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven