Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.

En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
goedemiddag

ik was even druk. Maar nu weer alle tijd (nou ja ik mag even niets doen)

Fijn dat het met ukkie beter gaat coe, en ik benieuwd naar uitslag van oudste

Marels, nu niet meteen te hard gaan werken he

Zoeb, succes, doen ze bij jouw niet meteen een echo overigens. Ik ga dat volgende keer (over een jaar) wel gewoon vragen of dat niet meteen kan omdat die foto's toch altijd mislukken

Voor de rest ga ik over een half uurtje hard aan het werk

- was vouwen

- wassen

- overal met een lapje overheen

-keukentafel opruimen want we krijgen een eter
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Goeiedag maisjes...

Hehe, ik ben er maar druk mee...

Vanochtend getennist en daarna koffie met appeltaart hier.

Daarna de zoveelste appeltaart gemaakt (staat nu in de oven), die is voor morgen als de buurvrouwen komen.

Morgen maak ik er nog één (de laatste voorlopig!), die is voor donderdag als het andere groepje dames van de tennis op de koffie komt.

Gisteren heb ik best een boel gedaan dus vandaag doe ik verder weinig.

Straks nog even met de stofzuiger rond en koken.

Coe, waar had oudste ook alweer bloed voor laten prikken?

Fijn dat Ukkie nu wel op lijkt te knappen.

Zoeb, alvast succes bij de mamacare.

Vakantie Mamz? Hier is het gewoon tot en met vrijdag school.

Geloof ik.....Nu ga ik twijfelen

Marels, fijn dat je eerste dag bevallen is.

Zeg meiden, wanneer moet je eigenlijk voor het eerst zo'n borstonderzoek laten doen? Krijg je daar automatisch een oproep voor?

En hoe zit het ook alweer met de uitstrijkjes voor baarmoederhalskanker?

Mijn jeuk zit vandaag in/op mijn borsten... En da's heel moeilijk krabben....
Rainz, fijn dat je schoonouders niet moeilijk tegen jou doen. Zou ook heel onterecht zijn natuurlijk.

Oh, had ik al verteld dat ik over anderhalve week voor een weekend naar Centerparcs ga met vriendin?

Ik zou nog wel even willen zonnebanken om het reflecterende wit er een beetje af te krijgen, maar ik durf niet goed.

Morgen maar even aan de dokter vragen als ie belt met de rest van de uitslag van het bloedonderzoek.
vanaf je 50ste krijg je een oproep voor een borstonderzoek. Dat gaat automatisch. Omdat ik in een risicogroep zit moet ik vanaf mijn 30ste om de twee jaar. Ik moet die afspraken helaas zelf regelen met de arts.

Een uitstrijkje is om de 5 jaar. En dat vanaf je 30ste. Daar krijg je wel een oproepje van.
Vanaf je 50ste pas borstonderzoeken?

Da's best laat... Vind ik.

Ik kan me niet meer herinneren wanneer ik mijn laatste uitstrijkje gehad heb, ook niet dat ik ben opgeroepen. Misschien is het tegelijkertijd gedaan met het inbrengen van mijn Mirena, en ik weet ook niet precies meer hoe lang deze er in zit.

Ook maar even vragen als ik ze morgen toch aan de telefoon heb.
Pfff, ik ben gaar.

Vandaag heb ik helemaal geen zin in mensen, het lijkt wel alsof iedereen iets van mij wil.

Laat me toch met rust!
Zo, dat lucht op!
Lastige mensen MissM?

Zijn bij jou de mannen al beter?Het moet snel mooi weer worden

Gold,dat zijn heel wat appeltaarten

Lekker dat weekendje weg met vriendin!!

Oudste heeft kinkhoest,ze moet over 2 weken weer bloed laten prikken.Ze had vorige week al voor 10 dagen pillen meegekregen en die zorgen er voor dat ze buiten hoesten geen andere klachten krijgt/heeft en dat ze niet besmettelijk is.Het valt dus wel mee!

Heb wel mijn broer gebeld want pasgeboren nichtje is nog niet ingeeent,ik vond dat ze dat maar even moeten melden op consultatie buro.

Ukkie gaat goed,hoest nog een beetje maar niet meer benauwd en de koorts is weg.

Ik doe ff niks vandaag, net zo een bui als MM.

Dus handje schudden.
quote:Miss Moneypenny schreef op 30 maart 2010 @ 15:15:

Zo, dat lucht op!

Was het zo erg?

Hier al heel veel gedaan!

* was gevouwen

* was in machine

* was in droger

* heel veel mails beantwoord en verstuurd

* gewerkt

Straks nog:

* sporten

* koken

* fietszitje ophalen (gekocht via Marktplaats)

*Geeft zichzelf een schouderklop
Heb je ook bij de behandelaar van Ukkie gemeld dat er kinkhoest in de familie zit, Coebergh?

Ik blughhhh even met Zusenzo en MissM mee.

Kadootje is binnen, de kinderen zijn ook allemaal in of rond huis.
Ik heb trouwens twee vragen, misschien moet ik er een topic over openen. Maar wie weet weten jullie het antwoord.

1. Hoe kan het dat als je een dekbedovertrek wast, dat je dan de rest wat er in de wasmachine zit terug vind ín het overtrek?

2. Als je afvalt, waar blijft dan het vet?

Leuke vragen voor een doordeweekse dinsdag
1. Door het centrifugeren draaien alle kleinere dingen zich in het grote ding

2. Je vetcellen krimpen, ik heb begrepen dat ze nooit helemaal weg gaan, tenzij je liposuctie laat doen.
als ik het wist buuf, als ik het wist dat van die was dan. Ik doe het nu maar alleen in de wasmachine.

Een knuffel voor de blugh dames

Hier is de was gevouwen en zit de eerste was in de droger, de tweede in de wasmachine en is alles zo opgeruimd dat ik een keurige huisvrouw lijk
kijk MissM, is de slimmerd
Hoe weten die kleine dingen dan dat waar ze die opening vinden? De trommel is maar een hele kleine ruimte en als alles even hard draait?

Ik hoor net van Happy dat de het vet dat je afvalt als het ware uitademt. De energie gebruik je en de afvalstoffen adem je uit.
dus, ik moet gewoon minder ademen. Dan blijft het allemaal zitten
quote:BuurvrouwJanssen schreef op 30 maart 2010 @ 15:51:

Ik heb trouwens twee vragen, misschien moet ik er een topic over openen. Maar wie weet weten jullie het antwoord.

1. Hoe kan het dat als je een dekbedovertrek wast, dat je dan de rest wat er in de wasmachine zit terug vind ín het overtrek?

2. Als je afvalt, waar blijft dan het vet?

Leuke vragen voor een doordeweekse dinsdag

Vraag 1: Je kunt je dekbed dichtmaken met spelden, maar mij is dat ook teveel werk. Ik moet dus ook steeds vissen naar de rest.

Vraag 2: Gewoon doorplassen.
quote:itsme26 schreef op 30 maart 2010 @ 16:33:

dus, ik moet gewoon minder ademen. Dan blijft het allemaal zitten

Je moet een goede middenweg zien te vinden, want van helemaal niet ademen word je errug mager
quote:Goldielocks schreef op 30 maart 2010 @ 14:24:

Zeg meiden, wanneer moet je eigenlijk voor het eerst zo'n borstonderzoek laten doen? Krijg je daar automatisch een oproep voor?

En hoe zit het ook alweer met de uitstrijkjes voor baarmoederhalskanker? (

Borstkankeronderzoek Vrouwen tussen de 50 en 75 jaar

Baarmoederhalskankeronderzoek krijgen vrouwen tussen de 30 en 60 jaar

Je krijgt automatisch een uitnodiging
Ik ga dan maar meer ademen, dan verdwijnt het misschien.
* heeft kennelijk ook al jaren niet meer voldoende geademd *

je plast de afvalstoffen ook uit. En zo'n dekbedhoes is knap irritant dan.

Mamz, ik heb ook nog kleren voor je liggen maar ik weet even niet wanneer ik in je buurt ben. Hopelijk vrijdag even maar dat laat ik nog wel weten

Zoeb, die pletterdeplet voor je tieten is niet fijn Maar goed, wat mot, dat mot

Hoe zou Gelf het hebben?

Hier alles oke, maar moe vandaag. Vannacht slecht geslapen dus straks maar weer de rescue spray erin. En een lekker badje vooraf.

Fijne avond meisjes
Eerste keren zijn geloof ik het ergste toch? Alle andere keren worden toch minder erg? Toch? Toch? *please, zeg dat het minder erg wordt*

Heb net jankend de slingers voor dochter opgehangen, want die wordt morgen 3. Helemaal alleen. Man was er vanavond niet, zoals we hadden afgesproken. En nu voel ik me weer kut. Ik duik er vroeg in, hoop dat ik nu eens slaap zonder nachtmerries.
Meis, als het jou helpt, dan zeg ik je dat het minder wordt.

En bij mij is dat ook zo. Al had ik een waardeloos huwelijk en was ik alleen maar blij dat het klaar was.

Als je zo slecht slaapt is voor jou de rescue spray ook iets? Scheelt bij mij zo onwijs in het piekeren.

Dag lieve meisjes van me

Ik zal accuut mijn ontslag indienen als jullie niet zonder me kunnen

Eerst een enorme teletubbie voor Rainz. Het slijt wel lieverd, echt. Het zal heus pijn blijven doen, maar het wordt echt minder.

Itski! Ik mis je, tuttebol van me! Ik zou niet stoppen met ademen als ik jou was. Zeker niet voor eind mei. Zonde van de moeite en voorbereiding enzo.

Buuf is goed bezig

Gaan beide zieke kindjes weer wat beter? Weer een beetje praatjes enzo?

En Mmetje, gaat die ook alweer goed?

De vragen van Buuf:

1. Da's mij ook een raadsel. Ik gooi het op kruipsokken. Dat zijn sokken die er vandoor gaan als je even niet kijkt. Ik was trouwens mijn beddengoed gewoon alleen. Zonder andere meuk

2. Die verbrandt je. Met andere woorden; die gebruik je als brandstof om allerlei dingen te kunnen doen. Je lichaam heeft drie dingen waar het op kan lopen; vetten, eiwitten en suikers.Ga je diëten, neem je dusdaniog weinig van de andere twee dat je je lichaam dwingt om in plaats van de eiwitten en suikers de vetten (de reserves) aan te spreken als brandstof voor je lichaam. De lege hulzen blijven inderdaad bestaan, en als die zich weer gaan vullen; voila, het jojo-effect.

Daarom is dat gezonde afvalpatroon dus ook zo belangrijk en zijn crashdiëten zo slecht. Je moet geleidelijk die vetcellen opbranden en zorgen dat ze niet meer terug komen.

Zo.

En wie ik vergeten ben;

Mijn dag was oké. Ik geloof dat ik langzaam een beetje grip op het werk begin te krijgen. Deels, ofzo. Het is allemaal een beetje chaotisch natuurlijk, maar ik denk dat het wel goed komt. Met mijn planning en de dingen die ik al uitgedacht heb moet het goed komen.

Kan wel niet wachten tot ik mijn nieuwe schoenen heb, want ik heb écht zere voeten weer van het hele dagen staan en lopen. Maar ook dat komt goed dus.

Virusje in het tehuis trouwens.... ze waren allemaal ziek vandaag. Zielig wel, één of ander schijt- en kotsvirusje en blijkbaar zo besmettelijk als de ziekte. Dus ja, hopen maar dat ik het niet krijg.
668, the neighbour of the Beast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven