And he is gone....

30-03-2010 16:11 212 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendje is weg....voor een maand op vakantie! Inmiddels is hij een paar dagen weg en ik mis hem echt zo erg. Ik heb echt amper meer lol in het leven. Alles gaat op de automatic pilot.

Gelukkig laat hij af en toe wel wat horen, maar ach niks is in mijn ogen genoeg. Zijn moeder belde mij vandaag en zij vertelde dat ze hem al had gesproken op skype. Meteen was ik jaloers...waarom skypte hij niet met mij? (terwijl ik niet eens Skype heb...)

Ik ben zo bang dat hij iemand anders tegen komt....iemand die knapper en leuker is. Ik weet niet wat ik moet zonder hem. Ik heb geen zin om een avond thuis te zitten maar elke avond volplannen is een lastige opgave...Hoe doen jullie dat als je alleen thuis bent of zijn jullie ook elke avond de hort op??

Tips to survive this....
vandaag gaat het nog niet echt beter....

ik heb hem gebeld, het was bij hem blijkbaar 3 uur in de nacht.

maar hij reageerde niet echt blij. Hij dacht dat er iets was gebeurd omdat ik zo laat belde. Maar hij zei niet: oh wat leuk om je even te horen. Hij heeft mij namelijk nog geen 1x gebeld.

Nu voel ik me dus weer even kut. Waarom kan hij niet blij zijn als ik hem bel? :(
Omdat het bij hem drie uur in de nacht is, Je kan toch klok kijken en je weet ook dat het bij hem zo'n 9 uur vroeger is.

Ik vind dit echt zo'n raar verhaal, dat ik mijn hart vast houd als dit echt blijkt te zijn. Ga naar de huisarts
quote:Vickyk schreef op 02 april 2010 @ 10:57:

Waarom kan hij niet blij zijn als ik hem bel? :(

Eens met Jala5.

Hoe reageer jij als je om 3 uur 's nachts uit je bed gebeld wordt?
Vicky, tijd om eens uit te zoeken wat er met je aan de hand is meid. Klinkt niet gezond allemaal. Je bent overdreven wantrouwig, zoekt overal wat achter, en je hebt enorme verlatingsangst.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik heb vanmorgen mijn vriend naar Schiphol gebracht en het voelt wel even lekker eigenlijk. Het is maar voor een week, dus dat scheelt wel.

We zijn pas drie maanden samen en hebben zulk intensief contact continu, dat het me nu wel even lekker lijkt om een klein beetje rust in mijn hoofd te hebben.
O my god, dit gedoe is nog steeds aan de gang?? Meisje, wat maak je het jezelf moeilijk zeg..
Nee sorry.. ben even je laatste reacties aan het lezen en ik geloof het niet meer. En ziekgemeld op je werk vanwege dit??

Dit kan gewoon niet echt waar zijn allemaal?!
Vicky, beter had je de dokter gebeld ipv je vriend. Ik weet niet zo goed wat ik van je moet denken. Volgens mij vind jij het heerlijk om in zelfmedelijden te zwelgen; je doet namelijk niets met de tips die hier gegeven worden en je gaat ook niet in op de opmerkingen die hier geplaatst worden. Volgens mij heb jij gewoon aandacht nodig, heel veel aandacht.

Wat vinden je irl vrienden ervan dat je hier zo mee bezig bent? Of praat je er met hun niet over? Je ouders? Je broers of zussen? Of is vragen stellen aan jou sowieso een zinloze bezigheid omdat je er toch niet op reageert en binnenkort weer een berichtje stuurt dat het echt niet beter met je gaat?
Ben vaak alleen thuis, als vriend in buitenland moet spelen. Vind ik niet erg. Alleen wel weer heel leuk als ie weer thuis is.

Je schrijft : Ik mis hem. Maar volgens mij ben je alleen maar bang dat hij iemand anders ontmoet, dat is wat anders dan missen.

Dat je zegt geen lol meer te hebben in het leven.....dus hij is het die jou happy maakt? Zonder hem is niks leuk.

Ai.

Ga doen wat je anders ook doet. En bedenk dat als hij terug is, dat je lekker veel te kletesen hebt.

Ga alsjeblieft niet door laten schemeren dat je bang bent. (of er moet al eerder wat gebeurd zijn?)

Als er geen reden voor is : Hup, LEEF!

Niet gaan nadenken over nare dingen die heel erg eventueel kunnen voorkomen. Dat lijkt op self fullfilling propecy (ofzo). Dan ga je zo nadenken dat het op een gegeven moment voor jou de waarheid is. Grote valkuil.

Sterkte,
Moet je mij om drie uur uit mijn bed bellen, ik denk niet dat je dan een "wat leuk dat je belt" krijgt. Je schrikt je de pleuritis, want wat is er aan de hand? En dan blijkt het gewoon je klitterige niet in staat om zelf ene leven te hebben zeikvriendinnetje te zijn die dan ook nog wil dat je blij bent dat ze je wakker belt. Of hij lag net boven op of onderiemand anders en je stoorde, dan zou ik ook niet vriendelijk de telefoon opnemen.
MILF in the making ;-)
Vicky, wat vind je van het advies de huisarts te bellen?
Peas on earth!
Bedenk TO, dat het altijd nog erger kan. Mijn vriendje zal bijna 5 maanden weg zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven