We tetteren verder over onze dieren

15-03-2010 18:55 3001 berichten
Al weer het 3e topic! Dames, we doen het goed. Dit wordt het topic van de kittens!

En om hem als eregast er bij te houden, Kootje. De reden voor ons leuke topic.

Vorige topic
Alle reacties Link kopieren
Mogge vroege tetters! Ik zit nog ff bij te komen van de sangria en de hapjes

Babsjuh, dat is een kleaute begin van de dag en hopelijk maakt de fysio even tijd voor je vandaag! Nek- en schouderklachten zijn herkenbaar maar niet in deze mate.

MissLoki, ik moest m even opzoeken (pds) maar dat is ook een rotklacht. En half 5 opstaan

Ratteke, fijn dat de pilletjes helpen!
Biebelie, koffie is in de maak

Goedemorgen meiden!

Wat een nachtbrakers zijn jullie allemaal...dat kan ik echt niet doorde week hoor, helaas!

Dat van die fik in de oven...dat was ik gisteravond....

Bengelie, voor jou nog even een omdat het "loos alarm" bleek te zijn! En één voor babsjuh, hoop dat je snel bij fysio terecht kan!

En is vandaag nou de grote dag van MV?!?!

Ben op mn werk dus alles teruglezen zit er helaas niet in...
Ik zou ook wel graag een koffiezet apparaat willen met echte bonen, ik gebruik sinds mn senseo (=gemak) kapot is ook een echt apparaat (eerst op de gok met een lepel voor de koffie, nu heb ik een schepje gehaald, besefte ik dat ik best veel koffie elke keer in het filter gooide) en als ik die aanzet vind ik dat gepruttel zo lekker, en de geur die langzaam door huis gaat. Zeker in de weekenden, zonnetje erbij, koffie gepruttel en geur
Ohhh...dat zou ik ook graag willen, een echte espressomachine met bonen....maar die dingen zijn zó duur (althans...de machines die wij dan graag zouden willen). Dus doen we het nog maar even met onze nespresso, dat gaat ook prima!
Ha, jullie brengen me op een idee. Ik ga de Sjors-Kloeniemachien even een zwengel geven....
Ik zit hier ook aan een heel ordinair kopje senseo: erg makkelijk maar op de (lange) verlanglijst staat ook zeker nog een espressomachine. Maar zoals Mittens al schrijft, die echte zijn wel erg duur! Dus vooralsnog drink ik de variant Black .

En dat nachtbraken, tsja, ik ben weer even in studentmodus...maar volgende week kan ik weer wat werken en dan duik ik ook beduidend vroeger mijn mandje in hoor.
Ik heb ook wel zin in een fatsoenlijke bak koffie...hier op het werk is het niet echt lekker (automaat...). En zit hier toch al in de nukkige modus, dus een sigaret en lekkere koffie zou wel prima zijn...

Ik ben nooit een nachtmens geweest helaas...ook niet echt een ochtendmens, dus het is net een beetje niks, haha!
Ach, dan ben jij een "vandelunchtotenmetdetheepauze"-mens, Mittens. Die moeten er ook zijn
Ah...da's een goede! Hoewel, tussen ontbijt en lunch gaat ook wel hoor!

Dus dan wordt het "vanafontbijttotenmetdiner"- mens. Tenzij het ergens gezellig is (lees: als ik teveel drink) dan wil ik het nog wel eens tot in de late uurtjes volhouden
Hmmm...klinkt ook wel een beetje alsof ik een soort alcoholist ben zo....
Ben ik te laat, is er nog verse koffie???

Al met al sliep ik weer laat...mn boek moest uit en ik heb de wekker om half 10 genegeerd.

Kom ik net beneden om mn Sjors aan te zetten ligt er op 8!!!! plekken kots(jes)

bah bah bah....
Nee hoor, Bieb er is nog zat koffie.

Goedemorgen!

En jammer van die kots.... Was het omdat jij ontbijt moest geven aan de katten? Die van mij wil nog wel eens kotsen als ik onverwacht heel laat thuis ben, en hij dus zijn eten te laat krijgt.
Sjemig Bieb...8 plekken...was zijn hele maag meegekomen...?
Ik heb m nog een keer door laten lopen

Acht plekken is wel erg overdreven, yuk! Ik baalde al van die ene plas van de kat bij de voordeur
Aah lekker dan doe ik eerst een bakkie.

Heb op ale plejes nu een stukje keukenrol gelegd...kan het even intrekken.

Het was Isabel want ik herkende een worstje en die eet alleen zij (in één keer op zonder te kouwen)

Lag er nog bijna in zn geheel...ja dat zit vast niet lekker in je maag

En dan 7 plekjes met een klodder spuug zeg maar....

Als ze moet overgeven gaat ze achteruitlopen,net als Michael Jackson...de moonwalk..
Ik heb btw een beetje verhitte droom gehad over een collega....is dat nou verwerking?
Hahahahaha Bieb...dat heb ik ook wel eens gehad. Is heel raar als je die persoon dan weer "live" ziet. Was het wel een leuke?
Ja hij is leuk..niet zozeer lichamelijk maar we hebben heel erg een klik zeg maar (domme uitdrukking vind ik dat maar je snapt ut wel)
Haha, heel goed, Biebelie. Je geest gaat weer een stapje verder
Ja, snap heul goed wat je bedoelt!! Hihi...wel goed dat je blijkbaar al echt aan het loslaten bent en verder kan en gaat...
nou dan zal ik het inderdaad zo maar opvatten

ik had btw wel een mail van die collega...ditjes en datjes...maar we werken niet altijd op dezelfde dagen en dan kletsen we bij..
Net een enorme rotklap van de bovenverdieping.

Ga ik kijken zit Dimitris heeeel onschuldig te kijken op de overloop met eeen lege wasmand die ergens op de kop in het trapgat hing....maar hij had het niet gedaan hoor..echnie
Ik heb zeker 5 minuten naar die smiley zitten kijken en zitten scrollen wat ik nou gemist had. En toen viel er ook iets, vroeger noemden we dat een kwartje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven