Afvallen met...
woensdag 31 maart 2010 om 20:24
Oh daar zijn we weer, terug in De Koning. Lucas is beledigd dat Nout zijn plantentheorie niet gelooft. Ranja doet een poging Nout ervan te overtuigen dat hij het goed moet maken, maar ze is niet zo overtuigend....
Tsjarlie bakt een taart ter ere van de verjaardag. Ze weet nog niet dat Rik niet zo'n zin heeft in verjaardag vieren.... Als hij thuis komt, reageert hij dan ook niet echt onverdeeld enthousiast. Hij denkt dat dit Tsjarlie's idee is en kijkt nogal nukkig.
Ondertussen is Nout toch aan het denken gezet door de plantjestheorie en zoekt hij Lucas op om weer vrienden te worden. Nu heeft Lucas alleen geen zin meer. Wat een wijvengedoe zeg
Tsjarlie bakt een taart ter ere van de verjaardag. Ze weet nog niet dat Rik niet zo'n zin heeft in verjaardag vieren.... Als hij thuis komt, reageert hij dan ook niet echt onverdeeld enthousiast. Hij denkt dat dit Tsjarlie's idee is en kijkt nogal nukkig.
Ondertussen is Nout toch aan het denken gezet door de plantjestheorie en zoekt hij Lucas op om weer vrienden te worden. Nu heeft Lucas alleen geen zin meer. Wat een wijvengedoe zeg
Peas on earth!
woensdag 31 maart 2010 om 22:10
Erwt, briljant! Ik denk dat we gewoon om beurten goede tijden moeten gaan kijken want onze samenvattingen zijn vele malen beter dan dat geneuzel op tv
Beeeeeeetje vreemd idee de verjaardag van iemand die dood is te gaan vieren, zeker als je graag het vriendinnetje wil worden van de weduwnaar. Ik denk dat onze voorspelling op dit punt wel uit zal komen en het tot de zomer zal duren voordat Rik en Charlie zich in een of andere gegijzelde-bijna-dood-situatie terwijl ze onder schot gehouden worden door Ludo toch eindelijk in elkaars armen storten.
En de plantentheorie lijkt me inderdaad van LOI niveau
woensdag 31 maart 2010 om 22:11
donderdag 1 april 2010 om 15:37
Ik was toch vandaag maar naar de begrafenis gegaan, en dat voelde wel goed. Familie (incl. vader) die ik al jaren niet gezien heb/had, maar wel fijn om erbij te zijn.
Het was een mooie uitvaart, ondanks de uren die we in de kerk hebben doorgebracht en de talloze Onze Vader's en Wees Gegroet-jes die we hebben gebeden (hij moest van ver komen bij mij, was vergeten hoe dat riedeltje ook alweer ging)
Ben er heel rustig onder nu, en zit alweer op m'n werk. De vriend van m'n moeder heeft me zelfs met de auto weggebracht, was erg lief.
donderdag 1 april 2010 om 18:49
donderdag 1 april 2010 om 19:15
Age, fijn dat je er een goed gevoel over hebt en dat het dan dus okee was op deze manier . Lief ook dat vriend van je moeder je teruggebracht heeft!
Drift, gezellig van borrelen! Nu lekker relaxen!
Ik ben ook gaar. Heb al met al een heel drukke werkweek gehad, maar wél heel productieve week. Heb een aantal dingen in gang gezet, trajecten uitgezet en afspraken gemaakt. Voelt wel lekker, zo'n productieve week. Nu weekend! Morgen ga ik een dagje met m'n moeder winkelen en blijf ik bij ouders slapen. Hoop dat m'n moeder snapt dat ik graag wil winkelen met Heel Veel Pauzes
Peas on earth!
donderdag 1 april 2010 om 19:24
Het doel is: gordijnen voor kinderkamer en nog paar babyuitzetspulletjes (beddegoedjes enzo). Voor wat betreft die gordijnen moet ik nog even zien hoe 't loopt, want Erwtenmoeder weet niet dat Doperwtje een jongen wordt. Ik wil niet per se gordijnen met autootjes, maar kan me voorstellen dat het misschien een beetje lastig is...
Peas on earth!
donderdag 1 april 2010 om 19:26
Ben ook weer thuis. Voel me leeg en had zin in lekker eten. Dus in plaats van patat of pizza heb ik linzensoep uit de vriezer gehaald en dat ga ik eten met wat brood (ook uit vriezer) en lekkere marokkaanse crackertjes. Heb er geitenbrie, rucola en truffelham bij gehaald Toch mezelf een beetje verwennen.
Wel fijn dat het nu onbewolkt is, en lekker zonnig (ik vergeet de kou maar even). Vanuit de trein zag ik nog een lammetje dartelen in de wei, en dat bracht een glimlach
Wel fijn dat het nu onbewolkt is, en lekker zonnig (ik vergeet de kou maar even). Vanuit de trein zag ik nog een lammetje dartelen in de wei, en dat bracht een glimlach
donderdag 1 april 2010 om 19:29
Ik ben ook blij dat die soort van voorjaarsstorm weer voorbij is. Ik was vanochtend precies op tijd op het werk want de collega's die een minuut of 5 na mij binnen kwamen waren echt doorweekt door een of andere hoosbui.
Dus nu weer zon is fijn!
Wat goed dat je soep met brood gaat maken Age! Waar haal je die geitenbrie? Ik zie het je wel vaker schrijven maar ik kom eigenlijk nooit geitenbrie tegen in de supermarkt. Of kijk ik niet goed genoeg?
Dus nu weer zon is fijn!
Wat goed dat je soep met brood gaat maken Age! Waar haal je die geitenbrie? Ik zie het je wel vaker schrijven maar ik kom eigenlijk nooit geitenbrie tegen in de supermarkt. Of kijk ik niet goed genoeg?