Lijf & Lijn alle pijlers

Ervaring met VP3?

07-08-2009 16:13 683 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij het topic voor gebruikers van het VP3 voedingssysteem. De plek om ervaringen uit te wisselen en elkaar een hart onder de riem te steken.

Verzamelde recepten en tips voor het bereiden van de voeding:

tomsoep: marjoraan/verse basilicum/italiaanse kruidenmix/oregano

champiognsoep: verse peterselie

kerriesoep: koriander/ sambel+kerrie

aardappelsoep: peper

Of doe er gewoon tuinkruidenbouillon bij.

broodmeel 24 ipv 12 broodjes maken (kortere baktijd), bakken en in vriezer, want dan kan je een halve portie soep nemen en zo'n broodje; evt. kaneel of kruiden door broodmeel doen

crepe van de vanille frape en de sojazemelen (recept staat op de site van vp3 http://www.vp3.nl/wat-is-vp3/recepten/)

shake in de diepvries gezet; regelmatig even roeren en toen had ik een ijsje

thee brandnetel (zonnatura)

elke kruidenthee

verse munt

rooibos

groene thee (pickwick)
Hallo allemaal, hier alles top al 9.5 kilo kwijt en dus voor mij nog maar 2,5 kilo te gaan

Ik ga nu 5 om 2 eten dus 5 dagen vp3 en 2 dagen gewoon, gezond mee-eten met het gezin, dat vind ik het moeilijkste van het dieet.

Tine wat is de tussenstand bij jou? en natuurlijk hoe is het met de rest? Ik heb trouwens een heerlijk brood gebakken met het meel in de broodmachine! ik heb er ook italiaanse kruiden aan toegevoegd. Heeeerlijk wel meteen de neiging om meer boterhammen op te eten!! Als je de broodmachine gebruikt wel meer water toevoegen.

Groetjes van Texel!!
Waar zijn jullie allemaal, ik zie geen berichtjes na 6 februari!! klopt dat??
Hoi!!

O wat een schande ben veel te lang niet geweest. Wat ga jij hard joh!! Goed hoor! Die laatste 2,5 kilo ook al kwijt? Hoe bevalt het om weer gewoon mee te eten?

Ik ben ondertussen ook al rond de 10 kilo kwijt! Dus gaat de goede kant op! Ik moet nog steeds de broodjes bakken, toch van het weekend maar eens doen!

Fijn weekend iedereen!
Tine wat goed, ik moet van mezelf nog even doorgaan. Ik begin wel meer te smokkelen, maar ja dat is dan niet anders. Heb gisteren een blikje tonijn op water gegeten (je mag maar een halve) met een lekkere vp3 boterham, wel doen hoor Tine dat brood bakken is weer eens wat anders!!

Hoeveel kilo moet je nog kwijt Tine, wanneer ga je weer naar Marieke? ik ga voor de laatste keer 2 maart.

Fijn weekend
Dag dames en heer,

Na lang treuzelen ben ik toch maar eens begonnen iets te doen aan mijn gewicht, (101 kg.) Aleen lukte het me niet, dus op advies van een vriend van me ben ik met VP3 begonnen en ik moet zeggen na 3 dagen, gaat het me best goed af, al vind ik die 'bonzo' koekjes nou niet echt geweldig.

Leuk om al jullie reacties te lezen, ik zal proberen ook e.e.a. te posten, is misschien een extra stimulans om weer op de 80-85 kg. terug te komen.

Fijne zondag nog en tot van de week denk ik..
Wat leuk dat jullie hier zo actief zijn!!

Ik heb 1,5 jaar geleden een tijdje vp3 gedaan, en ben er erg enthousiast over. Helaas ben ik tijdens mijn zwangerschap heel wat kilo's aangekomen en die moeten er echt weer af!! Volgende week ga ik dan ook weer beginnen met vp3, ik hoop dat het net zo werkt als de eerste keer (toen bleven de kilo's ook echt weg nadat ik klaar was!)
Hoi Hoi!

Zo daar was ik ook weer eens even!

2 maart is al snel, wat ga je goed zeg! Ben je nog weer meer afgevallen? Ikzelf moet nog zowiezo 30 kilo dus heb nog wel even te gaan. 10 maart ga ik weer naar Marieke

Wob68 welkom hier!! Wat goed dat je ook begonnen bent! Er is naast het startpakket wat je waarschijnlijk nu hebt, nog heel veel meer dat beter smaakt dan je bonzo brokken:) Succes he!

Die kilos heb je er zo afgewerkt!

Juuty ook welkom! Mag ik vragen hoeveel je de vorige keer was afgevallen? Als het toen al zo goed ging gaat het je nu zeker lukken!! Succes!
de vorige keer was ik 15 kilo kwijt, ik wilde 20, maar werd toen zwanger. Nu wil ik er minimaal 10, dus zal er weer even voor moeten gaan. Zoals ik al zei ga ik volgende week beginnen. Gisteren mocht ik gezellig naar de kaakchirurg, dus leef nu al 2 dagen op vanille vla, beetje een valse start eigenlijk, maar de 1e kilo's zijn er straks al af!
Heej Juuty!

Zo knap hoor 15 kilo! Das al een hele prestatie! Nu er nog weer even voor gaan en die 10 kilo zijn er ook weer af!

Hoe is het nu? Nadat je bij de kaakchirurg bent geweest. Heb je alweer wat anders gegeten dan vla... Hoop dat het snel beter gaat!

Wob68 hoe is het met jou?

Fijne dag nog!
Wob68, tja ik moest een gebruikersnaam aanmaken, maar zeg maar gewoon Rob hoor...

Ben nu een weekje bezig en het gaat best goed, kleine 3 kilo zijn er af, ondanks dat ik gisteren een dinertje had, waar ik met geen mogelijkheid onderuit kon. Op advies van de consulent heb ik zo'n lepeltje Guar van te voren genomen, maar voel me wel een beetje schuldig na een week heel goed bezig te zijn geweest.

Dus vanaf vandaag maar weer extra goed m'n best doen! Mijn doel is weer 80-85 kg en dat MOET lukken (en zo blijven) als ik alle verhalen zo lees.

2 b continued...
Aangenaan Rob! Martine hier:)

Lekker zeg al drie kilo eraf! Dat gaat toch super! En dat ondanks een dineetje! Uiteraard gaat het lukken om die kilos eraf te werken! je hebt al een vliegende start te pakken.

Hier gaat het even wat minder.. Het wil allemaal niet zo als ik het wil.. Maar ik houd vol! Het komt wel weer goed!

Fijn weekend!
Heej,

Hoe is het met jullie?? Gaat alles goed?? Hier alles wel weer oke! hoop bij jullie ook!

Groetjes martine
Ola,

Ik ben tot nu toe erg tevreden, ongeveer 5,5 kilo inmiddels kwijt... Ik kan het alleen niet laten af en toe een stukje brood van de kids weg te bietsen, hahaha moet kunnen denk ik zo..

Ben in ieder geval vastberaden om er zeker 15 kwijt te raken en dat gaat me lukken ook!
Hallo weer even een update.

Ik zie weer allemaal nieuwe enthousiaste gebruikers hier.

Ok ik ben gestopt begin november met het VP3 programma.

21Kg onderweg kwijtgeraakt.

Heb daar ongeveer 10 weken over gedaan.

Af en toe ontkom je niet aan smokkelen.

Maar goed ik heb niet afgebouwd, ik had domweg geen spullen meer.

Trouwens ik heb nog twee ongeopende zakken zemelen en een ongeopende bus GUAR Granulaat.

Ik doe er niets meer mee.

Ok verder, na 5 maanden ben ik wel weer wat aangekomen.

Maar ach die ene kilo daar zit ik niet mee. Kan dus stellen dat het nog steeds heel erg goed gaat. Let wel goed op wat ik eet.

Maar elke avond wat lekkers snaaien om de motor op gang te houden.

Dus wat critici ook zeggen.

Het kan bij mij heeft uiteindelijk dit gewerkt.

SUC6 allemaal
Verversen gaat niet echt soepel
@Graatje, wat bedoel je met verversen gaat niet echt soepel?

Mijn update verder... vanochtend voor het eerst de 92 aangetikt.. welliswaar 92,8 maar goed, ik ben blij. Ben nu iets meer dan 3 weken bezig en gemiddeld 3 kg per week kwijt. Ik voel me er top bij, sport ook nog twee a drie keer in de week.

Dit moet gaan lukken, en blijven uiteraard.

Hoe gaat het bij de rest?

2 b continued
Graatje! Wat fijn dat het bij jou nog zo goed gaat zeg! Knap hoor!

Rob, lekker die 3 kilo in de week! Dat zijn mooie getallen!! Lekker door gaan he!

Hier alles goed! Ga ook weer fijn naar beneden:) Vanmiddag maar een stuk wandelen, tis mooi weer!!

Succes iedereen!
Zo, weer een kleine update voor dat we gaan eieren zoeken..

90 Kg. nog 5 te gaan en ik ben tevreden en ga dan afbouwen.

Ik ben er overigens zo af en toe wel helemaal klaar mee, kan geen soep, shake of cracker meer zien, ik ga dan ook komend paasweekend, lekker genieten ! weliswaar met mate, maar wel genieten.. kaasje, en 'n wijntje! en dan na het weekend nog effe streng zijn voor mezelf...
Er gebeurt weinig meer hier
idd erg stilletjes... desalniettemin gaat het met mijn nog steeds, na een 'paas-dip', weer de goede kant op. Ik was net over de 10K kwijt en vond het eigenlijk wel mooi zo, terwijl ik toch zeker voor de 15 wilde gaan. Dus heb een week of twee op de 90 gezeten en ben nu weer goed bezig en zit nu op 87...

Heel vreemd maar soms vind ik die vp3 spulletjes best lekker worden...

Ik zie overigens wel op tegen het 'afbouwen' ik denk dan, ben er klaar mee, weg met die koekjes en shakes.. zal wel niet verstandig zijn wel?
Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier en heb het hele topic doorgelezen, afgelopen zondag.

ik ben gisteren gestart met VP3 en moet zeggen; goede dag achter de rug! ik voelde me fit, en niet hongerig. kreeg rond 18.00 wel steeds paar keer kwartier voor t eten trekgevoel en toen heb ik 2 x een maaltijd na 45 minuten genomen, toen weer na een uur en het was over

Ik ben bneiuewd hoe het met jullie is, nog op gewicht?

Hoeveel schepjes haal je eigenlijk uit zo'n pakje van 250 gram? en uit zo'n zak met bv tarwekoekjes, hoeveel eetmomenten zijn dat ongeveer?
Hallo!

Ik heb volgende week mijn eerste consult en start volgende week maandag met VP3 (eerst nog even 2 etentjes in het weekend).

Ik weet sinds een paar maanden dat ik een trage schildklier heb. Dit is na mijn bevalling ontstaat en ik ben ondanks 6 maanden borstvoeding alleen maar zwaarder geworden. Hopelijk kom ik met VP3 weer op gewicht. Wordt vervolgd! Rosalia.
Hoi, veel succes hoor! Ik ben nu bezig met dag 4 en t valt best mee! ik heb zelfs al 2 x gekookt en niets gesnoept
Beste lezers van dit forum,

heb vandaag mijn eerste consult gehad.

Vanavond het starterspakket doorgenomen en het boekje doorgelezen.

Ga nu slapen en morgen vol goede moed beginnen.

Lijkt me leuk om op het forum af en toe verslag te doen van hoe het gaat.

Tot snel
MIJN EERSTE DAG MET VP3!!!!!

Mijn hemel, wat is een uur snel voorbij zeg. Ieder uur iets eten heeft mij de hele dag bezig gehouden. Was gelukkig vrij vandaag.

Zit nu een heerlijke vanille frappe te drinken. Ik heb geen honger gehad, moest wel erg veel plassen, maar dat schijnt alleen maar goed te zijn.

Ga zo van alles en nog wat klaarleggen om morgen mee naar mijn werk te nemen.

Ben benieuwd hoe het mij op dag 2 op mijn werk zal vergaan.

groetjes weer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven