Gezondheid alle pijlers

Poepen

29-03-2010 13:16 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dit gaat waarschijnlijk het meest vreemde topic zijn wat ik geopend heb, maar ik moet het even kwijt haha.

Overigens had ik geen idee op welke pijler ik het moest plaatsen!

Zojuist een discussie met een vriendin over poepen (geen idee hoe we erop gekomen zijn). Ik zei dus soms heb ik een pot vol, vriendin: kijk jij dan in de pot als je je boodschap gedaan heb iewww.

Maar wat ik mij dus afvraag, is dit nou zo vreemd of doen meer mensen dat? En met kijken bedoel ik gewoon snel sneakpeak bij het vegen hahaha.

Ow en ook dit soms als je gaat poepen is het lekker, een gevoel van vrijheid (opluchting) waardoor je een lekker gevoel krijgt, wederom een rare blik toegeworpen haha ben ik nou echt zo raar?

Groeten KISS86 (vanaf de pot hihi)
quote:Beauty30 schreef op 01 april 2010 @ 23:45:

[...]

Ja vrienden van mij doen dat ook.. hebben altijd een fles met water naast de wc staan.Ja je wast met een washandje of ja je giet het over je kont?
Met een washandje? dan zit je poep daarop nou, ik zal het zo goed mogelijk proberen uit te leggen: je hebt je ding dus gedaan. je vult je flesje(of whatever) met water, doet je benen uit elkaar, giet het water zo een beetje over je vagina heen(moeilijk uit te leggen, maar als je het zo die kant op giet komt het ook bij je billen. je giet het er eigenlijk meer een beetje voorlangs en dan je hand zo eronder houden dat het bij je billen komt) en wassen maar, gewoon met de blote hand. ik haal er altijd wel even een klein wc papiertje van tevoren overheen...anders zit dat stukje dat misschien is blijven hangen op je vinders.
quote:Loreyi schreef op 01 april 2010 @ 23:46:

[...]

Ja je wast met een washandje of ja je giet het over je kont?Geen idee
quote:nazife schreef op 01 april 2010 @ 23:47:

Met een washandje? dan zit je poep daarop nou, ik zal het zo goed mogelijk proberen uit te leggen: je hebt je ding dus gedaan. je vult je flesje(of whatever) met water, doet je benen uit elkaar, giet het water zo een beetje over je vagina heen(moeilijk uit te leggen, maar als je het zo die kant op giet komt het ook bij je billen. je giet het er eigenlijk meer een beetje voorlangs en dan je hand zo eronder houden dat het bij je billen komt) en wassen maar, gewoon met de blote hand. ik haal er altijd wel even een klein wc papiertje van tevoren overheen...anders zit dat stukje dat misschien is blijven hangen op je vinders.

Oh ok, ik dacht dat je eerst al helemaal schoon veegde met papier en nog nog met water naspoelen. In dat geval zou het best met een washandje kunnen..

Hm ok weer wat geleerd
Nope, gewoon die hard die hand erin storten ben er zo aan gewend van kinds af aan dat ik er best slecht tegen kan als ik een keer niet kan wassen.
quote:Zamirah schreef op 01 april 2010 @ 23:38:

Gebruiken jullie alleen papier??? Bah.

Ik was mijn billen na de grote boodschap.Wat is daar nou weer bah aan. Beetje overdreven.
katoeneke, wat daar bah aan is? als je poep aan je voet zou hebben zou je hem toch ook wassen? vegen maakt het echt niet helemaal schoon hoor.
quote:nazife schreef op 02 april 2010 @ 00:15:

katoeneke, wat daar bah aan is? als je poep aan je voet zou hebben zou je hem toch ook wassen? vegen maakt het echt niet helemaal schoon hoor.Poep aan je schoen is van een hond. Poep aan je kont is van jezelf. Minor detail.
Ik zei voet, niet schoen.
ik ben half nl/ half grieks en in ons huis in griekenland hebben we een bidet (zo heet dat toch?)..tot op de dag van vandaag maak ik de hele boel nog nat met dat ding pffff. Kvind t trouwens als ik t niet allemaal nat maak wel een superding. Als k een groter huis hier zou hebben zou k t hier ook wel willen. Fijn en fris idee....ook omdat als k sex met mn vriend heb en het is spontaan aan t einde van de dag ofsow ik mij niet zo fris voel en het liefst 1 zou willen douchen maja dan is het niet meer zo spontaan...als je een bidet zou hebben ben je altijd fris....ook heerlijk als je ongesteld bent.
Ik heb dat ook wel eens getracht, naspoelen met een flesje water als ik niet thuis de boel na kon douchen. Maar dat lukte voor geen meter, het kwam niet waar het zijn moest. Kon ook zijn omdat ik op een dixie zat. De meest gore uitvinding van de eeuw als je het mij vraagt trouwens. Over achterom kijken gesproken; als je zo'n ding in loopt zie je alle grote boodschappen van al die honderdduizend mensen die voor je hebben gezeten...

De doorspoeldixies zijn dan nog iets minder goor.
Gewoon blijven proberen. T is even oefenen. Toen ik het als kindje moest leren heb ik regelmatig een waterballet gecreeerd in de wc. En mn vader was heel blij.
quote:nazife schreef op 02 april 2010 @ 00:23:

Ik zei voet, niet schoen.

Huh aan je voet, hoe komt dat daar nou?

Grapje hoor ;)

Ben niet vies van mezelf. Zolang ik mijn kont goed afveeg prima. We hebben wel een bidet, gebruik hem alleen als ik daar zin in heb of om me even snel op te frissen.
Ha, mysterie van fles water ook weer opgelost. Ik had er geen idee bij hoe dat werkt. Overigens heb je wel last als er op het toilet vervolgens geen fonteintje met zeep is.
aventura, nazman en ik hebben in ons huisje speciaal een wastafeltje laten bouwen dus. Vind het trouwens belachelijk dat dat er in sommige huizen niet is. moet je eerst met je vieze handen 2 deuren openmaken enzo voordat je je handen kunt wassen.
quote:Loreyi schreef op 01 april 2010 @ 23:43:

[...]

Met een washandje of giet je het zo over je kont? Sorry ben echt heel benieuwd, nog nooit gehoord dat iemand zn kont wast na het poepen

Inderdaad doen Nederlanders dit niet.

Ik ben Indisch, wij doen dat wel.
volgens mij doen hele grote delen van de wereld dit. Normaalste zaak van de wereld
Waarom die rare Nederlanders dan niet..
mijn oma zou zeggen: Omdat het viespeuken zijn
Lijkt me echt een heel gedoe, dat wassen... Dan zitten die bacterieën niet alleen tussen je billen, maar ook nog op je hand. En hoe doe je dit op openbare toiletten, neem je dan altijd een flesje water mee? En meestal zijn daar de wastafels buiten de toiletten.

Zo'n bidet snap ik ook niet helemaal, daar ga je opzitten en dan word je van onder besproeid? Ik zou dat ook niet kunnen zonder er een enorm waterballet van te maken. Laat mij maar lekker vegen.

Maar er bestaat toch ook zoiets als vochtige doekjes, maakt dat die boel niet schoon genoeg?
Wat trouwens ook smerig is: woon tijdelijk bij een Jordaans stel. Zij spoelen hun wc papier niet door, maar gooien het in een prullebakje - zonder deksel - dat naast de wc staat. Kijk je dus tegen iemand anders' papiertjes aan. Bah!
quote:nazife schreef op 03 april 2010 @ 10:35:

mijn oma zou zeggen: Omdat het viespeuken zijn

Mijn oma ook!!!

Ik kijk ook als mijn poep weg spoelt.

Moet toch ook weten of ik geen rem spoor achter laat
Ik kijk ook hoor, wat voor mooie ik nu weer gedraaid heb.

Vroeger en nu nog soms, wachtte ik wel vaker als ik aandrang had, dan is het lekkerder als ik uiteindelijk wel ga. En ja, ik weet dat het slecht is.
Ik ben altijd wel nieuwsgierig naar de hoeveelheid van mijn productie, dus ik kijk altijd.

En die opluchting die Kiss86 beschrijft herken ik ook helemaal. Ik loop nu al de hele dag met een dikke pens rond omdat er niks uit komt en daar kan ik zwaar gefrustreerd van raken.

Valt het jullie ook op dat reclames over moeilijke stoelgang altijd over vrouwen gaan en dat er nooit een man voorbij komt die zegt dat hij al dagen niet kakken kan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven