Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:Lelie1 schreef op 01 oktober 2007 @ 21:58:

Je bent een jaar of 39 ofzo als ik je nickname mag geloven ja. Was ook logisch natuurlijk..

Dess; sterkte met je vader.Gohhhh, je mag nooit meer raden hoor! Maar idd, 39 jaar, schoon aan het haakje!
Vleer, wat nou egopost, helemaal niet waar! Ik wens je veel sterkte!! Als ik jou was zou ik me gewoon ziek melden, je bent nu met je hoofd toch bij je vader en mocht je onverhoopt toch naar het zkh willen, dan is het vooral s nachts moeilijk om mensen uit hun bed te bellen om je te komen vervangen!

Xander, mm, jammer dat er zo weinig duidelijkheid is over je koffie-date, het klonk wel spannend!
Tja Xander, ik let nooit zo op de kleine lettertjes (cijfertejs in dit geval) blijkt maar weer
Xan. Daar ben je Ik heb een nieuwe verslaving; Tuc Salt & Pepper. Nooit aan beginnen. Ik weet het, dit is niet bepaald on-topic, maar om nu bij "Eten" een "Cherry's New Addiction"-topic te openen vind ik ook weer zo'n heisa
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Xan ! Je hebt fans !

Vleermuis, sterkte met je vader !

Iedereen: haaiii
Ben ik weer even...

@ pop1980: Ja, weinig duidelijkheid inderdaad....maar zal haar binnenkort vast eens bij de buuf aantreffen. Geen prio hoor!

Lelie1: Vaag contractje afsluiten met me? Aangezien jij geen kleine lettertjes leest....mooi prooitje Grapje hoor meid...

Dus VC nu verslaafd aan de tukkies? Zal morgen eens een pak halen...even kijken of we wederom een bepaalde verslavingsmatch hebben. (Napoleon nog voor de rechter gesleept?)
quote:Miranda01 schreef op 01 oktober 2007 @ 23:06:

Xan ! Je hebt fans !

Vleermuis, sterkte met je vader !

Iedereen: haaiii

Hahaha!, zou het?

Haaaiiii Miran!
Waar gaat het over?
quote:Miranda01 schreef op 01 oktober 2007 @ 23:08:

Waar gaat het over?Wat bedoele gij?
quote:Xander68 schreef op 01 oktober 2007 @ 22:44:

[...]

In een leuk dorpje, vlakbij Arnhem Inge. Ik vind ouwe lullentent ook echt "ouwelullerig" klinken...hahaha! En loopt ook wat jonger grut rond hoor, maar 't is meer 30+. En tja....de koffiedate! Wat moet ik daar nog over zeggen? Ehmmm....geen prioriteit...laat ik het zo maar zeggen

Alles goed met jou verder?

Met mij alles goed!! Met jou ook?

Dorpje vlakbij Arnhem??? Dat is ruim begrip....hoeveel dorpjes liggen er vlakbij Arnhem? Echt heel veel...hahaha

Ik ga wel op zoek...totdat ik kroeg zie met veel oude lullen...dan zit ik goed
@Xan

Napoleon voor de rechter gesleept? Nee joh, ik ben er mee getrouwd
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Nee Xander, ik ben natuurlijk ook weer niet voor één gat te vangen hè

Jongens ik moet slapen, maar eigenlijk wil ik nog niet. Wat een dilemma hè. Eerst maar weer eens die lekkere warme douche. God, wat hou ik van douchen!
quote:Very Cherry schreef op 01 oktober 2007 @ 23:09:

@Xan

Napoleon voor de rechter gesleept? Nee joh, ik ben er mee getrouwd Leeft ie nog dan?
quote:Lelie1 schreef op 01 oktober 2007 @ 23:12:

Jongens ik moet slapen, maar eigenlijk wil ik nog niet. Wat een dilemma hè. Eerst maar weer eens die lekkere warme douche. God, wat hou ik van douchen!

Hmm..toch niet? Jammer, had wel wat leuks voor je in petto...

Dus je staat voor een dilemma? Ok, pak het weegschaaltje er maar bij zou ik zeggen...
quote:Xander68 schreef op 01 oktober 2007 @ 23:12:

[...]

Leeft ie nog dan? Stoor je niet aan ons hoor...
quote:Lelie1 schreef op 01 oktober 2007 @ 23:12:

Jaaa, ik ook en van in bad liggen, nog meer....

Maar ik heb geen bad helaas..

Heb net gesport en hoog tijd om te gaan slapen dus idd hop naar die douche en lekker dromen van mijn nieuwe date hehehe......

Truste !
quote:Ing33 schreef op 01 oktober 2007 @ 23:09:

[...]

Met mij alles goed!! Met jou ook?

Dorpje vlakbij Arnhem??? Dat is ruim begrip....hoeveel dorpjes liggen er vlakbij Arnhem? Echt heel veel...hahaha

Ik ga wel op zoek...totdat ik kroeg zie met veel oude lullen...dan zit ik goed

Yessss, met mij goed...zit goed in mijn vel...

Ok, tippie van de sluier.....dorpje begint met een O en ligt een paar kilometer van Arnhem...jaarlijks vind daar ook de Airborne herdenkingen plaats....
chique dorp is dat....
quote:Miranda01 schreef op 01 oktober 2007 @ 23:16:

[...]

Jaaa, ik ook en van in bad liggen, nog meer....

Maar ik heb geen bad helaas..

Heb net gesport en hoog tijd om te gaan slapen dus idd hop naar die douche en lekker dromen van mijn nieuwe date hehehe......

Truste !Sweet dreams about your date Miran! En over dat storen....daar stoor ik me niet aan Trust!
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 01-10-2007 23:21
Reden: Tikfoutje...oh, oh, oh...Xan toch!
% gewijzigd
Hoe bedoel je dat?

Ik was wel benieuwd naar wie Napoleon is.
Napoleon is die meneer die van die wagelijk lekkere dropkogels maakt in zijn fabriekje. VC en ik zijn daar erg verslaafd aan...
quote:Miranda01 schreef op 01 oktober 2007 @ 23:18:

chique dorp is dat....Ahhhh, Miran weet waar ik het over heb...wat wil je winnen Miran?
Hm, zo was weer héérlijk! Miran, jij en je date! Bijna! Ben benieuwd joh! Zal ook zenuwachtig voor je zijn die dag

Dat dorp is inderdaad mooi Xander, ik wandel er vaak, namelijk hier, ken je wel hè. Prachtig!

Lelie, wat lief van je !!

Maar deze foto, lijkt wel een doolhof..

Wat ik wil winnnen? Wat zullen we doen Lelie? Champagne of zo?
Doe maar champagne ja, dat hebben we best verdiend, vind je niet? En het is geen doolhof Miran, maar gewoon een heel mooi stukje natuur. Als er ooit weer een borrel komt, gaan we erheen, ok?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven