Liefdesverdriet!

01-11-2009 08:39 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Donderdagavond heeft mijn vriend onze realtie verbroken... Hij is moe, zijn energie is op en kan het dus niet meer opbrengen om voor ons te vechten. De afgelopen weken is het wat rommelig geweest is onze relatie. MIjn vriend was erg in de war, voelde zich vaak rot en kon mij niet de reden geven waarom... Leuke dingen deden we niet meer, we zaten alleen nog maar thuis te huilen en te praten.

Donderdag is dus de bom gebarsten, hij stopt er mee! En nu komt de aap uit de mouw: hij heeft het gevoel dat hij altijd op zijn tenen moet lopen, hij kan mij niet bieden wat ik wil, en sinds hij mij kent voelt hij zich vaak ongelukkig... Waarom heeft hij mij dit niet eerder verteld? Waarom kwam hij iedere avond bij mij slapen terwijl ik aangaf dat het ook goed is om ieder in ons eigen huisje te slapen? Waarom ging hij met mij 2 weken op vakantie? Waarom zei hij dat hij wilde samenwonen, trouwen en kinderen krijgen met mij? Ik ben zo in de war.... snap er helemaal niks van.

Ik heb bij hem juist zo veel afstand gehouden omdat ik net uit een relatie kwam. Maar hij bleef volhouden en zei al na een maand tegen mij: misschien is dit wel voor altijd. Uiteindelijk heb ik me dus helemaal gegeven aan hem...

En nu... Nu ben ik zo ontzettend verdrietig. Ik heb hem gesmeekt bij me te blijven, om het alsjeblieft niet op te geven, om ons nog een kans te geven. Ik heb geschreeuwd, gejankt, hem vast gepakt.. Ik was wanhopig, en zo ken ik mezelf helemaal niet, ben juist een heel rustig persoon. Maar het idee dat ik de liefde van mijn leven kwijt ben maakt me gek! Daar baal ik van! Ik ben juist iemand die de rust kan bewaren, en die een man nooit zou smeken om alsjeblieft bij me te blijven.....

Nu zijn we dan een paar dagen verder en voel ik me wat rustiger... Ik heb hem nog wel een paar keer gebeld en gezegd dat ik zielsveel van hem hou. Maar hij is er van overtuigd dat dit de juiste beslissing is.

En wat moet ik nu? Ik mis hem zo ontzettend, wij hadden het zo leuk. We konden goed praten, lachen, huilen.. We konden samen uren in bed liggen, elkaar vasthouden zonder iets te zeggen. We deden heel veel leuk dingen met vrienden. Ik was volgens hem zijn beste vriendin. En hij is zeker mijn beste vriend.

We hebben echt een heerlijke tijd gehad, ik dacht dat hij de ware was voor mij. Daarom kan ik het waarschijnlijk ook allemaal niet bevatten.

Hoe moet ik hier nu mee om gaan?
@broc: lieve post dank je Het is nu echt zo moeilijk omdat de deur dicht is, potdicht. Nu moet ik ook sterk zijn en niet meer reageren op zn smsen. Het zal wel lastig zijn, maar ik kan dit

En ik heb net het hele topic boze nummers doorgespit. Zit hier nu heel erg te lachen.. En voel me erg sterk! En ga nu een hele mooie zomerjas voor mezelf aanschaffen en lekker in mn eentje een capuccino drinken in een cafe, dat heb ik verdiend.. En het voelt goed om dat alleen te doen Maar een hele erge lieve post! Dank je!

@flyeaf: blijf hier gewoon van je afschrijven. We slepen je er wel doorheen je kan het! Echt die man ben je niet waard.. je komt er echt wel bovenop! Je bent sterker dan je denkt! Je kan dit! Ik hoop voor je dat ie reageert maar als het niet gebeurt, dan is het verstandig om toch te overwegen een knoop door te hakken.. Sterkte, en denk aan jezelf!
@sloopthard. Wauw. Dat ging weer snel beter. Ben trots op je! Veel plezier met shoppen. Ik gister ook gedaan. Super leuke zomerschoenen gekocht. Moeder vond dat het teveel op bierviltjes lopen was, daar heb je toch geen steun aan?? Pff maar ik vind ze leuk!

@Diay. Met mij gaat wel goed eigenlijk. Merk door hier te schrijven dat er steeds meer dingen naar boven komen die niet klopte in mijn relatie. Voel me er af en toe wel beetje schuldig over, want klinkt nu af en toe of mijn ex zoon verschrikkelijke vent was, maar dat is echt niet waar. Hij is gewoon heel onzeker en vond dus ook maar dat ik dat moest zijn ofzo.. En heb zeker een heleboel mooie momenten met hem gehad die niemand me ooit weer afneemt. En heb over mezelf ook weer een heleboel geleerd en daar ga ik baat bij hebben bij de volgende. Ga dingen anders aanpakken en ben nu scherper op de alarmbellen. Want nu achteraf kan ik ze heel makkelijk opnoemen, maar in de relatie zelf zag ik ze niet of praatte ik ze weer goed. En ben weer ontzettend nieuwsgierig naar de toekomst!

En succes vanavond. Als je je verhaal erna kwijt wilt zijn we dr voor je. Hou dit sterke gevoel vast. Je bent zo goed bezig!!

aaaaaaaaaaaaa ik wil hem bellen! ik word gek :(

sorry moest er even uit..

maar ik weet dat ik dat niet moet doen. of wel?
@Flyleaf: Nee, niet bellen. Tenzij je weer in je een ergere dip wilt komen dan waar je nu in zit.

Sterkte!
Nee niet doen!! Laat hem nou eens moeite doen!! Jij hebt sms gestuurd dat je weekend moeilijk hebt gehad met je broer en hij hoort daar op te reageren. Laat hem dr niet zo makkelijk van af komen dat jij wel weer moeite doet. Hij is aan zet!!! Dus niet doen!!

Je kan dit! Hou vol!!
niet bellen flyleaf, zoals broc zegt, je bent heel duidelijk geweest. Je hebt duidelijk gemaakt dat je zijn steun wel kan gebruiken dus hij moet daar op reageren. En daar komt bij, wat als hij niet op neemt? Dan zit je alleen maar meer in een dip of niet? Heb ik wel iig.. Ff volhouden meid!! Je kan het, je bent heel sterk!!
ik ga het volhouden.. jeetje wat is dit moeilijk zeg :(
Lukt het nog om vol te houden Flyleaf? Doorzetten hoor, je bent echt sterk!!
niet bellen flyeaf!! Hij moet jouw maar bellen... Heb je het volgehouden?

Diay: succes he vanaaf!! Blijf sterk, je doet het zo goed. Laat je niet van dat gevoel afpraten..

@broc: klinkt leuk! Maar ja moeders he.. En ik voel me goed. Dat wisselt heel snel bij mij Laten we het maar houden op zondagochtendblues. Het is wel makkelijk deze liefdesverdriet. Maar ik heb het een keer heel erg gehad en ik weet gewoon diep in mn hart dat dit niet de man was waarmee ik gelukkig zou worden. Dit was een man, leuk voor een tijdje en nu moet het klaar zijn. Ik hoop alleen dat hij mij ook echt los kan laten. Hij smst best veel.. En ik vind het moeilijk om niet te reageren. Ook over dat ie slecht slaapt en dat ie zich zo slecht voelt. Eigenlijk wil ik dat helemaal niet weten, want dan krijg ik medelijden.. Heb overigens wel een lekkere middag gehad. Lekker gewinkeld, leuke zomerjas gekocht. Leuke broek voor op het strand.. En nog even lekker biertjes gedronken met een vriend. Prima leven zo
@flyleaf. Is het gelukt? Nog wat van hem gehoord?

@Sloopthard. Sommige telefoons kunnen mensen blokkeren. Dan kan je geen smsjes meer ontvangen. Als jouw telefoon dat kan zou ik dat zeker doen. Je reageert toch niet en je wil eigenlijk niet weten wat hij smsed. En goed dat je je nog goed voelt!

Ik ben moed aan het verzamelen om zo weer terug te gaan naar studentenkamer... Als ik daar ben voelt de werkweek al als begonnen... Jakkes...
hey girls,

ja hij had om 16 hr gebeld!

Ik nam heel vrolijk op, hij ongemakkelijke hoi... en daarna vroeg hij niets, dus ik weer 'hoi' .. Hij was nogal stuntelig, kwam erg onzeker over, alsof hij niet goed wist wat hij moest zeggen tegen me..Hij vroeg wat ik allemaal in het weekend heb gedaan en hoe het nu met mijn broer is. Ik heb alles verteld en aan hem gevraagd hoe zijn weekend was. Heel algemeen gesprekje, hij was ook zo brak! Hij belde me net toen hij wakker werd en er kwam niet veel uit dan algemene vragen.. :S Hij begon met afsluiten, en zei dat hij graag meer wilde weten over mn broer als ik meer wist. en dat ik hem altijd mag bellen. Ik zei: 'wil je nog iets afspreken?' want ik vond het maar een oppervlakkig gesprek waaruit niet veel kwam over een nieuwe afspraak. Hij zei: ja zeker wel en niet om het gesprek af te kappen en niet over te komen alsof ik niet met je wil afspreken, maar ik weet nog niet wanneer ik tijd heb, misschien donderdag, en anders morgen eten maar dan moet ik ook weer verder met leren, dus dan kan het niet te lang' Ik zei anders bel ik je later wel want een vriendinnetje kwam net binnen. Hij zei dat dat goed was en ik zou vanavond nog even terugbellen, ook omdat hij dan wakkerder is. Hij zei nog even dat hij gister een vriendinnetje van me tegen kwam in zijn kroeg. Ze herkende hem in eerste instantie niet, maar daarna vroeg ze: 'hey ben jij niet het vriendje van flyleaf;p' en daarna zei hij tegen me 'ja ik ben het vriendje van' dus dat was dan wel weer goed om te horen dat hij me nog ziet als een vriendinnetje, maarja hij zou iets anders moet zeggen tegen een vriendin van mij :S zou ook vreemd zijn.

Dus voor nu deze (gedetaileerde, sorry) update.

thnx voor de support iedereen, jullie helpen me echt door die lastige uurtjes van afwachten!!
Ben blij dat hij toch iets van zich heeft laten horen Flyleaf.

Hier ook even een update, ik had ex vanmiddag een smsje gestuurd over hoe laat hij van plan was om te komen maar kreeg geen reactie dus dacht dat ie misschien nog sliep. Weet dat ie uit is geweest vannacht dus. Heb hem ongeveer anderhalf uur geleden gebeld en toen stond zijn telefoon uit.. dus hij laat me gewoon zitten. Ik had dit zooo niet verwacht van hem. Hij wilde komen vanavond, hij belde er gister speciaal voor en nu laat ie me gewoon zitten. Dit doet echt weer vreselijk veel pijn. Blijkbaar toch een afsluiter alleen niet op de manier waar ik op gehoopt had. Zit er nu echt even helemaal doorheen.
flyaf: klinkt wel positief! Maar blijf aan jezelf denken oke!!

Diay: wat een nare lage streek. Ik vind het zo naar als mensen gewoon niet reageren. Alsof hij het niet gewoon kan zeggen dat hij dat niet wilt. Hij kan toch wel gewoon antwoord geven! Kan me daar echt boos over maken..

Blegh ik heb zin om ex te smsen, maar ik doe het niet.. Maar gewoon raar om niet meer te vertellen wat ik alleemaal doe en heb gedaan. Ik mis hem.. (oke dan niet het agressieve gedeelte van gister) Maar gewoon zn praatjes, zn lekkere lichaam!
Ik ben ook echt zooo ontzettend boos nu. Het is niet eens dat ik hem gevraagd heb om te komen, nee hij wilde dit!! En dan gewoon zijn telefoon uit gooien. Hoe kan je zoiets doen?? Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt of dat er weet ik veel wat is maar laat me niet voor jan *** wachten. Het erge is dat ik nu zelf mijn telefoon niet uit kan gooien. Zo ben ik niet, ik ben veel te nieuwsgierig en wil weten wanneer hij zijn telefoon weer aan zet (afleverrapport) erg he? Ik had dit zo niet van hem verwacht. Maar goed eigenlijk weet ik nu wel wat ik waard ben voor hem dus moet er maar eens klaar mee zijn. Dan maar geen normale afsluiter..
jeetje Diay, want ontzettend klote dit. Helemaal omdat hij jou juist wilde afspreken!! Wat een rot streek...

Je bent zoveel meer waard dan zo behandeld te worden! Laat absoluut merken dat hij nu echt een grens bij je is overgegaan als je hem nog spreekt.. want dit is echt niet ok! Heel dikke knuffel!!!

sloopthard, ik merk aan je posts dat je gevoelens zo afwisselen, dit is zo herkenbaar! Ene keer denk je ik kan het! Zonder hem!

Maar dan denk je weer terug en wil je weer contact en hoe het was op de fijne momentjes dat je alles samen kon delen. Maar vergeet niet wat er is gebeurd en dat hij je zo niet kan behandelen zoals hij heeft gedaan!!

Ik heb net vriendlief gebeld... Hij noemde me zelfs even schatje in het gesprek.. Was een casuall vrolijk gesprek, waarbij ik dus zo ontzettend leuk deed en vrolijk ( maar dat ben ik natuurlijk ook haha) Hij begon later zelf over afspreken, of ik deze week nog vrij ben... Ik heb gezegd dat ik juist een ontzettend drukke week heb. Hij gaf de dagen aan dat hij kon en ik kon juist op de andere dagen.. Dus we hebben besloten om dan zaterdag af te spreken. Maar op 1 voorwaarde zei hij; als we dan wel nog telefonisch contact zouden hebben, want jeetje het was wel lang. Ja jezus meneer! weet je hoelang ik op hem heb moeten wachten..pfff...

Daarna gaf ik aan dat morgenavond evt. wel kan maar dat het voor ons beiden lastig zou zijn, maar hij zou kijken of het nog zou lukken om later op de avond vrij te maken. Ik zei dat het niet perse hoefde hoor, waarop hij antwoorde; ja ja dan heb je nog de hele week om met andere boys te daten... ' tering!! Ik heb er maar niet op gereageerd en gezegd dat we er nog contact over houden morgen, maar dat zaterdag me leuker lijkt om gewoon echt iets leuks te doen, dan de hele avond op de bank te hangen. Dat leek hem ook erg leuk. Hij zei lief weltrusten voor vanavond en een kusje op mn neus.

Ik ben aan de ene kant ook blij dat het zaterdag wordt ookal is het even weg, maar weetje ik heb zo'n zware week op werk en daarbij kan ik het gewoon niet gebruiken om me zo klote te voelen over hem. Dan maar even het gevoel uitstellen, want diep van binnen ben ik erg bang dat dit 'happy' gevoel tijdelijk zal zijn en er echt weer een dip komt. En het gaf me ook wel wat power door niet gelijk ja en amen te zeggen op wat hij wilde, en hij zelf aangaf dat het lang duurt en dat hij dan wel nog contact wilde.

We hebben het weekend weer bijna overleefd!
Hey Ladies.

Weer in mn kamertje. Gelukkig lekker rustig op de weg, dus lekker crossen. :p

@sloopthard. Ja die ups and downs. Ken ze. En dat missen van zijn goede kanten is super logisch, maar helaas komt hij ook met de slechte kanten, dus beter op zoek gaan naar een beter totaal pakketje. Je kan het! Je bent al zo goed bezig!

@Flyleaf. Blij voor je dat hij nog gereageerd heeft. Je inderdaad lekker op je werk storten tot zaterdag en niet meer die negatieve energie door hem. Hij gaat maar eens lekker nadenken deze week wat hij zaterdag gaat zeggen en tot die tijd zo weinig mogelijk contact eigenlijk het beste. Want als je hem spreekt wil je het ook over de mindere dingen hebben en dat belangrijke gesprek wat jullie eigenlijk moeten hebben moet je niet over de telefoon doen. Succes deze week!!

@Diay. Wat een ontzettende ukkel!! Heb je er verder nog iets meegedaan? Heeft hij nog iets gedaan? Ik had echt iets cool terug gestuurd. Iets in de trant van: Wat wil je hier mee bereiken? Jij wilde deze afspraak hoor, maar nu weet ik ook genoeg. Het allerbeste en tot ziens.

Maar wat een oetlul. Stomme wispelturige mannen ook. Weten echt niet wat ze willen. Hoe frustrerend. Geen aandacht meer aan besteden. Dit is de zoveelste teleurstelling in hem, hier kan hij zich niet uitlullen. Je was echt goed bezig en snap dat je hierdoor weer helemaal in de war kan zijn, maar gewoon diep zuchten en doorgaan. Duidelijk zit hij teveel met zichzelf in de knoop dat het uberhaupt een nuttig gesprek was geworden. Zo niets verloren en de wetenschap gewonnen dat hij je aandacht echt duidelijk niet meer waard is. Dikke knuff!!

Ex heeft veel te vrolijke msn naam, dus is met meisje aan het msnen. Dus ik ga achter de computer vandaan, thee zetten en ghost whisperer kijken. Morgen weer een dag!!

Truste dames!
Hey meiden, hoe is het met iedereen vandaag? Gaat het bij iedereen zo goed dat het zo stil is of..?

Hier een redelijk rustige dag. Heb giga veel aan m'n hoofd en weet niet zo goed wat ik er mee moet, maar goed ik kom vanavond wel even bij kletsen.. Als er nog anderen zijn? Of is it just me vandaag?
Hey allemaal!

Wat is het hier rustig, ik neem aan dat geen nieuws goed nieuws is? Daar ben ik blij om.

@CL: hoe was je weekend? Zijn jullie wat dichter bij elkaar gekomen?

@ flyeaf: het klinkt positief dat hij nog gebeld heeft.

@Diay: nog het afleverrapport gekregen? Heeft ie verder niog iets laten weten?

@broc: ja die ups en downs pfff... Wat naar van die mns naam van je ex. Wordt het niet eens tijd om hem te verwijderen uit je msn? Over een maand kan je hem mailen. Maar ik snap het ook als je het niet doet. Vind het ook moeilijk. Vandaag alle tel nummers gewist! Hij staat alleen nog op msn.. en iets houd me tegen om hem ervan af te gooien. Hij zet er altijd op wat ie precies doet, en dat geeft me toch een beetje houvast..

Ik mis hem niet.. Maar ik voel me wel vervelend. Gewoon leeg en alleen. Blegh ik haat maandagavonden!
hey diay ik ben er ook
Ow kijk er was toch nog iemand!! Ik vind de maandagavonden ook echt niet prettig maar eigenlijk heb ik wel op elke dag van de week iets aan te merken de laatste 2 maanden. Heb hem vanmiddag even gesproken ja, hij belde, zegt dat hij de hele dag op bed heeft gelegen en dat hij ziek was.. weet niet zo goed wat ik er van moet denken.. hij had makkelijk even een smsje kunnen sturen dus tsja..

Ik voel me ook leeg en alleen.. heel vreselijk!

Ga nu even kleintje douchen en zo en kom daarna ff bij kletsen.

Nou diay dat vind ik zelf ook een beetje smoezerig overkomen hoor. Als je ziek bent kan je je telefoon toch aanzetten en je even afmelden.. Ahh dikke voor jou!
Hey Meiden ,

Jeetje wat is er veel geschreven!!!!

Sloophard Sorry wat wat eikel dat hij zo doet!!!!!!!!!!!! Ppppppppppppppfffffffffffff mannen, ze kunnen niet praten maar wel agressie vertonen.................

Diay: vind hem mar vreemd, gewoon even niks laten weten omdat hij ziek is...Kom op dan hij dat op zijn minst toch even sms van sorry maar vanavond gaat het mij niet lukken!!

Brocelie : slim dat je achter je msn bent gegaan, mijn ex was opeens ook weer achter msn dacht misschien wel voor mij, maar nee blijkbaar voor zijn nieuwe vriendin. Zo ging het ook bij ons, eerst elkaar in het echt zien daarna msn.... NU dus ook bij haar sorry wil je geen pijn doen, maar ze zijn gewoon zielig!!!!!!!!!!!!!!!

Vandaag heb ik gewoon een dip! Had de neiging om te sms (terwijl ik zijn tel niet meer heb) wat we vanavond zouden eten en toen bedacht ik on nee dat is voorbij.......... grrrrrrrrrrrrrrr auwwwwwwwwwwwwwww. Hij is niet meer bij mij , maar bij haar,,,,

Heb vandaag wel 3 concept mails in mijn inbox voor hem bedoeld. Hoe hij me zomaar kan vergeten en hoe leuk we het hadden enz. Oooohh heb hier zo geen zin in.
ohh vogelbekdier lastig is het he? Vooral die kleine dingetjes zijn moeilijk! Ik heb het ook zo koud.. wil tegen iemand aanliggen! Goed dat je die mails niet hebt verstuurd, je schiet er toch niets mee op..

ja dat is zo moeilijk, het was normaal wat eten we vandaag, haal ik de boodschappen of jij en zet jij het badje aan.... Als ik thuis kwam was hij er ook, lagen we tegen elkaar aan en sliepen we bij elkaar. Zei hij wat lig je ver weg en trok hij me dicht tegen hem aan........... En nuuuuu , niks , ligt hij bij een ander, gaat hij tegen haar super lief doen en ik.......... Ik moet het allemaal zelf maar uit zoeken. Mis gewoon zijn lieve kant, terwijl ik weet dat die kant niet voor mij is , maar voor haar ................. Auw auw, auw........

Ben trouwens nog wel trots op mezelf geweest, ben nog wel opp stap geweest en zag hem van een afstandje staan. Ben niet naar de kroeg gegaan. Hoorde later wel dat zij er ook was en hoorde ook dat hij er over had gehad hoe de relatie was begonnen met haar. Tja heb nog genoeg vrienden die daar rond lopen. Ben trots op mezelf dat ik helemaal niks heb gedaan!

maar vanavond mis ik hem zo, terwijl ik weet dat hij niet meer mijn mannetje is en hoe hij bij mijn was.........

Ik wil dat niet!!!!
ja vogelbekdier echt naar is het... Blegh

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven