Entertainment alle pijlers

Kane

27-03-2010 10:50 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand gisteravond nog naar het concert van Kane in Oosterpoort Groningen geweest? Wat een waanzinnig concert!! Ben nog helemaal in de rush ervan Het dak ging eraf en Dinand ging zelfs een potje stagediven .
Nee, want 1. ik woon in Zeeland dus de Oosterpoort is nogal ver en 2. ik vind Kane een kutband

Na, da's een flauwe reactie natuurlijk. Ben blij dat je het naar je zin gehad hebt!
668, the neighbour of the Beast
Was altijd groot fan maar vind het zo'n eikel geworden. (niet geweest dus)
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Heee Marels, wat leuk, ik woon ook in Zeeland, valkbij Middelburg.

En ik vind Kane ook een kutband..sorry...

Was ook een enorme afknapper toen ik las dat ze op CAS staan, ik had daar een betere programmering verwacht ivm 5 jarig bestaan.
CAS? Oh, concert at sea. Daar ga ik nooit heen, niet mijn muziek. Ik ben geen Blof-fan

Als we dan toch Zeeuwsche glorie moeten heb ik liever Racoon. Of Surrender natuurlijk

Heb Kane overigens wel eens live gezien, op Pinkpop 2000, toen ze nog lang zo groot niet waren als nu.
Ik vin Kane welleuk, als hij maar blijft zingen en niet gaat praten. Overigens ben ik niet geweest.
Zoiets ja Ploes. En als ie die knijper eens van zijn neus zou halen, dat zou al schelen.

Ik heb altijd het idee dat ik Bert van Ernie hoor zingen
In 2001 heb ik Dinand ontmoet. Ik wist alleen niet dat het Dinand was..

Ik zat op een terras op de Pier in Scheveningen koffie te drinken en daar zat hij ook. Hij werd toen geschminkt. Ik had koffie met appeltaart en hij vroeg of het lekker was. Ik vroeg toen: Word je geschminkt omdat je clown bent of zo?

Hij lachend: ja, zoiets...

Daarna ging hij dus de Pier op voor een fotosessie en de ober zei: Weet je niet wie dat is? dat is Dinand van Kane..

Hij zwaaide nog even vanaf de Pier. Misschien vond hij het wel juist relaxed dat ik niet wist wie hij was..

Ik kende de muziek wel, maar ik ben/was de leeftijd voorbij dat je dat idioot fan bent en alleen maar op het uiterlijk let...Het nummer wat hij bij de film Komt een vrouw bij de dokter komt, vind ik erg mooi trouwens.
Ik kan het niet helpen, ik moet bij Kane altijd denken aan de persiflage van Koefnoen:

Washed-out Wannabe

Catwalk Criminal (origineel)
Ja, die is inderdaad erg leuk
Hahahaha, die is écht geniaal

Maar eh, Traincha had gewoon een leuke avond, en da's puik, dus Kane afzeiken is dan eigenlijk niet zo aardig

(hoewel ik het zelf zo graag doe, hehe, sorry Traincha!)
Helaas pindakaas, niet geweest. Kan de muziek wel waarderen. En Koefnoen ook, briljant!!
hey trainch heeft een te gekke avond gehad, mooi zo!

het word vervelend maar vind kane en met name woesthof erg goed

de laatste cd heb ik grijs gedraaid in mijn auto

eigenlijk niks ter zake, maar kom geregeld nog op het graf van guusje, zit ik een aantal minuten bij haar boeda beeld een peuk te roken

en soms gewoon dom te kletsen
Wat zou ik er graag bij geweest zijn...!!! (maar woon niet meer in Nederland, dus is moeilijk :-)) Ik ben in hun beginperiode regelmatig naar concerten geweest. De cd's zijn super, maar live zijn ze gewoon nog beter! Ik vind 'love over healing' ook echt mooi!

Mooi, dat je een gave avond hebt gehad!!
Count your blessings...
quote:Marels schreef op 27 maart 2010 @ 11:29:

Hahahaha, die is écht geniaal

Maar eh, Traincha had gewoon een leuke avond, en da's puik, dus Kane afzeiken is dan eigenlijk niet zo aardig

(hoewel ik het zelf zo graag doe, hehe, sorry Traincha!)Joh, dat maakt toch niet uit? Ik wilde gewoon ff mijn euforie van gisteravond met jullie delen.
quote:Festen schreef op 27 maart 2010 @ 13:04:

hey trainch heeft een te gekke avond gehad, mooi zo!

het word vervelend maar vind kane en met name woesthof erg goed

de laatste cd heb ik grijs gedraaid in mijn auto

eigenlijk niks ter zake, maar kom geregeld nog op het graf van guusje, zit ik een aantal minuten bij haar boeda beeld een peuk te roken

en soms gewoon dom te kletsen

ja, het was een topavond en inderdaad: de laatste CD vind ik ook de beste.

Kende jij Guusje dan?
quote:traincha2 schreef op 27 maart 2010 @ 22:29:

[...]

ja, het was een topavond en inderdaad: de laatste CD vind ik ook de beste.

Kende jij Guusje dan?
Ik doe wel ff mailen goed?
dat is goed trainch
Fest, ik probeer je te mailen, maar het lukt niet.
Ik vraag de mod wel of zij mijn mail adres door wilt sturen naar jou
thx Festen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven