Kane
zaterdag 27 maart 2010 om 11:02
CAS? Oh, concert at sea. Daar ga ik nooit heen, niet mijn muziek. Ik ben geen Blof-fan
Als we dan toch Zeeuwsche glorie moeten heb ik liever Racoon. Of Surrender natuurlijk
Heb Kane overigens wel eens live gezien, op Pinkpop 2000, toen ze nog lang zo groot niet waren als nu.
Als we dan toch Zeeuwsche glorie moeten heb ik liever Racoon. Of Surrender natuurlijk
Heb Kane overigens wel eens live gezien, op Pinkpop 2000, toen ze nog lang zo groot niet waren als nu.
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 27 maart 2010 om 11:13
In 2001 heb ik Dinand ontmoet. Ik wist alleen niet dat het Dinand was..
Ik zat op een terras op de Pier in Scheveningen koffie te drinken en daar zat hij ook. Hij werd toen geschminkt. Ik had koffie met appeltaart en hij vroeg of het lekker was. Ik vroeg toen: Word je geschminkt omdat je clown bent of zo?
Hij lachend: ja, zoiets...
Daarna ging hij dus de Pier op voor een fotosessie en de ober zei: Weet je niet wie dat is? dat is Dinand van Kane..
Hij zwaaide nog even vanaf de Pier. Misschien vond hij het wel juist relaxed dat ik niet wist wie hij was..
Ik kende de muziek wel, maar ik ben/was de leeftijd voorbij dat je dat idioot fan bent en alleen maar op het uiterlijk let...Het nummer wat hij bij de film Komt een vrouw bij de dokter komt, vind ik erg mooi trouwens.
Ik zat op een terras op de Pier in Scheveningen koffie te drinken en daar zat hij ook. Hij werd toen geschminkt. Ik had koffie met appeltaart en hij vroeg of het lekker was. Ik vroeg toen: Word je geschminkt omdat je clown bent of zo?
Hij lachend: ja, zoiets...
Daarna ging hij dus de Pier op voor een fotosessie en de ober zei: Weet je niet wie dat is? dat is Dinand van Kane..
Hij zwaaide nog even vanaf de Pier. Misschien vond hij het wel juist relaxed dat ik niet wist wie hij was..
Ik kende de muziek wel, maar ik ben/was de leeftijd voorbij dat je dat idioot fan bent en alleen maar op het uiterlijk let...Het nummer wat hij bij de film Komt een vrouw bij de dokter komt, vind ik erg mooi trouwens.
zaterdag 27 maart 2010 om 13:04
hey trainch heeft een te gekke avond gehad, mooi zo!
het word vervelend maar vind kane en met name woesthof erg goed
de laatste cd heb ik grijs gedraaid in mijn auto
eigenlijk niks ter zake, maar kom geregeld nog op het graf van guusje, zit ik een aantal minuten bij haar boeda beeld een peuk te roken
en soms gewoon dom te kletsen
eigenlijk niks ter zake, maar kom geregeld nog op het graf van guusje, zit ik een aantal minuten bij haar boeda beeld een peuk te roken
zaterdag 27 maart 2010 om 14:53
Wat zou ik er graag bij geweest zijn...!!! (maar woon niet meer in Nederland, dus is moeilijk
) Ik ben in hun beginperiode regelmatig naar concerten geweest. De cd's zijn super, maar live zijn ze gewoon nog beter! Ik vind 'love over healing' ook echt mooi!
Mooi, dat je een gave avond hebt gehad!!
Mooi, dat je een gave avond hebt gehad!!
Count your blessings...
zaterdag 27 maart 2010 om 22:28
quote:Marels schreef op 27 maart 2010 @ 11:29:
Hahahaha, die is écht geniaal
Maar eh, Traincha had gewoon een leuke avond, en da's puik, dus Kane afzeiken is dan eigenlijk niet zo aardig
(hoewel ik het zelf zo graag doe, hehe, sorry Traincha!)Joh, dat maakt toch niet uit? Ik wilde gewoon ff mijn euforie van gisteravond met jullie delen.
Hahahaha, die is écht geniaal
Maar eh, Traincha had gewoon een leuke avond, en da's puik, dus Kane afzeiken is dan eigenlijk niet zo aardig
(hoewel ik het zelf zo graag doe, hehe, sorry Traincha!)Joh, dat maakt toch niet uit? Ik wilde gewoon ff mijn euforie van gisteravond met jullie delen.
zaterdag 27 maart 2010 om 22:29
quote:Festen schreef op 27 maart 2010 @ 13:04:
ja, het was een topavond en inderdaad: de laatste CD vind ik ook de beste.
Kende jij Guusje dan?
ja, het was een topavond en inderdaad: de laatste CD vind ik ook de beste.
Kende jij Guusje dan?