Mode & Beauty alle pijlers

Tanden bleken

30-03-2010 11:03 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft hier iemand daar ervaring mee?
Ja, ik heb het 2 keer laten doen bij de tandarts ivm verkleuringen na wortelkanaalbehandeling(en). 1 keer 'van buiten' (met een bitje met gel) en 1 keer 'van binnen' (tand weer open, bleekspul erin, laten inwerken, schoonmaken en tand weer dicht).

Om eerlijk te zijn zie ik niet tot nauwelijks verschil, dus een hoop heisa om niks.

Ik weet van een vriendinnetje die het heeft laten doen bij een 'whitening-kliniek' en die heeft heeft echt extreem witte (voor)tanden gekregen. Maar mij werd verteld dat dat een 'aggressievere' manier van bleken was, ik heb me er dus nog niet aan gewaagd, zo storend vind ik het nou ook weer niet.
mijn tandarts weigert het omdat het de kwaliteit van de tanden sterk achteruit doet gaan, bovendien hebben ze zo de verkleuringen weer terug.
Ik heb het pas laten doen en eerlijk gezegd was het de E 250,- niet waard, want mijn tanden zijn nauwelijks witter geworden.
Oke, bedankt voor jullie reacties. Ik was er al bang voor. Ik ga mijn tanden niet op het spel zetten hiervoor:)
hey Cristitinaa

mijn tandarts vond het ook niet echt een goed idee maar nu ben ik gaan zoeken op internet en ben ik een bleek salon perfect shine tegen die veilige bleekmiddelen gebruikt en het resultaat was echt super en na een jaar heb ik het nog een keertje laten "bijwerken" en was echt super tevreden. en dat voor "maar" 195 euro en het mooie was dat ze ook bij mij thuis kwamen. ik weet niet of ze ook bij jou ik de buurt zitten maar je kan daar altijd over informeren.

heb trouwens ook niet echt veel pijn gehad. hihihihi
Heb mijn tanden laten bleken bij de tandarts. Behandeling was 125 euro en het resultaat was goed. Het wordt alleen niet Hollywood wit (zoveel perioxide willen tandartsen niet gebruiken). Het resultaat blijft zo'n twee jaar. Ter bescherming van je tanden krijg je fluoride na de behandeling, net als vroeger :-)
Ik had ivm met een ontsteking waterstofperoxide- mondspeoling 3 % gekregen en vroeg me zelf af.... Als je hiermee nu elke dag zou spoelen, even in laten trekken, beetje voorstanden ermee poetsen, zou dat ook geen gunstig effect hebben op de kleur van je tanden?

Hahaha, zeg ik nu iets heel doms en het zelfs schadelijk dit elke dag te doen??
Ik heb het gedaan - bij de tandarts, voor 300 euro of zoiets. Hielp goed! niet overdreven wit maar wel stuk witter, precies goed! maar effect nu wel weer weg na vele bakken koffie (paar jaar later ook) - het was intotaal 3 behandelingen achter elkaar. ze zeiden dan sommige mensen het spreiden vanwege de pijn. Ik dacht: doe maar acher elkaar,ben ik ervanaf. maar volgende keer zou ik het wel spreiden, vooral de 3e behandeling was behoorlijk pijnlijk.

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven