Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 31 maart 2010 om 18:51
Hé bah Druifje, dat is wel een tegenvaller.
Zeker als je je er op had ingesteld.
Heeft het niet lekker zijn ook met je zwangerschap te maken?
Het waait echt hard af en toe. Alles waait hier achter in de tuin om. Bah zeg, ik wil nu wel weer eens echt lente. En dan gewoon weken achter elkaar. Maar ze hebben het over hagel en onweer.
Hebben jullie al de sneeuw in Schotland en Ierland gezien. Absurd gewoon. 't Is bijna april. Dat het daar maar blijft.
Zeker als je je er op had ingesteld.
Heeft het niet lekker zijn ook met je zwangerschap te maken?
Het waait echt hard af en toe. Alles waait hier achter in de tuin om. Bah zeg, ik wil nu wel weer eens echt lente. En dan gewoon weken achter elkaar. Maar ze hebben het over hagel en onweer.
Hebben jullie al de sneeuw in Schotland en Ierland gezien. Absurd gewoon. 't Is bijna april. Dat het daar maar blijft.
woensdag 31 maart 2010 om 19:51
He wat een tegenvaller Druif.
Echt K-weer ja, hier ook.
Grrr...
Om een beetje in de lentesfeer te komen ben ik net, voor de eerste keer sinds we in dit huis wonen, weer eens onder mijn zonnehemel gaan liggen. Mmmm..ik was vergeten hoe lekker het was, die warmte op je huid...
Voor de zekerheid had ik de dokter om toestemming gevraagd, maar die had geen bezwaar.
Zoals verwacht trouwens geen resultaat uit het bloedonderzoek. Ik mag bij veel last ook een extra anti-jeukpilletje nemen, maar waar het vandaan komt is en blijft dus een raadsel.
Echt K-weer ja, hier ook.
Grrr...
Om een beetje in de lentesfeer te komen ben ik net, voor de eerste keer sinds we in dit huis wonen, weer eens onder mijn zonnehemel gaan liggen. Mmmm..ik was vergeten hoe lekker het was, die warmte op je huid...
Voor de zekerheid had ik de dokter om toestemming gevraagd, maar die had geen bezwaar.
Zoals verwacht trouwens geen resultaat uit het bloedonderzoek. Ik mag bij veel last ook een extra anti-jeukpilletje nemen, maar waar het vandaan komt is en blijft dus een raadsel.
woensdag 31 maart 2010 om 20:31
Dag lieffies, ik kom nog even snel zwaaien.
Druif, wat klote zeg... Ik hoop echt dat je snel mag bevallen, dit is vast niet leuk meer.
Balen dat er niks uit je onderzoek kwam Goldie!
Rainz, gefeliciteerd met je meisje! Is het een beetje meegevallen vandaag?
De rest;
Werk viel vandaag wel mee, geloof ik. Laten we hopen dat ik langzaam de slag een beetje te pakken krijg. Morgen nog één dagje met voorgangen meedraaien en dan sta ik er vanaf dinsdag alleen voor. We zullen zien, zal wel goed komen ofzo. Maar ik denk dat ik dat over een paar weken pas echt kan zeggen.
En nu zwaai ik af, morgen van acht tot vier werken en vanuit het werk rijd ik rechtstreeks door naar de Moezel. Waar het kutweer wordt, maar we zullen zien
Tot gauw!
Druif, wat klote zeg... Ik hoop echt dat je snel mag bevallen, dit is vast niet leuk meer.
Balen dat er niks uit je onderzoek kwam Goldie!
Rainz, gefeliciteerd met je meisje! Is het een beetje meegevallen vandaag?
De rest;
Werk viel vandaag wel mee, geloof ik. Laten we hopen dat ik langzaam de slag een beetje te pakken krijg. Morgen nog één dagje met voorgangen meedraaien en dan sta ik er vanaf dinsdag alleen voor. We zullen zien, zal wel goed komen ofzo. Maar ik denk dat ik dat over een paar weken pas echt kan zeggen.
En nu zwaai ik af, morgen van acht tot vier werken en vanuit het werk rijd ik rechtstreeks door naar de Moezel. Waar het kutweer wordt, maar we zullen zien
Tot gauw!
668, the neighbour of the Beast
woensdag 31 maart 2010 om 20:54
Gold misschien helpt de zonnebank wel. Droogt het op en is het snel weg. (Of heb je dat al geprobeerd).
Marels, heel veel plezier morgen en de rest van het weekend, Ik hoop dat je hier en daar aan de Moezel nog een lentezonnetje mee kan pikken.
Coetje hoe is het nu met Ukkie?
En Rainz hoe is het met zoonlief? Ben je de verjaardag een beetje doorgekomen?
Marels, heel veel plezier morgen en de rest van het weekend, Ik hoop dat je hier en daar aan de Moezel nog een lentezonnetje mee kan pikken.
Coetje hoe is het nu met Ukkie?
En Rainz hoe is het met zoonlief? Ben je de verjaardag een beetje doorgekomen?
woensdag 31 maart 2010 om 21:43
woensdag 31 maart 2010 om 23:11
Dank jullie wel voor de felicitaties. De dag ben ik vrij aardig doorgekomen, zie de BH.
Morgen ga ik even teruglezen, heb ik nu niet echt fut meer voor.
Met zoon ging het vandaag wonderwel ontzettend goed, maar ik merkte wel aan hem dat hij veel te veel heeft gedaan in zijn enthousiasme. Had vanavond weer veel pijn en de plekken zijn een stuk feller dan gisteravond.
Even in de gaten houden dus.
Morgen ga ik even teruglezen, heb ik nu niet echt fut meer voor.
Met zoon ging het vandaag wonderwel ontzettend goed, maar ik merkte wel aan hem dat hij veel te veel heeft gedaan in zijn enthousiasme. Had vanavond weer veel pijn en de plekken zijn een stuk feller dan gisteravond.
Even in de gaten houden dus.
woensdag 31 maart 2010 om 23:12
donderdag 1 april 2010 om 08:36
donderdag 1 april 2010 om 09:43
Moggû,
Rainz, gefeliciteerd nog met je dochter.
Fijn dat je de dag goed bent door gekomen!
Ik had het onwijs druk de afgelopen dagen.
Vandaag zijn we samen vrij, ik dacht we gaan iets leuks doen en nou voel ik me beroerd.
De halve nacht ojp de wc gezeten, ben helemaal leeg.
Eerst maar eens iets eten en drinken en een beetje opruimen.
Ik ben niet echt bij met lezen, fijn dat het met de zieken beter lijkt te gaan!
Rainz, gefeliciteerd nog met je dochter.
Fijn dat je de dag goed bent door gekomen!
Ik had het onwijs druk de afgelopen dagen.
Vandaag zijn we samen vrij, ik dacht we gaan iets leuks doen en nou voel ik me beroerd.
De halve nacht ojp de wc gezeten, ben helemaal leeg.
Eerst maar eens iets eten en drinken en een beetje opruimen.
Ik ben niet echt bij met lezen, fijn dat het met de zieken beter lijkt te gaan!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
donderdag 1 april 2010 om 10:12
He balen Nikki.
Ik heb vorige week ook een dag flink diarree gehad maar de volgende dag was er weer niks aan de hand, dus het kan ook nog steeds over waaien. Hoop ik voor je!
Fijn dat Ukkie opknapt Coe!
En fijn dat het gisteren mee viel Rainz
Ahum, ik heb net zelf mijn pony geknipt, maar ik geloof dat het een beetje mislukt is... Eigen schuld dikke bult. Moet ik maar niet zo'n vrek zijn en gewoon de kapper bellen.
Wel raar trouwens dat altijd als ik mijn pony knip , de rest van mijn haar opeens veel langer lijkt.
Straks de aller aller allerlaatste verjaardagsvisite, dus ik moet ook nog even snel:
Stofzuigen
Jam over de taart gooien
Koffie klaar zetten.
Met een doekje over de plee.
Ik heb vorige week ook een dag flink diarree gehad maar de volgende dag was er weer niks aan de hand, dus het kan ook nog steeds over waaien. Hoop ik voor je!
Fijn dat Ukkie opknapt Coe!
En fijn dat het gisteren mee viel Rainz
Ahum, ik heb net zelf mijn pony geknipt, maar ik geloof dat het een beetje mislukt is... Eigen schuld dikke bult. Moet ik maar niet zo'n vrek zijn en gewoon de kapper bellen.
Wel raar trouwens dat altijd als ik mijn pony knip , de rest van mijn haar opeens veel langer lijkt.
Straks de aller aller allerlaatste verjaardagsvisite, dus ik moet ook nog even snel:
Stofzuigen
Jam over de taart gooien
Koffie klaar zetten.
Met een doekje over de plee.
donderdag 1 april 2010 om 10:20
Nee ik heb géén virus te pakken, Ik wil het niet!!
Ik heb nog een beetje de krampen, maar het gaat aardig geloof ik.
Ik wil/moet ook naar de kapper Goldie, stel het nog even uit.
Dan komt het beter uit met de vakantie.
Slaat ook nergens op, denk dat ik volgende week ga.
Ik heb het wel geverfd zondag en nu zijn de punten een beetje armoeiig.
Ik heb nog een beetje de krampen, maar het gaat aardig geloof ik.
Ik wil/moet ook naar de kapper Goldie, stel het nog even uit.
Dan komt het beter uit met de vakantie.
Slaat ook nergens op, denk dat ik volgende week ga.
Ik heb het wel geverfd zondag en nu zijn de punten een beetje armoeiig.
donderdag 1 april 2010 om 10:47
Mogguh
Moet ik nog ergens officieel laten weten dat de 17e me bijzonder goed uitkomt, dat de kans dat dat nog eens gebeurt niet zo heel groot is, dus dat ik er zeker ben?
Dikke beterschapsknuffel, Nikki. Delen met zoon van Rainz
Heel kort lijstje:
Naar knuffelgehandicapte
Iets met de kinderen
Afwas
Was
Koppijn wegwerken.
Zoebie, ik vermoed dat Oudste ontstemd is omdat 'ie geen dagritme heeft zonder tv en school en huiswerk. Uit zichzelf een boek pakken, vriendjes opzoeken, een spelletje doen, buiten spelen, heeft 'ie geen zin in. Naar het bos gaan is stom. En niet alleen naar de bioscoop mogen terwijl het eerst wel mocht is superstom.
Zo iets.
En dan wil 'ie ook nog op Habbo Hotel en heb ik nog geen ja gezegd.
Moet ik nog ergens officieel laten weten dat de 17e me bijzonder goed uitkomt, dat de kans dat dat nog eens gebeurt niet zo heel groot is, dus dat ik er zeker ben?
Dikke beterschapsknuffel, Nikki. Delen met zoon van Rainz
Heel kort lijstje:
Naar knuffelgehandicapte
Iets met de kinderen
Afwas
Was
Koppijn wegwerken.
Zoebie, ik vermoed dat Oudste ontstemd is omdat 'ie geen dagritme heeft zonder tv en school en huiswerk. Uit zichzelf een boek pakken, vriendjes opzoeken, een spelletje doen, buiten spelen, heeft 'ie geen zin in. Naar het bos gaan is stom. En niet alleen naar de bioscoop mogen terwijl het eerst wel mocht is superstom.
Zo iets.
En dan wil 'ie ook nog op Habbo Hotel en heb ik nog geen ja gezegd.
donderdag 1 april 2010 om 10:52
donderdag 1 april 2010 om 10:58
We denken wel aan je hoor Goldie!
We moeten gewoon snel weer iets plannen. Voor we allemaal weer kunnen zijn we zo een paar maanden verder.
Leuk Mamz, dat je ook kan!
Ik heb een eierkoek en een bidonsportdrank op en hopelijk blijft het binnen. Het lijkt er wel op.
Nu douchen en was vouwen, doe ik nog iets nuttigs.
Wasmachine, droger en vaatwasser staan aan.
Sportman mag stofzuigen straks!
We moeten gewoon snel weer iets plannen. Voor we allemaal weer kunnen zijn we zo een paar maanden verder.
Leuk Mamz, dat je ook kan!
Ik heb een eierkoek en een bidonsportdrank op en hopelijk blijft het binnen. Het lijkt er wel op.
Nu douchen en was vouwen, doe ik nog iets nuttigs.
Wasmachine, droger en vaatwasser staan aan.
Sportman mag stofzuigen straks!
donderdag 1 april 2010 om 11:01
Goldie, waar moet je op letten als kind Habbo speelt? Ik heb op het forum wel eens wat narigheid erover gelezen, gestolen hotels of zo. Zit er echt geld in? Wordt het emailadres aan anderen bekend? Hoe vinden de vriendjes/vriendinnetjes elkaar?
Heb er al een topic over geopend hoor, maar ben hard op zoek naar info, zeg maar.
Heb er al een topic over geopend hoor, maar ben hard op zoek naar info, zeg maar.