We tetteren verder over onze dieren

donderdag 1 april 2010 om 10:29
donderdag 1 april 2010 om 10:30
Goedemorgen lieve dierenliefhebbers, ik breek even in om hopelijk gebruik te kunnen maken van jullie kattenexpertise. Of beter gezegd, dierenartsexpertise. Het verhaal is als volgt, mijn kat die ik enkele weken terug uit het asiel heb gehaald moet een vaccinatie tegen niesziekte hebben. Nu heb ik even rondgekeken naar een dierenarts in Amsterdam Oud-Zuid dan wel Oud-West, maar ik schrik mij een ongeluk van de prijzen van zo'n inenting. 80 Euro (!!!) voor slechts alleen niesziekte (dus excl. kattenziekte) is dat een normale prijs of zitten er in A'dam rasoplichters? Hopelijk kunnen jullie beter beoordelen dan ik of dit een redelijke prijs betreft. Mijn dank alvast!
donderdag 1 april 2010 om 10:34
donderdag 1 april 2010 om 10:34
Mijn dierenarts (aan het begin van de Admiraal de R) vraagt niet zulke prijzen, en is ook nog eens 's avonds open. Misschien kun je die eens googlen en bellen? Hij is trouwens een soort kattenfluisteraar. want mijn Poef vecht zich altijd rot bij de da, maar deze man hoeft maar een hand losjes in zijn nek te leggen, en Poef is kalm.
donderdag 1 april 2010 om 10:41
MV, voor die cacaofiguurtjes op de cappoechi kappoechoe capucchino cappuccino heb je speciale malletjes.
Gister een leuk dierenavontuur.
Sinds twee weken hebben wij slakken in het aquarium om de boel school te houden. Nu zag ik gister een slakkenhuisje op de grond en dat legde ik zonder er bij na te denken op de vensterbank. Mijn dochter verzameld alles en sleept nogal wat mee naar binnen. Een paar uur later gaat er een lichtje branden... het zal toch niet? Even goed kijken en ja hoor, het was één van de blauwe appelslakken. Inmiddels helemaal ingedroogd... Enfin, ik mik hem toch maar in het aquarium. En verdomd, hij doet het weer!
Taaie beestjes hoor, die waterslakken!
Gister een leuk dierenavontuur.
Sinds twee weken hebben wij slakken in het aquarium om de boel school te houden. Nu zag ik gister een slakkenhuisje op de grond en dat legde ik zonder er bij na te denken op de vensterbank. Mijn dochter verzameld alles en sleept nogal wat mee naar binnen. Een paar uur later gaat er een lichtje branden... het zal toch niet? Even goed kijken en ja hoor, het was één van de blauwe appelslakken. Inmiddels helemaal ingedroogd... Enfin, ik mik hem toch maar in het aquarium. En verdomd, hij doet het weer!
Taaie beestjes hoor, die waterslakken!
anoniem_37343 wijzigde dit bericht op 01-04-2010 10:45
Reden: rotwoord
Reden: rotwoord
% gewijzigd
oh that purrrrrrrrrfect feeling
donderdag 1 april 2010 om 10:46
quote:delphicat schreef op 01 april 2010 @ 10:34:
Mijn dierenarts (aan het begin van de Admiraal de R) vraagt niet zulke prijzen, en is ook nog eens 's avonds open. Misschien kun je die eens googlen en bellen? Hij is trouwens een soort kattenfluisteraar. want mijn Poef vecht zich altijd rot bij de da, maar deze man hoeft maar een hand losjes in zijn nek te leggen, en Poef is kalm.Dank! Adminraal de R weg is goed te doen vanaf mijn huis. Ik ga daar even informeren
Mijn dierenarts (aan het begin van de Admiraal de R) vraagt niet zulke prijzen, en is ook nog eens 's avonds open. Misschien kun je die eens googlen en bellen? Hij is trouwens een soort kattenfluisteraar. want mijn Poef vecht zich altijd rot bij de da, maar deze man hoeft maar een hand losjes in zijn nek te leggen, en Poef is kalm.Dank! Adminraal de R weg is goed te doen vanaf mijn huis. Ik ga daar even informeren
donderdag 1 april 2010 om 11:03
Ik heb ooit een cursus koffie gedaan hier, leer je alle ins en outs van koffie, er was zelfs een speciale ruimte voor koffie proeven, met spuugbakjes en waterglaasjes. We hebben toen ook allerlei trucs geleerd met het schuim, die gast kon hartjes, konijntjes, etc. maken, ik ben nooit verder gekomen dan het pluimpje.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)

donderdag 1 april 2010 om 12:18
quote:milaatje schreef op 01 april 2010 @ 10:46:
[...]
Dank! Adminraal de R weg is goed te doen vanaf mijn huis. Ik ga daar even informeren
Dat is mijn oude DA en ik heb slechte ervaringen met hem. Jij goeie Deplhi? Ik hoop dat het bij mij gewoon een keer toevallig misging dan maar......
Nog een tip: Op de Stadionweg zit een fijne kliniek, daar ging ik altijd heen met mij katten.
[...]
Dank! Adminraal de R weg is goed te doen vanaf mijn huis. Ik ga daar even informeren
Dat is mijn oude DA en ik heb slechte ervaringen met hem. Jij goeie Deplhi? Ik hoop dat het bij mij gewoon een keer toevallig misging dan maar......
Nog een tip: Op de Stadionweg zit een fijne kliniek, daar ging ik altijd heen met mij katten.

donderdag 1 april 2010 om 12:25
donderdag 1 april 2010 om 12:34
Wat een stelletje nachtbrakers zitten hier zeg.
Ik heb eigenlijk weinig te melden.
Siep is weer de ouwe jager die hij altijd was en zit de hele dag buiten achter koolmezen aan. Gelukkig zijn ze te snel voor hem.
Of hij wordt echt te oud om nog goed te jagen. Het lukt hem in ieder geval niet er eentje te pakken te krijgen. Gelukkig.
't Is een gek beest.
Gaat ie in een theeblad liggen voor het raam.
Ik heb eigenlijk weinig te melden.
Siep is weer de ouwe jager die hij altijd was en zit de hele dag buiten achter koolmezen aan. Gelukkig zijn ze te snel voor hem.
Of hij wordt echt te oud om nog goed te jagen. Het lukt hem in ieder geval niet er eentje te pakken te krijgen. Gelukkig.
't Is een gek beest.
Gaat ie in een theeblad liggen voor het raam.

donderdag 1 april 2010 om 12:39
Hier gaat het goed.
Echt, het gaat in ieder geval veel beter sinds ik even een paar dagen weggeweest ben, heel hard gewerkt heb enzovoort.
Ik had even niet zo veel zin in dierentetters maar goed, ik heb er nóg zeven en die zijn het waard om over te tetteren.
Ik lees lekker mee en ga weer kalm aan opstarten met meekletsen.
Echt, het gaat in ieder geval veel beter sinds ik even een paar dagen weggeweest ben, heel hard gewerkt heb enzovoort.
Ik had even niet zo veel zin in dierentetters maar goed, ik heb er nóg zeven en die zijn het waard om over te tetteren.
Ik lees lekker mee en ga weer kalm aan opstarten met meekletsen.
donderdag 1 april 2010 om 12:46
Ik zal ook weer eens over onze kittens kletsen, 't wordt hoog tijd!
Toulouse en O'Malley hebben sinds kort de gordijnen ontdekt. Nu waren wij hier al op voorbereid door onze eerdere kittens, daarom hadden wij de oude gordijnen nog laten hangen totdat ze door de eerste gekte heen zijn. Ze hebben nu dus werkelijk alle (8 in totaal) gordijnen naar hun grootje geholpen, hellluppp! Ze zitten een soort van in de peuterpuberteit want ze proberen werkelijk alles uit. Op de tafel, via onze benen het aanrecht op (au), aan de staart van Hopper gaan hangen en dan zich door de kamer laten slepen, echt dolle pret, uhhhum. Gelukkig hebben we de plantenspuit, tenminste die hadden we, die is nu dus een split level naar beneden gevallen, helemaal in diggelen. Ik verdenk een paar poezen van opzet....
Dus nu morgen op zoek naar een nieuwe.
Toulouse en O'Malley hebben sinds kort de gordijnen ontdekt. Nu waren wij hier al op voorbereid door onze eerdere kittens, daarom hadden wij de oude gordijnen nog laten hangen totdat ze door de eerste gekte heen zijn. Ze hebben nu dus werkelijk alle (8 in totaal) gordijnen naar hun grootje geholpen, hellluppp! Ze zitten een soort van in de peuterpuberteit want ze proberen werkelijk alles uit. Op de tafel, via onze benen het aanrecht op (au), aan de staart van Hopper gaan hangen en dan zich door de kamer laten slepen, echt dolle pret, uhhhum. Gelukkig hebben we de plantenspuit, tenminste die hadden we, die is nu dus een split level naar beneden gevallen, helemaal in diggelen. Ik verdenk een paar poezen van opzet....
Dus nu morgen op zoek naar een nieuwe.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
donderdag 1 april 2010 om 13:03
Ja, het mag van mij allemaal wel een beetje stevig Ik heb net de laatste CD van Rammstein maar weer eens aangezet om mezelf uit een slecht humeur te knallen. Want voor de scherpe lezers, ik had de afgelopen uren in een collegezaaltje moeten zitten maar besloot vanochtend een baaldag op te nemen. Zonder duidelijke aanleiding, gewoon ff simmen thuis.