Werk & Studie alle pijlers

Hoe spel ik agendasettingtheorie?

31-03-2010 10:31 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Inmiddels een half uur googleresultaten doorspitten verder, en ik ben nog niet veel wijzer. Hoe spel ik agendasettingtheorie? Ik zou het zelf in eerste instantie allemaal achter elkaar gooien, maar dan wordt het zo'n...ja ik weet niet...staat gewoon niet zo. In het boek over de betreffende theorie (in het Engels) wordt Agenda-Setting theorie gebruikt, maar die hoofdletters, streepjes en spaties lijken me nogal veel van het goede. Via google vind je alle mogelijkheden die daartussen zitten. Iemand een geniaal idee/regeltje/gebruiksaanwzijging?

Alvast bedankt!
Kjong kan echt niet samenvatten
Haha, dat woord kwam als eerste in me op toen ik mezelf hier zag zitten typen...
Deels eens met Kjong: Engels aanhouden of agendasettingtheorie (zonder koppelteken dus).

Welke beloning ontvangt degene wiens advies je over gaat nemen? Of krijgen we allemaal een zelfgebakken appeltaart?
Ik kan wel meer niet.
Zelfkennis is een groot goed, Kjong.
Ik ga nu ECHT werken. TO, kiesgewoon die optie die bovenaan je lijstje staat. Uiteindelijk maakt het niet écht uit, zolang je maar lekker consequent blijft en het is leesbaar tenslotte.

Maar ik zou het net anders schrijven haha
Hmmm..het wordt agendasettingtheorie of agendasetting-theorie denk ik.

Werkverschaffing op het forum ipv saaiheid werk voor je baas is al een beloning op zich toch?
Ik zou kiezen voor agendasetting-theorie.
Als je het hele woord cursief weergeeft als Engelse term, dan zou ik theorie schrijven als theory, op zijn Engels.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven