We tetteren verder over onze dieren

vrijdag 2 april 2010 om 12:17
Mooi...
meeste stemmen gelden toch
voor wie haar mooiste foto erop wil hebben...mail ze naar :
biebelie1@hotmail.com
meeste stemmen gelden toch
voor wie haar mooiste foto erop wil hebben...mail ze naar :
biebelie1@hotmail.com

vrijdag 2 april 2010 om 13:31
He he, eindelijk... Tara is loops geworden. Daar hebben we bijna een jaar op moeten wachten. Vanochtend kwam ik beneden en toen zag ik vers bloed op de grond liggen. Hond nagekeken, niks gevonden. Nu wil ik boodschappen gaan doen zie ik nog meer bloed liggen. Poten weer nagekeken en niks. Nadere inspectie van dr doos gedaan en ja hoor! Tara is ongesteld! Nu heb ik maar maandverband voor Tara op mn lijstje er bij gezet

vrijdag 2 april 2010 om 14:10
quote:Talkinghead schreef op 02 april 2010 @ 13:36:
Bieb, je hebt mail!
En Ratteke, zou ze tampons niet veel prettiger vinden
Misschien wel, maar dan mag jij ze inbrengen ok?
Het broekje vind ze nu niet zo leuk geloof ik. Vorige keer ging dat beter.
En we hebben echt helemaal niks aan dr gemerkt he. Zo raar. Ja die mooie herderman van de overkant wel.... Die deed van de week in ene zo onbeheerst. En dat is ie nooit. Luistert prima maar ja, loops teefje aan de overkant....
Bieb, je hebt mail!
En Ratteke, zou ze tampons niet veel prettiger vinden
Misschien wel, maar dan mag jij ze inbrengen ok?
Het broekje vind ze nu niet zo leuk geloof ik. Vorige keer ging dat beter.
En we hebben echt helemaal niks aan dr gemerkt he. Zo raar. Ja die mooie herderman van de overkant wel.... Die deed van de week in ene zo onbeheerst. En dat is ie nooit. Luistert prima maar ja, loops teefje aan de overkant....
vrijdag 2 april 2010 om 14:13
vrijdag 2 april 2010 om 15:13
Hallo allemaal, sorry dat ik zo afwezig was gister maar het was echt een 'rollercoaster"! Ik zou gisteren een pleegpoes krijgen en dat ging niet allemaal zoals het zou moeten, dus dat had mijn aandacht nogal nodig.
Om een heeeel lang verhaal kort te maken; Pleegpoes arriveerde gisteren om 2.30 en werd 7 uur later (21.30) opgehaald door z'n nieuwe 'forever' home. Dus nu ben ik weer pleegpoes-loos
Natuurlijk ben ik blij voor het beestje maar eigenlijk had ik'm zelf wel willen houden. Met sommige katten heb je gewoon een enorme klik en hij was daar een van denk ik. Maar goed, hij gaat (naar mijn idee) naar een goed huis en wij kunnen dus weer een ander beestje opvangen wat hulp nodig heeft (en als we 'm zelf gehouden hadden was dat geen optie meer geweest) Maar poeh-poeh, wat een dag van emotie zeg!
Nu ga ik koffie zetten en bijlezen want jullie gaan wel *heel* snel
Om een heeeel lang verhaal kort te maken; Pleegpoes arriveerde gisteren om 2.30 en werd 7 uur later (21.30) opgehaald door z'n nieuwe 'forever' home. Dus nu ben ik weer pleegpoes-loos

Nu ga ik koffie zetten en bijlezen want jullie gaan wel *heel* snel

vrijdag 2 april 2010 om 15:18
Tiddles, excuses zijn niet nodig hier hoor! En wat jammer dat deze niet kon blijven...ik zou het sowieso niet kunnen geloof ik.
Maar goed, ik ga mezelf ff shopklaar maken: heb net wat ramen gelapt en er zit zelfs sop in mijn haar . Het waait een beetje hard hier. Maar we kunnen weer wat beter naar buiten kijken . Nu de binnenkant nog: er zitten wel erg veel kattensnoetafdrukken, dat viel nu ook extra op natuurlijk. Vooral omdat onze dame aan de binnenkant nauwlettend in de gaten hield wat ik aan de buitenkant aan het doen was
Maar goed, ik ga mezelf ff shopklaar maken: heb net wat ramen gelapt en er zit zelfs sop in mijn haar . Het waait een beetje hard hier. Maar we kunnen weer wat beter naar buiten kijken . Nu de binnenkant nog: er zitten wel erg veel kattensnoetafdrukken, dat viel nu ook extra op natuurlijk. Vooral omdat onze dame aan de binnenkant nauwlettend in de gaten hield wat ik aan de buitenkant aan het doen was

vrijdag 2 april 2010 om 15:38
Aan Biebelie dan maar de eer om een nieuw topic te openen? Kunnen de plaatjes er ook gewoon gelijk ingeplakt worden. Succes met boodschappen doen. Ik ben net in de AH geweest en daar viel het mee met de drukte. Gelukkig doen wij niet aan pasen. Gewoon eten dus. Of van de frituur. Of Chinees
Het valt me mee dat mijn moeder nog niet gebeld heeft met de vraag of we nog komen met de pasen. Echt hoor, die dagen moeten afgeschaft worden. Of moeders die zo heerlijk dwingend kunnen zijn en je een schuldgevoel aanpraten als je niet wilt of kunt komen. "ik zie je al zo weinig", is een van haar favorieten. Tjsa, ma ik ben niet voor jan lul zo'n takkeeind verderop gaan wonen. Toch maar eens gaan hopen dat mijn vriend eens naar Amerika ofzo wordt overgeplaatst. Kom ik wel in Ohio terecht maar ach, daar hebben ze ook grote steden. Wil ik graag in Des Moines wonen. Niet zo groot, en een super shopping mall.
Maar ze zal vanavond wel bellen... en ik heb geen idee wat ik dan moet zeggen. Ik wil er namelijk niet heen, het is te duur (mega Enecorekening gehad) het is weer 2.5 uur rijden (kan ik niet zo goed tegen maar ik heb nu pillen dus dat excuus valt weg) En ik wil gewoon thuis blijven. Ik wil uitslapen. Mn hond is ongesteld. Pfffff klotezooi. Moeten jullie ook naar je ouders voor/met Pasen? En ga je dan graag of liever niet?
Het valt me mee dat mijn moeder nog niet gebeld heeft met de vraag of we nog komen met de pasen. Echt hoor, die dagen moeten afgeschaft worden. Of moeders die zo heerlijk dwingend kunnen zijn en je een schuldgevoel aanpraten als je niet wilt of kunt komen. "ik zie je al zo weinig", is een van haar favorieten. Tjsa, ma ik ben niet voor jan lul zo'n takkeeind verderop gaan wonen. Toch maar eens gaan hopen dat mijn vriend eens naar Amerika ofzo wordt overgeplaatst. Kom ik wel in Ohio terecht maar ach, daar hebben ze ook grote steden. Wil ik graag in Des Moines wonen. Niet zo groot, en een super shopping mall.
Maar ze zal vanavond wel bellen... en ik heb geen idee wat ik dan moet zeggen. Ik wil er namelijk niet heen, het is te duur (mega Enecorekening gehad) het is weer 2.5 uur rijden (kan ik niet zo goed tegen maar ik heb nu pillen dus dat excuus valt weg) En ik wil gewoon thuis blijven. Ik wil uitslapen. Mn hond is ongesteld. Pfffff klotezooi. Moeten jullie ook naar je ouders voor/met Pasen? En ga je dan graag of liever niet?
vrijdag 2 april 2010 om 15:50
Ik hoef gelukkig niets van mijn moeder. Die is zo enorm niet-dwingend. Heel fijn, maar het is zelfs lastig om van haar te horen wat zij zelf leuk zou vinden of graag zou willen. Het is altijd goed zoals het mij uitkomt, zegt ze. En dat ook nog zonder schuldgevoel op te roepen. Daar ben ik wel mee gezegend.
Maar omdat ik het wel gezellig vind, en zij ook, kom ik tweede paasdag thuis. Dan komt broer met vrouw en twee kinderen ook. Zus en zwager zijn een romantisch weekendje doen, en hun kids zijn bij de andere kant van de familie. Zijn ook leuke kids, maar ik vind het erg leuk om eens de kinderen van broerlief te zien zonder de kinderen van zuslief erbij. Dan wordt het altijd zo'n screamfest
Dus, ik verheug me op een fijn tantedagje. Ga ik ook nog eens paasbrood zelf maken. Weet alleen nog niet of ik dat zondag thuis doe, of maandag met de kinderen.
Ratteke, kun je je moeder niet uitleggen dat je even al je energie voor je zelf nodig hebt, en dat die trip je echt te veel moeite kost nu? Omlijst met excuses waar nodig?
Maar omdat ik het wel gezellig vind, en zij ook, kom ik tweede paasdag thuis. Dan komt broer met vrouw en twee kinderen ook. Zus en zwager zijn een romantisch weekendje doen, en hun kids zijn bij de andere kant van de familie. Zijn ook leuke kids, maar ik vind het erg leuk om eens de kinderen van broerlief te zien zonder de kinderen van zuslief erbij. Dan wordt het altijd zo'n screamfest
Dus, ik verheug me op een fijn tantedagje. Ga ik ook nog eens paasbrood zelf maken. Weet alleen nog niet of ik dat zondag thuis doe, of maandag met de kinderen.
Ratteke, kun je je moeder niet uitleggen dat je even al je energie voor je zelf nodig hebt, en dat die trip je echt te veel moeite kost nu? Omlijst met excuses waar nodig?
anoniem_26715 wijzigde dit bericht op 02-04-2010 15:55
Reden: heerlijke kinderen? Ben ik een kannibaal of zo?
Reden: heerlijke kinderen? Ben ik een kannibaal of zo?
% gewijzigd