Zwanger worden januari/februari 2010 deel 2

21-03-2010 21:56 1440 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamNODLeeftijd Uitgerekend/Bevallen Hoeveelste kindjeJongen of MeisjeNaam babyLievelover 276 februari 1 Meisje Skattie 29 1 Thir10sensesZwanger 2323 september 1 Vlindertje87Zwanger 2315 september1 MikagirlZwanger 29 1 Kimmake Zwanger 2926 november 2010 2 Meisje Imme2010vivaZwanger 3025 oktober 1 Meisje Royanne77 Zwanger 32 9 Oktober 2010 2 Meisje FilouWhopper Zwanger 25 6 december 1 MeisjeAmélieFrancina82Zwanger 28 1 Flitsie Zwanger 2817 november 1 Jongetje TijnTroela78Zwanger 31 1 FRNCSzwanger 2314 januari 1 Meisje FajahZyna Zwanger 2716 maart 1Meisje E....Me82Zwanger 28 22 maart1 Meisje

Zowww we gaan weer verder, ik zal de tabel nog een beetje bij pimpen en goed bijhouden!! Veel succes allemaal en we gaan ervoor....
Had ik gelezen, maar deze staat het bij dat je het echt niet mag gebruiken, en mijn HA weet niet dat ik bezig ben met kinderen krijgen en dat wil ik nog even niet vertellen ( tot het raak is) dus om een andere vragen is een beetje raar! Maar heb 4 april mijn NOD dus ik wacht het wel even af. Sommige Anti's zijn niet schadelijk, maar deze dus weer wel :S lekker handig weer haha
Vlindertje waarom zou je het niet vertellen aan je HA? Als er iemand is die je zou moeten kunnen vertrouwen dan is het toch wel de HA?

Ks ik hoop ook dat je een fantastisch mooi verjaardag's kado krijgt het is je gegunt.. Eerst maar even lekker genieten in Spanje heerlijk...

thir10 spannend hoor, morgen NOD, wie weet... Wel goed dat je er van genoten hebt deze maand, zo zou het ook elke keer moeten he!! (best lasig vind ik)

Flitsie ik pas het even voor je aan hoor, vinden jullie dat er nog wat bij moet in de tabel??

2010 super fijn dat alles goed was... Heerlijk zeg... Genieten maar... Zoals je in de tabel kunt zien is het leuk om te weten wanneer je uitgerekend bent...

Ik hou geen rekening met alcohol hoor, zoveel drink ik niet de eerste 5 weken heb je nog geen bloedband met de baby dus dat kan geen kwaad!!
Wat een lading aan berichtjes weer in een keer! Ik vind het een goed idee, een berichtje eronder, ik ga ook mijn best doen.

Vlindertje, ik zou het juist tegen je HA zeggen, want stel dat hij iets wil voorschrijven of weet ik het wat, dan kan hij er rekening mee houden.

Ik lig hier trouwens dubbel, mijn kindje is nu voor het eerst aan het "tekenen" op een blaadje papier, grote grijns en geweldig trots op zichzelf.
Ik begrijp dat wel van jullie, het is ook handiger om het wel te vertellen maar wil liever nog even wachten met vertellen, gewoon voor mn eigen gevoel hoor. En zeker omdat ik nog zo jong ben, wil ik niet voor niets gedoe om niets maken.. Beetje raar uitleggen hoor maar ik vertel het liever als het wel zo is.
Ikbedoel meer met vooroordelen enzo, en zeker omdat mijn huisarts een beetje starre man is. Die zal echt reageren van: oww okeee wat moet ik daarmee?? Je bent nog zo jongg blablabla.. Dus liever pas als ik al zwanger ben, dan zou ik het iets beter aankunnen.
Oh bah ik heb weer een test gedaan... Weer niets...'t is ook gewoon te vroeg, sukkel die ik ben! En voel nu echt ongesteldheidskramp, dus vrees 't ergste.

Cursus gehad tot kwart voor 10, ik wil vakantie!!
@vlindertje balen dat je longontsteking heb ik moest een tijdje terug ook naar de ha en vertelde hem wel dat we ermee bezig zijn en hij gaf me een vroege test mee die moest ik doen en als die aangaf niet zwanger mocht ik pas aan de medicijnen beginnen

ik zou zeggen wat kan jou het schelen hoe hij er over denkt gewoon even advies vragen daar is die immers voor..

@ks04 jammer hoor nog niet wie weet over een paar dagen:)

zou natuurlijk erg leuk zijn een feestje in madrid

@thir10senses voor jou erg spannend nu nog geen voorgevoel??
Nog geen nieuws van dit front! Nog niet ongesteld en ook geen voortekenen daarvan. Vandaag dag 27, uitgaande van m'n vorige cyclus moet ik het vandaag worden, uitgaande van m'n eerste cyclys heb ik nog één dag speling. Toen werd ik het namelijk op dag 28. Ik heb voor de zekerheid alle voorzorgsmaatregelen maar vast in huis gehaadl :P Maar geen test. Dat wil ik eventueel pas doen na het weekend. Duimen jullie mee? (A)
Ik duim voor je! Maar ehh... Wat voor voorzorgsmaatregelen bedoel je dan??

Ik heb wel ongesteldheidsvoortekenen... Elk wc bezoek vind ik nu al spannend alhoewel 't nog een paar dagen zou moeten duren.
Superplus tampons ;) De vorige keren waren echt drama. Menstruatie zonder pil is bij mij echt 10x heftiger dan met pil.

Spannend hè, Ks! Geen bloed geeft moed zeg ik maar! Maar elk bezoekje aan de wc is wel eng nu
thir10: Tuurlijk duim ik voor je! Spannend hoor met al die komende NOD's!

Ks04: Gister in Madrid geweest en ff naar het weer gekeken maar het zag er goed uit! Was lekker lang licht en de zon scheen.. Hoop voor je dat het een topweekend word en dat je niet ongesteld word. En als dat toch gebeurd.. geniet dan lekker van het feit dat je even lekker met je mannetje weg bent. Lekker met z'n tweetjes genieten.

Ik kan niet wachten tot ik naar Bonaire ga. Maar ook ik ben dan wel of niet ongesteld. Hoop van niet natuurlijk...

Heb nu knallende koppijn maar ga zo wel sporten. Bah! Ik haat fitness. Doe ook zumba en groove dance. Zelfs dat vind ik niet meer zo leuk de laatste tijd.

Dacht trouwens dat ik m'n nieuwe uniform niet meer paste zo lullig kreeg m'n colbertje niet dicht. Ik gister die van een collega gepast en die paste wel! Wat bleek: ik heb 2 colbertjes gekregen waarvan 1 in de verkeerde maat! Haha, die andere past gelukkig wel. Heb ik 2 dagen voor niets in een te krap jasje gelopen en ik maar denken dat ik enorm was aangekomen wat dus niet zo is.
Duim Duim Duim speciaal voor jou Third :-)

Skattie: Nou dat onderzoek klopt dan weer niet wat mij betreft, want ik drink sowieso geen alcohol en was gelijk zwanger, en nu eigenlijk weer gelijk.

Vlindertje moet wel om je lachen, je twijfelt of je antibiotica gaat nemen (wat dus voor je gezondheid is) en je neemt wel gewoon wijntjes (wat sowieso niet goed is) en dat allemaal vanwege een eventuele zwangerschap. Dat komt best krom over Maar beterschap met je longontsteking, dat is geen pretje! Maar het gaat je huisarts toch niets aan of jij jong bent of niet. Denk ook niet dat hij er iets van zal zeggen hoor. Maar zou jij je het dan aantrekken?

KS: potverdorie, nou hopen op het beste.

Kimmake: hahaha een mooie tekening gemaakt, leuk gezicht dan als ze intensief bezig zijn met iets he.

Lievelover: Ja dank je, zag het staan, maar vanwege een soort van bijgeloof wil ik dat er niet bijzetten wanneer ik uitgerekend zou zijn!

Flitsie: hier dus duidelijk geen wijn!
Bah, ik moet leren voor een tentamen voor morgen, maar no way dat ik me kan concentreren. Ben een beetje licht in m'n hoofd en voel een soort van spierpijn in m'n buik.
succes met leren wie weet wat je voelt..
@Viva: Is ook een beetje krom van me, maar antibiotica kan echt aangeboren afwijkingen veroorzaken en een wijntje nou niet echt, dat is voor mij het verschil.

@Thir: kan me voorstellen dat je je niet kan concentreren, je bent denk ik wel met wat anders bezig. Ik duim ook voor je,

@Ks: Bij mij word het zaterdag spannend, want meestal heb ik dan bruinverlies en zondag echte doorbraak, dus bijna bijna voor mn gevoel is het al binnenkort terwijl het echt nog een paar dagen duurt..

@Flitsie: haha ow lekker zit je helemaal te twijfelen aan jezelf en dan blijk je de verkeerde maat te hebben haha nou gelukkig ben je niet aangekomen! Anders sport je voor niets ;)
thir10: ik duim voor je, spahnnend joh en knap dat je zo lang kan wachten.

Hier weinig nieuws, ben moe dus werken loopt voor geen meter en dochter-lief (dusLieve-lief) is onhandelbaar door doorkomende kiezen dus we slapen samen ook slecht omdat Lieve slecht slaapt.

Het is voor veel mensen binnenkort spannend he? Veel mensen ongeveer tegelijk NOD.
Mja, wil gewoon een teleurstelling voorkomen Heb een gek gevoel in m'n buik, soort kriebels/spierpijn. Haha, wat klinkt dit wazig. Zo gek, de hele maand niks gevoeld..en nu dit.. Waarschijnlijk zit het écht tussen de oren :P Ben al een paar keer naar de wc gerend, omdat ik dacht dat het was begonnen. Maar het was gewoon veel slijm (sorry..). Ik hoop het zo, maar het geloof erin ontbreekt. Treuzelkont (A)
Hahaha ja ik verzin nu ook een hele boel gevoelens ( niet dat jij het verzint hoor ) maar voel nu de gekste dingen waar ik anders echt niet op let. Ik ga met pasen een weekendje weg ( hoor ik net) even bijkomen, mijn longontsteking gaat iets beter dus even lekker ertussen uit en dan hopelijk snel weer beter. Dus ben benieuwd hoe we het paasontbijt op zondag ervaren ( wel of niet ongesteld) en ben ook benieuwd wanneer ik zou gaan testen, zoiezo maandag daar nog dus kan dan geen testen halen. Dan dinsdag maar. Hoop zo dat het raak is! Zit mezelf helemaal gek te maken, dingen op te zoeken op internet enzo.. pff en voor de rest natuurlijk ook! Wist niet dat je er zo mee bezig kon zijn.
Owja en wij zijn er nog geeneens heel erg mee bezig, het mag maar hoeft nog niet persee gelijk te gebeuren. Dus vriendlief is er amper mee bezig, nja hij vraagt af en toe wel eens wat en weet wanneer ik ongesteld moet worden maar we doen niet aan ovulatie seksen. En ik zit helemaal te kijken op internet ( dat weet hij niet hoor, zit al mijn symptomen te googlen) en hij denkt dat ik er ook heel relax mee omga.. hij zou eens moeten weten hahaha
@Thir10, ben aan het duimen voor je!

@ Vlindertje, ik ben net zoals jij , precies hetzelfde, ben er ook niet mee bezig en idd mijn partner al helemaal niet haha en idd vorige week heb ik echt alle forums en op alle mogelijke sites gekeken naar symptomen etc, je maakt jezelf echt gestoord!

Ik heb echt een super heftige en hevige maar korte menstruatie achter de rug! En gisteren alweer begonnen met klussen en ik heb toch mijn dubbele gevoelens bij mijn afgelopen menstruatie, het is echt raar dat ik ineens zomaar zolang overtijd was. Ook was de eerste dag met bloed echt een hel ik heb nog nooit zo'n kramp en pijn in mijn buik gehad wat er uitkwam was echt donker donker donker rood/zwart bijna hahah dus ik weet het allemaal niet hoor wat het nu uiteindelijk is geweest.

Gisteren bij mijn vriendin geweest en ze had een nieuwe echo gehad en ze krijgt een jongetje, ze is nu 16 weken zwanger!
@Frncs: Zou best mogelijk een miskraam geweest kunnen zijn. Veel vrouwen krijgen een miskraam en weten dit niet eens, dat dit dan ook de reden kan zijn voor die lange tijd die eroverheen ging. In ieder geval een goed begin voor de volgende ronde toch Leuk een knul voor je vriendin!

@Third: Heel veel suc6 met je examen!

@Vlindertje: Dan zou ik denken dan maar even mijn eigen gezondheid eerst.

@Vlindertje en Frncs: Weten jullie vriend dan niet dat het jullie zo bezig houdt? Waarom praten jullie er dan niet met hem over?

@Kimmake: Beter geslapen?

Wij gisteren tegen tante verteld dat we zwanger zijn, kreeg helemaal tranen in d'r ogen. We hadden een echo meegenomen, ze had hem snel door Dit weekend gaan we op familie bezoek, schoonzus is ook zwanger. Echt zin om lekker te kletsen met haar! De rest nog leuke plannen, wij gaan vanavond al weg....paar uurtjes rijden!
@wopper: Trouwens hoe gaat het met je? Voel jij je goed? Al Vk afspraken gemaakt, geniet er lekker van!!
@Viva, tuurlijk wel, mijn vriend weet heel goed dat het me echt bezig houdt zeg maar, maar hij is de nuchterheid hetzelf dus we zijn ook echt tegenpolen zeg maar hahah heel leuk soms!

Maar het hield hem ook aardig bezig hoor vorige week. Hij vroeg me steeds van en, al nieuws en adviseerde mij een dokter op te zoeken enzo ahhahah dus onbewust is hij er ook echt wel mee bezig! Hij was in ieder geval goed nieuwsgierig naar mijn hele well being!
Groeten vanaf Schiphol! Ik denk aan jullie, tot volgende week! Voel me net flitsie, haha! Hier nog niets.... Spannend!
Ks, veel plezier! Kom maar terug met goed nieuws Hier ook nog niks. Uitgaande van m'n vorige cyclus ben ik nu dus 1 dag overtijd. Nu weer even leren! Om 16.00u tentamen, wat een tijd...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven