Bezem-Topic deel 7 !

15-03-2010 10:03 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.

En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5

bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ach Rainz meid toch...tuurlijk is dat moeilijk. Geloof me: ik weet wat je voelt.

Is ie er morgen op de kleine haar verjaardag wel?

Ik ga weer op tijd plat.

Morgenochtend krijg ik de buurvrouwen op visite.

Dus voor 10 uur moet er al gestofzuigd en afgestoft, de vaatwasser leeg en de keuken aan kant zijn.
Oei Marels, hopelijk gaat het virusje aan jou voorbij!

Wel fijn dat je nieuwe baan je bevalt . En begrijpelijk dat alles in het begin nog chaotisch is enzo.
Haha, het virus dat Mmetje had verspreid zich dus! Kijk maar uit, het is idd superbesmettelijk!

Mmetje gaat weer goed, was vandaag ook vrolijk nadat ik hem ophaalde van het kdv

de vorige keren heeft 'ie steeds een half uur gekrijst als we thuis kwamen, dus dit was een verademing.

Jammer genoeg heeft 'ie wel moeite met de zomertijd en wil hij om half 8 niet gaan slapen. Dat levert dus alsnog huilen op. Ik probeer hem maar iedere dag een beetje eerder op bed te leggen totdat we weer op schema zitten.
Een hele dikke voor Rainz, ik vind het zo kut voor je dat je zo'n verdriet hebt
Fijn dat het goed gaat met Mmetje!

Ik ga nu afsluiten! Zal er de komende tijd niet veel zijn, morgen een half dagje werken, morgenmiddag een makelaar over de vloer én de camper inruimen. Donderdag na het werk ga ik gelijk voor een weekendje naar de Moezel, dus ik ben pas ergens begin of half volgende week weer terug.
668, the neighbour of the Beast
Ohhh wauw. Zo'n weekendje Moezel met een eigen camper klinkt erg lekker Marels.

Geniet!

Fijn dat Mmetje weer lekker in z'n velletje zit MissM

Druif hoe is het met jullie, je bent zo stil vandaag?

Het zal toch best kunnen dat...... ?
Is ook lekker Goldie! Echt heerlijk. We gaan met schoonouders trouwens, die zitten daar al.

Ben er inderdaad niet meer trouwens, zit nog even mobiel :-)

wanneer is Druif nu precies uitgerekend?
668, the neighbour of the Beast
lieve rainz, ik huil met je mee. een hele dikke knuffel

mis je ook mareltjelief, je had niet moeten gaan werken . En ik moet het iets minder druk krijgen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Voor Rainz, ik hoop echt dat het mindert. Jeetje meis wat een verdriet. Slingers alleen ophangen is echt een ellende. Kan me voorstellen dat je daar verdriet van hebt. Maar verdriet is wel goed. Beter dan dat je het op zit te kroppen. Hoe rot het ook is. Gooi het eruit en gooi het dan hier neer. Het van je af schrijven alleen is al een opluchting.
Marels, dat kan zomaar niet. Gewoon een weekendje ertussen uit piepen naar de Moezel. En dan zeker ook nog lekker aan de wijntjes zitten natuurlijk.

Ik hoop dat je een paar geweldige dagen hebt, met mooi weer en dat het virus jou overslaat. Lijkt me erg lastig in een camper.

Druif is inderdaad stil. Zou het? Volgens mij was ze begin april uitgeteld, dus het kan best. Spannend.
Goedemorgen! Dank jullie voor jullie knuffels.

Weer nachtmerries gehad, helpt daar die rescuespray ook tegen? In slaap vallen lukt wel, zonder problemen, maar die nachtmerries steeds...

Marels, veel plezier bij de Moezel!

Rainz, gefeliciteerd met meisje!!
Lieve rainz gefeliciteerd met dochterlief

Nu moet ik rennen en vliegen tot vanavond
Moggûh lieffies!

Ixsje ligt weer in bed, is niet zo lekker want er komen kiesjes door volgens zijn mama.

Marels, dank je wel voor je antwoord! Nooit geweten dat het zo ingewikkeld was

Heb een geweldig weekend!

Druif, succes!

Geniet!
Mogguh maisjes...

Hieperdepiep voor Rainz-dochter!!!
Hiephiephoeraaa rainz dochter.

En een dikke vette groups hug voor iedereen :

Vergeet jullie niet, maar heb even wat computer \ forum rust, zo af en toe heb ik dat nodig, met name als ik merk dat ik weer hele dagen hier rond kan hangen ( niet hier hier, maar op het hele forum, en dan achteraf spijt hebben ) :-)

Fijne dag allemaal
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Rainz en dochter,van harte gefeliciteerd!

Rainz gefeliciteerd met de kleine meid.
Mogguh

Oudste probeert me ernstig te irriteren. Ik doe mijn best om niet geirriteerd te raken (hij is boos omdat ik me bedacht over een aanvankelijke toestemming om moedertjeziel alleen in een bioscoop te gaan zitten tijdens een kinderfilm).

Hulpverleenster al op bezoek gehad (raar, laatste keer, geen dankjewel gezegd en daar pas nadat ze weg is achterkomen) en moeders ook.

En nu heb ik eigenlijk zin in helemaal niks. Vooral geen computer. Dus vandaag:

Afwas

Was

Wvttk

Fuss, als je het wel weet vrijdag valt er mss koffie af te spreken? Desnoods bij de Zweed? Of ik kom het zelf halen, ook wel logisch natuurlijk

Rainz, alleen slingers ophangen blijft een rotklusje, maar ik hoop dat het volgend jaar veel minder pijn doet, en dat je opgelucht bent dat je het alleen kunt doen op je eigen stekkie.

Gefeliciteerd met de grote kleine meid
Rainz, van harte gefelciteerd met je dochter!
Rainz, proficiat met je meisje! Drie jaar alweer! Voelt ze zich jarig?

Druif heb ik op hyves gespot, dus ik denk maar zo dat er nog niets in gang is gezet. Druif, morgen ben je toch uitgerekend he?

Mamz, zelf halen mag ook hoor Het is een doosje en nog een tas vol, ik kan het ook gerust in 2 tassen doen dat het gemakkelijk mee te nemen is. Laat maar weten. Vrijdag moeten we toch jouw kant op.

Verrek, er waait volgens mij een bloempot weg, het lijkt wel herfst

Ik ben al goed bezig geweest: boven en beneden de stofzuiger erover gehaald

Nu zo nog wat rommeltjes opruimen en dan lasagne koken. Lieve vriendin die hier 1x in dew eek eet kan niet mee-eten, dus dan krijgt ze gewoon een bakje mee naar huis

Verder doe ik lekker niets
Ik bak het komende half jaar GEEN taart meer!

Pffft...de laatste staat in de oven, morgen de laatste visite en dan ben ik echt klaar met jarig zijn.

Lekker Fuss, lasagne!

Heb ik vorige week nog gemaakt.

Hoe maak jij hem? Tips?

Wij hebben vanavond eens een keer geen mee eters.

Zelfs oudste is er niet, dus het is lekker rustig. We eten kabeljauw uit de oven, sperzieboontjes en rosti of zo.

Nu eerst even de huisarts bellen of de rest van de uitslag binnen is.
zo dat was een kantoordagje, vanavond helemaal niets. De parasol van de bovenburen is omgewaaid en een beetje stuk gegaan. Ik vond de resten op ons dakterras. Echter hangt er ook nog een stuk aan het balkon en daarvan tikt een deel tegen het raam. En mijn katten worden dus helemaal gek. (die denken dat de vogel terug is die ieder jaar haar nestje in de spouwmuur maakt)
Fuss, ik ben in elk geval tot een uur of 11 thuis, vrijdag. Anders bellen we wel over halen of brengen op een voor jou goede tijd.

Mijn studieboeken zijn binnen. Jeeejj, ik mag weer!

Het was echt zowat herfst vandaag, niet normaal.
Ja, Druif is er nog. Ik ben alleen niet zo lekker vandaag, dus heb niet veel gedaan... Vanmorgen is de VK hier geweest om mijn vliezen te breken, maar zoals te verwachten viel is daar vanaf gezien, omdat de bmm nog niet week zou zijn.

De randvoorwaarden voor het breken van de vliezen waren dus weer opeens anders. Ik had later een vriendin aan de telefoon en die zei ook.... als ze dit nou meteen gezegd hadden, had je je er niet zo op ingesteld. En zo is het. Ik heb genoeg kastjes en muren gezien deze zwangerschap.

Maar goed... los hiervan ben ik dus niet zo lekker. Ik ga vanavond vroeg naar bed en lekker Het blok vanuit bed kijken. Laptoppie erbij. Man is er niet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven