Recept Lam + Risotto.
dinsdag 30 maart 2010 om 20:30
Ik wil mijn moeder morgen eens lekker verassen. We zijn met zijn tweetjes thuis en ik wil een lekker maaltje voor haar gaan koken.
Ik zelf zat te denken aan Lams rack met Risotto. Beide heb ik nog nooit gemaakt, haha. Maar het lijkt me een goede combinatie en zo niet dan hoor ik graag wat er beter bij Lam zou passen. De risotto dacht ik te doen met paddenstoelen (meteen de groente). De lam kan ik denk ik wel halen bij de Turkse winkel?
Hebben jullie lekkere en niet te moeilijk recepten voor mij?
Alvast bedankt!
Ik zelf zat te denken aan Lams rack met Risotto. Beide heb ik nog nooit gemaakt, haha. Maar het lijkt me een goede combinatie en zo niet dan hoor ik graag wat er beter bij Lam zou passen. De risotto dacht ik te doen met paddenstoelen (meteen de groente). De lam kan ik denk ik wel halen bij de Turkse winkel?
Hebben jullie lekkere en niet te moeilijk recepten voor mij?
Alvast bedankt!
dinsdag 30 maart 2010 om 20:55
Lamsrack kun je ook kopen bij een goede slager. Je hebt het ook in de supermarkt, maar daar zou ik persoonlijk niet voor kiezen.
Risotto is op zich niet moeilijk om te maken, je moet er wel continue bij blijven, blijven roeren en steeds proeven voor het gewenste resultaat. Wel erg lekker!
Succes!
Risotto is op zich niet moeilijk om te maken, je moet er wel continue bij blijven, blijven roeren en steeds proeven voor het gewenste resultaat. Wel erg lekker!
Succes!
...
dinsdag 30 maart 2010 om 22:01
ik zou geen lamsrack op tafel willen zetten, als je die nog nooit eerder hebt bereidt. Houdt het dan wat simpeler met gegrilde lamskoteleten (met muntkruiden boter). Risotto maken moet je bij blijven, dus als je twee dingen hebt waar je op moet letten, zonder dat je er ervaring mee hebt, lijkt me gedoemd om te mislukken.
dinsdag 30 maart 2010 om 22:17