Moderator - Kinderen

27-05-2008 21:38 1820 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw schoon moderatortopic

In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.

Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.

Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.

Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.

Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.

Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.

Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
quote:Tia Dalma schreef op 19 maart 2010 @ 13:41:

Four, topic 15 van de Slimme Meiden mag alweer dicht wegens bereiken 3000-grens. Deel 16 is inmiddels beschikbaar. tnx weer!Done! Succes met het nieuwe topic.
Ik heb Good Luck afgesloten dus hij kan dicht!
quote:Suze2 schreef op 20 maart 2010 @ 08:46:

Ik heb Good Luck afgesloten dus hij kan dicht!Bedankt!
ons topic: op naar een nieuw hoofdstuk:2010 mag dicht. Het vervolg is aangemaakt
quote:Teddy82 schreef op 20 maart 2010 @ 10:12:

ons topic: op naar een nieuw hoofdstuk:2010 mag dicht. Het vervolg is aangemaaktbedankt!
Waarom loopt bij mij de zijkant van de tekst over in de banners? Het is alleen op deze pijler (hoofdpagina, niet in een topic). De kolom met laatste post loopt over in de rest, zeer irritant. Hoe kan ik dat veranderen?
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
Ja dat is bij mij ook zo Carrera. Sinds vandaag pas eigenlijk...daarnaast heb ik sowieso veel problemen om uberhaupt op viva te komen, maar dat heb ik al gemeld op het forum-bug topic.
De tabel waar de topictitels in staan rekt op al naar gelang de content. Je kan wel zeggen tegen een tabel, je bent 600 pixels breed. Maar als de content niet past, rekt hij op en gaat over de balk rechts heen.

Site-opmaak met tabellen gaat niet altijd goed. Ik ga wel kijken door welke topictitel het komt en die inkorten of een spatie inzetten.
Ik had gelijk. In deze topictitel: CHEERS, deel weetikveelhoeveel maarnoglangnietdelaatste..... een spatie gezet.

Opgelost!
Ja opgelost
De "Doorsnee vrouwen op auditie" mag gesloten worden!

Ook het "Tijdelijke Doorsnee vrouwen topic" mag dicht!

Dank je!
"Wie gaat er in 2010 voor een derde kindje" mag dicht!
Dit topic mag dicht

En voor mij mede kletsmama's is hier de link naar ons nieuwe topic

Eind 2006/ begin 2007 vanaf 20-03-2010

Bedankt!!!!
Bedankt! De topics zijn dicht.
Angel, kan je de oude tabelgegevens van Februari 2009, bijna baby af aub overzetten naar de Drentelende dreumessen van februari 2009? (geopend door Mara) Hij is al dicht, de oude, helaas. Ik probeer de hele dag al op 't forum te komen hier, maar al de hele dag doet hij 't niet.
Angel4 Zou je die ontzettend in het oog springende spelfout uit mijn topic willen halen. De Drentelende Dreumessen van Februari 2009 moet natuurlijk Dreumesen zijn.

Alvast bedankt!
Angel, er is een nieuw 'Stoppen in januari/februari 2010' topic geopend door lievelover. Omdat de TO van de eerste niet meer meeschrijft en we de tabel wel graag willen blijven aanpassen. Wil je het eerste deel sluiten? Dank!
quote:Sjaanie schreef op 21 maart 2010 @ 20:32:

Angel, kan je de oude tabelgegevens van Februari 2009, bijna baby af aub overzetten naar de Drentelende dreumessen van februari 2009? (geopend door Mara) Hij is al dicht, de oude, helaas. Ik probeer de hele dag al op 't forum te komen hier, maar al de hele dag doet hij 't niet.

Ik gooi hem vandaag open, dan kunnen jullie kopieren .

Als ik het doe, kun je de OP niet meer aanpassen.
quote:mararoulette schreef op 21 maart 2010 @ 22:04:

Angel4 Zou je die ontzettend in het oog springende spelfout uit mijn topic willen halen. De Drentelende Dreumessen van Februari 2009 moet natuurlijk Dreumesen zijn.

Alvast bedankt!Aangepast!
quote:Zyna schreef op 21 maart 2010 @ 22:43:

Angel, er is een nieuw 'Stoppen in januari/februari 2010' topic geopend door lievelover. Omdat de TO van de eerste niet meer meeschrijft en we de tabel wel graag willen blijven aanpassen. Wil je het eerste deel sluiten? Dank!Ik kan het topic niet vinden. Kun je een linkje geven?
Hallo Angel,

Ik ben vrienden geworden met Iemandanders maar ik kan haar nog steeds geen bericht sturen. Zou je haar mijn e-mailadres willen sturen?

Dank,

Morrie
quote:Morrie schreef op 22 maart 2010 @ 20:21:

Hallo Angel,

Ik ben vrienden geworden met Iemandanders maar ik kan haar nog steeds geen bericht sturen. Zou je haar mijn e-mailadres willen sturen?

Dank,

MorrieMisschien een domme vraag, maar is Iemandaders een nick?
Ja, ik was al bang dat dat niet helemaal duidelijk zou zijn .

Maar ja, het is een nick, ze schrijft in het topic over kolven om een voorraad op te bouwen.
quote:Morrie schreef op 23 maart 2010 @ 10:31:

Ja, ik was al bang dat dat niet helemaal duidelijk zou zijn .

Maar ja, het is een nick, ze schrijft in het topic over kolven om een voorraad op te bouwen.Je e-mailadres is doorgestuurd.
Dag 4, er is een spammer aan het dubbelnicken, alhier: AlettaJacobs in "Joolz Bloom kinderwagen?!"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven