Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)

maandag 1 oktober 2007 om 22:51
Vleer, wat nou egopost, helemaal niet waar! Ik wens je veel sterkte!! Als ik jou was zou ik me gewoon ziek melden, je bent nu met je hoofd toch bij je vader en mocht je onverhoopt toch naar het zkh willen, dan is het vooral s nachts moeilijk om mensen uit hun bed te bellen om je te komen vervangen!
Xander, mm, jammer dat er zo weinig duidelijkheid is over je koffie-date, het klonk wel spannend!
Xander, mm, jammer dat er zo weinig duidelijkheid is over je koffie-date, het klonk wel spannend!
maandag 1 oktober 2007 om 22:58

maandag 1 oktober 2007 om 23:06
Ben ik weer even...
@ pop1980: Ja, weinig duidelijkheid inderdaad....maar zal haar binnenkort vast eens bij de buuf aantreffen. Geen prio hoor!
Lelie1: Vaag contractje afsluiten met me? Aangezien jij geen kleine lettertjes leest....mooi prooitje Grapje hoor meid...
Dus VC nu verslaafd aan de tukkies? Zal morgen eens een pak halen...even kijken of we wederom een bepaalde verslavingsmatch hebben. (Napoleon nog voor de rechter gesleept?)
@ pop1980: Ja, weinig duidelijkheid inderdaad....maar zal haar binnenkort vast eens bij de buuf aantreffen. Geen prio hoor!
Lelie1: Vaag contractje afsluiten met me? Aangezien jij geen kleine lettertjes leest....mooi prooitje Grapje hoor meid...
Dus VC nu verslaafd aan de tukkies? Zal morgen eens een pak halen...even kijken of we wederom een bepaalde verslavingsmatch hebben. (Napoleon nog voor de rechter gesleept?)

maandag 1 oktober 2007 om 23:09
quote:Xander68 schreef op 01 oktober 2007 @ 22:44:
[...]
In een leuk dorpje, vlakbij Arnhem Inge. Ik vind ouwe lullentent ook echt "ouwelullerig" klinken...hahaha! En loopt ook wat jonger grut rond hoor, maar 't is meer 30+. En tja....de koffiedate! Wat moet ik daar nog over zeggen? Ehmmm....geen prioriteit...laat ik het zo maar zeggen
Alles goed met jou verder?
Met mij alles goed!! Met jou ook?
Dorpje vlakbij Arnhem??? Dat is ruim begrip....hoeveel dorpjes liggen er vlakbij Arnhem? Echt heel veel...hahaha
Ik ga wel op zoek...totdat ik kroeg zie met veel oude lullen...dan zit ik goed
[...]
In een leuk dorpje, vlakbij Arnhem Inge. Ik vind ouwe lullentent ook echt "ouwelullerig" klinken...hahaha! En loopt ook wat jonger grut rond hoor, maar 't is meer 30+. En tja....de koffiedate! Wat moet ik daar nog over zeggen? Ehmmm....geen prioriteit...laat ik het zo maar zeggen
Alles goed met jou verder?
Dorpje vlakbij Arnhem??? Dat is ruim begrip....hoeveel dorpjes liggen er vlakbij Arnhem? Echt heel veel...hahaha

maandag 1 oktober 2007 om 23:15
quote:Lelie1 schreef op 01 oktober 2007 @ 23:12:
Nee Xander, ik ben natuurlijk ook weer niet voor één gat te vangen hè
Jongens ik moet slapen, maar eigenlijk wil ik nog niet. Wat een dilemma hè. Eerst maar weer eens die lekkere warme douche. God, wat hou ik van douchen!
Hmm..toch niet? Jammer, had wel wat leuks voor je in petto...
Dus je staat voor een dilemma? Ok, pak het weegschaaltje er maar bij zou ik zeggen...
Jongens ik moet slapen, maar eigenlijk wil ik nog niet. Wat een dilemma hè. Eerst maar weer eens die lekkere warme douche. God, wat hou ik van douchen!
Hmm..toch niet? Jammer, had wel wat leuks voor je in petto...
Dus je staat voor een dilemma? Ok, pak het weegschaaltje er maar bij zou ik zeggen...
maandag 1 oktober 2007 om 23:16
quote:Lelie1 schreef op 01 oktober 2007 @ 23:12:
Jaaa, ik ook en van in bad liggen, nog meer....
Maar ik heb geen bad helaas..
Heb net gesport en hoog tijd om te gaan slapen dus idd hop naar die douche en lekker dromen van mijn nieuwe date hehehe......
Truste !
Heb net gesport en hoog tijd om te gaan slapen dus idd hop naar die douche en lekker dromen van mijn nieuwe date hehehe......
Truste !

maandag 1 oktober 2007 om 23:17
quote:Ing33 schreef op 01 oktober 2007 @ 23:09:
[...]
Yessss, met mij goed...zit goed in mijn vel...
Ok, tippie van de sluier.....dorpje begint met een O en ligt een paar kilometer van Arnhem...jaarlijks vind daar ook de Airborne herdenkingen plaats....
[...]
Yessss, met mij goed...zit goed in mijn vel...
Ok, tippie van de sluier.....dorpje begint met een O en ligt een paar kilometer van Arnhem...jaarlijks vind daar ook de Airborne herdenkingen plaats....

maandag 1 oktober 2007 om 23:20
quote:Miranda01 schreef op 01 oktober 2007 @ 23:16:
[...]
Truste !Sweet dreams about your date Miran! En over dat storen....daar stoor ik me niet aan Trust!
[...]
Truste !Sweet dreams about your date Miran! En over dat storen....daar stoor ik me niet aan Trust!
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 01-10-2007 23:21
Reden: Tikfoutje...oh, oh, oh...Xan toch!
Reden: Tikfoutje...oh, oh, oh...Xan toch!
% gewijzigd