Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
hhmm: ik sta om kwartb over 6 op (of 5 voor half 7, als ik de wekker stiekem nog een keertje uitzet), om 10 voor 7 haal ik ze uit bed en wij gaan om half 8 de deur uit (met een beetje mazzel) maar wij ontbijten dan ook niet aan tafel (als het spul naar de opvang gaat), maar Slof met papfles in bed en Poek met boterham in bed. en wij doen zo'n beetje alles, anders redden we het echt niet
quote:Pammie schreef op 30 maart 2010 @ 22:29:

Mijn zoon is een echte Casanova want hij zei heel zoet dat hij het zo'n mooi meisje vond om vervolgens met zijn allerliefste glimlachje te zeggen dat hij mama mooier vindt die komt er wel!
Half 7 wekker, ergens tussen 6 en 7 worden de kinderen wakker (behalve op maandag, dan is het half 8 ), Pamman gaat douchen, ik kleed kinderen aan, vul tasjes, smeer brood, doe de haren, douch en om 5 voor 8 lopen we gezamelijk deur uit.
Op maandag ga ik om half 8 weg, dan doet Pamman het laatste stukje. Ik zorg wel voor gevulde tasjes en ontbijt.
ik ga trouwens aftaaien: trusten!

quote:sokje schreef op 30 maart 2010 @ 22:31:

[...]

die komt er wel!Bij zijn moeder in ieder geval
Trusten Sok!
Trust
Ik ga ook. Kreeg er net nog een klusje bij van man waardoor ik morgenochtend officieel geen tijd heb voor mezelf. Hij had het wel gezegd maar ik was het vergeten en nu erger ik me aan het gemak waarmee het allemaal wordt afgesproken.

Goodnight ladies.
Klepperdeklep (jullie dan hè). Ik zie net een reclame van V&D langskomen, met een Mexx-jurkje. Maar dat zal 'em wel niet zijn dan. Ik vond die buik met baby ook wel leuk, maar vond er verder niet zoveel soeps tussen zitten.

Aangifte is verstuurd, dat voor-invul gebeuren was inderdaad handig. Ik vroeg me alleen af hoe zij nou precies kunnen weten wat ik verdien. Maar dat zal wel heel logisch zijn.

Koekerd was uitgeweken naar de Thai, en had een noodle-gerecht meegenomen dat hij niet in bed heeft opgegeten.

Ochtendschema: Koekerd gaat om half zeven douchen, daarna ik, terwijl hij Kruimel aankleedt. De andere kinderen laten we liggen als ze nog slapen, die moeten er uiterlijk kwart over zeven uit. Tegen half acht zitten we ongeveer aan het ontbijt met zijn allen, Koekerd maakt de tasjes klaar en vertrekt dan. Wij vertrekken om vijf over acht, dan heb ik wel de tafel afgeruimd en de spullen in de vaatwasser gezet enzo.

Ik heb ze vooral bij het thuiskomen vrij goed afgericht, ze pakkken zelf hun rugzakjes uit en hangen het lege tasje aan het haakje. Ze brengen tegenwoordig ook hun bordje terug naar de keuken na het eten.
Moet je doen dan Pam? Met de auto naar de garage?

Wat koddig trouwens Mif, een kussen op de baby in de buik. Meisje vond vanavond de navelstompjes (weet nog steeds niet waarom ik die bewaar) en heb haar uitgelegd waar die vandaan kwamen. Dat was een beetje too much information voor haar geloof ik

Ik ga ook slapen.
Goedemorgen altesaam,

Hier schijnt de zon

Ik zag je oproep van gisteren Pammie, maar ik heb die op de één of andere manier helemaal gemist. En das vreemd was ik zat op dat moment gewoon achter de leptop.
Hier is het helemaal grijs. Ter compensatie heb ik een knalroze trui aan gedaan.
Hier grijs met een beetje blauw. ze kwamen Pammans motor terugbrengen, maar hij is zelf thuisgebleven. toen konnie ineens wel thuiswerken ik sta voor school, moet aan de slag!
Hier is het nu ook bewolkt. Jammer want ik heb nieuwe schoenen, en die wil ik graag aan. Helaas kandat alleen met blote voeten en ik vind het daar net te koud voor nog.
hier grijs en veel wind. maar daar heb ik geen last van, want ik zit op kantoor
Zo man, ben helemaal moe van dat stomme borduren Maar vanmiddag heb ik even tijd alleen: Mannie is uit spelen en Mini gaat zo naar een feestje. Ze zit nu nog druk te kleuren voor de jarige job.

Ik ga beginnen aan de strijk, ook al zo boeiend
Mini is naar feestje, de strijk was voor die tijd al klaar (hiephoi), nu even de vaatwasser uitruimen en de biebboeken opsnorren en dan over een uurtje Mannie halen.
Wat ben je weer een bezig bijtje ja:)

Hier is oudste naar een feestje, speelt meis bij een vriendinnetje en heeft mini een vriendje te spelen. Ik zit lekker met thee op de bank
Ik ga over een paar minuutjes met thee op de bank. Als ik tenminste nu opsta en wat ga doen
Ik zit hoor, met water en een boek. Ook nog even gezogen, eten voor morgen gemaakt en een was in de droger gegooid
Pffffffffff. Ik word echt moe, als ik dat lees.
Ik ook . Nu Mannie halen en naar de bieb!
Oooo, ik ben me toch moe zeg.... Ik kom maar niet uit de winterstand.... Dat komt niet door Pammie hoor :-)

Totaal gebrek aan energie. En dan ben ik nog wel fotoboek van de vakantie (2009) aan het maken. Al die zonnige foto's.

Speaking of.. ik ga zo sporten, ik denk dat ik maar even onder de zonnebank ga. Zou dat helpen?
vast wel Es. al is het alleen maar voor het idee. wel goed dta je gaat sporten; ik had de illusie dat ik vanavond zou gaan, maar ik heb me alweer bedacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven