! 44 leed + 0003
donderdag 1 april 2010 om 02:01
1 april, 3000+ op zijn kop !
14 oktober 2009 begon er een grap....
En nu is deze grap inmiddels een begrip op het forum.
Het 3000+ topic!
Waar we schrijven , kletsen, lachen, delen, steunen en eens een traantje wegpinken.
Dit topic is er voor iedereen!!
We denken hier aan een paar dingetjes .
*Toon respect voor elkaar
* Verdriet wordt niet vergeleken, ieder leed is leed .
* S.v.p geen prive / gevoelige post quoten zodat de schrijver het altijd kan verwijderen.
Have fun!! and stay forever!
donderdag 1 april 2010 om 23:40
donderdag 1 april 2010 om 23:47
Toen ik een keer terugkwam van vakantie, bleek er een merel het huis binnen te zijn gevlogen.. lag dood in de huiskamer op de grond.. had geprobeerd om door het glas naar buiten te vliegen maar was duidelijk niet gelukt..
Snapte maar niet waar hij ergens door binnen gekomen was.. maar bleek op zolder door een open schoorsteenpijp binnen te zijn gekomen.. en is toen langs de trap naar beneden gevlogen tot aan de huiskamer..
zielug..
Snapte maar niet waar hij ergens door binnen gekomen was.. maar bleek op zolder door een open schoorsteenpijp binnen te zijn gekomen.. en is toen langs de trap naar beneden gevlogen tot aan de huiskamer..
zielug..
donderdag 1 april 2010 om 23:49
Ohw.... nee ik vond het keizielig hoor, was een beetje van slag.
Ik dacht dat ze weg zouden vliegen gewoon, maar dat deden ze niet
En toen was remmen te laat.
Dus kwam helemaal ontdaan thuis met de mededeling dat ik twee vredesduiven had doodgereden, en dat het nu nooit meer vrede zou worden......door mij.
Ik dacht dat ze weg zouden vliegen gewoon, maar dat deden ze niet
En toen was remmen te laat.
Dus kwam helemaal ontdaan thuis met de mededeling dat ik twee vredesduiven had doodgereden, en dat het nu nooit meer vrede zou worden......door mij.