Liefdesverdriet!

01-11-2009 08:39 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Donderdagavond heeft mijn vriend onze realtie verbroken... Hij is moe, zijn energie is op en kan het dus niet meer opbrengen om voor ons te vechten. De afgelopen weken is het wat rommelig geweest is onze relatie. MIjn vriend was erg in de war, voelde zich vaak rot en kon mij niet de reden geven waarom... Leuke dingen deden we niet meer, we zaten alleen nog maar thuis te huilen en te praten.

Donderdag is dus de bom gebarsten, hij stopt er mee! En nu komt de aap uit de mouw: hij heeft het gevoel dat hij altijd op zijn tenen moet lopen, hij kan mij niet bieden wat ik wil, en sinds hij mij kent voelt hij zich vaak ongelukkig... Waarom heeft hij mij dit niet eerder verteld? Waarom kwam hij iedere avond bij mij slapen terwijl ik aangaf dat het ook goed is om ieder in ons eigen huisje te slapen? Waarom ging hij met mij 2 weken op vakantie? Waarom zei hij dat hij wilde samenwonen, trouwen en kinderen krijgen met mij? Ik ben zo in de war.... snap er helemaal niks van.

Ik heb bij hem juist zo veel afstand gehouden omdat ik net uit een relatie kwam. Maar hij bleef volhouden en zei al na een maand tegen mij: misschien is dit wel voor altijd. Uiteindelijk heb ik me dus helemaal gegeven aan hem...

En nu... Nu ben ik zo ontzettend verdrietig. Ik heb hem gesmeekt bij me te blijven, om het alsjeblieft niet op te geven, om ons nog een kans te geven. Ik heb geschreeuwd, gejankt, hem vast gepakt.. Ik was wanhopig, en zo ken ik mezelf helemaal niet, ben juist een heel rustig persoon. Maar het idee dat ik de liefde van mijn leven kwijt ben maakt me gek! Daar baal ik van! Ik ben juist iemand die de rust kan bewaren, en die een man nooit zou smeken om alsjeblieft bij me te blijven.....

Nu zijn we dan een paar dagen verder en voel ik me wat rustiger... Ik heb hem nog wel een paar keer gebeld en gezegd dat ik zielsveel van hem hou. Maar hij is er van overtuigd dat dit de juiste beslissing is.

En wat moet ik nu? Ik mis hem zo ontzettend, wij hadden het zo leuk. We konden goed praten, lachen, huilen.. We konden samen uren in bed liggen, elkaar vasthouden zonder iets te zeggen. We deden heel veel leuk dingen met vrienden. Ik was volgens hem zijn beste vriendin. En hij is zeker mijn beste vriend.

We hebben echt een heerlijke tijd gehad, ik dacht dat hij de ware was voor mij. Daarom kan ik het waarschijnlijk ook allemaal niet bevatten.

Hoe moet ik hier nu mee om gaan?
@Vogelbekdier: Sterkte meid! Wat rot dat je je zo ontzettend rot voelt.....Hoop dat je hem snel even uit je hoofd kan zetten.
Hey meiden, ben er weer!!

Ja ik vond het ook gewoon een smoes. Waarschijnlijk had hij een kater en dan wil hij het liefst niemand horen en niemand spreken maar een smsje sturen had ie wel kunnen doen. Maar goed ik weet nu dat ik dat zelfs niet waard ben. Het is gewoon afgelopen. Het doet weer pijn, maar het was al klaar dus gelukkig is de klap nu wat minder.

Ik mis ook die kleine dingen hoor. Zoals met mijn kindje, dan heb ik soms nog de neiging om te zeggen: vraag maar even aan "ex" hoor, wanneer ze me iets vraagt. Moet alles weer zelf doen. Heb ik altijd gedaan maar ik heb 2 jaar lang mogen genieten van hoe een gezin hoort te zijn. Ik mis zelfs de irritante dingen van hem. Maar goed niks meer aan te doen.

De maandag is gelukkig weer voorbij!

Trouwens Vogelbekdier, heel goed dat je niks gedaan hebt! Je mag echt trots op je zelf zijn hoor!

Sloopthard, voel je je wel een beetje oke nu?

CL we zijn allemaal heel benieuwd hoe je weekend is geweest!

Broc en suus hoe is het met jullie?
zit alleen maar te huilen,,,,,,,,, thx voor alle lieve berichtjes.........

Had net mijn beste vriend aan de tel , en heb alleen maar zitten huilen......... Wil me niet zo voelen.......... Doet even allemaal zoveel pijn....... Bah!!!!!!!!!!
@ Vogelbekdier, gaat het een beetje? Wil je even een dikke geven. Ik begrijp echt goed dat het veel pijn doet maar je kan niks anders dan er doorheen gaan. Je moet door de pijn heen, je kan er helaas niet omheen of zo. Maar geloof me het word echt minder. Ik weet dat je daar nu niks aan hebt maar je zal je echt beter gaan voelen hoor! Hoop dat je zo een beetje kan slapen!
Hey allemaal.

Zie dat ik wat gemist heb gister. Was beetje ziekjes dus maar keer vroeg erin.

@Diay. Smsen kan inderdaad best. Lulsmoes. Lekker geen aandacht meer aan besteden. Als het belangrijk was wat hij nog wilde vertellen dan kon hij best een smsje sturen om te zeggen dat hij ziek was en je graag toch nog wilde spreken met een heleboel sorry sorry sorry erachteraan. Dus even dipje en dan weer aantal stappen verder! Je doet het goed!

@Sloopthard. Heb hetzelfde met msn. Hij is overal weg behalve daar... Is toch iets van hoe het ooit begonnen is en lukt me niet het weg te halen... Misschien dat hij mij wel al heeft weggehaald en totaal vervangen heeft voor dat meisje, maar is het laatste bandje die ik nog niet door wil knippen... En het feit dat het blijkbaar zoveel beter met hem gaat betekend dat hij misschien wel open staat voor een goed gesprek over paar weken. Hoe is het verder met jou?

@vogelbekdier. Hele dikke om mee te beginnen!! Ben ook trots op je dat je niets gestuurd hebt. Ik heb een hele map van allemaal mailtje in mn hotmail staan. Ik schrijf al de hele relatie met hem al alles van me af. Om alles op een rijtje te zetten en beter gericht te kunnen zeggen wat me dwars zat of om het kwijt te zijn. Zijn lieve mailtjes, boze mailtje, wanhopige mailtjes. Kan ondertussen een boek vullen. Hoe is het nu met je? Voelt het al anders dan gisteravond? Ik heb nog het geluk dat dat andere meisje nog niet officieel bij hem is. Ze liggen niet tegen elkaar, hij heeft denk ik alleen ontzettend veel contact met haar. Maar ooit komt waarschijnlijk wel het bericht dat ze samen zijn. Ga zooo niet blij zijn dan, dus kan me alleen maar voorstellen hoe kut je je voelt. Maar vrees dat het wel gaat gebeuren. Ik was ooit helemaal verliefd op hem, dus dan is het niet zo moeilijk te bedenken dat iemand anders verliefd op hem zou worden. Maar hoop voor mij dat het nog even duurt...

Maar nogmaals !!

@CL. Ja hoe was je weekend? Of is het een super lang weekend en ben je nog lekker aan het genieten??
@broc; ben je alweer wat beter? Naar dat je ziek

was! En wat je zegt die msn naam is eigenlijk

alles wat nog over is.

Hier gaat t niet echt goed. Ik zit hier op mn werk

naar mn scherm te staren en alles is zo doelloos.

Ik wil zo graag van alles tegen hem vertellen en

dan bedenk ik me wat er zaterdag is gebeurd en

dat dat nooit meer zal gaan. Als ik dit typ sprongen

de tranen in mn ogen. Het feit dat t echt over is

doet heel erg pijn. Ik voel me echt alleen op de

wereld.

Begrijpelijk dat jij broc zit met dat meisje! Maar wel

als je het toch mogelijk lijkt een rustig afsluitend

gesprek! In ieder geval beterschap

@ vogelbekdier: :hug; vreselijke situatie he?! Goed

dat je mails naar jezelf stuurt. T zal wel opluchten!

@cl: ben benieuwd naar je verhalen..
Hey sloopthard.

Heb hetzelfde hoor. Heb een deadline, maar kan me niet concentreren. Hoofd is te vol. En helpt niet dat ik nog steeds niet helemaal beter ben. Soort buikgriepje ofzo.. En zonder voedingstofjes in je lijf word de energie ook niet veel beter...

Hele dikke
Broc, wat naar! Zorg een beetje goed voor jezelf

hoor! Als ik iets voor je kan doen, let me know!

Pff liefdesverdriet zuigt:(

Mijn relatie is nu naar dik 5 jaar over, en kan het nog niet bevatten.

Ik zou willen dat ik boos op hem kon zijn, maar juist omdat we allebei nog van elkaar houden doet het zo'n pijn.

Helaas is ook gebleken dat we er samen niet uit kunnen komen dus moeten we hiervoor wel kiezen..

Je verstand en gevoelens kunnen zover uit elkaar liggen!

Zo tegenstrijdig allemaal.
@sloopthard. Super lief van je, maar zou niet weten wat je kan doen. Ga maar proberen te eten ofzo... Lichaam is alles gewoon even zat denk. Energie is op.

@cameltoe.. Pff 5 jaar liefdesverdriet! Moet er niet aan denken. Maar tegenstrijdigheid snap ik wel. Weet niet wat je verhaal verder is... Timing? Afstand? Maar welkom en
Hoi lieve meiden!

Wat lief dat jullie naar mijn weekend vragen. Wilde eerder posten, maar dat lukte ff niet. We waren zondagavond laat pas thuis en gisteren is 'vriend' ook bij mij geweest, dus was ff niet in de gelegenheid...

Weekend was lekker, best genoten. Kids gingen goed samen, weinig woorden of onenigheid... Wij gingen voor mijn gevoel ook wel aardig, al voelde ik wel wat spanning af en toe. Hoewel ik dat niet wilde, ben ik toch ook heel erg aan het observeren en analyseren geweest... Daar niet gepraat, ook zondag thuis en gisteren niet (hoewel ik echt wel begonnen ben)... Vanmorgen heb ik de boel maar opengegooid: Ik wil zo niet door gaan. Wil gewoon weten waar ik aan toe ben, waar ik mijn energie in steek... Hij wil dit ook niet meer; langs elkaar heen leven... Maar hij weet gewoon niet wat of hoe hij het dan wel zou willen! Afgesproken elkaar tot zaterdag met rust te laten en elkaar dan op te zoeken.

Heb nu echt het idee dat het einde in zicht is. Ik heb er voor mijn gevoel echt alles aan gedaan, maar trek het niet meer op deze manier... Voel me nu sterk, maar denk dat ik jullie nog hard nodig ga hebben...

@ Iedereen: , ik zal vanavond proberen wat persoonlijker te reageren!
Hey lieve CL.

Wat goed dat het weekend mee viel en snap heel goed dat je toch gaat observeren en analyseren, maar goed dat je daar in het weekend niets mee gedaan hebt. En snap heel goed dat je gister toch even duidelijkheid wilde. En verder weet ik niet wat ik moet zeggen, want je doet het namelijk echt heel goed en je hebt inderdaad al het mogelijk gedaan. En ook goed dat je het tot zaterdag aan gaat kijken.

Hoeft niet het einde te zijn, maar is dat het wel dan zijn we er voor je!!

Is alleen maar een berichtje met ik snap en wat goed maar toch even laten weten dat ik aan je denk!

Hey Lieve iedereen,

Bah bah wat ik gisteren toch veel gehuild en uiteindelijk toch nog een mailtje gestuurd naar ex........STOM!!!! Daarna meteen spijt en maar een mail er achteraan gestuurd dat ik hem niet had moeten mailen....

Ohhh ik moet echt eens ophouden met opeens hem toch te mailen, maar ja het is gebeurt. Alles wat hij toch nog zou zeggen schiet toch niet.... Daarnaast reageert hij toch niet en als hij reageert word ik alleen maar verdrietig van want krijg toch niet horen wat ik wil. En daarnaast wil ik ook niks meer met hem want wij passen en kloppen niet bij elkaar.

Maar op zo''n moment zoals gisteren vergeet ik alles en denk ik alleen maar we hadden het toch ook heel fijn.

Sorry voor mijn ego post.
cameltoe, sterkte, je kan hier altijd je verhaal doen... ik moet je zeggen dat lucht erg op.

Hey CL! Ik was al benieuwd hoe het met je ging. Ben blij voor je dat het weekendje goed ging en snap goed dat je toch bent gaan analyseren en observeren, maar goed van je dat je dat even voor later hebt bewaard. Hoe reageerde hij precies toen je duidelijkheid vroeg? Sloeg hij dicht of uitte hij zich wel over zijn gevoelens? Of zei hij dat hij het echt niet wist? Hij kan je toch niet steeds zo laten wachten?? Wil je eigenlijk ZELF wel afspreken zaterdag??

@vogel, heb je iets gehoord over je mailtje? Je vergeet soms wat er aan de hand is, dan verlang je zo terug en dan snap ik echt heel goed dat je een mailtje stuurt! Het is gebeurd, maar je blijft heel sterk! volhouden. Iedereen heeft zn zwakke momenten toch?

@sloopthard, ik ken het gevoel zo wat je op je werk had, jeetje ik had het vandaag ook dat ik op janken stond achter mn bureau. Even snel mn lenzen vloeistof pakken net doen alsof het mn lenzen zijn.. maar men is ook niet gek natuurlijk.

Ik heb zaterdag met hem afgesproken... Was mijn eigen voorstel, hij wilde al eerder afspreken eind vd week, maar dan kan ik weer niet. Ik was van plan om relaxt te blijven deze week en niet veel van me te laten horen. Maar omdat hij zei dat hij heel misschien maandagavond langs wilde komen had ik hem maandag na mn werk gebeld of het nog door zou gaan, want anders zou ik gaan dansen. Het was een stom gesprek maar vooral door mezelf... Ik begon over het feit dat ik behoefte had aan een goed gesprek maarja daar kwam natuurlijk helemaal geen reactie op, ja alleen maar dat hij geen tijd had en dat we beter morgen (vandaag) konden bellen... Hij zei ook dat het weer net aanvoelde als 1.5week geleden toen ik zo emotioneel werd om te vragen naar zijn gevoelens voor mij... Ik zei dat ik dat heel naar vond om te horen, omdat ik nu gewoon behoefte heb om me goed te voelen en te horen dat het goed zit tussen ons. Hij zei dan moeten we daar idd aan werken, en dat klonk wel positief. Daarnaast zei hij dat ik nu toch wel wist wat hij voelde na het smsje van zaterdag, dat hij het niet leuk vondt dat ik niets van me liet horen. Ik zei er staat feitelijk toch niets in (THANX BROC hihi) er staat niet in ik mis je... Hij zei maar dat snap je toch zelf ook wel! Nee ik kan niet ruiken hoe jij je voelt!>>? Daarna 'normaal' afgesloten.

;Savonds kwam ik online op msn en zag dat hij er ook was, maar ik ging gelijk offline.. Meteen een smsje dat ik hem niet moest blocken, dus ik kwam online en hebben gewoon leuk en gezellig gekletst... hij zei lieve woorden... maja... zucht...

Nu niets meer gehoord.. natuurlijk niet!!! Want hij weet ook dat hij niet wil praten en dat goede gesprek wil hij al helemaal niet voeren.

Ik ben in staat om hem te smsen, gewoon vanuit mijn gevoelens voor hem. Gewoon iets simpels als een kusje. Het is nog niet over, ik kan me nu nog uitten, maar ik voel ook dat ik dat niet moet doen omdat mijn trots me in de weg zit. Ik weet wel en voel dat hij mijn aandacht wil.. ook als ik even stil was over msn, wilde hij al meteen weer de aandacht. En zeke na het wkd toen hij zei dat hij het niet leuk vond dat ik niets liet horen, Maargoed gister heb ik gebeld, dus nu is hij toch aan zet?

Een collega zei vandaag dat ik meedoe aan dit spelletje nu, dat ik dat niet moet doen. Maar als ik niet mee doe, dan ben ik mezelf en dan laat ik wat van me horen. Wat vinden jullie???
@ Broc, lief berichtje! Thanks! Ben alleen bang dat het wel het einde gaat worden! Ik kan niet blijven wachten en in onduidelijkheid blijven zitten... Dat trek ik niet. Moet nu aan mezelf denken... Hoe moeilijk ook!

Voel me nu dus best sterk... maar heb vandaag ook wel mijn momentjes met brokken in mijn keel gehad hoor!

@ Vogelbekdier: je bent niet alleen hoor! Mailtje was misschien idd een beetje stom... maar het is gebeurd! So what!? Sla jezelf voor je kop, besef dat je er niets mee opschiet en op naar een volgende dag! Ups en downs blijf je houden, maar de ups worden langer en de downs steeds korter. Zeker weten... Kop op hoor!

@ Sloopthard: werkdag een beetje doorgekomen meis? Gaat het weer? Ik had vandaag zo'n momentje op het toilet, maar wist me gelukkig weer snel te hervatten... We kennen het allemaal hoor...

@ Diay: wat een weekend meid! Wachten voor niks. Vind het ook een beetje (boel) smoezerig klinken! Maar je weet wel wat je aan hem hebt: niets! Klinkt misschien bot zo, maar het is helaas wel zo... Zonnetje gaat echt wel weer schijnen hoor!

@ Cameltoe: welkom! Kom erbij!! Lucht je hartje, je zult waarschijnlijk genoeg steun vinden hier... 5 jr. is niet niks zeg! Helaas geldt voor mij zo'n beetje hetzelfde: we houden van elkaar, maar "samen" lijkt gewoon niet te werken! Au!

@ Flyleaf: ik denk dat je idd gewoon stil moet blijven. Wat schiet je op met het hoge "koetjes en kalfjes-gehalte" over en weer? Dat is niet praten/communiceren! Je wilt, net als ik, duidelijkheid.

Door hem te blijven contacten, heb je zelf het idee dat hij je dan tenminste niet gaat/kan vergeten. Maar meissie... als hij echt zoveel van je houdt, dan vergeet hij je na die paar dagen ook niet. Houdt hij ook wel van je, zonder die onbenullige berichtjes! Sms/mail/msn hem anders dat je nu een paar dagen de tijd neemt om na te denken en zeg dat hij dat ook moet doen t/m zaterdag! Dan hou je de boot af, maar zeg je hem dat wel netjes. Je speelt nu idd het spelletje mee en ik denk dat je dat beter niet kunt doen!!!

Wat mijzelf betreft, Flyleaf: ik heb een paar keer gezegd dat ik niet wist wat hij nu wilde, in de hoop dat hij zou reageren. Noppes!. Gevraagd of hij al enig idee had? Maar hij reageerde totaal niet...

Vanmorgen heb ik dus gezegd dat ik het niet meer trek zo... dat ik duidelijkheid wil en dat ik geen zin heb energie te steken in iets waarvan ik niet weet waar het op uitdraait...

Hij zei toen dat hij dit (langs elkaar heen leven) ook niet meer wilde. Vond hem een beetje opstandig/agressief reageren en zei ook dat hij niet boos moest zijn op mij. HIJ weet niet wat hij wil! Dat besefte hij ook wel... Toen ik vroeg of hij überhaupt nog wel verder wilde, twijfelde hij... "Misschien moet je maar voor jezelf kiezen!" Ik vroeg toen dus of hij met "je" zichzelf bedoelde of mij, waarop hij zei: "Mezelf misschien ook wel, maar bedoel het vooral voor jou!"...

Hij zei ook dat hij niet wist hoe hij het wel zou willen zien...

Ik kan hier zooo niets mee!!!

Of ik zaterdag zelf wel wil afspreken? Tja... er zal toch een knoop doorgehakt moeten worden. En ik kan dan een paar dagen wachten, een week of een paar weken, maar ik denk dat dát voor hem niet uitmaakt. Hij komt er toch niet uit...

Heb nu de hele dag niets van hem gehoord en ook zelf niets laten horen. Aan de ene kant voelt dat 'raar'... aan de andere kant kost het me weinig moeite. Heb nu het gevoel dat hij het hier moeilijker mee gaat krijgen dan ikke...!

@ Suus en Prinsesje, hoe gaat het nu met jullie?
Thanks voor jullie reactie!

Gister was een ontzettende emotionele rotdag..

Ik was thuis, hij is eerder naar huis gekomen van het werk en we hebben de hele dag gepraat..

Goedkomen zal het niet meer en we hebben het dus gister met name over de praktische zaken gehad.

Zo onwerkelijk allemaal. Heb nog nooit alleen gewoond en ben zo bang voor wat er allemaal op me af gaat komen. Vooral de onzekerheid vind ik zo frustrerend.

@ CL ; Erg is dat he, dat je wel van elkaar houdt maar dat het om de een of andere reden niet werkt.

Wij zijn gewoon uit elkaar gegroeid en kunnen niet meer in elkaars behoefte voorzien.

Soms denk ik dat het makkelijker zou zijn als we "abrupter" uit elkaar zouden gaan met bv ruzie, dan kun je nog boos zijn, maar nu ben ik alleen maar verdrietig en snap ik hem. Maar aan de andere kant zou het me ook heel veel waard zijn om straks als vrienden met elkaar om te kunnen gaan..
bah wat voel ik me k!!

... snif
Soory lees hier een tijdje mee en wilde even resgeren op flyleaf sorry als ik inbreek...(maar heb het zelf een beetje meegemaakt en weet dat trekken aan iets averechts werkt voor hem maar ook voor jezelf) wellicht moet je het niet allemaal zo op jezelf betrekken en zijn twijfel gewoon bij hem laten, denk dat alles er best positief uitziet en je gewoon moet reageren op wat er gebeurd en niet teveel gaan trekken, als het zo is dat jullie weer samen gaan proberen ,dan gebeurd dat wel, en niet omdat je het gaat afdwingen, bedenk vooral dat het fijn is als het helemaal goedkomt, maar dat daar niet je leven of jou gelukkig zijn van afhangt, als je dat voor elkaar krijgt, stel je je a) niet "lager" en afwachtend t.o.v hem op ,zijn jullie gelijk zeg maar en b) haal je de druk er wat van af en kun je ook gewoon je eigen dingen blijven doen. Hij is een aanvulling op je leven en niet je hele leven..hoop dat je hiermee wat rust krijgt..
Sorry egopost... Is dipjes dag vandaag ofzo.

Heb weer op dat forum gekeken... Ja had ik niet moeten doen, maar kan het niet helpen. Ik wil weten wat hem nog bezig houdt...

Maar goed er staat dus keihard dat het uit is omdat ik gelogen heb... IK HEB NIET GELOGEN!! verdomme!!

Zucht...
Hey allemaal!

@cl: je komt sterk over! Ben zo trots op je, en als

het moeilijk wordt kom je hier he?! We zijn er voor

je! Dapper dat je het allemaal zo helder ziet.

@ cameltoe: welkom!! Ik hoop dat je vandaag een

betere dag hebt...

@ flyeaf: jeetje meis wat een verwarrende situatie

Maar ik ben het met weolkje eens dat je nu

aan jezelf moet denken. Hij is een aanvulling,

denk aan jezelf, wees zelf je eerste prioriteit!

Hier gaat alles wel oke. Heb een overwinning behaald

op mn werk. Mn allereerste zaak die ik zelfstandig

heb gedaan. Woohoow ben er maar trots op.

Maar voel me ondanks alles nog niet helemaal

ok. Rusteloos, doelloos etc... Buh maar goed ik

leer wel steeds meer de situatie accepteren..

Alleen is er iets anders gebeurt en nu wil ik het

allerliefst 2 warme armen om me heen, zo balen

dat er niet zijn! Maar goed vanaaf lekker sporten
@broc: wat naar! Maar je moet zo niet op zulke fora

kijken. Ik weet hoe frustrerend het is dat ex denkt

als je liegt. Maar ook hoe vervelend het is als ex

je vreemd afschildert naar de buitenwereld.

Toen die zaterdag buiten mn huis zat te bellen

naar een vriend zat ie ook te vertellen "ik sta hier

bij dat gekke wijf, joh die spoort echt niet. Echt een

bizar wijf maar ik sta hier want ik ben bang dat

haar anders wat overkomt. Joh iemand moet toch

op dat gekke wijf letten"

Echt bizar dat iemand zo'n beeld van je kan hebben.

Dus trek het je niet aan. Miss doet ie zich op t

forum wel anders voor dan in t echt. Het is een

sukkel hoor als die dit zegt!
Sorry Sloopthard... voel me nu ff niet zo sterk. (Maar wel gefeli met je overwinning op het werk!!!)

Doe met met dipjesdag geloof ik...

Voel me ook een momentje shit.... Foto's van het weekend bekeken. Snap er gewoon geen barst van! En vriend gaat vanaaf eten met zijn familie vanwege een birthday... en hij had al besloten dat ik vast niet mee kon.... Grrrr... hoorde ik van het weekend ook pas! Weer zo'n beslissing in zijn eentje gemaakt...

Au!!

(I'm better of without him?!?!)
ik doe ook mee met de dipjesdag!! Ben weer even helemaal ingestort!! Zie het allemaal ff niet meer zitten. Pff wat een rot dag zeg! Zoveel gebeurd ook weer in de laatste 2 dagen.. Kom vanavond wel weer even updaten als ik er nog de energie voor heb en niet vroeg op mijn bed lig.

Hoop dat jullie allemaal de dag een beetje door komen.

@ Diay & Suus72,

Ik heb een poging gedaan jullie via Viva een mail te sturen. Kunnen jullie laten weten of het gelukt is? Ben niet eens echt een digi-beet, maar via Mijn Viva lukt gewoon niets
ik heb niks gehad hoor CL :(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven