**LDR deel 14**
zondag 28 maart 2010 om 11:54
Ik moet even iets met jullie delen.
Moet je DIT lezen als introductie op een datingsite:
Vrienden noemen mij vaak erg kritisch als het onderwerp vrouwen en daten ter sprake komt.
Ik vind het zelf wel meevallen, ik beschouw mijzelf niet perse als kritisch, maar wil gewoon het beste uit het leven en neem daarom geen genoegen met minder.
Hierin ben ik wel realistisch,
om je een kleine indruk te geven van wat ik zoal van jou verwacht, een lijstje:
Wat verwacht ik van jou:
* je zeurt niet als ik de bril van de wc omhoog laat staan
* je zeurt niet als ik het dopje van de tandpasta vergeet
* je zeurt niet als ik te laat thuiskom na een avond stappen
* je zeurt niet als ik weer moest overwerken
*Geen kruisverhoren over waar ik was, met wie en wat ik daar deed.
* je belt/sms't mij niet 10 x per dag
Ik zoek een vrouw die:
* een aanvulling is op mij
* waar ik mee over straat kan
* intelligent, welbespraakt en charmant is
*humor/zelfrelativering heeft
* haar eigen vriendinnen/sociaal leven heeft
* die een leuke baan/carrière mogelijkheden heeft
* lekker kan koken
*die kan lachen om een tekenfilm maar ook kan discussiëren op inhoudelijk niveau
* ze is intelligent maar loopt er niet mee te koop
Wat kun je van mij verwachten:
* Een persoon die midden in het leven staat
* Elke nieuwe dag, zie ik als een nieuwe uitdaging
* Ben zeer avontuurlijk, ik hou van reizen en leer daarbij graag nieuwe mensen kennen
*Ik ben een goede gesprekspartner
* Een persoon die beschikt over zelfrelativering/humor
* Ik lees graag en veel
* Zeer sportief(voetbal, fitness en fietsen)
hmmm, weet verder even niets meer.
Als je je niet kunt vinden in mijn eisen lijstje/profiel, doe vooral geen moeite te reageren.
x
Excuse me?!
Vrienden noemen mij vaak erg kritisch als het onderwerp vrouwen en daten ter sprake komt.
Ik vind het zelf wel meevallen, ik beschouw mijzelf niet perse als kritisch, maar wil gewoon het beste uit het leven en neem daarom geen genoegen met minder.
om je een kleine indruk te geven van wat ik zoal van jou verwacht, een lijstje:
Wat verwacht ik van jou:
* je zeurt niet als ik de bril van de wc omhoog laat staan
* je zeurt niet als ik het dopje van de tandpasta vergeet
* je zeurt niet als ik te laat thuiskom na een avond stappen
* je zeurt niet als ik weer moest overwerken
*Geen kruisverhoren over waar ik was, met wie en wat ik daar deed.
* je belt/sms't mij niet 10 x per dag
Ik zoek een vrouw die:
* een aanvulling is op mij
* waar ik mee over straat kan
* intelligent, welbespraakt en charmant is
*humor/zelfrelativering heeft
* haar eigen vriendinnen/sociaal leven heeft
* die een leuke baan/carrière mogelijkheden heeft
* lekker kan koken
*die kan lachen om een tekenfilm maar ook kan discussiëren op inhoudelijk niveau
* ze is intelligent maar loopt er niet mee te koop
* Ben zeer avontuurlijk, ik hou van reizen en leer daarbij graag nieuwe mensen kennen
* Ik lees graag en veel
Als je je niet kunt vinden in mijn eisen lijstje/profiel, doe vooral geen moeite te reageren.
x
Excuse me?!
zondag 28 maart 2010 om 12:21
zondag 28 maart 2010 om 14:07
Ik vind je wel een beetje flauw hoor Nemo, dat je daar niet gewoon op reageert. Daar voldoet toch zeker iédere vrouw aan? En ja, mail gehad en terug gemailed! Hij had er pas vier, ha!
Spees, jammer dat ik je nou niet heb gezien! Maar goed, sauna is ook fijn (welke was je?) en even slapen in de sauna getuigt wel van ultieme ontspanning, dus da's goed.
Es, lief dat je dat zegt! En ik vond het ook echt erg leuk om jou te zien gisteren! We hebben inderdaad nooit zo direct contact met elkaar gehad, maar dat is niet omdat ik dat niet wilde, meer dat het er gewoon niet van kwam of zo.
Hier een enorm snotterhoofd. Zucht... vandaag maar een rustig dagje, wat foto's nabewerken (er liggen twee bruiloften te wachten, dus zo'n 1200 foto's uit te zoeken...) en met de poesjes knuffelen. Hun oogjes zijn nu allemaal open en ze kunnen nu ook horen. Het leuke is dat ik daardoor opeens echt contact met ze krijg, dat ze op me reageren en da's zo lief! het worden nu ook echt meer poesjes ipv vage aliens. Zal zo weer eens foto's maken.
Spees, jammer dat ik je nou niet heb gezien! Maar goed, sauna is ook fijn (welke was je?) en even slapen in de sauna getuigt wel van ultieme ontspanning, dus da's goed.
Es, lief dat je dat zegt! En ik vond het ook echt erg leuk om jou te zien gisteren! We hebben inderdaad nooit zo direct contact met elkaar gehad, maar dat is niet omdat ik dat niet wilde, meer dat het er gewoon niet van kwam of zo.
Hier een enorm snotterhoofd. Zucht... vandaag maar een rustig dagje, wat foto's nabewerken (er liggen twee bruiloften te wachten, dus zo'n 1200 foto's uit te zoeken...) en met de poesjes knuffelen. Hun oogjes zijn nu allemaal open en ze kunnen nu ook horen. Het leuke is dat ik daardoor opeens echt contact met ze krijg, dat ze op me reageren en da's zo lief! het worden nu ook echt meer poesjes ipv vage aliens. Zal zo weer eens foto's maken.
zondag 28 maart 2010 om 15:29
quote:findingnemo schreef op 28 maart 2010 @ 11:54:
...
* Ik lees graag en veel
x
Hahaha, wat een bak. Dat van die humor/relativering vooral. Dat geloof je toch nooit wanneer je de eisenlijst ziet?
...
* Ik lees graag en veel
x
Hahaha, wat een bak. Dat van die humor/relativering vooral. Dat geloof je toch nooit wanneer je de eisenlijst ziet?
zondag 28 maart 2010 om 19:56
Chocoladetaartje
• 150 gr. pure chocolade
• 150 gr. (room)boter
• 125 gr. suiker
• 125 gr. bruine basterdsuiker
• Zakje vanillesuiker
• 150 gr. zelfrijzend bakmeel
• 4 eieren
• Snufje zout
• Poedersuiker
Verwarm de oven voor op 175 graden.
Bekleed een springvorm van 26 cm met bakpapier.
Smelt de boter en de chocolade au bain marie of in een pan met een dikke bodem. Voeg de suiker, basterdsuiker en vanillesuiker toe en schep goed door.
Voeg het zelfrijzend bakmeel en het zout toe. Roer er de eieren door.
Giet het beslag in de vorm en bak 35 minuten.
Laat minimaal 15 minuten afkoelen en snijd de taart in puntjes. Bestrooi met poedersuiker.
• 150 gr. pure chocolade
• 150 gr. (room)boter
• 125 gr. suiker
• 125 gr. bruine basterdsuiker
• Zakje vanillesuiker
• 150 gr. zelfrijzend bakmeel
• 4 eieren
• Snufje zout
• Poedersuiker
Verwarm de oven voor op 175 graden.
Bekleed een springvorm van 26 cm met bakpapier.
Smelt de boter en de chocolade au bain marie of in een pan met een dikke bodem. Voeg de suiker, basterdsuiker en vanillesuiker toe en schep goed door.
Voeg het zelfrijzend bakmeel en het zout toe. Roer er de eieren door.
Giet het beslag in de vorm en bak 35 minuten.
Laat minimaal 15 minuten afkoelen en snijd de taart in puntjes. Bestrooi met poedersuiker.
zondag 28 maart 2010 om 20:43
Ik had er net nog achter gezet dat ik dat altijd vergeet maar dat had ik weer gewist.
Daar denk ik echt nooit aan, 't recept verdwijnt in de kast als de taart in de oven staat en als ik 't weer tevoorschijn haal zie ik dat ik er vorige keer geen poedersuiker overheen had gestrooid. Ik zet die bus volgende keer wel midden in de keuken, dan ga ik 't niet vergeten.
Daar denk ik echt nooit aan, 't recept verdwijnt in de kast als de taart in de oven staat en als ik 't weer tevoorschijn haal zie ik dat ik er vorige keer geen poedersuiker overheen had gestrooid. Ik zet die bus volgende keer wel midden in de keuken, dan ga ik 't niet vergeten.
zondag 28 maart 2010 om 20:53
Etosha, we waren gisteren naar Princenjagt, in Eindhoven. Vriendin was daar al eerder geweest en was erg relaxt. Grootste deel van de tijd ook erg rustig, dus ideaal. Ze hadden daar hele relaxte banken, en ik ging even een tijdschrift lezen.. ogen vielen na 3 blz absoluut dicht. Maar ben dus wel lekker bijgeslapen dit weekend
Nemo; wat een ontzettend arrogant geval zeg, zelfs al 'voldoe' je aan al zijn eisen (en er zijn denk ik genoeg mensen die dat doen), dan wíl toch niet met zo iemand in contact komen?
Isiss; dat recept voor chocoladetaart klinkt goed. Heb 't even gekopieerd naar word en opgeslagen. Komt vast nog eens van pas!
Nu weer even aan het werk, moet nog een stageverslag af, en aangezien er hier (ben bij ouders thuis) toch niemand thuis is, kan ik dat net zo goed nu even doen.
Liefs
Nemo; wat een ontzettend arrogant geval zeg, zelfs al 'voldoe' je aan al zijn eisen (en er zijn denk ik genoeg mensen die dat doen), dan wíl toch niet met zo iemand in contact komen?
Isiss; dat recept voor chocoladetaart klinkt goed. Heb 't even gekopieerd naar word en opgeslagen. Komt vast nog eens van pas!
Nu weer even aan het werk, moet nog een stageverslag af, en aangezien er hier (ben bij ouders thuis) toch niemand thuis is, kan ik dat net zo goed nu even doen.
Liefs
zondag 28 maart 2010 om 22:05
niet - te - geloven.... Mag ik even mopperen op moderne techniek? Bassist belt net, heeft eigenlijk pas later vanavond tijd om te bellen maar hij moest t nu weten: WAT is er aan de hand?
Ik: hoezo?
Hij: ben je boos?
Ik hoezo?!
Hij: je antwoordt niet!
ik: waarop?
Hij: op de minstens 10 smsjes die ik je dit weekend gestuurd heb!
Ik heb dus niets ontvangen.
Vorig weekend kon ik hem niet bereiken en was daar bezorgd over. Hij dacht nu: wat is er? Is ze soms boos omdat ik toen onbereikbaar was? Waar is ze dit weekend dat ze niet reageert?
Terwijl ik vanavond juist zoiets had van: waarom laat ie de laatste tijd nooit meer spontaan iets van zich horen. Ik wil hem wel bellen, maar waarom nooit een klein berichtje af en toe?
Klotetelefoon.
Ik ben helemaal blij met mn nieuwe nummer waarmee ik goedkoop naar het buitenland kan bellen, maar ze hadden me er wel even bij mogen zeggen dat ik er geen smsjes vanuit het buitenland mee kan ontvangen! (net geprobeerd met eigen telefoons, smsjes vanaf een nl nr gaan prima)
Iemand hier een verklaring voor? Punica? Misschien maar morgen even met de youfone-klachtenlijn bellen?
Stomme onzekerheid. Van twee kanten. En er was dus alweer een doodnormale reden voor.
Ik: hoezo?
Hij: ben je boos?
Ik hoezo?!
Hij: je antwoordt niet!
ik: waarop?
Hij: op de minstens 10 smsjes die ik je dit weekend gestuurd heb!
Ik heb dus niets ontvangen.
Vorig weekend kon ik hem niet bereiken en was daar bezorgd over. Hij dacht nu: wat is er? Is ze soms boos omdat ik toen onbereikbaar was? Waar is ze dit weekend dat ze niet reageert?
Terwijl ik vanavond juist zoiets had van: waarom laat ie de laatste tijd nooit meer spontaan iets van zich horen. Ik wil hem wel bellen, maar waarom nooit een klein berichtje af en toe?
Klotetelefoon.
Ik ben helemaal blij met mn nieuwe nummer waarmee ik goedkoop naar het buitenland kan bellen, maar ze hadden me er wel even bij mogen zeggen dat ik er geen smsjes vanuit het buitenland mee kan ontvangen! (net geprobeerd met eigen telefoons, smsjes vanaf een nl nr gaan prima)
Iemand hier een verklaring voor? Punica? Misschien maar morgen even met de youfone-klachtenlijn bellen?
Stomme onzekerheid. Van twee kanten. En er was dus alweer een doodnormale reden voor.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
zondag 28 maart 2010 om 22:15
Oh, dat is balen zeg! Wat dat betreft is direct bellen toch het beste soms. Heb altijd het vermoeden dat zodra je niet meer in hetzelfde land zit sms-jes in zwarte gaten verdwijnen. Met d epost heb ik het ook een beetje. Kan ook nooit als verrassing iets sturen, want ik begin meteen te vragen of hij de kaart/het cadeautje al gehad heeft....
zondag 28 maart 2010 om 22:17
Hij moet gewoon smsen naar mn oude nummer, dat heb ik gelukkig ook nog. Ik had alleen geen zin om hem ingewikkeld uit te leggen dat ik nu twee nummers heb voor verschillende doelen. Dus ik had gewoon gezegd: dit is mn nieuwe nummer en nu kan ik goedkoper bellen en smsen.
Snap er 3x niets van dat hij mij daarop geen berichtjes kan sturen.
Snap er 3x niets van dat hij mij daarop geen berichtjes kan sturen.
zondag 28 maart 2010 om 22:54
quote:Spijker schreef op 28 maart 2010 @ 22:05:
Geen idee, vriendlief doet niet aan mobiele telefoon
Is wel erg balen ja Wij hebben ook vaak misverstanden door techniek die het af laat weten :-/ Echt balen is dat, ben je echt boos, kan die ander er niks aan doen! Dan voel je je dubbel stom daarna
Heb net heeeeeerlijk gegeten bij vrienden echt weer een gezellige avond gehad! Super dag ook Heel wat beter dan die stomme stomme stomme (!) migraine-zaterdag
Geen idee, vriendlief doet niet aan mobiele telefoon
Is wel erg balen ja Wij hebben ook vaak misverstanden door techniek die het af laat weten :-/ Echt balen is dat, ben je echt boos, kan die ander er niks aan doen! Dan voel je je dubbel stom daarna
Heb net heeeeeerlijk gegeten bij vrienden echt weer een gezellige avond gehad! Super dag ook Heel wat beter dan die stomme stomme stomme (!) migraine-zaterdag
zondag 28 maart 2010 om 22:56
quote:heejhallo schreef op 28 maart 2010 @ 22:15:
Met d epost heb ik het ook een beetje. Kan ook nooit als verrassing iets sturen, want ik begin meteen te vragen of hij de kaart/het cadeautje al gehad heeft....
hahaha dat doe ik ook! Nou ben ik sowieso slecht in verrassingen geheim houden >.> maar ja
Idd zo is de verrassing er snel vanaf :')
Met d epost heb ik het ook een beetje. Kan ook nooit als verrassing iets sturen, want ik begin meteen te vragen of hij de kaart/het cadeautje al gehad heeft....
hahaha dat doe ik ook! Nou ben ik sowieso slecht in verrassingen geheim houden >.> maar ja
Idd zo is de verrassing er snel vanaf :')
zondag 28 maart 2010 om 23:20
Ja ik weet hoe dat zit.
Heb ik ook met Tmobile en Maroc Telecom (van Marokko natuurlijk). Vanaf Marokko kan je daar niet mee naar Tmobile smsen maar wel bv naar Vodafone. Dat komt dan omdat de provider geen "deal" heeft me die andere provider. Dus blijkbaar is er geen regeling tussen je nieuwe goedkope telefoonnummer en de provider waar Bassist mee zit...
Ik heb net gezoend.. met Bibbi... die hier spontaan heen was gekomen.
Totáál in de war
Heb ik ook met Tmobile en Maroc Telecom (van Marokko natuurlijk). Vanaf Marokko kan je daar niet mee naar Tmobile smsen maar wel bv naar Vodafone. Dat komt dan omdat de provider geen "deal" heeft me die andere provider. Dus blijkbaar is er geen regeling tussen je nieuwe goedkope telefoonnummer en de provider waar Bassist mee zit...
Ik heb net gezoend.. met Bibbi... die hier spontaan heen was gekomen.
Totáál in de war
zondag 28 maart 2010 om 23:24
Nemo, bedankt voor de uitleg. Ik vind t wel achtelijk dat je een provider bent die speciaal goedkoop is om naar het buitenland te bellen, en dat je dan je abonnees niet even verteld dat ze geen smsjes terug kunnen ontvangen...
Gezoend met Bibi!!!! Spontaan naar jou gekomen, dus hij deed t echt. Wat leuk!
Maar waarom totaal in de war? Hij heeft toch niet gebeten soms?
Gezoend met Bibi!!!! Spontaan naar jou gekomen, dus hij deed t echt. Wat leuk!
Maar waarom totaal in de war? Hij heeft toch niet gebeten soms?
zondag 28 maart 2010 om 23:28
Maar het is niet zo dat je geen smsjes kan ontvangen, je kan alleen geen smsjes ontvangen van de provider van Bassist. En tja, geen 1 provider weet precies met wie ie allemaal afspraken heeft. Als je dat 1x gebeurd vraag je dat daarna na, en dan moeten ze in de computer gaan kijken of die specifieke provider in hun contract afspraken staat.
Dus het kan best dat als je een relatie had met een Mexicaan of nog simpelere als Bassist bij een andere provider gaat dat je wel smsjes kan ontvangen!
In de war omdat ik niet weet wat de bedoeling is. Ik niet weet of ik dit wil, ik eigenlijk alleen maar heel hard roep dat mannen allemaal hopeloos zijn, maar ik zelf eigenlijk gewoon heel hopeloos ben. Ik totaal geen idee heb van wat hij wilt.
Al dat dus.
En dat hij niet van backpacken houdt. Groot probleem. Of niet. Probleem dat ik het een probleem maak misschien.
Zucht, weetikveel. Ik ben een zeikerd.
Maar dat was misschien al lang duidelijk
Dus het kan best dat als je een relatie had met een Mexicaan of nog simpelere als Bassist bij een andere provider gaat dat je wel smsjes kan ontvangen!
In de war omdat ik niet weet wat de bedoeling is. Ik niet weet of ik dit wil, ik eigenlijk alleen maar heel hard roep dat mannen allemaal hopeloos zijn, maar ik zelf eigenlijk gewoon heel hopeloos ben. Ik totaal geen idee heb van wat hij wilt.
Al dat dus.
En dat hij niet van backpacken houdt. Groot probleem. Of niet. Probleem dat ik het een probleem maak misschien.
Zucht, weetikveel. Ik ben een zeikerd.
Maar dat was misschien al lang duidelijk
zondag 28 maart 2010 om 23:43
Maar is het niet onlogisch dat als de providers geen deal hebben, hij wel mijn smsjes van dat nummer kan ontvangen?
Hij houdt niet van backpacken. Mooi, dan kan jij lekker in je eentje rondreizen. Of betekent een keer zoenen dat vanaf nu alles samen moet?
Natuurlijk weet je niet wat de bedoeling is, maar je hebt behoorlijk veel moeite gedaan om met hem in contact te komen toch? Dan is t toch tof dat ie spontaan naar je toe komt?
Hebben jullie een vervolgafspraak gepland staan?
(heeft Box overigens nog teruggebeld?)
Hij houdt niet van backpacken. Mooi, dan kan jij lekker in je eentje rondreizen. Of betekent een keer zoenen dat vanaf nu alles samen moet?
Natuurlijk weet je niet wat de bedoeling is, maar je hebt behoorlijk veel moeite gedaan om met hem in contact te komen toch? Dan is t toch tof dat ie spontaan naar je toe komt?
Hebben jullie een vervolgafspraak gepland staan?
(heeft Box overigens nog teruggebeld?)
maandag 29 maart 2010 om 05:52
Dat zou je denken ja, maar providers in het buitenland doen dus nooit zo moeilijk...
Elke keer als ik naar een "nieuw" land ging om te werken en ik kocht een simkaart dan was het zoooo ontzettend vaak dat ik niet kon smsen naar Tmob maar wel naar vodafone. Maar van iedereen kon ik altijd smsjes ontvangen.. Het was altijd weer een gok. Dan smste ik meteen mijn moeder en een vriendin om te testen. En zoooo vaak deed ie het dan niet. Zo frusterend.
Een keertje zoenen betekent niet dat alles samen moet... das waar. Ach je hebt ook gelijk, ik til er waarschijnlijk veel te zwaar aan. Geen vervolgafspraak concreet maar wel over gehad. Het is alleen niet zo makkelijk aangezien hij op 2,5 uur treinen afstand woont. Maar we zullen zien.
En box, de sukkel, niks. Of heb jij nog telefoon gehad Isiss??
Elke keer als ik naar een "nieuw" land ging om te werken en ik kocht een simkaart dan was het zoooo ontzettend vaak dat ik niet kon smsen naar Tmob maar wel naar vodafone. Maar van iedereen kon ik altijd smsjes ontvangen.. Het was altijd weer een gok. Dan smste ik meteen mijn moeder en een vriendin om te testen. En zoooo vaak deed ie het dan niet. Zo frusterend.
Een keertje zoenen betekent niet dat alles samen moet... das waar. Ach je hebt ook gelijk, ik til er waarschijnlijk veel te zwaar aan. Geen vervolgafspraak concreet maar wel over gehad. Het is alleen niet zo makkelijk aangezien hij op 2,5 uur treinen afstand woont. Maar we zullen zien.
En box, de sukkel, niks. Of heb jij nog telefoon gehad Isiss??
maandag 29 maart 2010 om 07:59
Misschien heeft Box Issis gebeld, nm R.op en denkt Box nu dat je er een hele schare minnaars op nahoudt
Hij woont wat verder weg, dat is waar. Maar hij is nu ook in die trein gestapt. En volgens mij heb jij toch een veel te druk leven voor iemand die om de hoek woont en daarom iedere dag even samen op de bank wil hangen ofzo.
Frustrerend dat ingewikkelde gedoe met providers. Is ook al de tweede keer dat hij denkt dat ik niets van me laat horen door gedoe met telefoon (ook toen ik daar was en niet wist dat mn nieuwe telefoon geen triband was en hij me dus niet - zoals afgesproken - aan de telefoon kreeg).. Ik word nog eens een halve telecom-engineer van dit LDR-gebeuren.
Hij woont wat verder weg, dat is waar. Maar hij is nu ook in die trein gestapt. En volgens mij heb jij toch een veel te druk leven voor iemand die om de hoek woont en daarom iedere dag even samen op de bank wil hangen ofzo.
Frustrerend dat ingewikkelde gedoe met providers. Is ook al de tweede keer dat hij denkt dat ik niets van me laat horen door gedoe met telefoon (ook toen ik daar was en niet wist dat mn nieuwe telefoon geen triband was en hij me dus niet - zoals afgesproken - aan de telefoon kreeg).. Ik word nog eens een halve telecom-engineer van dit LDR-gebeuren.
maandag 29 maart 2010 om 10:40
Of R. denkt dat ik er 'n minnaar op na houd, dat kan ook. Ik vond 'm al zo kortaf gisteravond.
Wat cool dat Bibi zo even in de trein stapte! Maar vertel effe verder: is ie leuk in 't echt? Wil je 'm vaker zien?
Dat ie niet van backpacken houdt lijkt me niet eis 1, toch? Daar kom je wel uit, behalve als ie dan niet accepteert dat jij wel gaat, of als ie perse iedere zomer 'n maand in n dorp in Marokko wil zitten en vindt dat jij mee moet.
Begin eerst bij 't begin, dat is wel zo praktisch. Dus: is ie leuk genoeg om 'm terug te gaan zien?
Spijker, die telefoondingen zijn idd klote. Geen idee wat je er mee kunt doen. Kan ie wel gewoon smsen naar je andere nr?
Wat cool dat Bibi zo even in de trein stapte! Maar vertel effe verder: is ie leuk in 't echt? Wil je 'm vaker zien?
Dat ie niet van backpacken houdt lijkt me niet eis 1, toch? Daar kom je wel uit, behalve als ie dan niet accepteert dat jij wel gaat, of als ie perse iedere zomer 'n maand in n dorp in Marokko wil zitten en vindt dat jij mee moet.
Begin eerst bij 't begin, dat is wel zo praktisch. Dus: is ie leuk genoeg om 'm terug te gaan zien?
Spijker, die telefoondingen zijn idd klote. Geen idee wat je er mee kunt doen. Kan ie wel gewoon smsen naar je andere nr?
maandag 29 maart 2010 om 10:42
Leuk om te lezen dat het leuk was geweest dames! Volgende keer hoop ik er echt bij te zijn (ik denk er trouwens over begin juni naar ned. te komen... maar dat vinden jullie zeker te vroeg om alweer te meeten? Ik kom trouwens zeker, want heb dan een verplichting in Nederland, alleen ik weet nog niet precies welke en hoeveel dagen).
Verder niet zoveel te vertellen, ik heb een leuk en liefdevol weekend gehad. Ik vind het zelf dus ongelofelijk dat je iemand al jaaaaaaaaren kan kennen en hem nog steeds zo Leuk kan vinden. Ik zou denken dat het steeds saaier wordt maar dat is dus niet zo, het wordt steeds leuker en ik vind hem ook steeds leuker (niet gedacht dat dat nog kon).
Verder ga ik nu effe serieus sporten, ik ben al een paar keer vroeg opgestaan om voor mijn werk te gaan sporten, maar nu de klok vooruit is gezet ben ik vanmorgen niet gegaan (ik moet dan om kwart voor zeven gaan en dan is het nog donker!!!), vanmiddag ga ik me inschrijven bij de sportschool. Ik dacht eerst dat ik het met een beetje huis-tuin-en-keuken-hobbyen wel kon redden, het "Plan Bikini" maar heb nu BEFORE foto's gemaakt en moet de harde waarheid onder ogen zien. Een sportschool is extreem noodzakelijk
Verder niet zoveel te vertellen, ik heb een leuk en liefdevol weekend gehad. Ik vind het zelf dus ongelofelijk dat je iemand al jaaaaaaaaren kan kennen en hem nog steeds zo Leuk kan vinden. Ik zou denken dat het steeds saaier wordt maar dat is dus niet zo, het wordt steeds leuker en ik vind hem ook steeds leuker (niet gedacht dat dat nog kon).
Verder ga ik nu effe serieus sporten, ik ben al een paar keer vroeg opgestaan om voor mijn werk te gaan sporten, maar nu de klok vooruit is gezet ben ik vanmorgen niet gegaan (ik moet dan om kwart voor zeven gaan en dan is het nog donker!!!), vanmiddag ga ik me inschrijven bij de sportschool. Ik dacht eerst dat ik het met een beetje huis-tuin-en-keuken-hobbyen wel kon redden, het "Plan Bikini" maar heb nu BEFORE foto's gemaakt en moet de harde waarheid onder ogen zien. Een sportschool is extreem noodzakelijk
maandag 29 maart 2010 om 12:59
Plan Bikini Om een of andere reden vind ik zo'n planmatige aanpak echt iets voor jou. Bij mij bestaat plan bikini meestal uit op de ochtend dat ik wil gaan zwemmen/zonnen fanatiek zoeken naar boven- en onderstukje die enigszins bij elkaar passen
Issis, ja hij kan me op mn oude nummer smsen. Maar ik had hem gewoon gezegd dat ik een nieuw nummer had want ik dacht: dat is makkelijker uitleggen dan 'ik heb nu twee nummers ik bel vanaf het ene maar je kan me ook bereiken op het andere, want ik heb nu 2 simkaarten want enz enz enz'
Heb nog wel even youfone gemaild hoe het nou zit.
Verder: vanochtend allemaal administratieve dingen geregeld die ik al een maand liet liggen! Goed, het was studeren-ontwijken maar dan wel een nuttige vorm.
Issis, ja hij kan me op mn oude nummer smsen. Maar ik had hem gewoon gezegd dat ik een nieuw nummer had want ik dacht: dat is makkelijker uitleggen dan 'ik heb nu twee nummers ik bel vanaf het ene maar je kan me ook bereiken op het andere, want ik heb nu 2 simkaarten want enz enz enz'
Heb nog wel even youfone gemaild hoe het nou zit.
Verder: vanochtend allemaal administratieve dingen geregeld die ik al een maand liet liggen! Goed, het was studeren-ontwijken maar dan wel een nuttige vorm.