Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Dat snapte ik al, mijn man heeft wel z'n rijbewijs.
Alle reacties Link kopieren
Remman was thuis, vrijdag is zijn dag, althans om de week dan, die andere week komt zijn moeder.
quote:sokje schreef op 01 april 2010 @ 10:29:

er springt hier een mal jongetje van de eerste traptrde 'Gjappig!'

Gjappig: Pluis roept sinds kort steeds "niet gjappig" (opgepikt op het kdv, denk ik, want wij zeggen het niet), maar meestal in situaties waarin wij dat dan weer juist wel heel grappig vinden

Zegt Slof ook dat hij van de eerste traptrede "pjingt" ?

quote:ik ga vanavond naar de sauna met zuslief; zin in!

Ook gjappig: drie keer raden waar ik vandaag met mijn zussen geweest ben. Ik had er een gezichtsbehandeling bij geboekt, en viel zo'n beetje in slaap. Lekker, zo'n vakantietje tussendoor.

Anky, is het niet heel raar dat je bloeddruk kennelijk zo variabel is?

Handig, van die kerels die geen boodschappen kunnen doen. Man is wel wat voorspelbaar (als we bezoek krijgen, koopt hij als toetje altijd ijs), maar zijn eigen boodschappenlijstje maken kan hij prima.

Remma, wat klinkt dat triest, die symbolische meubelcrashes.
Sok, bij die aandoening van je kat staat als mogelijke oorzaak "trauma door bijvoorbeeld het rukken aan de lijn".

Lijn? Bij een kat?
Lekker Miffy. Hoeveel zussen heb je dan?
Twee, Remma. Ze wonen allebei in Mifstad.
Gezellig, zo je zussen dichtbij. Of hebben jullie niet heel veel contact?
Aloha, ik heb weer van alles gemist. Maar ik begrijp dat Mifman een vast contract heeft gekregen? Hartstikke goed zeg, want dat valt nog niet mee.

Boodschappen worden hier bijna altijd door man gehaald, want anders mist hij van alles bij het koken. Hij staat op dit moment een stoofpotje te koken, want ik wil morgen met Nipje naar mijn ouders gaan en dan kan ik mooi eten meenemen. Zelf heb ik mijn avond besteed aan een kado-paasstukje, dus ik heb mijn kinderlijke plichten wel weer vervuld dacht ik zo.

Nitro, ik vraag me maar steeds af of je wel gelukkiger met hem bent dan zonder hem.

Ik word iebelig van de boompollen.
Dat lijkt me ook gezellig, mijn zussen wat dichterbij. Maar Pamman wil het niet

Lekker hoor Mif, zo'n dagje. Kun je er weer even tegen.

Die meubelinstortingen klinken inderdaad erg sneu.
Wat lief van Nipman.

En wat Nip zich afvraagt, vraag ik me ook af. Wanneer is het genoeg voor jou?
Ik heb met mijn zussen wel een goed contact. Hoe vaak we elkaar zien, wisselt een beetje - de afgelopen maand ongeveer wekelijks, meestal wat minder. Sinds Pluis er is zie ik ze vaker dan daarvoor, want ze komen allebei zo nu en dan oppassen, maar we zien elkaar ook wel zonder Pluis. Het is inderdaad wel leuk dus, dat we zo dicht bij elkaar wonen.

Nip, ik had al zo'n vermoeden dat het weer stukjestijd was

Zwanger zijn helpt bij mij geweldig tegen hooikoorts, maar is voor jou niet helemaal de ideale remedie, vrees ik.
Pamman heeft ook vrij ernstige hooikoorts, maar hij is al begonnen met de pillen en heeft nu geen last.

Mijn zussen wonen ook dichtbij jou Mif
Zal ik dan maar een keer met jouw zussen naar de sauna gaan, Pammie ?
Wij maken liever tripjes
En nu heb ik weer honger. Mijn maag staat nog steeds niet op zomertijd. Irritant!
Tsja, daar kan een dagje sauna inderdaad niet tegenop.

Pluis lijkt over te zijn op zomertijd, want die sliep weer op zijn normale tijd. Hij was ook een stuk fitter vandaag.

Koeky, hoe is het met jouw echt-niet-fitte kind?

Remma, ook gezien dat er eindelijk weer nieuwe afleveringen van House zijn?
Hmm, nee, had ik niet gezien. Ik was er al een tijdje niet meer echt mee bezig, vanwege steeds maar herhalingen.
Ik hooooooooop dat de kinderen morgen ook tot half 8 slapen. Vanmorgen heb ik ze ook wakker moeten maken. Morgen zijn we lekker vrij, een beetje langer slapen zou fijn zijn.
I'm off. Lekker in bed liggen met mijn Es d'r boekje.
Goedemorgen!

Lijkt me leuk zus(sen) die in de buurt wonen. Hier helaas >200 km afstand. En dagje sauna van Miffy en Sokje klinkt ook erg lekker (ik wil ook riep ze al stampvoetend ). Maar goed, vandaag nog even een dagje doorwerken en dan lekker 4 dagen vrij. Ik heb er zin in!
Half 5 Mannie wakker, kwam keihard huilend naar beneden dat hij mij niet kon vinden. Joch gloeide van de koorts. Ik ben bij hem gaan liggen. Mini die wakker geschreeuwd was door hem kroop bij Pamman. Om half 6 sliep 't jong nog niet en ben ik verhuisd naar Mini d'r bed. Ik lag daar nog niet of Mini kwam vragen of ze naar beneden mocht. Ik heb haar teruggeblaft in bed en toen sliep iedereen tot 8 uur. En dat was weer jammer voor Pamman want nu was hij te laat.

Mannie heeft loeigrote amandelen en is nog steeds warm. Zit hem duidelijk iets dwars.

Mini moet nu in de kleren gehesen worden en dan gaan we collectebussen halen en dan snel weer terug want dan staat moeders voor de deur.
Pffft, Pammie, wat een prutnacht! Ik zie dat je er de koffie zelfs door vergeten bent

Ik had vanmorgen geen handschoenen aan gedaan, maar dat was niet slim. 't Is onverwacht koud buiten!
Pff wat een nacht pammeke. Arm manneke.

Ik kom net terug van de tandarts alwaar ze mijn kies nogmaals heeft schoongemaakt. De pijn was nog te heftig nl.
o, lekker dan, Remma, nog een keer zo'n sessie! en nu warschijnlijk dus nog 1? sterkte

en Pammie een voor prutnacht en moeders bijna op de stoep; sterkte met Mannie en beterschap!

Miffy dus ook met zus(sen) naar de sauna? en welke dan? ik was weer erg blij met de amsterdamse sauna; werd van de entourage helemaal blij en het eten was wel goed (itt tot schiedamse sauna van recent) en met Optimel een stuk goedkoper.

wij vonden het ook een soort vakantie idd.

Poes is beduidend minder; stond vanmorgen ook erg onvast op z'n pootjes. heb vanmiddag een afspraak bij de dierenarts. als oorzaken van Horner worden (naast dat idiote rukken aan de lijn; vast geknipt en geplakt van het stukje over honden, vermoedelijk) middenoorontsteking en een tumor genoemd. Toen Poes eerder Horner had, wandelde hij wel normaal door het huis. aan de andere kant kan een mens ook evenwichtstoornissen krijgen bij oorproblemen, maar ik denk toch aan een tumor. maar ik weet niks zeker, dus eerst maar eens afwachten
Heb deze net besteld. Ik vond em leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven