Nieuwe smileys

01-04-2010 10:06 647 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Zoals eerder aangekondigd worden de smileys uitgebreid. We hebben inmiddels een verzameling leuke smileys toegevoegd die goed bij het Viva forum passen. Speciaal voor de herkenbaarheid hebben we ze bekende forumwoorden als codewoord meegegeven. Later vandaag vindt er een update plaats waarbij de nieuwe smileys geactiveerd zullen worden.

Via de mail is van veel kanten het verzoek binnengekomen om het plaatsen van smileys makkelijker te maken. Om deze mensen tegemoet te komen, wordt in de update meteen ingebouwd dat deze woorden automatisch in smileys veranderen. Je hoeft bij deze codewoorden dus geen dubbele punten te gebruiken; deze woorden worden automatisch vertaald naar smileys. Als jullie nog suggesties hebben voor andere smileys dan horen we dat nog steeds graag. Deze kunnen dan eventueel in een volgende update meegenomen worden.

Overzicht met alle nieuwe codewoorden en smileys:

adhd =

andijvie =

bepotelen =

blabla =

borstvoeding =

bvmaffia =

catfight =

exangel =

forumrel =

frummelen =

fulmineren =

heintje =

helegaar =

hengelen =

hcgbelast =

hrs =

hsp =

hubbie =

hubbie2 =

huilie =

jezustepaard =

lalala =

klussen =

libelle =

mosterd =

nachtbraker =

permaban =

relschopper =

slotje =

zweefteef =
Even de meeloperT uithangen hoor, anders voel ik mij zo mosterd :mosterd: mosterd

Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
Pffffffffffff................... ik voel me zwaar achtergesteld hahahaha
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
quote:kjong schreef op 01 april 2010 @ 13:07:

Een andere voor h.r.s.?

Dan wil ik keen officiele Cheers smiley.

Ken dat?

Cheers

:Cheers:

ah.. kleine letters..
anoniem_6491ce2e8aba3 wijzigde dit bericht op 01-04-2010 13:30
Reden: kleine letters
% gewijzigd
Een huilie :huilie: smile zou nu best welkom zijn.... maar zal het ook wel niet doen nog....
Nee dus.... *snif*
Nou Ayla, jij bent hier nu pas, maar ik was er als eerste. Dus als er íemand is achtergesteld ben ik het wel.

:verongelijkt:

Gelukkig maar, ik hoef lekker niet mee te doen aan de kermis
quote:nostradame schreef op 01 april 2010 @ 13:07:

Hallo ik ben gekkemeid86 en ik ben nieuw op het forum.

Ik heb een zoontje van 3, , hij heeft . Dat komt doordat hij geen heeft gehad.

Ik ben zwanger van de tweede, die krijgt natuurlijk wel want is veel beter voor de baby, zegt men. Dus deze keer geen flesvoeding maar dus.

Weet iemand trouwens of je alles soorten en groenten mag eten tijdens de zwangerschap? je hoort tegenwoordig de meest vreemde verhalen over , dat slecht zou zijn enzo voor de .

Nou, verder over mezelf. Mijn hobby's zijn vissen: ik mag graag samen met mijn man in de vaart bij ons achter het huis. En ik hou van in en om het huis. Mijn man en ik samen momenteel aan de babykamer. Daarna gaan we aan de nieuwe keuken. Dan zijn we voorlpig klaar, hoewel je met een eigen huis weet dat er altijd weer nieuwe liggen te wachten.

Verder heb ik , wie nog meer? maar dat kan ook van de komen, heeft niet van een vreemde.

Nou dat was het voor nu. ik hoop jullie op vele topics tegen te komen. Ik denk dat ik voorlopig veel te vinden ben op de topics over , , en ik ben een , dus 's nachts zal ik ook veel hier te vinden zijn.

En dan nu nog even de lezen voordat ik weer verder moet aan de babykamer. Toedels!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:nostradame schreef op 01 april 2010 @ 13:07:

Hallo ik ben gekkemeid86 en ik ben nieuw op het forum.

Ik heb een zoontje van 3, , hij heeft . Dat komt doordat hij geen heeft gehad.

Ik ben zwanger van de tweede, die krijgt natuurlijk wel want is veel beter voor de baby, zegt men. Dus deze keer geen flesvoeding maar dus.

Weet iemand trouwens of je alles soorten en groenten mag eten tijdens de zwangerschap? je hoort tegenwoordig de meest vreemde verhalen over , dat slecht zou zijn enzo voor de .

Nou, verder over mezelf. Mijn hobby's zijn vissen: ik mag graag samen met mijn man in de vaart bij ons achter het huis. En ik hou van in en om het huis. Mijn man en ik samen momenteel aan de babykamer. Daarna gaan we aan de nieuwe keuken. Dan zijn we voorlpig klaar, hoewel je met een eigen huis weet dat er altijd weer nieuwe liggen te wachten.

Verder heb ik , wie nog meer? maar dat kan ook van de komen, heeft niet van een vreemde.

Nou dat was het voor nu. ik hoop jullie op vele topics tegen te komen. Ik denk dat ik voorlopig veel te vinden ben op de topics over , , en ik ben een , dus 's nachts zal ik ook veel hier te vinden zijn.

En dan nu nog even de lezen voordat ik weer verder moet aan de babykamer. Toedels!

Oh my god, dit is afschuwelijk!
Qwert
Ah, dank je Rosanna.

En dáárom moet het dus wel een 1 aprilgrap zijn.

Arme Gekkemeid86. Ze was zich van geen kwaad bewust en voelt zich nu helemaal niet meer serieus genomen met haar borstvoeding en adhd.
quote:nostradame schreef op 01 april 2010 @ 13:30:

Nou Ayla, jij bent hier nu pas, maar ik was er als eerste. Dus als er íemand is achtergesteld ben ik het wel.

:verongelijkt:

Gelukkig maar, ik hoef lekker niet mee te doen aan de kermis Ja maar, ja maar, ja maar..... jij wilt niet eens meedoen dus dan hoef je je toch ook niet achtergesteld te voelen?
Precies Qwerty, en ik heb niets geks gedaan
Stel je voor dat gekkemeid er ook nog zo eentje was die geen man heeft maar een hubbie. Dan wordt het dus nóg erger
Niet? Ik zie jouw tekst toch echt zó hoor.

Heb net even op de lopende sdiscussie gekeken en je wilt niet weten hoe die er bij mij uitziet nu.
Die quote! Hahahahaha!
borstvoeding

borstvoeding

kan iemand deze topics even om zeep helpen
voor Roos en Q !
Oh ja, ik vergeet ik alles lekker normaal zie

En dat jullie het écht zo zien.

Nee wacht, dat kan toch niet? Het ligt eraan wie het post toch? Niet wie het bekijkt?

Ik bedoel, als jullie borstvoeding typen zie ik de tiet.

als ik borstvoeding typ ziet iedereen toch gewoon borstvoeding staan? b o r s t v o e d i n g
quote:nostradame schreef op 01 april 2010 @ 13:44:

Nee wacht, dat kan toch niet? Het ligt eraan wie het post toch? Niet wie het bekijkt?

Ik bedoel, als jullie typen zie ik de tiet.

als ik typ ziet iedereen toch gewoon staan? b o r s t v o e d i n g

ja, als jij typt staat er gewoon b.o.r.s.t.v.o.e.d.i.n.g. , maar bij ons staat er
Als jij b o r s t v o e d i n g typt (zonder spaties dus), dan zie ik

Ik hoop wel dat dit ècht een 1 april grap is en dat de techniek dit aan het einde van de dag weer terugdraait trouwens.
Walgelijk, dat borstvoeding ding.

En bij mij werkt het niet.
*****komt heel stilletjes binnengeslopen*****

libelle

:libelle:

LIBELLE

****druipt teleurgesteld weer af, dit gaat haar boven de

En straks komen alle moeders met kinderen met ADHD in opstand.

Want dit kun je toch niet maken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven