Bezem-Topic deel 7 !
maandag 15 maart 2010 om 10:03
Een kakelvers stralend nieuw topic om elkaar helpen, motiveren, steunen en lijstjes af te strepen.
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
En -oh ja - natuurlijk boordevol gezelligheid.
Bezemtopic deel 1
Bezemtopic deel 2
Bezemtopic deel 3
Bezemtopic deel 4
Bezemtopic deel 5
bezemtopic deel 6
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
vrijdag 2 april 2010 om 07:45
Moggû,
Ik ga straks ook gewoon weer hoor MissM.
Maar ik denk dat er veel mensen niet gaan werken!
Hier zijn de supermarkten tot 19.00 open en de gewone winkels tot 17.00 geloof ik.
Supermarkten weet ik zeker, heb gisteren op de site van AH gekeken omdat onze planning ook in war is.
Balen dat Mmetje zo verkouden is. Hopelijk vannacht een betere nacht.
Ik ga opschieten, anders kom i nog te laat ook.
Ohja, wij gaan bijzonder origineel gourmetten. Heeft iemand nog suggesties om het wat origineler te maken?
Ik ga straks ook gewoon weer hoor MissM.
Maar ik denk dat er veel mensen niet gaan werken!
Hier zijn de supermarkten tot 19.00 open en de gewone winkels tot 17.00 geloof ik.
Supermarkten weet ik zeker, heb gisteren op de site van AH gekeken omdat onze planning ook in war is.
Balen dat Mmetje zo verkouden is. Hopelijk vannacht een betere nacht.
Ik ga opschieten, anders kom i nog te laat ook.
Ohja, wij gaan bijzonder origineel gourmetten. Heeft iemand nog suggesties om het wat origineler te maken?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
vrijdag 2 april 2010 om 08:10
Môgge,
Geen idee Nik. Ik gourmet eigenlijk nooit.
Ik ben zo weg. Eerst met schoondochter voor de uitslag van de scan en dan meteen door naar de mamacare.
Duim maar dat ik geen mammografie hoef. Ik zie er een beetje tegenop en ik ben toch echt niet zo'n aanstelster.
Schoondochter ziet een beetje tegen de uitslag op.
Ze belde gisteren of ik mee wilde gaan. Ik hoop wel dat we iets eerder aan de beurt mogen zijn, anders kom ik te laat op de mamacare. Ik wilde haar ook niet in de steek laten.
Julie horen het wel.
Geen idee Nik. Ik gourmet eigenlijk nooit.
Ik ben zo weg. Eerst met schoondochter voor de uitslag van de scan en dan meteen door naar de mamacare.
Duim maar dat ik geen mammografie hoef. Ik zie er een beetje tegenop en ik ben toch echt niet zo'n aanstelster.
Schoondochter ziet een beetje tegen de uitslag op.
Ze belde gisteren of ik mee wilde gaan. Ik hoop wel dat we iets eerder aan de beurt mogen zijn, anders kom ik te laat op de mamacare. Ik wilde haar ook niet in de steek laten.
Julie horen het wel.
vrijdag 2 april 2010 om 08:56
quote:nikkinuts schreef op 02 april 2010 @ 07:45:
Maak er een zomerse gourmet van....zet de tuintafel binnen, steek een parasol door het gat en zet de verwarming op 30 en iedereen in badkleding rond de tafel.
Overigens mocht ik ook gewoon om 6 uur de wekker uitzetten om gewoon naar kantoor te gaan.....en hopelijk straks niet in de file richting lang Paasweekend.
Werkze (bijna) allemaal!
Maak er een zomerse gourmet van....zet de tuintafel binnen, steek een parasol door het gat en zet de verwarming op 30 en iedereen in badkleding rond de tafel.
Overigens mocht ik ook gewoon om 6 uur de wekker uitzetten om gewoon naar kantoor te gaan.....en hopelijk straks niet in de file richting lang Paasweekend.
Werkze (bijna) allemaal!
vrijdag 2 april 2010 om 09:06
Mogu!
Zoeb en schoondochter,succes vandaag in het ziekenhuis!Hopelijk valt het mee en hoef je geen mammografie.
Nik en MissM,werk ze!
Gold,leuk een minimeet!Ik hoef er niks voor.
Mamz,ik heb nog spiijkerbroeken in die maat,die bewaar ik wel voor je!
Ik ga weer ruimen,nu op middelste zijn kamer en kast.Vanmiddag 2 kasten halen bij Ikea en dan zien de kamers er weer mooi uit.
Fijne dag!
Zoeb en schoondochter,succes vandaag in het ziekenhuis!Hopelijk valt het mee en hoef je geen mammografie.
Nik en MissM,werk ze!
Gold,leuk een minimeet!Ik hoef er niks voor.
Mamz,ik heb nog spiijkerbroeken in die maat,die bewaar ik wel voor je!
Ik ga weer ruimen,nu op middelste zijn kamer en kast.Vanmiddag 2 kasten halen bij Ikea en dan zien de kamers er weer mooi uit.
Fijne dag!
vrijdag 2 april 2010 om 09:09
morgen,
ik hoef gelukkig pas vanmiddag de weg op, en als het goed is ga ik dan ook nog de goede kant op. Moet dit hele weekend werken, hoop dus een beetje op goed weer want dan kunnen we eruit met de bewoners
Zoeb succes vandaag ook voor je schoondochter
ik hoef gelukkig pas vanmiddag de weg op, en als het goed is ga ik dan ook nog de goede kant op. Moet dit hele weekend werken, hoop dus een beetje op goed weer want dan kunnen we eruit met de bewoners
Zoeb succes vandaag ook voor je schoondochter
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
vrijdag 2 april 2010 om 11:18
De bakken voor in de kast zijn uitverkocht en ik heb geen zin om 2 keer te rijden,dus kasten en bakken haal ik morgen wel!
Bedacht me net dat ik ook nog boodschappen voor Pasen moet doen.
Gister nog laarzen,spijkerbroek,rokje en 2 tuniekjes gekocht voor mezelf.En voor Oudste een paar shirts en blousjes,sneakers,rokje en jas.
Bedacht me net dat ik ook nog boodschappen voor Pasen moet doen.
Gister nog laarzen,spijkerbroek,rokje en 2 tuniekjes gekocht voor mezelf.En voor Oudste een paar shirts en blousjes,sneakers,rokje en jas.
vrijdag 2 april 2010 om 11:47
Banaan in rookvlees pakketjes, erg lekker, Nikki.
Voor de kinderen en ook voor jezelf. Idem dito knakworst in kipfilet gerold (gaat sneller dan gewoon gourmetvlees en kiddo's willen snel).
Pannenkoekenmeel en geklopte eieren. Je kunt wel zien dat ik alleen met kinderen gourmet.
Pfff, ben een partijtje moe, intensief met de kinderen aan de slag geweest, die uiteraard (twee van hen) daarbij dwars moesten doen zo af en toe. Kinderen zijn nu allen naar buiten of ergens elders in huis stiekem achter een schermpje.
Voor de kinderen en ook voor jezelf. Idem dito knakworst in kipfilet gerold (gaat sneller dan gewoon gourmetvlees en kiddo's willen snel).
Pannenkoekenmeel en geklopte eieren. Je kunt wel zien dat ik alleen met kinderen gourmet.
Pfff, ben een partijtje moe, intensief met de kinderen aan de slag geweest, die uiteraard (twee van hen) daarbij dwars moesten doen zo af en toe. Kinderen zijn nu allen naar buiten of ergens elders in huis stiekem achter een schermpje.
vrijdag 2 april 2010 om 12:31
Schoondochter heeft niets aan haar nieren. De uitslag van de scan was goed. Maar wel ergens een ontsteking. Nu moet ze nog een blaasonderzoek en dinsdag naar de gynaecoloog. Het was voor haar wel een opluchting dat er niets met haar nieren was. Ze vond het erg fijn dat ik mee was gegaan. Tenslotte heb ik bij de mamacare nog een half uur op mijn beurt moeten wachten.
Het bobbeltje was 4 mm geslonken na de laatste keer dat ik daar was geweest. Dus geen reden om het weg te halen. En ook geen reden voor ongerustheid. Een bloeduitstorting kan lang blijven zitten en zelfs helemaal niet weg gaan.
Ik heb geen mammografie en echo gehad. Die doen ze nu op 25 mei. Eén jaar na de laatste mammografie. Ter controle en om mij gerust te stellen.
Ik ben dus inderdaad weer gerustgesteld. Maar dat de bobbel kleiner was geworden had ik niet gemerkt.
Een kunst knieschijf zou een oplossing kunnen zijn. Maar hij denkt dat het komt omdat ik te voorzichtig ben met die knie. Dus sporten. o.a. Tennissen, wandelen en fietsen. Wel met een brace om de knie ter ondersteuning.
Als de pijn erger wordt meteen terugkomen, maar hij denkt dat het beter gaat als ik hem wat meer gebruik. De knie was nog wel dik. Dat zag hij ook. Het is dus toch een gevolg van een breuk die ik op mijn 12e ben opgelopen en waar ik mee door ben gelopen. Eigenlijk lijkt het nu ik geen fysio meer krijg inderdaad wat minder pijn heb. Misschien de verkeerde oefeningen bij de fysio gehad. Dus dat laat ik nu maar eens een tijdje achterwege. 'k Had er toch al een hekel aan.
Het bobbeltje was 4 mm geslonken na de laatste keer dat ik daar was geweest. Dus geen reden om het weg te halen. En ook geen reden voor ongerustheid. Een bloeduitstorting kan lang blijven zitten en zelfs helemaal niet weg gaan.
Ik heb geen mammografie en echo gehad. Die doen ze nu op 25 mei. Eén jaar na de laatste mammografie. Ter controle en om mij gerust te stellen.
Ik ben dus inderdaad weer gerustgesteld. Maar dat de bobbel kleiner was geworden had ik niet gemerkt.
Een kunst knieschijf zou een oplossing kunnen zijn. Maar hij denkt dat het komt omdat ik te voorzichtig ben met die knie. Dus sporten. o.a. Tennissen, wandelen en fietsen. Wel met een brace om de knie ter ondersteuning.
Als de pijn erger wordt meteen terugkomen, maar hij denkt dat het beter gaat als ik hem wat meer gebruik. De knie was nog wel dik. Dat zag hij ook. Het is dus toch een gevolg van een breuk die ik op mijn 12e ben opgelopen en waar ik mee door ben gelopen. Eigenlijk lijkt het nu ik geen fysio meer krijg inderdaad wat minder pijn heb. Misschien de verkeerde oefeningen bij de fysio gehad. Dus dat laat ik nu maar eens een tijdje achterwege. 'k Had er toch al een hekel aan.
vrijdag 2 april 2010 om 13:26
Ha fijn dat je het zegt MissM. Ik dacht het al langer. Ik ga dus geen fysio meer doen. Dank je.
Ik zet even een lijst neer.
Morgen is manlief jarig en ik moet nog een zooi doen.
Zit mijn tijd op de pc te verdoen.
Ramen wassen.
Beneden stofzuigen
stoffen
Dweilen
Trap doen
wc scoonmaken
Boven stofzuigen
Stoffen
Dweilen
Badkamer
Zo nu een muziekje van de Dire Straits op mijn kop en als een trein door het huis.
Ik zet even een lijst neer.
Morgen is manlief jarig en ik moet nog een zooi doen.
Zit mijn tijd op de pc te verdoen.
Ramen wassen.
Beneden stofzuigen
stoffen
Dweilen
Trap doen
wc scoonmaken
Boven stofzuigen
Stoffen
Dweilen
Badkamer
Zo nu een muziekje van de Dire Straits op mijn kop en als een trein door het huis.
vrijdag 2 april 2010 om 13:33
Zoeb. Als ik wat dichterbij woonde was ik je even komen helpen!Hopelijk kun je er straks een vrolijke smiley achter zetten
Fijn dat de bobbel geslonken was en dat je geen nare mammografie hoefde!Wel balen van je knie zeg,hopelijk heb je hem niet verder verpest met fysio.
Ik heb 5 kisten speelgoed op zijn kop gegooid en uitgezocht.Alles lag door elkaar.Resultaat zijn 3 vuilniszakken meuk en de rest zit weer netjes in de kisten!
Nu even pauze!
Fijn dat de bobbel geslonken was en dat je geen nare mammografie hoefde!Wel balen van je knie zeg,hopelijk heb je hem niet verder verpest met fysio.
Ik heb 5 kisten speelgoed op zijn kop gegooid en uitgezocht.Alles lag door elkaar.Resultaat zijn 3 vuilniszakken meuk en de rest zit weer netjes in de kisten!
Nu even pauze!
vrijdag 2 april 2010 om 15:08
quote:Happy_Me schreef op 02 april 2010 @ 14:30:
[...]
Volgens mij ben jij meer een kómmendant
Alleen heb ik niemand meer om te kómmenderen.
Manlief was even thuis. Om te douchen en zijn spullen voor de fysio te halen. Gofferdegoffer. Hij loopt de deur uit en het is net of er een bom is gevallen. Had net alles opgeruimd.
Heeft hij geluk dat ik ben afgekoeld als ie terug komt.
Soms ben ik net zo'n sloof die alles achter zijn reet op aan het ruimen ben. Maar hij krijgt het nog wel even te horen.
Ramen wassen. 1 raam al gedaan.
Beneden stofzuigen
stoffen
Dweilen
Trap doen
wc scoonmaken :-@:-@
Boven stofzuigen
Stoffen
Dweilen
Badkamer :-@:-@
[...]
Volgens mij ben jij meer een kómmendant
Alleen heb ik niemand meer om te kómmenderen.
Manlief was even thuis. Om te douchen en zijn spullen voor de fysio te halen. Gofferdegoffer. Hij loopt de deur uit en het is net of er een bom is gevallen. Had net alles opgeruimd.
Heeft hij geluk dat ik ben afgekoeld als ie terug komt.
Soms ben ik net zo'n sloof die alles achter zijn reet op aan het ruimen ben. Maar hij krijgt het nog wel even te horen.
Ramen wassen. 1 raam al gedaan.
Beneden stofzuigen
stoffen
Dweilen
Trap doen
wc scoonmaken :-@:-@
Boven stofzuigen
Stoffen
Dweilen
vrijdag 2 april 2010 om 15:11
Haha, ik heb een man die het niet voor elkaar krijgt om zijn sokken in de was te doen.
Iedere ochtend vind ik een paar sokken naast het bed.
Ik ben nu aan het twijfelen of ik ze eens moet laten liggen
Overigens kan zijn kast niet meer dicht.
Alles dat ik (netjes opgevouwen) in de kast leg wordt door hem lukraak terug gepropt, nadat hij (natuurlijk) het onderste item nodig had.
Ik kijk er niet meer naar.
Iedere ochtend vind ik een paar sokken naast het bed.
Ik ben nu aan het twijfelen of ik ze eens moet laten liggen
Overigens kan zijn kast niet meer dicht.
Alles dat ik (netjes opgevouwen) in de kast leg wordt door hem lukraak terug gepropt, nadat hij (natuurlijk) het onderste item nodig had.
Ik kijk er niet meer naar.
vrijdag 2 april 2010 om 17:08
quote:Zoebie schreef op 02 april 2010 @ 15:08:
[...]
Ramen wassen.
Beneden stofzuigen
stoffen
Dweilen
Trap doen
wc scoonmaken
Boven stofzuigen
Stoffen
Dweilen
En nu heb ik geen zin meer.
Maar ik heb zo'n flauw vermoeden dat we logees krijgen dus ik moet wel.
Nu eerst koken. Vanavond zie ik wel verder.
[...]
Ramen wassen.
Beneden stofzuigen
stoffen
Dweilen
Trap doen
wc scoonmaken
Boven stofzuigen
Stoffen
Dweilen
En nu heb ik geen zin meer.
Maar ik heb zo'n flauw vermoeden dat we logees krijgen dus ik moet wel.
Nu eerst koken. Vanavond zie ik wel verder.
vrijdag 2 april 2010 om 18:51
MissM, hoe vreselijk.
*anecdote: de linnenkast van mijn oom en tante. Ze hadden na de geboorte van hun kleine prinses onenigheid over huishoudelijke taken. Ik vergeet die bij elkaar gepropte zooi nooit meer. En heb hem in het afgelopen jaar ook wel eens gebruikt als inspiratie*
Net een mooi boeltje kleren gekregen van Fuss!
En Muis viel bij het tikkertje spelen in het water. Agoss. Gelukkig had Oudste een dikke trui aan en kon Muis diens jas lenen om min of meer warm thuis te komen.
*anecdote: de linnenkast van mijn oom en tante. Ze hadden na de geboorte van hun kleine prinses onenigheid over huishoudelijke taken. Ik vergeet die bij elkaar gepropte zooi nooit meer. En heb hem in het afgelopen jaar ook wel eens gebruikt als inspiratie*
Net een mooi boeltje kleren gekregen van Fuss!
En Muis viel bij het tikkertje spelen in het water. Agoss. Gelukkig had Oudste een dikke trui aan en kon Muis diens jas lenen om min of meer warm thuis te komen.
vrijdag 2 april 2010 om 20:02
Pffff, vandaag de hele dag gewerkt en nu moet ik thuis eigenlijk ook nog aan de slag. Gedeelte doe ik morgen want de kinderen liggen al in bed, maar hier komt mijn lijst:
Beneden stofzuigen
Beneden dweilen
Boven stofzuigen
Boven dweilen
WC poetsen
Badkamer poetsen
Berging opruimen/poetsen
Was wegwerken
Knoop blouse aannaaien
Voor ik naar bed ga wil ik 5 dingen gedaan hebben, de rest moet dan morgen maar.
Beneden stofzuigen
Beneden dweilen
Boven stofzuigen
Boven dweilen
WC poetsen
Badkamer poetsen
Berging opruimen/poetsen
Was wegwerken
Knoop blouse aannaaien
Voor ik naar bed ga wil ik 5 dingen gedaan hebben, de rest moet dan morgen maar.
vrijdag 2 april 2010 om 20:06
Ben je er blij mee Mamz? En past alles? Ik zag bij het overdoen in een vuilniszak (die leek me het minst jatgevoelig aan de voordeur ) dat er ook een spijkerbroek mt 140 inzat. En wat truien in die maat.
Was hier allemaal over, terwijl ik het ook al gekregen had. Kun je nagaan wat er allemaal hier ligt. Te bizar
MissM, lief van je aanbod, maar het gaat niet passen vrees ik Gelukkig heeft de hema fijne broeken voor maar 15 euro. Morgen nog wel even een panty scoren!
Zoeb, nog logees gekregen?
Niksi, ik las dat je lekker 4 dagen vrij bent. Tof!
Over de 17e, ik vrees dat ik niet ga kunnen komen. De 16e gaan Lief en ik naar een concert van de Opposites (die van broodje bakpao ) en ik weet nu al dat ik daar een weekend van moet bijkomen
Heb vandaag in huis niets gedaan. Wel hard gewerkt op mijn werk, telt dat ook?
En het voedingskussen geruild bij de prenatal. Ik vond de kleur bij nader inzien toch niet mooi. Gelukkig weten ze bij de prenatal hoe dat werkt bij zwangere vrouwen en kon ik hem zo omruilen
Vanavond in bed X-factor kijken en morgen naar mijn papa. Het is de tweede sterfdag van mijn mama dus wil ik hem niet alleen laten. Mij maakt het trouwens niet zoveel uit.
Was hier allemaal over, terwijl ik het ook al gekregen had. Kun je nagaan wat er allemaal hier ligt. Te bizar
MissM, lief van je aanbod, maar het gaat niet passen vrees ik Gelukkig heeft de hema fijne broeken voor maar 15 euro. Morgen nog wel even een panty scoren!
Zoeb, nog logees gekregen?
Niksi, ik las dat je lekker 4 dagen vrij bent. Tof!
Over de 17e, ik vrees dat ik niet ga kunnen komen. De 16e gaan Lief en ik naar een concert van de Opposites (die van broodje bakpao ) en ik weet nu al dat ik daar een weekend van moet bijkomen
Heb vandaag in huis niets gedaan. Wel hard gewerkt op mijn werk, telt dat ook?
En het voedingskussen geruild bij de prenatal. Ik vond de kleur bij nader inzien toch niet mooi. Gelukkig weten ze bij de prenatal hoe dat werkt bij zwangere vrouwen en kon ik hem zo omruilen
Vanavond in bed X-factor kijken en morgen naar mijn papa. Het is de tweede sterfdag van mijn mama dus wil ik hem niet alleen laten. Mij maakt het trouwens niet zoveel uit.