Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:nemovisje schreef op 30 september 2007 @ 18:35:

Xander, weet je wat? Ik vul gewoon het lijstje nog eens in (sssstt ik ben hier een klein beetje illegaal...niet verder vertellen he?)

Doe ik hier ook even :

Vleermuis/Desertrose

- Leeftijd? sinds 2 weken 28jaar

- Hoe lang al single? sinds april dit jaar 5 maandjes dus

- Langste relatie ? 2,5 jaar

- Kortste relatie? 1 nacht?

- Regio? Drenthe

- Aan het daten? jaja

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 5

- Sterrenbeeld ? maagd

- Kinderen of kinderwens ? Ja, best wel

- Hobby's (speciaal voor Q) SEX
Nemo de hoeveelste ben jij jarig?
Cum non tum age
Ik ben 19 nov jarig, was dus nog wat overenthousiast...why? jij ook een schorpioen?
Hey peopletjes!

Leuk, het wordt weer wat drukker hier!

Nemo; je klinkt ondanks je (naar jouw zeggen) chagrijnigheid wel goed hoor! Fijn dat je je al weer wat beter voelt in elk geval! En die beurs is leuk, hè. Ik vind de optredens altijd het leukst. De rest niet zo.

Met mij gaat het wel goed momenteel, lief dat je er naar vraagt. Merk wel echt veel behoefte te hebben naar vastigheid, wel sterker dan ooit eigenlijk in deze hele periode dat ik nu vrijgezel ben. Natuurlijk leef ik ontzettend toe naar mijn ontmoeting met exBM, maar probeer ik goedte blijven beseffen dat het alsnog kan tegenvallen. Maar toch, toch voel ik hoop, voel ik een kans. Omdat ik nooit eerder zo zeker ben geweest van een virtueel contact als met hem. Bij mannen die ik eerder ontmoette was er van tevoren altijd al wel iets waar ik aan twijfelde, bijvoorbeeld door de manier waarop iemand klonk aan de telefoon, of de wijze op hoe hij dingen formuleerde, door zijn baan, of door de foto's die ik van zag. Maar met exBM heb ik dat helemaal niet eigenlijk. Hij klinkt goed, ziet er goed uit en belt me vanuit verweggistan Het klinkt misschien stom, maar eigenlijk sta ik ook helemaal niet open voor iets anders nu. Een date van een tijd geleden, die in mijn ogen al was afgesloten vroeg me van de week opnieuw uit, maar ik heb het afgewezen. Dat is wel een erg leuke man, maar het zou haast als verraad voelen naar exBM als ik dat zou doen. Vreemd hè. Maar zo sterk voelt het dus. Als ik hem spreek aan de telefoon merk ik ook wel dat ie checkt, naar wat ik meemaak en of ik er meer contacten op nahoud. Dat heeft wel iets leuks, maar is tegelijkertijd ook zo verradelijk denk ik...we maken het zo groot..terwijl we elkaar natuurlijk nog helemaal niet ontmoet hebben.. Anyway, voor mij nu dus even niets anders. Ik kijk helemaal uit naar hem. Beseffend dat ik misschien best een klap kan krijgen als het niks blijkt te zijn.

(Xander, misschien voor jou nu wat meer duidelijk wie exBM is? De afkorting staat voor ex-bezette man.. ik ken hem al 2 jaar via internet, maar hij heeft een lange relatie gehad, wat nu uit is)

Leuk trouwens Xander, dat je bent wezen stappen! Je hebt je best vermaakt als ik dat zo lees Ga je vaak op stap eigenlijk?

Ik heb een leuke dag en avond gehad. Helaas wat minder leuk bericht gekregen van iemand die erg dichtbij mij staat. Haar relatie is namelijk verbroken. Haar vriend bleek er namelijk al 2,5 jaar een vriendin naast te hebben! Ik ben echt totaal met stomheid geslagen. Weet amper wat uit te brengen. Heb ontzettend met haar te doen en voel me natuurlijk ook ontzettend belazerd door hem. Het is werkelijk ongelooflijk gewoon dat dit heeft kunnen gebeuren .
quote:nemovisje schreef op 30 september 2007 @ 18:45:

Xander, hoe zit het nou met je koffiedate? Hebben jullie iets concreets? Of zie je haar zo regelmatig dat je toch wel binnenkort iets af kunt spreken?

En wat ik me afvraag...

Jij bent ietsje ouder dan ik, en hebt een leeftijd waarin toch behoorlijk wat vrouwen al één of meerdere kinderen zullen hebben. Hoe sta jij daar tegenover? Zou je er problemen mee hebben als je een leuke vrouw tegenkomt die moeder is of val jij sowieso meer voor het type ongebonden bewust kinderloze vrouw?

Misschien stel ik wel enorm persoonlijke vragen, maar het is iets wat me wel bezig houdt...je hebt immers vrijgezellen in alle categorieën. Ik zou me van mijzelf bijvoorbeeld ook erg goed kunnen voorstellen (ik heb een grote kinderwens, niet voor nu wel voor later) dat ik, wanneer ik op iets latere leeftijd kinderloos vrijgezel zou raken, toch wel kritisch ook zou zijn ten aanzien van die wens. Ik bedoel, je kijkt daar dan toch nog meer naar en misschien is het zelfs best een issue dan...maar wellicht dat het voor mannen hoe dan ook anders ligt? Ben benieuwd zomaar

Hey Nemootje,

Tja...de koffiedate....vorige week haar dus gezien, mee gekletst etc etc. Zij is een goede vriendin van mijn buurvrouw, en komt daar regelmatig. Enkele dagen geleden was ze bij mijn buurvrouw, en had natuurlijk al flink lopen beppen dat ze mij had gezien

Ik heb tegen buuf gezegd dat ik met regelmaat 's avonds thuis ben, en dat ze maar op de gok eens aan moet bellen. Heb geen telefoonnummer of niks van haar (stom stom stom!!!)....dus ik merk het wel als ze weer eens in de buurt is.

Ik heb inderdaad al enkele vriendinnen gehad die kinderen hebben. Ansich geen probleem hoor, maar als ik eerlijk ben heb ik liever een vrouw die geen kinderen heeft. Het nadeel daarvan is dat ik ze dan jonger moet gaan zoeken...die graag nog een kind willen en er geen probleem mee hebben dat ik al wat ouder ben....Best lastig allemaal. Ik kan me goed voorstellen dat jij best kritisch zal zijn betreft je kinderwens. Hoe oud ben jij nu als ik vragen mag? De klok loopt natuurlijk wel door!

Diep in mijn hart ben ik bang nooit vader te zullen worden, wat ik wel heel erg jammer vind. Ben nu nog vrijgezel...stel dat ik nu iemand ontmoet....het klikt erg goed, en het blijft goed gaan...tel er maar gerust nog een paar jaar bij op voordat je aan kinderen gaat beginnen. Maar goed, zoiets kan natuurlijk wel in een sneltreinvaart gaan als mijn partner ongeveer dezelfde leeftijd heeft als ik. Dus ja, al met al....best een punt waar ik veel over nadenk!

Zucht....

Toen ik een jaar of 18 was dacht ik vaak over hoe het later zou zijn. Met mijn 30e getrouwd, kinderen etc etc. Nou je ziet het, er is geen pijl op te trekken....
quote:Lelie1 schreef op 30 september 2007 @ 23:34:

Hey peopletjes!

Leuk, het wordt weer wat drukker hier!

Nemo; je klinkt ondanks je (naar jouw zeggen) chagrijnigheid wel goed hoor! Fijn dat je je al weer wat beter voelt in elk geval! En die beurs is leuk, hè. Ik vind de optredens altijd het leukst. De rest niet zo.

Met mij gaat het wel goed momenteel, lief dat je er naar vraagt. Merk wel echt veel behoefte te hebben naar vastigheid, wel sterker dan ooit eigenlijk in deze hele periode dat ik nu vrijgezel ben. Natuurlijk leef ik ontzettend toe naar mijn ontmoeting met exBM, maar probeer ik goedte blijven beseffen dat het alsnog kan tegenvallen. Maar toch, toch voel ik hoop, voel ik een kans. Omdat ik nooit eerder zo zeker ben geweest van een virtueel contact als met hem. Bij mannen die ik eerder ontmoette was er van tevoren altijd al wel iets waar ik aan twijfelde, bijvoorbeeld door de manier waarop iemand klonk aan de telefoon, of de wijze op hoe hij dingen formuleerde, door zijn baan, of door de foto's die ik van zag. Maar met exBM heb ik dat helemaal niet eigenlijk. Hij klinkt goed, ziet er goed uit en belt me vanuit verweggistan Het klinkt misschien stom, maar eigenlijk sta ik ook helemaal niet open voor iets anders nu. Een date van een tijd geleden, die in mijn ogen al was afgesloten vroeg me van de week opnieuw uit, maar ik heb het afgewezen. Dat is wel een erg leuke man, maar het zou haast als verraad voelen naar exBM als ik dat zou doen. Vreemd hè. Maar zo sterk voelt het dus. Als ik hem spreek aan de telefoon merk ik ook wel dat ie checkt, naar wat ik meemaak en of ik er meer contacten op nahoud. Dat heeft wel iets leuks, maar is tegelijkertijd ook zo verradelijk denk ik...we maken het zo groot..terwijl we elkaar natuurlijk nog helemaal niet ontmoet hebben.. Anyway, voor mij nu dus even niets anders. Ik kijk helemaal uit naar hem. Beseffend dat ik misschien best een klap kan krijgen als het niks blijkt te zijn.

(Xander, misschien voor jou nu wat meer duidelijk wie exBM is? De afkorting staat voor ex-bezette man.. ik ken hem al 2 jaar via internet, maar hij heeft een lange relatie gehad, wat nu uit is)

Leuk trouwens Xander, dat je bent wezen stappen! Je hebt je best vermaakt als ik dat zo lees Ga je vaak op stap eigenlijk?

Ik heb een leuke dag en avond gehad. Helaas wat minder leuk bericht gekregen van iemand die erg dichtbij mij staat. Haar relatie is namelijk verbroken. Haar vriend bleek er namelijk al 2,5 jaar een vriendin naast te hebben! Ik ben echt totaal met stomheid geslagen. Weet amper wat uit te brengen. Heb ontzettend met haar te doen en voel me natuurlijk ook ontzettend belazerd door hem. Het is werkelijk ongelooflijk gewoon dat dit heeft kunnen gebeuren .Duidelijk Lelie! Leuk voor je dat exBM weer in beeld is. Alleen vraag ik me af.....is hij alweer een tijdje vrijgezel?, of is net zijn relatie over? Is het net over, hou er dan wel rekening mee dat hij zijn oude relatie nog moet verwerken....ik zeg dat omdat je schrijft dat hij een lange relatie achter de rug heeft....en zoiets verwerk je niet 1,2,3....ik spreek uit ervaring. Ben toen zelf van de één in de andere relatie gerold, en dat heeft me toen niet goed gedaan.

Ik hoop natuurlijk voor je dat exBM hét voor je is!

Ik ga niet gek vaak stappen, en meestal ga ik dan naar het stamkroegje in een dorp waarvan ik een paar km vandaan woon. Een leuk gezellig bruin cafeetje waar mensen komen die de wilde haren al zijn verloren (lees: 30+). Het was gisteren inderdaad erg gezellig

Jééé zeg, wat lullig voor je vriendin en indirect ook voor jou! Ik kan maar niet begrijpen dat mannen zoiets kunnen flikken, 2,5 jaar nog wel...tsss!....sta er raar van te kijken...Sterkte ermee!
Dank je Xander, 'helaas' gaat het niet om een vriendin die is belazerd, maar om familie. Wat het toch wel een stukje pijnlijker en confronterender maakt misschien. Tenminste, zo voel ik dat wel op dit moment.

En inderdaad, je hebt een punt met het zeggen dat exBM zijn relatie vast nog moet verwerken, want hij is nog niet erg lang los van zijn ex nee. Het liep alleen al een hele tijd niet goed en ze zagen elkaar al een hele tijd niet. Lastig allemaal...maar ja, we merken het wel. Ook wel een angst van me hoor, moet ik bekennen. Ik zie het al gebeuren dat ik helemaal hoteldebotel ben van hem..en hij 'er nog niet klaar voor is'.

Gezellig dat je er op uit bent gegaan gister. Hoe oud ben je zelf eigenlijk, aangezien je zegt je 'wilde haren' al te zijn verloren..
Heej nah wat gek joh ..

toen ik net terug was uit Curacao had ik een man leren kennen via RP .. van de een op andere dag hoorde ik niets meer van hem. Had al es wat smsjes gestuurd en gebeld maar kreeg nooit iemand aan de telefoon

Maar nu is hij in ene weer op msn en vertelde mij dat ie een ernstig ongeluk had gehad. En in t zkh en in een kliniek heeft gelegen om te revalideren..

Tja wat ie verteld kan allemaal kloppen maar ik zet enorm mijn twijfels.. Vind het ook gek dat ie er zo in ene weer is..

Bizar.. moest ook gelijk aan t verhaal van Lelie denken en aan iemand anders die ooit een topic heeft geopend over een date die in t ziekenhuis lag..

Raar in iedergeval ..
Goedemorgen.

Ik moest ook meteen aan Lelie denken toen ik het verhaal van Vleermuis las.

By the way, Vleermuis, ik kan maar niet wennen aan je nieuwe naam.

Lelie, sterkte met de fam. Wat een ellende zeg, 2,5 jr. zo bedrogen te worden.

Xan, ik ga later op jouw posting in. Ik heb nu geen tijd en anders is t net of ik je negeer.
Cum non tum age
Noa :Nah tis in iedergeval strange.. Ook omdat er niets te vinden is in heel de hoofdstad enomgeving over zo'n soort zwaar ongeluk...

(vrachtwagen rijdt fietser aan en overleefd het)

Lelie: wat naar wat een ellende.. Sterkte met je fam.

Hoest met onze Summer ? Kan je de boel een beetje beter relativeren , iets minder pijn wat betreft je vrienden ?

Werd vanmorgen gebeld dat ik een kamer kan krijgen in de plaats waar ik woonde voor ik naar Curacao vertrok. 450euro all inn.

Maar weet niet zo goed wat ik exact wil , hier blijven in t noorden of terug naar t westen. Werk e.d is allemaal geen probleem daar..

Aan de andere kant bouw ik hier ook weer een leventje op en dat is eigenlijk ook hardstikke leuk. Veel oude bekenden die ik weer spreek, contact met vroegere beste vriendin gaat erg leuk en goed..

Bovendien maak ik hier kans om een woning te kopen in t westen zal dat niet snel kunnen met mijn salaris.

En voor wie ga ik terug ? Voor mij zelf of voor 2 beste vrienden die er wonen ?

En als ik terug ga beland ik zeer waarschijnlijk weer in het wereldje van de gays.. Op zich niets mis mee maar t heteroleventje hier is ook erg leuk..

Oke kan daar ookeen hetero leventje opnieuw beginnen.(die ik had heb ik door Curacao laten varen omdat zij mij hebben laten stikken toen ik ze zo hard nodig heb)

Naja veel voors en tegens , ik neem rustig de tijd om er over na te denken.
Hee Vleermuis, dat is inderdaad nogal een afweging die je moet maken. Als ik je posts lees kan ik me inderdaad niet anders indenken dan dat jij je nu prima voelt daar. Ik snap dat de keus niet makkelijk te maken is...Ik denk dat je altijd moet kiezen voor jezelf en dus niet voor vrienden die ergens wonen. Maar als jij zelf denkt dat je daar beter zou voelen, moet je t natuurlijk wel lekker doen!

Lelie, jemig wat een kloterig nieuws zeg! Kan me voorstellen dat jullie je (ookal gaat het niet direct om jezelf) echt belazerd voelen. Het rare lijkt me dat je dan steeds gaat terugdenken naar bepaalde momenten, bizar...Sterkte samen!

Wat heb je een duidelijk en helder en lief verhaal neergezet over exBM, wat kan ik je goed snappen en wat is het lastig. Als die allerergste druk over elkaar zien er maar eens af is he? Pfff zelfs ik word er nerveus van, kun je nagaan...

Ik ben vandaag lekker opgefokt, heb vanalles geregeld, geeft een goed opgeruimd gevoel! Veel achterstallige administratie gedaan...en verder ben ik nu naar wintersportvakanties aan het kijken, we gaan deze week waarschijnlijk boeken, héérlijk!
Hey Nemovisje! Wat ontzettend leuk dat je gaat wintersporten dit jaar! Volgens mij was het er afgelopen jaar niet van gekomen voor je hè? Leuk hoor.. ik heb dat dus nog nooit gedaan, wil altijd mijn geld sparen voor een verre reis. Maar als ik later veel geld heb, dan ga ik ook een keer wintersporten hoor!

Goed dat je je zaakjes een beetje op orde hebt gemaakt vandaag. Dat heb ik dus gisteren gedaan, geeft een gevoel van rust, fijn!

Tja en inderdaad; iedereen voelt zich erg belazerd en het is natuurlijk een heel raar idee inderdaad om na te denken over bepaalde gebeurtenissen, hoe dingen zijn verlopen en alle leugens die hij heeft verkondigd. Het is werkelijk waar om te janken. Erg is ook dat de andere vrouw ook van niets wist en dus net zo hard gekwetst is. Hij had echt een dubbel leven.

Vleermuis, lastige keuze die je moet maken, maar je schrijft zelf wel dat je je goed vermaakt op de plek waar je nu zit. Waarom zou je dat weer opzij zetten? Je hebt er een leuke baan, ontmoet nieuwe mensen etc. Volg je gevoel daarin, misschien ligt je hart wel in Amsterdam en moet je daar weer heen gaan, maar ik zou geen overhaaste besluiten maken.
Hallo allemaal!

Het was even bijlezen, fijn dat het hier weer zo druk is!

Jammer dat Summer zich in de steek gelaten voelt (als ik het zo kan verwoorden)

Lelie, ik verbaas me erover dat je exBM nog niet hebt gezien, het klonk alsof je hem al kende!

nemo, wat heb je met je blessure? Gaat het alweer wat beter?

Vleermuis, das moeilijk... heb je net je leven hier weer opgebouwd, wil je het misschien toch inruilen voor een aantrekkelijker stad! Wat vind je aantrekkelijk aan het westen? Ik woon in het noorden en vind het westen maar niks! Allemaal wat gemoedelijker hier.

Ik heb een kwestie en wil graag jullie mening:

Een vriendin van mij heeft sinds twee maanden n nieuw vriendje. Hij is best aardig, toont alleen weinig interesse, en als hij meegaat op stap dan staan ze de hele tijd te zoenen, elkaar half uit te kleden en als ik met haar wil kletsen staat hij de hele tijd aan haar te frunniken en zij aan hem. Ik vind het heel vervelend, want ik heb het gevoel dat ik totaal geen aandacht meer krijg.

Zeur ik nu en moet ik gewoon het eerst even afwachten, of is het echt asociaal zoals zij doen in de kroeg? Wat kan ik eraan doen? Wat vinden jullie?
pop1980 wijzigde dit bericht op 01-10-2007 16:45
Reden: te snel getypt...
% gewijzigd
Hoi Pop, ja exBM is nog virtueel, maar dat heb ik volgens mij best wel vaak genoemd al toch?

Wat betreft jouw situatie nu met die kleffe vriendin en haar vriend; ik kan me voorstellen dat je je er nogal bij voelt staan als jullie met z'n allen uit gaan, maar zij alleen maar met elkaar flikflooien. Buiten dat jij je dan een beetje lullig voelt vind ik het trouwens gewoon niet netjes van ze dat ze dit doen. Natuurlijk hoort dat een beetje bij prille liefde, maar een beetje rekening houden met elkaar mag je toch wel verwachten van volwassen mensen lijkt me?
Hoi, ik denk dat ik he aangenomen dat je hem al kende, misschien haalde ik het door de war met een andere BM, soms ik het ook zoooooo lastig voor n blondje

Maareh, had je ook nog n tip voor het kleffe stel?
Haha, nou geeft niet hoor

Maar een tip voor het kleffe stel...Pff.. Nou ik heb meer een tip voor jou dan;

Als het je dusdanig irriteert moet je het gewoon bespreekbaar maken met hen.
Nah heb maar kort geslapen vandaag.. 12uur wakker.. Niet meer geslapen .. grrrr

Vanmiddag kwam pa thuis met klachten dat ie pijn op de borst had.. Ik zei nog ga nou naar de dokter.. maar nee eigenwijs.. Tot dat mijn moeder thuis kwam die heb toch de dokter maar gebeld.. En huisarts gegaan en tadaa pa kan naar t ziekenhuis voor een ECG..

En ik lag net weer op bed om in slaap te komen nog ff paar uurtjes mee pakken.. Dat wordt dus ook niets meer.. Ff twijfel of ik naar t zkh zal gaan , t heeft denk ik weinig zin. Hij krijgt nu eerst allerlei onderzoeken en ma belt wel als ie moet blijven e.d..

Ga eerst maar ff douchen , telefoon op de badrand voor t geval dat
Zo ben weer bijgelezen. Wat een verhalen allemaal!

@ Nemo: ik hou wel van griezelen ja. Hahaha... Maar hou vooral van psychologisch thrillers. Dus niet alleen maar afgehakte hoofden en andere ledematen moet wel beetje verhaal in zitten

@ Lelie: wat een verhaal van je familielid. Is het ergste wat iemand je aan kan doen, iemands vertrouwen schaden. Sterkte ermee

@ Pop: ja kan me voorstellen dat je dat niet zo leuk vindt en beetje left out voelt. Ja het is zo moeilijk om het aan te geven. Je gunt je vriendin haar liefde. Maar ik begrijp heel goed je gevoel.

@ En Xander: lekker uitgeweest in ouwe-lullen cafe? hahahaha... Ik hoor er ook thuis hoor!! En koffie-date heeft nog niet aangebeld? Kan je niet aan je buuf vragen waar ze woont? Ga je bij haar toch op de koffie?

Nou ik hoop niet dat ik iemand vergeten ben?

Ik heb lekker weekend achter de rug. Zaterdag ook de kroeg in geweest....met ja allemaal 30+ als het niet 40+ was. Voelde me best jong...hahaha.

Zondag naar de film geweest...A Mighty Heart...goede film!
Nah t hele huis hier vol , maar heb ze weggejaagd.. Van slapen kwam niks meer uitrusten ook niet ..

Nog niets gehoord uit t zkh van mijn moeder, broertje is nu onderweg naar t zkh en ik ga ook zo die kant op ..

Zit te twijfelen of ik mij ziek moet melden of niet .. Vandaar dat ik ff naar t zkh ga om te checken hoe ernstig t allemaal is..
Hoi lieve allemaal,

Na een dagje hard werken tijd voor een beetje ontspanning: Singles Deel 110!

@ Vleermuis: Wil je heel veel sterkte wensen, en hoop voor jullie dat het niks ernstigs is met je vader!

@ Pop1980: Over die klefheid: Als het een goede vriendin van je is....gewoon bespreken hoor met haar. Als ze je echt waardeert als vriendin zijnde, moet ze je kunnen begrijpen lijkt me.

@ Noa: Op welke posting van mij wil je specifiek ingaan? Het zijn er zoveel! Enne...ik weet dat je me niet negeert....ken je al wat langer van een ander topic

@ Inge: Het is een erg leuke "ouwe lullen" tent...ons kent ons...nooit problemen/ruzie....altijd gezellig daar. (keertje mee??) En nee, nog niks van koffiedame gehoord...zie het wel. Als ik buuf weer eens spreek, dan zal ik weer eens wat gaan peilen Maarre, verwacht er niks van....

@ Lelie: Hou oud denk je dat ik ben? In dit topic heb ik het meerdere keren laten weten.....zoek, en zij zult vinden...hahaha! Hoor het wel van je
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 01-10-2007 21:39
Reden: Aanvullinkje voor Noaaaatje!
% gewijzigd
Update: mijn vader blijft in t ziekenhuis.. Zijn ECG was goed.. Maar bloeddruk was errug hoog 210/110.. Morgen gaan ze hem verder onderzoeken.

Het is nog onduidelijk of hij een hartinfarct heeft doorgemaakt , aangezien hij zich weer redelijk oke voelde in t zkh en zijn ECG normaal was.

Afwachten dus..

Sorry voor mijn ego post
Vleermuis: heel veel sterkte met je vader!

Xander: en waar is die ouwe lullentent dan? Vind je koffiedate wel leuk? Leuk genoeg om moeite te doen? Wat ik al aangaf...je kan zelf ook actie ondernemen? Ofnie?
Je bent een jaar of 39 ofzo als ik je nickname mag geloven ja. Was ook logisch natuurlijk..

Dess; sterkte met je vader.
quote:Vleermuis28 schreef op 01 oktober 2007 @ 21:46:

Update: mijn vader blijft in t ziekenhuis.. Zijn ECG was goed.. Maar bloeddruk was errug hoog 210/110.. Morgen gaan ze hem verder onderzoeken.

Het is nog onduidelijk of hij een hartinfarct heeft doorgemaakt , aangezien hij zich weer redelijk oke voelde in t zkh en zijn ECG normaal was.

Afwachten dus..

Sorry voor mijn ego postEgo post?, daar hoef je geen sorry voor te zeggen want vind dat meer dan logisch! Jéé zeg...niet zo leuk allemaal! Een bloeddruk van 210/110 is inderdaad heel erg hoog.... Nogmaals sterkte, en hoop dat ze snel weten wat er nu precies met je vader aan de hand is! voor jou!
quote:Ing33 schreef op 01 oktober 2007 @ 21:52:

Vleermuis: heel veel sterkte met je vader!

Xander: en waar is die ouwe lullentent dan? Vind je koffiedate wel leuk? Leuk genoeg om moeite te doen? Wat ik al aangaf...je kan zelf ook actie ondernemen? Ofnie?

In een leuk dorpje, vlakbij Arnhem Inge. Ik vind ouwe lullentent ook echt "ouwelullerig" klinken...hahaha! En loopt ook wat jonger grut rond hoor, maar 't is meer 30+. En tja....de koffiedate! Wat moet ik daar nog over zeggen? Ehmmm....geen prioriteit...laat ik het zo maar zeggen

Alles goed met jou verder?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven