Nieuwe smileys

01-04-2010 10:06 647 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Zoals eerder aangekondigd worden de smileys uitgebreid. We hebben inmiddels een verzameling leuke smileys toegevoegd die goed bij het Viva forum passen. Speciaal voor de herkenbaarheid hebben we ze bekende forumwoorden als codewoord meegegeven. Later vandaag vindt er een update plaats waarbij de nieuwe smileys geactiveerd zullen worden.

Via de mail is van veel kanten het verzoek binnengekomen om het plaatsen van smileys makkelijker te maken. Om deze mensen tegemoet te komen, wordt in de update meteen ingebouwd dat deze woorden automatisch in smileys veranderen. Je hoeft bij deze codewoorden dus geen dubbele punten te gebruiken; deze woorden worden automatisch vertaald naar smileys. Als jullie nog suggesties hebben voor andere smileys dan horen we dat nog steeds graag. Deze kunnen dan eventueel in een volgende update meegenomen worden.

Overzicht met alle nieuwe codewoorden en smileys:

adhd =

andijvie =

bepotelen =

blabla =

borstvoeding =

bvmaffia =

catfight =

exangel =

forumrel =

frummelen =

fulmineren =

heintje =

helegaar =

hengelen =

hcgbelast =

hrs =

hsp =

hubbie =

hubbie2 =

huilie =

jezustepaard =

lalala =

klussen =

libelle =

mosterd =

nachtbraker =

permaban =

relschopper =

slotje =

zweefteef =
quote:yasmijn schreef op 01 april 2010 @ 15:41:

[...]

En daarom trapte ik erin, waarom bij mij niet en bij hun wel.

Maar ik had wel gemengde gevoelens.

En toch heb ik de laptop opnieuw opgestart, tot groot vermaak van mijn echtgenoot, want ik zat heel erg te mopperen over dat ze het bij mij niet deden en bij anderen wel.Zo grappig, en stoer dat je het gewoon opbiecht!!
quote:qwertu schreef op 01 april 2010 @ 15:41:

En met name Toet was geweldig!
quote:yasmijn schreef op 01 april 2010 @ 15:41:

[...]

En daarom trapte ik erin, waarom bij mij niet en bij hun wel.

Maar ik had wel gemengde gevoelens.

En toch heb ik de laptop opnieuw opgestart, tot groot vermaak van mijn echtgenoot, want ik zat heel erg te mopperen over dat ze het bij mij niet deden en bij anderen wel.*Proest!*
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Mijn god, wat een digibeet ben ik. Staat er uitgelegd hoe het moet, kan ik het nog niet....

Goeie grap. Ik geloofde het eerst ook niet, maar door mensen als Kabouter en Toet werd ik aan het twijfelen gebracht.

Wat een verwarring hier. Geweldig.
quote:qwertu schreef op 01 april 2010 @ 15:40:

Thanks voor het meespelen inderdaad!

Enne... Toet.. ik had een lijstje img-codes uit de mail, dus dat was gewoon een kwestie van knippen en plakken. Ik denk dat Rosanna er veel meer werk aan gehad heeft! Was ook zo grappig dat jij en Rosanna bijna op hetzelfde moment die megaposting deden!
ik had voor die lange post van Nostra ook steeds de url uit de OP gecopypast, het viel dus mee, maar ik heb het echt 4 x doorgelezen of ik ze echt allemaal had. Als je er eentje mist, is de hele grap weg
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Viva Angel5 schreef op 01 april 2010 @ 15:41:

[...]

Ja ik heb de hele dag lopen kutten met die f5 knop, dat mijn collega die langs me zit me aan keek van: ''moet het weer kapot?''

Niet Grappig.

Ofja, misschien een beetje
quote:qwertu schreef op 01 april 2010 @ 15:41:

[...]

Ik heb gebulderd van het lachen toen ik dat las! Dat kan ik snappen.
quote:Toet schreef op 01 april 2010 @ 15:43:

[...]

Was ook zo grappig dat jij en Rosanna bijna op hetzelfde moment die megaposting deden!Ja, ik helemaal mijn best doen, stáát die er al!
quote:kaatje_85 schreef op 01 april 2010 @ 15:44:

[...]

Ja ik heb de hele dag lopen kutten met die f5 knop, dat mijn collega die langs me zit me aan keek van: ''moet het weer kapot?''

quote:Toet schreef op 01 april 2010 @ 15:40:

Zeg, als ik jou applaus geef wil ik ook wel genoemd worden hoor. Ben ik een keer slim, kom ik niet op de lijst.Hahaha... je hebt helemaal gelijk... Toet, jij ook bedankt!
quote:qwertu schreef op 01 april 2010 @ 15:44:

[...]

Ja, ik helemaal mijn best doen, stáát die er al!
quote:boogje schreef op 01 april 2010 @ 15:45:

[...]

Hahaha... je hebt helemaal gelijk... Toet, jij ook bedankt!
quote:rosanna08 schreef op 01 april 2010 @ 15:44:

ik had voor die lange post van Nostra ook steeds de url uit de OP gecopypast, het viel dus mee, maar ik heb het echt 4 x doorgelezen of ik ze echt allemaal had. Als je er eentje mist, is de hele grap weg

Same here!

En intussen Boogje op de chat "je bent zeker druk met Qtie?" Ehhhh.... nee, ik ben die lange klote-post van Nostradame aan het aanpassen.
quote:Toet schreef op 01 april 2010 @ 15:42:

[...]

Zo grappig, en stoer dat je het gewoon opbiecht!!Tuurlijk, ik ben sportief.
Hahahahaha Kaatje
quote:kaatje_85 schreef op 01 april 2010 @ 15:44:

[...]

quote:rosanna08 schreef op 01 april 2010 @ 15:44:

ik had voor die lange post van Nostra ook steeds de url uit de OP gecopypast, het viel dus mee, maar ik heb het echt 4 x doorgelezen of ik ze echt allemaal had. Als je er eentje mist, is de hele grap weg Echt goed gedaan. Ik had de tekst wel zien staan, maar dacht, ik begin er niet aan!!
Fuck de paashaas, dat ik als doorgewinterde forummert ook nog eens opnieuw opstart

Ik voel me blondt.
quote:qwertu schreef op 01 april 2010 @ 15:46:

[...]

Same here!

En intussen Boogje op de chat "je bent zeker druk met Qtie?" Ehhhh.... nee, ik ben die lange klote-post van Nostradame aan het aanpassen.
Zo. Durf nu eindelijk weer op de borstvoedingsdiscussie te gaan posten. Zou finaal door de mand gevallen zijn natuurlijk als ik daar gewoon borstvoeding en bvmaffia had kunnen typen zonder die domme smileys.
Geweldige grap!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:qwertu schreef op 01 april 2010 @ 15:48:

Zo. Durf nu eindelijk weer op de borstvoedingsdiscussie te gaan posten. Zou finaal door de mand gevallen zijn natuurlijk als ik daar gewoon borstvoeding en bvmaffia had kunnen typen zonder die domme smileys.
quote:qwertu schreef op 01 april 2010 @ 15:48:

Zo. Durf nu eindelijk weer op de borstvoedingsdiscussie te gaan posten. Zou finaal door de mand gevallen zijn natuurlijk als ik daar gewoon borstvoeding en bvmaffia had kunnen typen zonder die domme smileys. Lafbek, je had gewoon daar moeten posten MET die smileys!
[afbeelding]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven