Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
Lijstje:

O: flakes/melk

TD: paar stukjes fruit (appel/banaan)

L: half broodje ham/sla/tomaat/iets sauserigs en half broodje spinata romana/tapenade/sla

meteen op kantoor de rest van mijn bak fruit (1 appel/1 banaan/ wat ananas en wat aardbeien)

TD: 1 pakje lu crackertjes

A: restje moussaka met krieltjes uit de oven.

3 glazen thee

1 glas jus d'orange verdund met water

1 glas spa rood
Even iets meer drinken Age denk ik. Zeker na je gesjouw van vandaag.
quote:Drift schreef op 30 maart 2010 @ 20:11:

Sinds wanneer heeft Jack een boot?

En dat is blijkbaar een familiestuk aangezien Sjors ook van dat ding afweet.

Hebben ze van de Bold & the Beautiful gejat

(oeps, dit reageerschem stond al lang open)
Die glazen thee die ik drink zijn wel groot trouwens, van die 0,3 liter glazen (IKEA ). Dus dat is al een liter thee.

Maar idd, door dat sjouwen niet veel gedronken. Ach, de avond is nog lang
Als reactie op die kinderdisco van Bing draait Sjef maar ouwelullenmuziek in de Koning?
Die Zjanien

Drift, ben je een samenvatting aan het schrijven? Ik kijk er nu al naar uit!
Sjors: "wij kunnen wel wat vitamientjes gebruiken"
Speciaal voor Erwt

Ludo probeert de lieve vrede met Nina te bewaren door haar mee te vragen naar een of andere veilig/tentoonstelling/whatever. Maxime doet quasi geinteresseerd of ze ook wel mee wil. De sfeer tussen Ludo en Maxime en Ludo is nog een beetje rond vriespunt dus dat gesprek loopt nog niet echt soepeltjes.

Jack zit op de boot (zou dat die boot zijn waar Daniel ook nog wel eens gewoond heeft?) en wordt bezocht door Sjors. Sjors maakt zich zorgen om Jack maar die wil alleen zijn. Sjors denkt dat Jack misschien gekke dingen gaat doen maar Jack denkt dat dat meevalt. Het gekste is nog wel dat hij geen drinken in de boot heeft.

Jef en Bing maken gezellig nog wat meer ruzie. Lorena blijft ook maar aan de bar zitten, zonder zichzelf verder nuttig te maken. Bing zegt uiteindelijk dat het met Sjors te maken heeft. Binnen no time zijn de heren weer vrienden en Jef stemt er zelfs mee in dat de kinderdisco nog een keertje mag.

In huize Ludo wordt er weer eens uitgebreid ontbeten. Rosa heeft zo tenminste ook weer eens wat te doen. De kneuterige gezelligheid viert hoogtij.

Sjors zorgt voor Janine en geeft aan iets poederigs in water en ontbjit. Ook hoort ze Janine wat uit over wat er nou precies aan de hand is. Janine begrijpt zichzelf niet en vertelt dat ze soort van buiten zichzelf getreden is. Je moet ook wat bedenken natuurlijk. Bovendien vertelt ze er direct bij dat Ludo misschien toch wel haar allergrootste liefde is.

Jack heeft boodschappen gedaan en wordt gebeld door Janine. Maar hij neemt niet op en wordt een tikkeltje agressief.

Sjors wil weer wonen in haar oude woning (daar bij Bing en Noud en wie wonen er toch ook nog meer allemaal ). Bing denkt uiteraard dat Sjors voor hem terug komt.
Zo zeg, GTST heeft een nieuwe tekstschrijver denk ik. Iemand die en beetje pit heeft en er vaart in zet!

Bing: "Sjors, kom je nu terug omdat Dzjek en Zjanien ruzie hebben of kom je terug om mij?"
Ik vond het een beetje een slappe uitzending
Misschien hebben ze iemand aangenomen die wat meer van de one liners is ofzo?
Oh ja, dat kan ook...

Ik ben gezapt naar S1ngle op Net 5.
Ik zap even met je mee
Dat Cougar Town vind ik maar stom... Is er nog iets leukers op tv?
Lalalallaaa laaalalaaaaa *verveelt zich*
Ik ben er weer

Zat met beste vriendin aan de lijn. We willen een weekendje weg en het is nogal een gedoe om een geschikt weekend te vinden tussen nu en de zomer

We zijn er zelf verbaasd over omdat we normaal gesproken altijd heel makkelijk dingen af kunnen spreken.

Is er nog wat leuks op tv? Om de een of andere bizarre reden staat mijn tv nu op de Champions League
Je hebt Tros Opgelicht gemist... dat leek me wel iets voor jou

Nu zit ik in vergadering op Skype met mama en Broer
Ben ik van plan iemand op te gaan lichten dan?

Vind het een beetje jammer dat het zo herfstig is buiten. Had ik niet besteld. Bij wie is de zomer wel afgeleverd?
Nee, dat niet... maar er was een gedragstherapeut etc die iets ging vertellen over zo'n oplichter
Aha...

Hoe verloopt de conference call?
En hoe zou het met de gezennde Erwt zijn? Misschien zweeft ze wel een stukje boven de grond
Gaat even mis, eerst was ik weg, en nu is Broer weg
En morgen wordt het ook al zo herstig weer. Bah!
Ik zou wel even iets nuttigs kunnen gaan doen maar ik heb niet zo'n zin

*zennnnnnnnnnnn*
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven