**LDR deel 14**

14-03-2010 21:26 2991 berichten
Alle reacties Link kopieren
Long Distance Relationships deel 14

Voor deel 13 kan je hier terecht.
Gelukkig!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Wat had je vader?

Of zeg ik nu iets heel stoms wat ik eigenlijk had moeten weten..?
Geen idee of je dat had kunnen weten, weet niet of ik dat hier ooit heb verteld. Mijn vader had eerst longkanker, en is toen zijn grootste long (je rechter is groter dan je linker, nooit geweten voor die tijd) kwijtgeraakt. Anderhalf jaar later bleek het uitgezaaid naar zijn lever en naar zijn botten en daar is hij toen binnen drie maanden aan overleden, via euthanasie. Da's nu ehm... zeven jaar geleden alweer.
Oh men, dat moet ook heftig geweest zijn.

Nu ik er zelf in zit merk ik hoeveel je op hoop doorgaat. En hoe het een achtbaan van emoties is..

Zal een pittige tijd zijn geweest!
Nemo, heb aan je gedacht. Fijn idd dat 't geen slecht nieuws is.

En klote dat 't geen miraculeus goed nieuws is, stiekem hoop je (ik, iedereen) daar toch wel een beetje op.
Had er nu niet op gehoopt, ik hoopte alleen maar dat er niks te zien was en dat het de volgende keer weer zo is en dan weer en dan weer...

Maar ja, "niks" is toch iets. En dat iets weten ze niet precies wat dat is... Kan littekenweefsel zijn, kan tumor zijn. Maar zolang het zo blijft,is het goed.

laat het dus maar lekker lang zo blijven.

20 jaar
Nemo, niet waar je op gehoopt had maar toch beter dan ander nieuws. Idd laten we hopen dat het de komende 20 jaar zo blijft.

En nu ga ik naast mijn man in bed liggen, hij is echt wel jammie.
Dank ook voor de felicitaties, ik ben helemaal blij. Ik ben 1 van de weinigen die tot nu toe geslaagd is.
Extra trots nu! (op jou natuurlijk )

En lekker dat je vent er weer is!!
Ben ik de enige die dat Farmville op Facebook echt te stom voor woorden vindt???
quote:findingnemo schreef op 02 april 2010 @ 09:19:

Ben ik de enige die dat Farmville op Facebook echt te stom voor woorden vindt???

Ik heb er zelfs nog nooit nar gekeken en ik heb de berichten ervan geblokt want ik werd helemaal gek van alle dingen over koeien en kippen!

Probeerde gisterenavond Bassist te bellen en dat lukte natuurlijk weer eens niet, meten voicemail. Maar hij belde later terug: telefoon stond uit omdat hij in de bank was om een verzekering te regelen voor als hij hier is!

het wordt nu echt lekker concreet, ik ga bijna geloven dat hij echt komt!

Kjong hoe gaat het nu met je?

Nemo, nog wat gehoord van die man die helemaal naar je toegekomen was? (ben even z'n bijnaam kwijt)

Cadi en Etosha alweer gewend aan de teruggekeerde mannen?

Punica, weet je lief al wanneer hij hierheen komt? En ben je er nog achter gekomen hoe lang hij nou mag blijven?

Spees, ben je al verhuisd?
Spijker: niet gek dat je namen kwijt bent, ik zou als ik jullie was niet eens de moeite doen om ze te onthouden, ze veranderen toch met de dag Maar in dit geval gaat het over Bibi. Niet heel veel van gehoord. Hij had me uitgenodigd om gisteren naar hem toe te komen, te blijven slapen (in de kamer van zijn vriend die er niet is) en dan vandaag terug. Maar ivm de MRI van mn mama leek me dat niet zo'n goed plan. En sinds ik dat gezegd heb - hij zei dat hij het begreep - is het een stuk stiller. Had ook eigenlijk wel gehoopt dat hij iets zou smsen over de MRI, sterkte, of hoe was het of iets. Of is dat teveel gevraagd??

Wat ontzettend leuk van Bassist! Terwijl ik net je berichtje las besefte ik me dat ik over jou/ jullie heb gedroomd, maar ik ben mijn hersens aan het kraken maar kan niet bedenken wat het nu was!! Is er ook al een soort van datum?? Of richtlijn wanneer hij wil komen?

Vertel me ook eens hoe je dat blokt van die kippen, hekken en boederijen?! Want ik word er ook tureluurs van (en ergens ben ik bang dat ik er voor ga bezwijken, ik HOU namelijk van spelletjes, maar ik vind dit stom en zonde van mijn tijd, dus ik wil me er niet in verdiepen om er dan achter te komen dat ik het leuk vind!)
Volgens mij speelt La Moon Farmville op Facebook.

Ik heb geen idee wat het is. Ik heb al genoeg aan mijn Spider Solitaire verslaving. En dat is nog suffer ben ik bang. Maar ik ben gelukkig niet de enige. De man van een vriendin speelt dat blijkbaar ook soms tot midden in de nacht.

Volgens mij was dit toch wel zo ongeveer het best mogelijke nieuws, Nemo? Want het zou toch nooit meer weggaan? Moet je moeder nu chemo blijven slikken?

Wij gaan zo naar Disney on Ice met vriends nichtje en dan morgen lekker een paar dagen naar Duitsland. Tot later
La Moon, Cadi, Ine.

Gek zijn ze!

Spider Sollitaire: dat heb ik ook lang gespeeld!!!

Ook tot midden in nacht hahaha, samen met H.

Dit was idd het best mogelijk nieuws Es. Ze moet nu nog chemo doen tot en met juni. In juni is de laatste keer en dan begin juli de volgende MRI weer!

Veelplezier bij Disney on ice!

Ik ga ook eens wat doen!
Nemo, misschien is hij ook stil omdat hij bang is dat je slecht nieuws hebt gekregen en hij het te prive vindt om daar nu al naar te vragen? Dus misschien kan je hem gewoon een berichtje sturen dat het (redelijk) goed nieuws was?

Ik wist Bibi nog maar wist niet meer of dat nou z'n echte naam was of naam-van-hier dus ik schreef t maar even niet op

Als je bij facebook met je cursor over een melding (dus zo'n farmfille gerelateerd bericht) heenmuist verschijnt er rechtsboven die melding een knopje 'hide'. Als je daarop klikt kan je kiezen, hide alles van deze persoon, of hide alles van farmfille. Dan zie je het niet meer in je updates.

Bassist wil koninginnedag en 5 mei hier zijn. Dus als alles goed gaat komt hij hier de 29ste aan en vertrekt hij de 6e. Dat is het plan. Nu nog een ticket.

Fijne paasdagen Es!
quote:Spijker schreef op 02 april 2010 @ 09:33:

[...]

Ik heb er zelfs nog nooit nar gekeken en ik heb de berichten ervan geblokt want ik werd helemaal gek van alle dingen over koeien en kippen!

Probeerde gisterenavond Bassist te bellen en dat lukte natuurlijk weer eens niet, meten voicemail. Maar hij belde later terug: telefoon stond uit omdat hij in de bank was om een verzekering te regelen voor als hij hier is!

het wordt nu echt lekker concreet, ik ga bijna geloven dat hij echt komt!

Punica, weet je lief al wanneer hij hierheen komt? En ben je er nog achter gekomen hoe lang hij nou mag blijven?

hahah ja farmville is uhm stom! die berichtjes heb ik trouwens uitgeschakeld

Maar ik ben wel verslaafd aan mafia wars! lol

En ik doe ook aan castle age, maar daar snap ik niks van :')

Leuk dat er al zoveel geregeld is Spijker! Hoe lang kan hij blijven?

Wat ben je van plan om te gaan doen? Al plannen?

Die van mij moet nog een presentatie en een essay en dan nog 1 examen. Als hij weet of hij geslaagd is gaat hij boeken

Zal niet al te lang duren, maar misschien dat het dus toch Mei wordt. Ook ok Want hij blijft zijn hele zomervakantie

Hij mag 90 dagen blijven (had nog email gehad van de IND), als hij langer wil blijven moet hij een verblijfsvergunning aanvragen. Hij zou wel langer mogen blijven op een familiebezoek-visum, maar dan zouden we getrouwd moeten zijn

(dus het maakt in NL nog zeker veel verschil of je een boterbriefje hebt of niet)
Oh we hadden langs elkaar heengepost spijker

Mijn vriend komt hopelijk rond dezelfde tijd, een beetje afhankelijk of er in zo'n korte tijd een ticket te koop is
Oh die zijn er makkelijk hoor. Airtransat, vlieg je nog rechstreeks ook!
Ook grappig: bassist belde gisteren en zei: ik heb skype aan de gang! Maar toen we echt wilden skypen kon hij toch geen verbinding met internet maken.

Goh wat jammer nou. Heeft hij heel die mooie puist op mn kin niet gezien en daarnaast was ik middenin een schoonmaak-frenzy dus haar in een raar staartje en nul make-up.

Soms is weigerende techniek ook weer niet zo heel erg
Ikke doe ook Farmville...

Mijn lief is er nog niet, die blijkt morgen pas te komen. Dus ik heb vanochtend nog een fotoshoot gedaan in de studio van een zwangere vrouw (echt heul erg zwanger!) haar man en hun uberschattige driejarige zoontje. Volgens mij zijn het weer prima foto's geworden, ze vonden het in ieder geval erg leuk!

Nu de rest van de dag beetje schoonmaken, koelkast volproppen en mezelf toonbaar maken. Ik ga niks schrijven over harsen want daar doe ik niet aan maar er gaat zo wel een nieuw scheermesje op de houder.
Maar wat is er dan zo leuk aan aan dat Farmville?!

Had jij trouwens ook een mail van de redactie van LINDA.magazine???
Ik wou net komen schrijven: had jij ook een mail van Linda.? Ja dus! net terug gemailed, wel lang verhaal maar dat komt door de vragen die ze stelt. Dat kan toch niet kort! Veel te mooi, veel te veel.

En Farmville: ik ben nogal van de competitieve dus ik moet en ik zal snel naar het volgende level steeds en dan wil ik Cadi inhalen en La Moon en ... en... dat dus. Een soort van iedereen steeds te slim en te snel af willen zijn en intussen leuk je eigen boerderijtje bouwen, beetje veranderen tot het echt mooi is en je denkt: hier zou ik wel echt willen wonen! Ach ja, call me crazy. Als morgen de man er weer is, zal het wel minder worden maar de afgelopen vier weken was het erg leuk.
Maar jullie doen net alsof er echt echte boerderij is!!!!

Tis toch allemaal maar een spel of mis ik nu wat?

Vond het het ook moeilijk om kort te houden! Kon alleen geen 1 grappige anekdote bedenken. Wel erg eigenlijk!

Ik vraag me alleen wel af, dat als het doorgaat, of er reiskosten bij zitten...

Heb echt geen geld, dan moet ik er toch nog eens over nadenken. Maar goed, afwachten, want vond mn mail niet geweldig leuk eigenlijk
quote:Spijker schreef op 02 april 2010 @ 10:14:

Oh die zijn er makkelijk hoor. Airtransat, vlieg je nog rechstreeks ook!Ja klopt Daar heb ik ook eens mee gevlogen, beviel best goed (beter als dan air france!)

Maar ik bedoel meer, of er plek is, op zo'n korte tijd
anoniem_86160 wijzigde dit bericht op 02-04-2010 13:36
Reden: als/dan? :s
% gewijzigd
Nemo, ik zal de mijne even aan je doormailen. Dan heb je een idee van mijn verhalen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven