Good Luck

20-03-2010 08:45 2503 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Mal, ik denk aan je vanmiddag!!!

Jin, hoeraaaaa gips weg! Maar nu wordt het weer oefenen met dat been. Gaat vast snel met die kleintjes.

Hel, wat akelig voor schoonmoeder, en arme Maatje

Mamax en Star, ik kijk eigenlijk zelden journaal met de kinderen erbij. Vent wil wel als hij thuis is het 6 uur journaal zien, vind het niet altijd handig. Ik kijk liever om half 8.

Maarja, dan krijgen ze op andere manieren weer dingen binnen. Maar zoals die bloederige taferelen in Moskou... hoeft niet echt de kamer ingeslingerd te worden...

Kokos, hoi! Weer op de been?

Vriendinnetje heeft het vruchtje vanzelf verloren, dus hoefde niet opgewekt te worden. Heb haar nog niet gesproken. Ik had zelf na een mk geen behoefte om te bellen met mensen, dus heb haar even gesmst. Het ging goed met haar smste ze. Maar ze is nogal stoer zeg maar...
Gips eraf Jin?

Mal, bij jou al iets gebeurd?
Mal is er nu zo'n beetje; stond gigantisch in de file :(
Oh balen zeg. Kan het dan nog wel doorgaan of maakt dat op zich niet zoveel uit? Nouja, ik neem aan dat ze redelijk soepel zijn daar, anders zou het wel heel raar zijn.
GO MAL!
Goed, wat heb je voor zak gekocht Star? Hoe zat het trouwens met buggy gedeelte? Mag dat na 6 maanden?

Zo even terug lezen...
Roze Bugaboo zak Suus.

In boekje van Bugaboo staat wieg-gedeelte tot ongeveer zes maanden.
Gelukt bij Mal
Zo, dat zit er weer in

(het avondeten dus he )
He wat fijn voor Mal. Nu dus weer duimen!

Bridges, fijn dat het met moeder goed gaat. En met tante? En een dikke voor de geweldige post vandaag (type nu met een maskertje op haha).
Gips weg!!!!!

Kind zit nu in een roze bad van roze rozenblaadjes .
Ohhhhhh heerlijk Jin! Wat fijn voor jullie!
Heel dun gerimpeld beentje?
Valt reuze mee eigenlijk. Been lijkt eerder wat opgezwollener. Het rook zelfs nog fris! Zal wel door mijn alleenetenendrinkenmetdekenoverdebeen-beleid komen .
Whahahahahaha dekentje over been
Fijn Jin!!!! Hoeraaaa!!! Kan hij al wat met het been of komt er iets van fysio aan te pas ofzo?

Star, vanaf 6 mnd in het zitgedeelte is toch normaal? Beetje in de ligstand, zodat er niet teveel op haar billen wordt gesteund. Bugaboo heeft een bak tot 9 mnd geloof ik hè? Volgens mij zijn andere bakken tot 6 mnd (gemiddeld natuurlijk).
Amalia, hij kan nog helemaal niks met het been. Komt nog bij dat verschillende mensen tegen hem hebben gezegd dat ie wel rustig mag doen als het gips eraf is anders breekt ie zo weer wat (zucht), dus hij durft ook niet. Zijn been zit vast zegt hij. Maar goed, dat zal wel heel snel beter worden. Fysio werkt niet bij die hele kleintjes voor de blessure die hij heeft. Arts wil hem volgende week zien om te kijken hoe zijn mobiliteit is.

Kind is echt zo zwaar onder de indruk!

Star, leuk kind uit de bak! Starman nog opgestaanvandaag ?
Enka, veel plezier morgen!!!!!
Morgen weer een ontbijtafspraak . Een leuke! Bij een vriendin hier uit de straat en er komen nog twee andere leuke moeders met hun kindjes. Man is werken, dus dit is een leuk uitje!
Hee Jin, lekker man!! Het zal vanzelf vast beter gaan. Eerste dag voelt het nog zo licht. Daarna zal hij het misschien wat vergeten en dan gebruikt hij zijn been meer.

Fijn hoor, ook weer gehad!

Wat staat er morgen op het programma?

Oja, ik vergat nog de slagboom! Het uitje van de dag hier haha.

Hoe ging het, Mal? Heb je nog gesproken met de behandelaar? En aangegeven wat je graag anders ziet?

Zo hee, Amalia. Dat zal niet simpel zijn geweest voor je vriendin. Ik bedoel eigenlijk zwaar..

Zal je morgen even mailen hoor.

Star, balen voor Starman! Weet niet (meer) wat hij precies doet, maar moet altijd aan hem denken als we B. de Bouwer hebben gekeken.

En net dacht ik aan Cee, toen ik Heal the World draaide. Dat zij al die songteksten gewoon verstaat (of eigenlijk wat dat jongetje zegt aan het begin). Leuk is dat.

Dames shopsters in voormalig Bridges-stad, kunnen we voortaan ook wat hipper lunchen? O.k., het is daar best lekker, maar ik zou als ik jullie was toch gaan uitwijken naar andere hotspots.
quote:Jinny schreef op 31 maart 2010 @ 20:51:

Morgen weer een ontbijtafspraak . Een leuke! Bij een vriendin hier uit de straat en er komen nog twee andere leuke moeders met hun kindjes. Man is werken, dus dit is een leuk uitje!

Jij geeft alvast antwoord op mijn vraag van mijn post, dat is grappig.

Eigenlijk had ik zelf het antwoord ook al kunnen geven!
Leuk Jin!

Mooi roze is nie lelijk nie Star

Brodge, fijn dat Moeders weer thuis is. Tante ook neem ik aan (de reis zal voorbij zijn toch?)

Hellus, sjees meid, dat klinkt als Stress. Die arme man en kind van je

Kokos, Bam, gaat tie wel goed daaro?
Ik ben er weer hoor, joehoe. We moesten er om half 6 zijn en we waren er half 7, omdat we in een file van 18 kilometer stonden, fijn hoor!
Stressed is just desserts spelled backwards
Compu, ah een slagboomuitje, ook bijzonder (en toch heel schattig). Hoe gaat het met jouw buik?
Wow, 18km is een heule hoop ja Mal! Fijn dat het dus toch allemaal door kon gaan. Spannend toch weer zeg!

Suze, ik lees alleen maar over de aankopen en potentiele aankopen , maar hoe is het met jou dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven