Forummer van de maand

31-03-2007 13:35 333 berichten
Alle reacties Link kopieren
Forummer van de maand!

Wie zijn er genomineerd? Waar gaat onze stem naar toe?

En alle andere onderwerpen omtrent de forummer van de maand.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Maarre.....zien jullie het ook, of ben ik de enige die het ziet? In dat geval moet ik me misschien zorgen gaan maken....zie ik dingen die er niet zijn ofzo.......
quote:shining schreef op 30 september 2007 @ 00:57:

Maarre.....zien jullie het ook, of ben ik de enige die het ziet? In dat geval moet ik me misschien zorgen gaan maken....zie ik dingen die er niet zijn ofzo....... Wat zien wij? De genomineerden? Ja die zie ik ook op pagina 4, ik heb al gestemd
Pfieuw, gelukkig dan maar dat jullie de genomineerden ook zien.

Leuk ook van viva dat het op zo'n duidelijke plek staat hè......... . Helemaal niet verstopt ofzo.........
Neu niet echt he? Ik vroeg me dus al af waar MV de genomineerden vandaan haalde, maar daar vandaan dus........
quote:mik25 schreef op 30 september 2007 @ 01:05:

Neu niet echt he? Ik vroeg me dus al af waar MV de genomineerden vandaan haalde, maar daar vandaan dus........

Van een email van Shi dus hahahahahah, ik moest haar ook even vragen waar het precies stond. Het is heel duidelijk. Zelfs de genomineerde weten/wisten het niet. En nog staat er bij forummers van de maand dat binnenkort de mensen bekend worden gemaakt.

Nou inderdaad heul duidelijk Lekker dan dat je al kunt stemmen, maar dat de genomineerden het nog niet weten.......
quote:mik25 schreef op 30 september 2007 @ 01:24:

Nou inderdaad heul duidelijk Lekker dan dat je al kunt stemmen, maar dat de genomineerden het nog niet weten.......Ooit ben ik eens genomineerd, dat hoor je niet hoor, ja van je mede-forummers.
da's handig dan
Misschien staat het daar al een maan of twee en wist niemand het, zaten we allemaal te wachten.....

Er zijn al 5 stemmen uitgebracht! Wow.......
Ah da's al één meer dan toen ik net stemde
[quote]mylenevalerie schreef op 30 september 2007 @ 01:28:

[...]
anoniem_10085 wijzigde dit bericht op 30-09-2007 01:56
Reden: zie vorige posting
% gewijzigd
Ik snapte er al geen fuck van

Ps....zou jij een uur geleden al niet naar bed gaan?
mv ben je nou nog steeds op ... je zou toch allang naar je bed?
Ik ga nu ECHT naar bed. ECHT.
Truste allemaal
anoniem_29240 wijzigde dit bericht op 30-09-2007 01:56
Reden: Truste is natuurlijk met een T
% gewijzigd
Ja ik ga zo naar mijn bed, hihihi. Truste voor alle forummers en leutervriendjes. Pffffff. De loketten voor de ogen gaan zo dicht.
Ik ga voor Poezewoes. Die mag ook weleens forummer van de maand worden vanwege haar contstante bijdragen, relativerende vermogen en heldere kijk op heel veel zaken. Heerlijk om te lezen, stof om over na te denken en ook nog eens een schitterende avatar.
Ze gaan de stemmen tellen, en ik vind het best een beetje spannend! Tuurlijk zou ik het leuk vinden om te winnen, maar ik hoop dat Elmervrouw deze keer forummer van de maand wordt.

Elmervrouw heeft zo open en eerlijk haar verhaal hier verteld, en zoveel reacties daarop gekregen, zoveel losgemaakt bij de forummers! Een dijk van een vrouw, die staat voor haar kinderen.

Elmer, ik duim voor jou!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ik heb op Poezewoes gestemd, want ze moet het echt een keer worden! Elmervrouw gun ik het ook van harte, maar nog meer gun ik haar haar kindjes!
Ja, waarom is Poezewoes het eigenlijk nog nooit geworden?
quote:Jaschenca schreef op 15 oktober 2007 @ 00:56:

Ik heb op Poezewoes gestemd, want ze moet het echt een keer worden! Elmervrouw gun ik het ook van harte, maar nog meer gun ik haar haar kindjes!Ik sluit mij helemaal aan bij jouw woorden.
Gefeliciteerd Elmervrouw.
Van harte gefeliciteerd Elmervrouw! Helemaal verdiend dat jij je mag aansluiten in het rijtje gedenkwaardige forummers. Je verhaal heeft me diep geroerd en kan wat mij betreft niet genoeg in de picture worden gezet. (f)
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Gefeliciteerd, Elmervrouw! *bloemen*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven