Zwanger worden januari/februari 2010 deel 2

21-03-2010 21:56 1440 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamNODLeeftijd Uitgerekend/Bevallen Hoeveelste kindjeJongen of MeisjeNaam babyLievelover 276 februari 1 Meisje Skattie 29 1 Thir10sensesZwanger 2323 september 1 Vlindertje87Zwanger 2315 september1 MikagirlZwanger 29 1 Kimmake Zwanger 2926 november 2010 2 Meisje Imme2010vivaZwanger 3025 oktober 1 Meisje Royanne77 Zwanger 32 9 Oktober 2010 2 Meisje FilouWhopper Zwanger 25 6 december 1 MeisjeAmélieFrancina82Zwanger 28 1 Flitsie Zwanger 2817 november 1 Jongetje TijnTroela78Zwanger 31 1 FRNCSzwanger 2314 januari 1 Meisje FajahZyna Zwanger 2716 maart 1Meisje E....Me82Zwanger 28 22 maart1 Meisje

Zowww we gaan weer verder, ik zal de tabel nog een beetje bij pimpen en goed bijhouden!! Veel succes allemaal en we gaan ervoor....
Hallo meiden,

@frncs: Nou ja je hebt nu wel duidelijkheid, niet misschien waar je op hoopte, maar denk dat dit ook wel een last minder is neem ik aan.

@Flitsie: Leuk helsinki, ben ik ook ooit eens geweest. Mooie stad! Goede terug reis!

@Wopper: beterschap meid, dat je er maar snel bovenop bent!

@Kimmake: hier ook moe, maar er wordt overal geschreven: AAN TOE GEVEN, dus dat doe ik dan ook maar.

Ik zaterdag ook een jurkje gekocht (positiejurk) heb al een behoorlijke buik en had gisteren een feestje en wil nog niet dat sommige het weten. Maar agh stapte eerst bij een vriendin binnen met wie ik samen zou gaan en die legde haar hand op mijn buik, ben je zwanger?!?!? hahahaha, daar ging me jurkje hahaha. Volgende week op familie bezoek van man, die weten het al wel dus easy!

@Ks; fijn dat het shoppen geslaagd was! En al een jurkje, agh kleding kan je nooit genoeg van hebben.
@frncs balen zeg dat je niet zwanger bent maar wel eindelijk duidelijkheid zeg!! en nu maar weer op naar de volgende ronde hopen dat t dan niet weer zoooo lang duurt

@viva2010 en kimmake lekker genieten en vooral veel slapen en luieren als je daar de kans toe krijgt

@wopper beterschap nu maar weer snel opknappen hopenlijk

@flitsie werkse nog! t is niet altijd genieten overal waar je komt helaas goede terug reis en weer lekker naar je mannetje

@ks04 altijd makkelijk om nu al shopadresje te hebben

shoppen is altijd leuk
@FNCS; balen voor je en ook kut van je lange cyclus!

@Viva2010; dat is ook wat dat je vriendin het meteen zag!

Ik geloof ook niet dat ik het lang verborgen zou kunnen houden, heb een strakke buik, dus bolle buik zal je meteen zien!

@flitsie; een vriendin van mij was vroeger ook stewardess en werd ook verschrikkelijk moe van de onregelmatige tijden en telkens van het ene naar het andere land. Uiteindelijk is ze ermee gestopt toen ze zwanger werd.....had een paar keer de pil vergeten doordat ze niet meer wist of het nou dag of nacht was door het vele reizen en toen was het raak!

Even een update over mezelf: heb deze dagen mijn eisprong, hebben het deze dagen wel gedaan, maar niet echt met de focus op 'ik moet nu per se sexen'. Ik weet niet, ik ben deze ronde iets nuchterder denk ik. Heeft ook te maken met dat ik nu een nieuwe baan aangenomen heb en het eigenlijk niet zie zitten om meteen met een bolle buik binnen te komen.

Niet dat we er niet meer voor gaan hoor en ik hoop ook dat het toch eens raak zou zijn, maar meer van: "we zien het wel. Het komt als het onze tijd is."

Ik heb ook gemerkt dat het drukmaken an sich eigenlijk niets uitmaakt. Ik heb me iedere maand verschrikkelijk druk gemaakt en op mijn lichaam gelet wb signalen, dacht soms dat ik echt zwanger was, maar telkens toch niet!

Nou, uiteindelijk heeft me dat nergens gebracht, dus ik heb nu besloten om me maar niet zo gek te maken. Het kost me zoveel energie en hersenspinsels, pffff ik word er soms moe van!
@viva2010 hoe ver ben je nu? Ik heb niet zo;n strakke buik, vooral niet na de geboorte van Lieve, dus bij mij zal het nog wel even duren. Hoe heb je gereageerd? Iedereen meteen op de hoogte?! Ik slaap ook het klokje rond, ben vandaag weer erg misselijk dus ietsjes geruster. Ik vind het trouwens erg moeilijk om mijn mond te houden, maar we moeten eerst maar even die echo afwachten.

Flitsie, wat lijkt het me een feest toch wel, snap wel dat het vermoeiend is maar hier zit ik dan in spectaculair Belgie...

Sexen op commando lijkt mij ook niet echt werken. Ik ben eigenlijk voor kindje op bestelling maar ja zo schijnt het toch niet te werken.
Dag meiden! Leuk om weer even bij te lezen. Er komen spannende dagen aan voor een paar van ons hè. Straks uit eten met vriend en beste vriendin en vriend, de as papa en mama. Gisteren bij de prenatal paar kleine kadootjes voor ze gekocht. Zij zijn nu bij andere vrienden, vertellen dat ze zwanger is. Nou ja, sorry, lekker belangrijk dit allemaal;-).

Ik voel weer allerhande baarmoederkrampjes en was suuuupermisselijk vanochtend. Dat laatste kan ook komen van de biertjes van gisteren trouwens . Maar vorige maand maakte ik me ook gek door al die zgn symptomen. Het is vast niks. Heb, heel erg, weer eenvroege test gedaan vanmiddag ... Eigenlijk een dag te vroeg want kan 4 dagenvantevoren, dus het sloeg helemaal nergens op eigenlijk. Krijg je als er 5 testen in de la liggen...

@2010 Viva: dat jurkje heb ik nu al aan, niks positie - kleding-achtigs aan!

@ flitsie: lekker hangen op je kamer, kan me voorstellen dat dat soms heerlijk is. Ben je straks weer een paar dagen vrij?

Verder weer een babietje geboren bij vrienden van me, gistermiddag. Een hele heftige bevalling smste hij, en ze blijven nog een paar dagen in het ziekenhuis. Ik zal hem zo nog es' proberen te bellen. Sjemig en nu olvarit reclame op tv! Soms lijk ik gek te worden door alles wat me opvalt!

Fijne avond meiden!
frcs wat ontzettend kut voor je dat je na zo'n lange cyclus toch ongesteld word! Echt frustrerend, je dacht dat je lijf kende! Ik hoop dat je nu de eerste 9 maanden niet meer ongesteld word! Sterkte! meiden ik ben aan het werk dus ik hou het even kort, zal de tabel weer bijwerken als ik weer achter de pc zit!! Alle meiden met hun aankomend nod deze week succes! Ik duim natuurlijk voor een zwangere liefst meerdere liefs
Thnx meiden voor alle opbeurende berichten, ik was opzich wel blij toen mijn menstruatie er was, idd meer duidelijkheid van wat er nou met je aan de hand is. Ik kan in ieder geval niet meer echt vertrouwen op alle symtomen die staan voor een eventuele zwangerschap. Ik heb die symtomen ook allemaal voor mijn menstruatie dus moet echt vertrouwen op de testen die in de toekomst mogen volgen!

Ook nu wel echt last van de menstruatie het is echt heel heftig allemaal, veel bloed en buikpijn en vooral die koppijn is echt heftig.
@FRNCS: dat de eerst volgende test maar positief mag zijn... Geldt voor iedereen hier trouwens!

Hebben jullie ook zo'n last van die zomertijd?
Lol,Hier wel redelijk last gehad van de zomertijd,voelde me nog best moe vanochtend.

Dank voor alle lieve opbeurende berichtjes; voel me nog steeds grieperig, maar wel beter nu. Moet ook wel want vannacht om 5 uur komt een vriendin op bezoek; moet haar ouders naar schiphol brengen, komt hier daarna dus slapen (woon niet erg ver er vandaan). Wel leuk, maar errug vroeg dus.

Hier nog geen enkel teken van aankomende menstruatie, ook hier een vroege test al gedaan (slecht he ), Maar negatief natuurlijk.

Fijne avond nog allemaal! En Flitsie alvast een goede terugreis!
Ok, ik was heel vroeg wakker nu, kon niet meer slapen. Nu heb ik net een zwangerschapstest gedaan van testjezelf.nu, een zwnagerschapstest die al heel vroeg zwangerschappen kan aantonen en die werkt met streepjes. Wanneer je in het testgebied een roze streep ziet dan ben je zwanger.

Nu zie ik een heeel licht roze streepje staan! Ben ik zwanger? Heb net mijn vriend wakker gemaakt en aan hem gevraagd of hij iets zag staan, hij moest erg goed kijken, maar ook hij zag een erg vaag lijntje. We gaan later vandaag nog een test doen, hoop niet dat die negatief zal aangeven. Erg spannend dit. Ik zit ongeveer 2 a 3 dagen voor mijn NOD gok ik. Ik zal later updaten!
Morning:

@Me: Ja doe ik ook, maar hoest met jou? Stand van zaken

@Skattie: nou dat heb ik dus ook, gelukkig was ik ruim een jaar geleden wat dikker en heb daar nog kleding van (werkkleding dan) en trek ik dat doordeweeks aan. Daar zal niemand het ook zien, maar weekends wel hahahah. En volgens mij is je insteek heel goed hoor, gewoon nuchter blijven en het easy aan doen. Dat werkt bij ons ook het beste....

@Kimmake: ben nu ruim 10 weken, en ben best slank geweest de laatste tijd dus daarom valt het ineens op. Die vriendin was nog alleen thuis met haar vriend dus de rest weet het niet.

@Wopper: hahahah een tweede royanne hahaha, kijken of je meer dan haar gaat testen. Maar waarom niet gewoon wachten tot na NOD? Dan is het gewoon gelijk een duidelijk lijntje of niet. En uiteraard heel veel plezier en suc6... :-)

Nou ik vanmiddag weer VK ben benieuwd.....
Misselijk, brandend maagzuur en zere (.)(.)... Zou het, zou het? NOD pas over anderhalve week.

Fijn dat je zekerheid hebt FRNCS!

Whoe, spannend whopper! Ik ga duimen voor je...

En leuk viva2010, geniet er van, bijzonder lijkt me zo'n echo/ het hartje horen.
He hoi!

@2010viva: leuk de echo!

@zyna: spannend hè ... Maak jij jezelf ook wel gek van alle 'symptomen'??

Ik had gisteren echt een drama-avond en heb mezelf nu tot de orde geroepen. Gingen uit eten met vrienden, zij net zwanger, heel gezellig allemaal. En toen thuis...dikke tranen.... Echt kut gewoon, ik ben emotioneel echt flink instabiel de laatste tijd, niet normaal gewoon! Dus nu nieuwe week, lekker naar Madrid, even geen babyverhalen van vriendinnen. Ik ken mezelf echt niet, zoals ik bijna bij het bezetene af, bezig ben met zwanger worden, baby's, mensen in m'n omgeving.

Voel trouwens al een paar dagen constant een zeurend gevoel bij m'n baarmoeder, soort ongesteldheidskramp maar dan constant.
@ks Jaaah... Hoe ik ook tegen mezelf zeg dat een voorjaarskindje misschien wel heyr leukst zou zijn... In de wachtweek helpt het weinig. Vorige maand kón het gewoon niet gelukt zijn, maar nu wel. Denk ik. Die emo buien heb ik ook. Als iemand 'per ongeluk' zwanger wordt, als ze op kantoor hinten dat het slecht uit zou komen of gewoon op de man af vragen of ik zwanger ben (onfatsoenlijk gewoon, ze willen dus dat ik 13 weken glashard lieg).
hier ook iemand die last heeft van ze zomertijd (of dat maak ik me wijs) kan ook door t stappen zijn ben zaterdag heerlijk op stap geweest ben nu nog steeds niet fit komt vast door de zomertijd ....

@whopper spannend hoor!!! ben benieuwd (ook hoeveel testen je zal gaan doen ;)

@viva2010 heel veel succes bij de vk zal wel heel bijzonder zijn

@ks04 lekker genieten in madrid misschien dat je daar ook wat meer relect word veel plezier

hier alles rustig was als het goed is afgelopen weekend vruchtbaar dus lekker van genoten en nu maar weer afwachten

en heb me voorgenomen me deze maand neit zo gek te maken toen was ik in gedachte bijwijzen van spreken al zwanger hoop dat het lukt
Zyna, bedoel je dan dat je emotioneel wordt als men daar naar vraagt? Of als je in je wachtweken zit dat je dan emotioneler bent? Ik vind het ook onfatsoenlijk als mensen opmerkingen maken over al dan niet zwanger zijn, of de wens hebben, etc. Heb het geloof ik al eens eerder geplaatst hier, maar er zijn mensen die zich niet beseffen dat het best pijnlijk kan zijn om daar opmerkingen over te maken. Bij ons zou het deze mand ook raak kunnen zijn, qua timing gezien. Spannend! Wij gaan bijna naar Madrid, daar even wat andere dingen aan m'n hoofd (zeg ik nu..maar dat zal in de praktijk ook wel niet zo zijn...).
@KS I feel you hahah ik heb precies hetzelfde, ik ben er echt teveel mee bezig.

En daardoor word ik echt gestoord zooo heftig ermee bezig zijn en idd over emotioneel echt ik jank om alles de laatste tijd, er is geen televisie serie die ik kan kijken waarbij ik niet het gevoel krijg dat ik moet huilen of iets hhaah of al aan het huilen ben hahha!

Ik heb super last van menstruatiepijn enzo echt niet leuk!
Nou jongens, heb er nog twee clear blue testen tegenaan gegooid, en allebei geven ze aan dat ik zwanger ben! Volgens de indicator van clear blue die ook de hoeveelheid weken aangeeft ben ik 1-2 weken, volgens de bijsluiten daar nog 2 weken bij optellen, dat betekent dat ik nu ongeveer 4 weken zwanger ben! Jemig, vriend komt zo thuis, ben nu ff helemaal sprakeloos, wat is dat snel gegaan zeg! Nu maar hopen dat er niets misgaat; heb eerder al een keer een miskraam gehad bij 8 weken.
@whopper: wat geweldig voor je!!! Super joh!
Whopper gefeliciteerd !! Maarrr... Ik snap niet helemaal hoe je 4 weken zwanger kan zijn als je bijna ongesteld moest worden. Kan je dat nog 's uitleggen?

Jee, de 4e! Super hoor.
thanks voor alle felicitaties!

@ks, 3-4 weken. ongeveer, ik snap het zelf ook niet helemaal, maar das wat de indicatie aangeeft. Maar goed, ben zwanger, das het belangrijkste toch? Nu maar hopen dat het niet uitmondt in een 'natuurlijke miskraam'
Oohhhh ik ben best jaloers!! En de eerste 12 weken, ja spannend lijkt me hoor.. Ben je je dan ook heel bewust van alles wat je voelt in je buik? En heb je het je vriend al verteld??

En weet je nu ook al wat je verder moet doen? Qua huisarts enzo? Of ben ik nu heeeel voorbarig!:-)?

Ik heb weer een test gedaan... Weer niks. Maar ben ook 4 à 5 dagen te vroeg dus 't slaat nog steeds nergens op! Maar heb zo'n raar gevoel in m'n buik. Wat zal dat toch zijn?? Whopper: voelde jij ook ongesteldheidskrampjes de laatste dagen...? Ben zo benieuwd of dat normaal is...
@Whopper: Gefeliciteerd joh! Wat leuk, en snel! Hopelijk komt het goed voor je, lijkt me lastig een miskraam met 8 weken al. Ik heb ook een miskraam gehad maar ik was nog niet zo lang zwanger, wist het eigenlijk net en het was al over. Die angst zou ik ook wel houden als ik zwanger mag worden.

@Ks: Pf vervelend joh al die zwangere in je buurt, vervelend als je zelf zo bezig ben, en het dan niet lukt :(

@Zyna: lekker aardig op je werk! :S

@Viva: Grappig van je vriendin, gelukkig was ze wel zo tactisch om het gelijk te vragen en niet als de kamer helemaal vol was :P

@Me: ben ziek dus kon doorslapen, maar normaal heb ik er wel last van

Ik heb zelf mijn NOD de 4e, verkeerde gerekend dus al sneller dan verwacht, zondag al!! Nou benbenieuwd! Hier wel ziek
GEFELICITEERD whopper!!
@ ks, ik ben me heel bewust van alles wat ik voel in me buik. Heb normaal gesproken namelijk ook last van het prikkelbaar darmsyndroom, waardoor er altijd wel wat gebeurd daar.

Nu had ik de afgelopen paar dagen en op dit moment trouwens ook last van ongesteldheidskrampjes in mijn buik. Vooral links onderin mijn buik, pijn die constant wel aanwezig is, alsof iets strak gespannen staat daar.

Ik weet nog niet echt goed wat ik verder moet doen nu, mijn vriend weet het inmiddels en is erg blij, en ik heb het mijn vader al verteld. Misschien allemaal wel erg vroeg, maar zit ook nog met de ziekte in mijn hand etc, dus is het niet echt een 'normale' situatie. We zij morgenavond van plan om het aan de schoonouders te vertellen; zij wonen in de buurt en brengen mij altijd al naar de arbo-arts en ziekenhuis ed. Schoenmoeder, moederde altijd al een beetje over me; dus ben benieuwd hoe ze gaan reageren. we gaan niemand vertellen dat het wel een beetje gepland is, weet niet of mensen het daar echt mee eens zijn of niet. Ben dus best wel heel erg zenuwachtig voor morgen. Ben erg bezig met wat mensen er van denken.

ks, ik had ook 6 dagen te vroeg al een test gedaan, en die wees ook negatief aan, eergister een test, was ook negatief, vannacht 1 die was licht positief. En net nog 4 testen (mijn vriend wilde dat . Allemaal positief. dus heb even geduld, kan zo maar eens zijn dat over een paar dagen jij ook een positieve test in handen hebt. Ik duim in ieder geval hard voor je.

mijn nod staat ook niet helemaal goed in de tabel net teruggekeken, had mijn eerste bloeddruppels vorige maand al tussen de 25e en 28e, maar dacht er toen niet veel van..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven