Liefdesverdriet!

01-11-2009 08:39 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Donderdagavond heeft mijn vriend onze realtie verbroken... Hij is moe, zijn energie is op en kan het dus niet meer opbrengen om voor ons te vechten. De afgelopen weken is het wat rommelig geweest is onze relatie. MIjn vriend was erg in de war, voelde zich vaak rot en kon mij niet de reden geven waarom... Leuke dingen deden we niet meer, we zaten alleen nog maar thuis te huilen en te praten.

Donderdag is dus de bom gebarsten, hij stopt er mee! En nu komt de aap uit de mouw: hij heeft het gevoel dat hij altijd op zijn tenen moet lopen, hij kan mij niet bieden wat ik wil, en sinds hij mij kent voelt hij zich vaak ongelukkig... Waarom heeft hij mij dit niet eerder verteld? Waarom kwam hij iedere avond bij mij slapen terwijl ik aangaf dat het ook goed is om ieder in ons eigen huisje te slapen? Waarom ging hij met mij 2 weken op vakantie? Waarom zei hij dat hij wilde samenwonen, trouwen en kinderen krijgen met mij? Ik ben zo in de war.... snap er helemaal niks van.

Ik heb bij hem juist zo veel afstand gehouden omdat ik net uit een relatie kwam. Maar hij bleef volhouden en zei al na een maand tegen mij: misschien is dit wel voor altijd. Uiteindelijk heb ik me dus helemaal gegeven aan hem...

En nu... Nu ben ik zo ontzettend verdrietig. Ik heb hem gesmeekt bij me te blijven, om het alsjeblieft niet op te geven, om ons nog een kans te geven. Ik heb geschreeuwd, gejankt, hem vast gepakt.. Ik was wanhopig, en zo ken ik mezelf helemaal niet, ben juist een heel rustig persoon. Maar het idee dat ik de liefde van mijn leven kwijt ben maakt me gek! Daar baal ik van! Ik ben juist iemand die de rust kan bewaren, en die een man nooit zou smeken om alsjeblieft bij me te blijven.....

Nu zijn we dan een paar dagen verder en voel ik me wat rustiger... Ik heb hem nog wel een paar keer gebeld en gezegd dat ik zielsveel van hem hou. Maar hij is er van overtuigd dat dit de juiste beslissing is.

En wat moet ik nu? Ik mis hem zo ontzettend, wij hadden het zo leuk. We konden goed praten, lachen, huilen.. We konden samen uren in bed liggen, elkaar vasthouden zonder iets te zeggen. We deden heel veel leuk dingen met vrienden. Ik was volgens hem zijn beste vriendin. En hij is zeker mijn beste vriend.

We hebben echt een heerlijke tijd gehad, ik dacht dat hij de ware was voor mij. Daarom kan ik het waarschijnlijk ook allemaal niet bevatten.

Hoe moet ik hier nu mee om gaan?
@ Sloopthard: aaaiiii.... ik zit dus in de ellendigste fase? Oeps! Maarrrr... betekent dat ook niet dat het daarna alleen maar beter gaat worden? Vind de knoop doorhakken zo moeilijk. Weet dat hij dat ook vindt, maar er waarschijnlijk net zo over denkt als ik: Hier worden we beiden niet gelukkig van. Ik denk heel anders over een relatie dan hij en daar komen wij nu echt niet uit... Laat ik het zo zeggen: als hij zelf niet exact weet wat hij wil, hoe kan ik daar dan in meegaan? Kortom: mijn hoofdje weet het inderdaad al...

Enne... Diay en Sloopthard: Oud en Nieuw plannen we meteen hoor! Kan daar nu ook al als een berg tegenop zien... Voor veel mensen zijn er op die dagen tradities ontstaan: gezin, familie, vrienden... Moeilijk tussen komen!

@ Suus: Tuurlijk mis je iets! Logisch! Je mist de gewoontes... Herkenbaar! Maar probeer de leuke dingen van het single zijn te zien. Je kunt alles doen wat JIJ wilt. En JIJ staat nu voorop!

@ Broc: lukt het met de studie??
@ cl: haha laat ik het even nuanceren ik vond

de knoop doorhakken, terwijl je hart nog zo graag

wilt. En je daarna er bij neerleggen de moeiste

fase. Nu mis ik hem en wil ik hem zien en met m

praten. Maar zie ik in dat het goed is dat t over is

ondanks dat ik pijn en ben ik trots dat ik de stap

heb gezet naar het geen contact meer zoeken. Dat

maakt me sterk en geeft me een krachtig gevoel!

Dus je gaat nu door een moeilijk proces. Wees lief

voor jezelf! en haha ik ben het helemaal met

je eens qua kerst en o en n!

Suus: bah dat gemis is naar! Maar je doet t goed!

Verwen jezelf lekker!

Diay: lekker shoppen! Woohoow!

Broc: jij ligt zeker lekker in het zonnetje! Gelukkig

Ken ik ja alleen maar digitaal dan zie ik

niet groen van jaloezie als je heel bruin terugkomt!

Hier alles ok. Heb ontzettende behoefte om ex te

bellen/smsen. Dus heb zn nummer opgeslagen onder

de naam: NIET SMSEN! Elke keer als ik een bericht

typ en ik zoek zn nummer zeg ik dus tegen mezelf

niet smsen.. Haha echte sloopthard logica

Maar t werkt! Alleen op mn werk een zak paaseitjes

gekregen van de personeelsverening. Je raad het

al zakje is nog maar halfvol en ik kotsmisselijk

Trouwens wat ik me afvroeg, hebben we niet het

maximaal aantal berichten voor een topic overschreden?

Moeten we nu een nieuw topic openen? Wordt t

liefdesverdriet deel 2 of heeft iemand ander

orginelere ideeen?
ik meld me ook maar weer even.

het ging een tijd goed tussen mij en m'n ex.

weet niet of jullie het verhaal kennen van ons?

maar hij heeft dus een probleem met drugs.

en schijnbaar nu nog altijd.

had vandaag het gevoel dat het niet echt klopte, dus ben ik naar zijn huis gegaan. (hij is werken, dus was niet thuis)

kwam daar binnen en ja hoor, het bewijs lag gewoon op tafel.

voel me nu zo verraden. hij liegt gewoon alles aan één stuk.

tegen mij doen alsof hij het nu écht heeft ingezien, maar nee hoor.

ik ben er gewoon ingestonken.

heb in boosheid net z'n ouders verwittigd.

grrr, waarom trap ik er ook altijd in?

nu ben ik weer een paar stappen terug en begint het verwerken eigenlijk pas nu. ik snap gewoon niet hoe hij zo mooi weer had kunnen spelen.
Hallo Allemaal,

Met mij gaat het nog steeds goed en vandaag veel zon word er alleen maar vrolijker van. Vanavond ga ik bij de buurman eten, haha. Toen ik 12 was en hij 15 hadden we verkering (alleen handjes vasthouden). En toen ik twee jaar geleden hier kwam wonen, blijk hij mijn buurman te zijn. Grapppig eigenlijk. Zijn vriendin is ook nog niet zo lang weg bij hem en heeft me de laatste tijd heel lief opgevangen. En nu nodigde hij me uit voor een zelfgekookte maaltijd, ik benieuwd wat ik ga krijgen. Vanavond ga ik lekker de stad met een vriendin en gaan we opzoek naar een nieuwe stamkroeg voor mij, hihihi.

Broc: Ik hoop dat je geniet van je vakantie!!! Dat het studeren ook lukt! Snap dat je nu erg aan ex moet denken en dat je hem nu wel mist. Is ook logisch, het was natuurlijk ook fijn geweest om lekker samen met iemand in de zon te liggen, zwoele nachten enz. Maar je ex is gewoon stom en jij gaat zo'n super leuke vent krijgen!!! Waar je nog genoeg zwoele avonden mee gaat krijgen en zo lekker van gaat genieten!

Diay: Heb je lekker geshopt??

Sloopthard (ik had per ongeluk een nieuwe naam voor je bedacht niet expres maar gewoon op geschreven en dat was Loophard, kwam er dus achter na het posten. haha dus heb het even gewijzigd in je eigen naam, maar moest er zelf hard om lachen dus dacht ik vertel het er even bij): Wat slim dat jij, je ex zo hebt opgeslagen in je tel. Haha ik snap helemaal het idee en goed dat het werkt. Ik heb hem gewoon uit alles gewist.

CL:Hoop dat het een beetje beter met je gaat meissie, het is zo moeilijk als je zo'n dubbel gevoel hebt!

Suus: Fijn dat je vrienden hebt om ook op terug te vallen. En logisch dat je iets mist, ik denk dat iedereen dat hier wel herkent.

Girlie: Je moet echt voor jezelf kiezen hoor!! Iemand die verslaaft aan iets is, komt daar niet zomaar vanaf. De leugens zijn erg, ik ken ze echt waar (heb een andere ex die verslaafd was aan drank.) Hij zei dat hij niet meer dronk, alleen in het weekeind en toen kwam ik er achter dat het kratje bier die in de keuken stond, er alleen lege flesjes in zatten maar hij had wel netjes al de dopjes er op terug geslagen. Zodat je niet kon zien dat heel de krat leeg was. Nou ja die relatie was nog meer ellende en drama dan mijn laatste relatie. Maar dat is weer een heel ander verhaal. Ik hoop dat je, je verhaal kan doen meis!!

Nou ja mijn mannen keuze is eigenlijk zo bar slecht, heb als tip gekregen van mijn psyg dat zodra ik iemand interessant , spannend enz vind het niet moet doen. Want dan zijn meestal mannen die niet goed voor mij zijn. Ik moet leren kijken naar de (zo noem ik het maar even, klinkt kort door de bocht) saaie mannen.

Ben nog in twijfel wat ik met de kledingstukken van ex doe, die hier nog liggen... Zijn een paar boxers, t-shirts, trui en veel sokken. Hij heeft de laatste keer dat ik hem zag in de kroeg gezegd gooi ze maar weg of anders maken we een nieuwe afspraak. Een nieuwe afspraak om zijn spullen op te halen zal of er niet komen of heeeeeeeeeeeeeeel lang duren. Want ik neem geen contact op. Zijn spullen weg te gooien vind ik ook weer zoiets. Maar ja heb ze wel achter in mijn rommelhok gegooid maar weet gewoon dat ze er zijn. MMM nou ja iemand een idee??
ja ik weet het.

maar ik vind het zo moeilijk om het los te laten omdat ik weet en erin geloof dat hij het kan.

heb net met hem gebeld en hij zei dat het alleen gisteravond was gebeurd.

hij heeft ook veel problemen aan z'n hoofd, ouders die waarschijnlijk gaan scheiden.

al vind ik dat nog geen excuus, niks is een excuus daarvoor vind ik.

hij wilt dat ik vanavond langs kom om te praten, al weet ik niet zo goed nog waarover. heeft toch geen nut meer?

heb ook tegen hem gezegd dat ik me nu echt verraden voel, dat kan hij wel begrijpen zegt hij.

heb hem ook gezegd dat zijn mooie woorden enzo dus niks voorstellen, maar hij zegt van niet, dat hij er nu even echt doorheen zit en het nu even niet meer weet, maar wel zeker wil veranderen.

pfff ik weet het niet meer. vind het echt zo moeilijk, omdat hij echt overkwam dat hij echt wilde veranderen en dat geloof ik nog steeds.

wat moet ik nou?
Girlie:

Oke nu ben ik misschien heel gemeen en ga nu dingen zeggen die je waarschijnlijk niet wilt horen en confronterend zijn.

Dus bereidt je voor of anders wil ik zeggen lees maar niet wat ik schrijf. Het is trouwens wel allemaal heel goed bedoelt, zolang je dat maar begrijpt!!

Wat je moet en wat je zou moeten doen. Meisje als ik jou verhaal lees, lees ik al vergeving. Misschien is het heel gemeen om te zeggen. Maar jij wilt iets, maar wat is de waarheid?? Die waarheid weet jezelf en je kan jezelf voor de gek houden en je kop in het zand steken en hem toch maar geloven. Hij is een verslaafde, dat weet je. En hij kan alles gebruiken als excuus en de volgende keer heeft hij weer een nieuw excuus.

Als hij echt zo graag wilt veranderen moet hij het voor zichzelf doen , want voor jou te doen gaat hem nooit lukken!

Hij moet zien dat hij een probleem heeft, hij moet naar een kliniek om hulp te zoeken. Het is mooi dat jij in hem gelooft dat hij het uiteinelijk wel kan, maar zolang hij hetzelf niet gelooft.

Dadelijk krijg je te horen dat hij weer is gaan gebruiken omdat jij boos bent of omdat jij ben hem weg gegaan.

Jij kan hem NIET HELPEN echt niet.

Snap zo goed je verdriet, je pijn, je liefde, het willen helpen, voor hem er zijn, je teleurstelling enz, maar het houdt niet op. Het wordt alleen maar erger als HIJ er niet voor kiest om er iets mee te doen, en daarmee bedoel ik op zijn eigen houtje. Niet afhankelijk van jou!

Sorry als ik je verdriet doe met mijn post, maar sorry heb dit zo goed meegemaakt.

Snap ook hoor als je alsnog hem weer vergeeft en toch nog probeert, heb het ook zo vaak gedaan zonder dat het echt uit was, maar continu die twijfel. Ookal blijf je bij hem van mij mag je nog steeds blijven posten hoor!

Uiteindelijk is bij mij door zijn drank gebruik alles uit de hand gelopen, maar dat is weer een ander verhaal.

Succes en een dikke knuffel!
hij heeft ook hulp.

daar zit hij nu ongeveer een jaar en heeft wekelijkse gesprekken.

het klopt wel wat je zegt, maar ik vind het zo moeilijk om het los te laten. en ergens weet ik ook dat het belachelijk is want ik kan dit wel vergeven, maar het zal toch niet stoppen.

hij wilt het ook voor zichzelf doen, hij maakt alleen de verkeerde keuzes.
Ja en jij blijft hem maar vergeven dus ja wat maakt het uit dan? Als hij weer een keer gebruikt???

Ja ben nu echt k**wijf weet ik! En heb dit ook lang gedaan. Je verdedigd hem , je praat het al weer goed. Met de tekst hij maakt alleen de verkeerde keuzes.... Het zijn altijd nog steeds ZIJN keuzes en jou keuze is om het te accepteren, vergeven en wachten tot dat het weer gebeurd.

Jij kan er alleen verandering inbrengen voor jou en niet voor hem.. Dat moet hij doen, hartstikke goed dat hij hulp heeft, maar blijkbaar niet hulp genoeg.

Loslaten is ooooooooooo zoooooooooo moeilijk!!! Echt waar , maar uitiendelijk oooooooooooooooo zooooooooooooooooo'nn opluchting. Dat je niet meer hoeft te controleren, dat je niet meer in twijfel hoeft te leven, dat je rust hebt. Dat is uiteindelijk zo veel meer fijner dan in zo'n relatie te zitten.
ik weet het, je hebt ook gelijk.

heb hem net een sms gestuurd dat ik geen contact meer met hem wil en dat hij er verstandig aan doet mij met rust te laten.

dat hij me vroeg om een kans en ik hem die gegeven heb om te laten zien dat hij is veranderd, maar dat hij blijkbaar niet de goede keuzes kan maken en dat ik daarom vanaf nu geen energie meer in hem ga steken.

het kost even moeite om in te zien dat dit nooit meer goed kan komen en voor mezelf om te beseffen dat ik dit ook niet meer wil.

want als ik eerlijk naar mezelf kijk geloof ik idd alleen in de kleine momenten die goed gingen samen, maar die er veeeeeel te weinig waren. ik wil dus iets wat er gewoon niet in zit.
Girlie; ik sluit me helemaal aan bij vogelbekdier.

Sorry dat we nu zo hard zijn voor je, maar wij

bekijken het van een afstandje. Het doet heel erg

veel pijn. Maar kies voor jezelf!! Je gaat hier straks

aan onderdoor! Ik weet uit ervaring dat wanneer

er sprake is van een leugen er meer zijn! Kom hier

veel posten; wij helpen je door de rotte periode

heeb!!

@vogel: haha loophard, weet je nog dat je best goed

zit. Eigenlijk is me nick bedoelt als s (voornaam)

loopt hard.. Haha pas toen ik me had geregistreerd

bedacht ik me dat het ook anders opgevat kan

worden maar ben fanatiek aan het hardlopen

voor de marathon, dus had daar in eerste instantie

niet over nagedacht!

En wat jouw psych zegt over mannen.. Zegt die van

mij ook; ik zoek voornamelijk spannende onbereik

bare mannen! Maar ook ik ga vanaaf de bloemetjes

buiten zetten; zoenen wil ik nog niet met een ander

maar een beetje flirten kan geen kwaad goed

voor mn ego! Leuk van die buurman wil morgen

wel een update hoor!
Hey meiden, ben weer terug. Heerlijk geshopt. Nieuwe kleren gekocht. Ben nu helemaal kapot en kwam net thuis en ja hoor toen sloeg het weer in. Wil ex bellen, of smsen of wat dan ook. Ik wil gewoon even zijn stem horen..

@ Girlie. het enige wat ik kan zeggen is dat je een verslaafde niet helpt door hem te helpen. Met andere woorden.. iemand die verslaafd is kan je nog beter helemaal in zijn sop gaar laten koken dan proberen te steunen en helpen en zo. Klinkt misschien raar, maar het is echt zo! En daar komt nog bij dat jij aan jezelf moet denken en aan je eigen geluk..

Sorry heb even niet de energie om op iedereen te reageren. Ben moe van het shoppen en mis ex zooo erg ineens weer.
Ahhh diay! Ex missen is naar en oppeppende woorden

als 'dit gaat ook voorbij' heb je vast vaak genoeg

gehoord, dus een dikke

voor jou! Ik leef met je mee!
ik weet het, jullie hebben gelijk.

ik kan hem niet helpen, daarom heb ik het 5 weken geleden ook uit gemaakt.

hij vroeg toen om een kans om te laten zien dat hij is veranderd, dat vond ik wel oke.

er was ook behoorlijke afstand, wel dagelijks contact, maar ik zag hem maar 1 keer in de week ofzo.

daarnaast hebben we veel gepraat en hij zit er heel erg mee dat zijn ouders misschien gaan scheiden en dat vind ik ook vreselijk voor hem, maar ik blijf erbij dat ik het geen excuus vind voor z'n gebruik, dat is niks. en het klopt wat jullie zeggen dan komt er later wel weer een ander excuus.

het is gewoon zo moeilijk, beseffen dat het dan nu écht voorbij is en dat wil ik ook, want ik ben toch zeker geen trekpop. ik moet dit ook niet willen pikken.

en ik haat het dat mijn gevoelens zo in de knoop liggen, het ene moment voel ik weer verdriet en het andere moment word ik weer boos.

ik moet beseffen dat dit niet meer goed kan komen en ook inzien dat ik dit niet wil, want dit wil ik idd niet.

ik haat de periode waar ik nu doorheen moet en ik hoop dat ik sterk genoeg ben om bij mijn beslissing te blijven.

ik ben nu al redelijk ver (5 weken), maar het voelt alsof ik er nu pas mee begin.

pfff life sucks.
ik ben gewoon zo bang dat ik niet bij mijn beslissing kan blijven en hij dadelijk weer met mooie woorden aan komt en dat ik dan toch weer overstag ga.
Ja Girlie, Bah bah bah bah bah bah bah!!!!!!!!!!!!!!!

Zo doe even met je mee. Het ook moeilijk en dat je gevoelens in de knoop zitten zo logisch!!! Gewoon lekker van je afschrijven hoor!!!

Sloopthard: misschien was het dan wel mijn onderbewuste die schreef, hahaha, grapje. Goed zo lekker de bloemetjes buiten zetten!!!!! En lekker genieten, je hoeft daarvoor ook niemand te zoenen.Ik heb zoiets ik zie allemaal wel wat er gebeurt, een man in leven wil ik nu echt niet en hoef ik ook, maar ja misschien lekker zoenen,hahaha. Ik hou je op de hoogte.

Diay:Is toch ook niet raar dat je ex mist.... Ik bedoel, hoe het tussen jullie is, kan ik me ook voorstellen dat je even zoiets hebt van jaaaaaaaaaaa en nuuuuuu is het klaar en wil ik je bij me hebben.

Nou dames ik ga er vandoor ga even eten bij buurman en daarna ben ik even thuis en dan de stad in.

Dikke knuffels voor iedereen!!!
Die kans zit er in.... Laat ik eerlijk zijn, maar wees alsjeblieft slim en lees dan terug wat er hier geschreven staat!

Nu ben ik echt weg...!! Dikke knuf
Weet je Girlie, als jij terug gaat.. ja je weet dan zelf waar het op uit draait. Jij doet jezelf dan eigenlijk verdriet want je laat het toe (snap je wat ik bedoel?) Je kan nog 100 keer proberen met hem en als dat is wat jij nodig hebt om er echt klaar mee te zijn dan kunnen wij en iedereen om je heen zeggen wat we willen maar dat heeft toch geen zin. Jij moet er echt klaar mee zijn. Het enige wat je (waarschijnlijk) zelf ook weet is dat je er weer of meer verdriet van gaat krijgen. Het word niet beter zo lang hij niet echt klaar is met zijn gebruik en dus moet jij echt klaar zijn met hem. Maar hoe en wanneer, dat zegt je eigen gevoel je.

Mijn vorige ex (vader van mijn kindje) heeft mij gebruikt, misbruikt, gemanipuleerd en hij heeft een ernstige gedragsstoornis dus kunnen jullie je wel een beetje voorstellen wat voor ventje dat is he haha. Anyway, ik ben zooo vaak naar hem terug gegaan. Hij ging zo wat elke week vreemd en toch ging ik terug in de hoop dat het beter zou worden. Uiteindelijk was ik er toen mijn kindje een half jaar was echt helemaal klaar mee en heb ik het contact verbroken. Maar mijn gevoel zei toen ook dat het klaar was. Na een aantal jaar zelfs nog een keer geprobeerd (3weken lang want toen ging hij alweer vreemd) en toen pas was het voor mij echt klaar.. Daar voor ook al wel maar ik bleef hem maar kansen geven.

Is misschien heel iets anders als bij jou hoor want jouw ex gaat niet vreemd neem ik aan maar wat ik bedoel te zeggen is dat je er voor je gevoel ook klaar mee moet zijn en dat kan je niet dwingen. Dat komt vanzelf. Probeer alleen sterk te zijn en van je eigen leven te genieten. Als het je niet lukt om ineens afstand te nemen of het contact te verbreken doe dit dan langzaam aan. Kan hij er aan wennen, kan jij er aan wennen. Doe iig waar jij je goed bij voelt!
@ Vogel, eetse!!! Have fun!! ennuh.. ook ik wil straks weten hoe het gegaan is hoor haha.
@Vogel: Eet smakelijk bij de buurman!
ik wil ook niet bij hem terug, al die problemen enzo daarom heb ik t ook uitgemaakt. die actie heeft zn ogen geopend zegt hij. dat hij t goed moet afmaken en zichzelf weer worden. daar was hij ook goed mee bezig. het doet alleen pijn om te beseffen dat t hem dus toch niet lukt. en dat met zn ouders tjeh dat ligt bij hem heel gevoelig dat was de reden dat hij toen met drugs begonnenis. hij trekt t zich allemaal heel erg aan. daarom is t niet heel verwonderlijk dat hij dit doet, het is immers een oude gewoonte maar in mijn ogen valt t niet goed te praten. Het doet gewoon pijn, want ik was ergens blij dat hij t eindelijk inzag en kreeg daardoor weer een klein beetje hoop en dat is nu weer kapot gemaakt.
Hele lieve dames. Zie dat er weer ontzettend veel geschreven is en jullie elkaar heel goed aan het steunen zijn. Das mooi!

@CL, flyleaf en girlie. Jullie even over 1 kam sorry. Maar allemaal dames die binnenkort knopen door moeten gaan hakken en daar ontzettend tegenop zien. Heel logisch en sluit me helemaal aan bij Diay. Pas als jij er echt klaar mee bent is die knoop door te hakken. Pas als je er voor je gevoel alles aan gedaan hebt kun je beginnen om het af te sluiten. Sommige zijn daar al wat verder in dan andere, maar blijft een kut situatie. En hier op het forum proberen we met kritische vragen en dingen van een afstandje zien die knoop wat dichterbij te halen, want denk namelijk ook dat Diay gelijk heeft dat het uitstellen van die knoop uiteindelijk misschien wel meer pijn met zich mee brengt. Zijn de dubbele gedachten die het zo moeilijk maken. Heb ik zelf ook hoor. Nu denk ik terug en denk ik: Oh toen had ik al kunnen zien dat het niet zou werken op de lange termijn. Maar ja als je verliefd bent zie je alleen maar hoop en betere tijden in de toekomst. En ergens heel blij dat hij het heeft uitgemaakt. Klinkt heel laf maar nu hoef ik me er alleen maar bij neer te leggen, want veranderen doe ik het toch niet meer. Geen keuze om terug te draaien zegmaar, want het was niet mijn keuze.

Dus kan me ergens wel voorstellen wat voor vervelende situatie het voor jullie is. Maar stel je eens voor hoe sterk jullie dus zijn dat jullie wel naar die knoop toe werken! Hoe veel sterker je dr straks ook uit gaat komen. En hoeveel stapjes verder je dan al bent. Jullie zijn hele stoeren vrouwen en vooral omdat jullie voor jezelf kiezen!! Dat is heel dapper en moeilijk, maar wel uiteindelijk beter voor je. En jullie kunnen dit!!

Hoe gaat het nu met jullie?

@sloopthard. Hihi dat van je telefoon. Slim zeg! Hoe gaat het nu?

@Diay en suus. Weet ook alleen maar cliches te zeggen. Is ook lastig dat missen van de standaard dingen. Heb er zelf ook last van. Niet nog even dat laatste gesprekje aan het eind van de dag en dan je hoofd draaien in zijn armen, waar toch weer net elke keer je hoofd precies past alsof het er voor gemaakt is.... Maar ooit ga ik dat weer bij iemand anders doen. Iemand die niet van me af kan blijven, die zich niet kan inhouden om te uiten hoe geweldig hij me vindt als hij me ziet! Leuk die fantasietjes :P En dat geldt ook voor jullie. Ooit gebeurd het weer en dan waardeer je het des te meer!

Hier is het vandaag mooi weer geweest. Lekker met mams en paps en zussie in de tuin kaartspelletje gedaan. Straks eten en filmpje kijken en morgen shoppen voor zomerjas! En misschien vanavond en anders zeker morgen weer aan de studie. 1 opdracht al ingeleverd via de mail, maar andere was niet goed dus moet verbeteren.. Blegh. Wist wel dat niet geweldig was, maar toch maar weer aan de slag dan.. En verder gaat wel goed eigenlijk. Ben meer gestressed over studie dan over ex. Af en toe wel momentjes dat ik denk hmm vorige keer deed hij nog mee hier met spelletje, lag hij naast mij in bed, gingen we samen in bad... Maar voelt niet meer als een stomp in mn maag die blijft hangen, maar meer als een duw. Dus vooruitgang! Tot sprekens dames!
@vogel. Oh jeeh vergeet ik jou. Komt omdat het zo goed met je gaat. Ben ik blij om! Wil ook verslag van etentje! Misschien is die 'saaie' buurman just what the doctor ordered!
Steun en toeverlaten!! Wat is er weer veel geschreven! En wat is er weer veel gesteund! Jullie zijn stuk voor stuk topmeiden! Wij zijn met zijn allen meer waard dan al die losers bij elkaar!!!

Girlie, ik ga niet meer herhalen wat de dames voor me gezegd hebben... Kan me dus bij hen aansluiten. Wil je alleen maar een knuf geven!! Gevoel en verstand hè meis... Ben het wel met Broc eens: denk dat je er echt klaar voor moet zijn, wil afstand nemen echt lukken!!

Sloopthard en Vogel lekker de bloemetjes aan het buiten zetten!? Go girls?! Flirten is goed voor je ego!!

Haha... had vanmiddag een kleine ego-boost: ging in mijn pauze boodschappen doen in mijn up... liep over de markt en had oogcontact met iemand. Moest lachen en hij zei gedag... Hihi... heeeeel siimpel! Maar zo goed voor je zelfvertrouwen (en nee... het was geen vieze enge ouwe man )

Broc, je hebt dus nuttig (studie) en leuk (zon, spelletjes) gecombineerd vandaag?! Lekker meid! Beetje vakantiegevoel?

Je post voor ons (Fly, girlie en moi) is weer zo enorm waar!! De knoop die jullie dichterbij proberen te halen, het dubbele gevoel...

Vooral dat laatste!! Mijn verstand begint het te winnen, merk ik. De afgelopen dagen van volledige radio-stilte, gingen me niet eens heel erg moeilijk af. Zie niet echt op tegen het weekend alleen... (Wel tegen het gesprek morgen trouwens!) Heb mezelf voorgenomen dingen te doen waar ik al tijden niet aan toe ben gekomen. Quality time voor mezelf! Bosje tulpen gekocht en lekker gegeten, GTST gekeken (heeft hij een hekel aan)...

Maar aan de andere kant: de gedachte om élk weekend alleen te zijn, de feest- en vrije dagen alleen (pasen, pinksteren, koninginnedag...), de leuke dingen die we nog samen zouden doen (kaartjes voor een concert zijn al besteld, komende tijd aardig wat verjaardagen, feestweken, zomervakantie....) Het bezorgt me zo'n enorme brok in mijn keel, krampen in mijn buik...

Maar die dingen mogen geen reden zijn om door te gaan... "Een relatie is niet alleen maar leuk!", zeg ik steeds tegen hem... Kan dat natuurlijk ook heel goed tegen mezelf zeggen!

Even een minder leuke post van mij. Ik zit er weer helemaal doorheen. Weet niet waar ik het zoeken moet. Ben weer overstuur zoals ik de eerste paar weken was. En waarom?? Ik heb geen idee! Misschien omdat ik vandaag niet de bevestiging heb gekregen die ik altijd nodig heb? Ex heeft me vanmiddag heel even gebeld na zijn werk. Hij zei dat hij van me houd, dat ie morgen langs komt en dat ie vanavond naar een feest gaat. Hij gaat daar met 2 vrienden heen volgens hem om een of ander iets te promoten (kan hier niet precies uit leggen wat) Opzich niet zo erg hoor, maaaaaar, er is een meid die sinds hij "vrijgezel" is achter hem aan loopt. Hij heeft haar duidelijk gemaakt dat ie verder geen contact met haar wil en dus ook geen pleziertje voor 1 avondje of zo. Dat is wat hij zegt.. Nou weet ik dat zij vorige week met "zijn groep" mee is gaan stappen. Maakt verder ook niet uit maar ik krijg er toch wel jaloerse gevoelens door. Toevallig (oke niet toevallig) keek ik op de site van waar hij vanavond heen gaat. Staat dus duidelijk bij: Single heren komen niet binnen! Dus moeten ze met een vrouw binnen komen.. Misschien kom ik nu heel ziekelijk jaloers over maar krijg dan toch het idee dat hij met haar gaat.. of met weet ik veel wie. Hij heeft duidelijk gezegd dat hij met 2 jongens gaat om iets te promoten maar toch.. ik krijg er zo'n naar gevoel bij. Ex heeft ook gezegd dat hij me vandaag zou bellen maar toen ik hem vanmiddag sprak was hij heel druk dus ik vroeg of hij me later nog even terug kon bellen. Was goed volgens hem. Vervolgens hoor ik niks van hem. Hij gaat zo lekker stappen en ik zit hier weer met een rot gevoel. Ben zo verdrietig. Heb ik er wel goed aan gedaan om te zeggen dat we het rustig aan op gaan bouwen? Want ik kan me alle keren nog herinneren dat hij even snel een kus kan geven voor hij ging stappen.. en nu gewoon totale stilte.. Boeit het hem dan niks wat ik vandaag allemaal heb gedaan? Is ie alleen maar met zichzelf bezig? Of doet hij het juist goed en moet ik het ook gewoon van me af zetten.. lekker genieten van mijn avondje en rustig morgen af wachten. Ben zo bang dat ie me morgen weer laat zitten.. Gatver ik zit echt in een hele zware terug val want zoals nu heb ik lang niet gehuild!
En CL, je doet het erg goed hoor. Je bent vreselijk sterk door nu al zo veel afstand te nemen. Maak je niet te veel zorgen om morgen. Wat er ook uit komt ik weet zeker dat jij er uiteindelijk sterker uit zal komen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven