Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

26-02-2010 21:35 5827 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fika!*

Het 11e topic alweer, daar drinken we een kopje op!

En afvallen... dat doen we hier ook nog!

Link naar het 10e topic: Afvallen met... 10x NIEUW!

*Fika = 'koffieleuten' in 't Zweeds. En koffieleuten, dat is wat wij hier doen!
Drift, je bent geweldig! Echt... misschien kun je Goede Tijden in boekvorm gaan uitgeven

Ik moet nu toch morgen even terugkijken om te kijken hoe het zit met Jack die boodschappen doet

Die yogajuf vergeet volgens mij af en toe even dat ik mezelf met die buik niet bepaald meer kan dubbelvouwen (niet dat ik dat daarvóór wél kon ), pfff... lekker voor je maagzuur

Anyway, ik ben weer heel relaxed enzo en heb gezellig gekletst. Nu moet ik Xan nog even gaan melden dat er binnenkort een partner-les is. Ben benieuwd wat ie zegt... dat ga ik op een subtiel moment brengen denk ik
Peas on earth!
Misschien kun je het juist beter helemaal niet subtiel brengen. De gemiddelde man zal toch echt wel begrijpen dat het er een keer aan zit te komen

Ik zou het juist zeer overtrokken brengen zodat je het vervolgens nog enigszins kunt nuanceren en het zeker niet tegen zal vallen.

*Stelt zich Xan voor in de zonnegroet*
*Belt met rtl wegens nieuw uit te brengen boek en de financiele afhandeling daarvan*
*Belt werkgever om aan te geven dat ze baan toch nog wil behouden omdat die oplichters van goede tijden geene goed salaris bieden*
Ik zal me even beraden op de manier waarop ik Xan ga informeren

De vorige keer dat ik iets over 'partner-les' zei, keek ie ' ' en dacht ie dat hij dan in zijn eentje moest (als in: een les alleen voor partners) .

Wat een oplichters, die GTST-makers zeg! Ik vind dat ze wel iets op het salaris van Morris zouden kunnen inhouden. Die acteert tenslotte écht slecht!
Peas on earth!
Dat is natuurlijk ook een optie. Dat je Xan gewoon een keertje stuurt zodat jij thuis kan blijven
Ik vond het wel een soort van schattig dat ie dat dacht

Ik kan het ook NU zeggen, want NU is de finale van dat programma van Herman den Blijker, en Xan zit bijna IN de tv... dus dan hoort ie het niet.
Peas on earth!
Zou Morris nog lang blijven trouwens? Die is toch eigenlijk presentator van hele foute rtl programma's over vakantieparken geworden?
Oh, nu ik erover nadenk. Ik zeg gewoon morgen dat hij gisteravond beloofd heeft om mee te gaan. Hij weet dat toch niet meer, aangezien hij nu zo geconcentreerd tv kijkt
Peas on earth!
Dan zou ik het zeker nu zeggen. Kun je altijd aangeven dat je het in ieder geval verteld hebt

Dat hij niet luistert kun jij ook niets aan doen.
Presenteert Morris iets?! Echt? Waar dan? Dat vreselijke kampeerprogramma dat die blonde doos eerst deed?

Ik denk dat Barbamama snel verhuisplannen moet maken, dan is Morris ook snel weg.
Peas on earth!
Ah, je hebt soort van hetzelfde idee
Ja
Peas on earth!
Hij heeft het me net beloofd. Dat weet ie alleen nog niet
Peas on earth!
Morris presenteert een van die programma's die op zaterdagmiddag of zondagochtend op tv komen. Maar misschien is 'ie inmiddels alweer vervangen door iemand anders

Iets met op vakantie in Nederland op de fiets, of het kopen van een vakantiehuis is zo'n fantastisch afschuwelijk vakantiepark of over het verbouwen van je huis of weet ik het.

Laten we het erop houden dat ik het wel eens gezien heb en dat zijn acteerprestaties beter zijn dan zijn presenteerprestaties. Dus dan weet je genoeg denk ik
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 maart 2010 @ 22:38:

Hij heeft het me net beloofd. Dat weet ie alleen nog niet Kijk, dat is mooi. Bovendien zijn wij natuurlijk digitaal getuige geweest van de vraag dus mocht 'ie alsnog gaan terug krabbelen dan weet je ons te vinden
Dus Morris kan fietsen?

Dat lijkt me ook een gek gezicht. Net zo gek als toen ie ging rennen toen hij Barbamama op de brug zag staan

Fijn dat jullie allemaal m'n getuigen zijn hoor. Ik zal Xan er even naar verwijzen!

Ik ga maar eens slapen, nu ik nog in mijn zennnn-flow zit
Peas on earth!
Slaap lekker Erwtje
Ah, je hebt het Xan al verteld. Ik wou opperen dat je een topic zou openen om de vraag te stellen
Oh fuck, ik voel een pukkel opkomen op m'n kin

Nu jullie toch nog op zijn, kun je net zo goed ATWT gaan kijken...
Zoek jij nou een excuus om ATWT te kijken Age?
Neuh...
Wauw, bij Oprah nu een vrouw die eerst een man was. Maar die is goed gelukt! Je zou het echt niet zeggen!
Ik lig trouwens al in bed, goed hè?
Moos, ben benieuwd hoe je het in NY hebt! En of je al een regenjas hebt gekocht natuurlijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven