Goed gemutst!
vrijdag 2 april 2010 om 23:20
Sok, het gaat eigenlijk wel goed. Ik heb eindelijk een manier gevonden om er mee om te gaan. Er komen nog wel een hoop stomme dingen uit maar die laat ik lekker bij haar. Ga de discussie niet meer aan. En vandaag was broer er en we hebben erg gelachen (hij ging bijvoorbeeld met een stalen gezicht zitten verkondigen dat hij al een paar maanden een vriend heeft, of ik dat niet had verteld ).
De kinderen vinden het heel fijn dat oma er is en dat is het belangrijkste.
De kinderen vinden het heel fijn dat oma er is en dat is het belangrijkste.
vrijdag 2 april 2010 om 23:40
voor Remma, nogmaals. heb je het er, behalve met ons, verder met niemand over? ook al ben je het gewend, leuk is anders.
en goed, Pammie, dat je een modus hebt gevonden om met je moeder te dealen. vinnik knap en bewonderenswaardig. Want die paar dingen die je vertelde deden mij al weer de kriebels krijgen.
kga ook zo slapen, trusten
en goed, Pammie, dat je een modus hebt gevonden om met je moeder te dealen. vinnik knap en bewonderenswaardig. Want die paar dingen die je vertelde deden mij al weer de kriebels krijgen.
kga ook zo slapen, trusten
zaterdag 3 april 2010 om 10:50
Ik wou dat Pamman zo vriendelijk was geweest om zelf uit bed te gaan maar ik moest echt pislink worden. Terwijl de afspraak was dat ik zou uitslapen. Hij moest ook nog wat voorbereiden voor vanmiddag dus ben ik wéér de hele ochtend alleen. Mijn pa komt dus het moet hier een beetje aan kant zijn en ik moet ook nog 2 cadeautjes kopen en vergeten boodschapjes. Ik vind het echt niet meer leuk, alles in mijn eentje doen.
zaterdag 3 april 2010 om 12:22
Ik zal het doorgeven, vindt 'ie vast leuk
Mijn vader was te vroeg; ik stond de boodschappen nog uit te laden. Gelukkig heb ik een lieve papa die mijn stress opmerkte (ik geloof dat mijn gezicht boekdelen sprak ) en hij ging meteen de vaatwasser uitruimen.
Ik zie net dat het vanmiddag droog wordt hier. Dat is fijn want we moeten een speurtocht fietsen.
Wij gaan lunchen!
Mijn vader was te vroeg; ik stond de boodschappen nog uit te laden. Gelukkig heb ik een lieve papa die mijn stress opmerkte (ik geloof dat mijn gezicht boekdelen sprak ) en hij ging meteen de vaatwasser uitruimen.
Ik zie net dat het vanmiddag droog wordt hier. Dat is fijn want we moeten een speurtocht fietsen.
Wij gaan lunchen!
zaterdag 3 april 2010 om 13:04
Pfff Remma wat lastig dat je het er met niemand over hebt. Lucht het niet op om het met je zus te bespreken bijvoorbeeld? Iedereen is natuurlijk anders, maar ik zou het echt niet kunnen om belangrijke zaken niet te delen.
Wij zijn vanmorgen naar dorp verderop geweest. Pak voor Esman gekocht. Gympen voor Mini gezocht, maar ik weet niet meer in welke folder in de aanbieding heb gezien. Niet handig.
Jammer dat je niet uit kon slapen Pammie, zou wel lekker zijn met zo'n drukke dag voor de boeg.
Kinders zijn verwend bij de winkels. Eerst al chocoladelolly, toen nog paasei. Niet heul gek dat ze amper brood aten.
Wij zijn vanmorgen naar dorp verderop geweest. Pak voor Esman gekocht. Gympen voor Mini gezocht, maar ik weet niet meer in welke folder in de aanbieding heb gezien. Niet handig.
Jammer dat je niet uit kon slapen Pammie, zou wel lekker zijn met zo'n drukke dag voor de boeg.
Kinders zijn verwend bij de winkels. Eerst al chocoladelolly, toen nog paasei. Niet heul gek dat ze amper brood aten.