Wreck this journal
vrijdag 12 maart 2010 om 14:36
zondag 28 maart 2010 om 19:02
zondag 28 maart 2010 om 20:58
Haha, die denkwolkjes bij dat boek
LOL!
Ik heb nog zo'n journal liggen...heb destijds een paar pagina's gedaan en toen is ie in mn knutselhok ergens in een la verdwenen. Ik ga m weer tevoorschijn halen en heb na dit topic gelijk weer helemaal zin om verder te gaan! Ik zal binnenkort ook eens foto's posten! Helaas eerst wat tentamens halen deze week...
Ik heb nog zo'n journal liggen...heb destijds een paar pagina's gedaan en toen is ie in mn knutselhok ergens in een la verdwenen. Ik ga m weer tevoorschijn halen en heb na dit topic gelijk weer helemaal zin om verder te gaan! Ik zal binnenkort ook eens foto's posten! Helaas eerst wat tentamens halen deze week...
maandag 29 maart 2010 om 18:06
Ik heb vandaag met mijn collega die bladzijde in de fik gestoken!
We stonden in het rookhok want we moesten iemand met een aansteker hebben... onze andere (rokende) collega's stonden te kijken: Wat een rare wijven! Wij hadden de grootste lol... Er waren zelfs collega's die wat uit het raam naar ons gingen schreeuwen!
Misschien ook wel omdat we met het boek gingen gooien!
Tja, ook een opdracht uit het boek!
Ze is om.... ze wil ook een boek! Het probleem is nu alleen dat Bol.com een levertijd heeft van 5-7 werkdagen en ze over 2 weken op wereldreis gaat! Gaat het nog lukken voor die tijd?????? Spannend!
Chayuz, ook ik moest ontzettend lachen om je denkwolkjes!
We stonden in het rookhok want we moesten iemand met een aansteker hebben... onze andere (rokende) collega's stonden te kijken: Wat een rare wijven! Wij hadden de grootste lol... Er waren zelfs collega's die wat uit het raam naar ons gingen schreeuwen!
Ze is om.... ze wil ook een boek! Het probleem is nu alleen dat Bol.com een levertijd heeft van 5-7 werkdagen en ze over 2 weken op wereldreis gaat! Gaat het nog lukken voor die tijd?????? Spannend!
Chayuz, ook ik moest ontzettend lachen om je denkwolkjes!
maandag 29 maart 2010 om 19:06
vandaag had ik wederom mijn WTJ meegenomen naar mijn werk toen het even rustig was riep ik naar een collega "VANG!" en gooide hem keihard naar haar toe
ze schrok er best wel van omdat ze hem niet kon vangen, toen ik zei adt het mocht deed ze precies hetzelfde terug
wat kun je toch blij worden van een boek haha
maandag 29 maart 2010 om 20:05
quote:c_estelle schreef op 29 maart 2010 @ 18:06:
Chayuz, ook ik moest ontzettend lachen om je denkwolkjes! Heb m vrijdag besteld en vandaag kreeg ik bericht datie is verstuurd. Dus duurt echt geen 5 a 7 werkdagen!
Chayuz, ook ik moest ontzettend lachen om je denkwolkjes! Heb m vrijdag besteld en vandaag kreeg ik bericht datie is verstuurd. Dus duurt echt geen 5 a 7 werkdagen!
maandag 29 maart 2010 om 20:29
Chayuz erg leuk die foto's en gedachtewolkjes. En die pagina met 4 letterwoordjes (de methode) gebruik ik voor de pagina: plak wat uit een tijdschrift en omcirkel de woorden. Ik plak daar dus woorden uit een tijdschrift die iets over mij zeggen. En het liefst dan in allerlei verschillende kleurtjes en of letters. Maar daar ben ik nog niet klaar mee dus kan ik nog niets laten zien.
En dat eten in het boek hahaha....
Collega's aansteken is erg handig. Kun je samen wrecken tijdens pauzes en vooral lol hebben om de collega's die je niet snappen hahah
En dat eten in het boek hahaha....
Collega's aansteken is erg handig. Kun je samen wrecken tijdens pauzes en vooral lol hebben om de collega's die je niet snappen hahah
dinsdag 30 maart 2010 om 09:43