! 44 leed + 0003

01-04-2010 02:01 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren






1 april, 3000+ op zijn kop !





14 oktober 2009 begon er een grap....

En nu is deze grap inmiddels een begrip op het forum.

Het 3000+ topic!



Waar we schrijven , kletsen, lachen, delen, steunen en eens een traantje wegpinken.



Dit topic is er voor iedereen!!



We denken hier aan een paar dingetjes .



*Toon respect voor elkaar

* Verdriet wordt niet vergeleken, ieder leed is leed .

* S.v.p geen prive / gevoelige post quoten zodat de schrijver het altijd kan verwijderen.



Have fun!! and stay forever!
quote:rosanna08 schreef op 03 april 2010 @ 19:02:

zo'n hond had mijn moeder ook Appeltje, wel handig Heel handig!
Alle reacties Link kopieren
was bij ons thuis ook Appeltje, ja = ja en nee = nee en blijft nee
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Roosje ik ben nog opgevoed met " knal" en niet zeiken en al zeker niet huilen. Dat was ook niet DE oplossing
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
nee Sgaapie, dat is ook weer niet de bedoeling, dat is weer het andere uiterste
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
ik heb ook wel eens een tik/klap gehad. Maar dat moet een uitzondering blijven.
Nee sgaap, dat was nou niet echt dé oplossing..
Ik heb ooit een keer een schop gehad waar mijn billen lang van hebben nagegloeid. Had mijn moeder k*twijf genoemd..
Alle reacties Link kopieren
Appel, je deed het nooit meer dat was wel het resultaat, Dat is dan wel weer zo.



Dat is de reden dat bij mij slaan van kinderen een absolute no go is
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sgaapie schreef op 03 april 2010 @ 19:09:





Dat is de reden dat bij mij slaan van kinderen een absolute no go is Neem die van mij es een weekje en je denkt er heel anders over
Alle reacties Link kopieren
BAM we zijn wel heel lief en wijs bezig vandaag. Hoeveel koorts heb jij ? Ik heb toch minimaal verhoging
Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
Ja Sgaap ik weet niet wat het is, is wel verontrustend he?



Is er ergens wat te rellen om het weer goed te maken?
Kinderen kunnen soms echt het bloed onder de nagels vandaan halen..

Maar slaan.. nee. Ik heb me voorgenomen dat nooit te doen!
Alle reacties Link kopieren
het is natuurlijk een beetje krom, als een kind slaat, krijgt ie straf, dan kun je als ouder zijnde ook niet slaan vind ik. Maar toch, ik heb vroeger toen ik klein was ook wel eens een tik voor mijn luier gehad en ben er niet slechter van geworden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Thanx Minny,

Heb ik dat?!
Alle reacties Link kopieren
Roos er zit ook een verschil, in mijn ogen dan, tussen slaan en een "corrigerende" tik.

Ik heb er, voor zover ik dat zelf kan beoordelen, niets aan overgehouden van die paar keer.

Het wordt anders wanneer die corrigerende tik te vaak uitgedeeld wordt.
Alle reacties Link kopieren
Het is mij (als kind dan) twee keer gebeurd en beide keren had ik het er echt wel naar gemaakt.

Mijn moeder schrok er meer van dan ik en heeft er meer last van gehad dan ik geloof ik zo erg vond ze het.
Alle reacties Link kopieren
Ziet er lekker uit, sgaap!
Alle reacties Link kopieren
quote:mamalief schreef op 03 april 2010 @ 19:10:

[...]





Neem die van mij es een weekje en je denkt er heel anders over Nee hoor BAM , dan ook niet. De "straf" in huize sgaapie is ; ga maar eens 10 minuten op het toilet zitten, een neefje van me heeft dat getest. En uiteindelijk heeft hij een totaal van 2 uur op het toilet gezeten omdat hij iedere keer weer een grote mond naar me had. En sinds dien nooit meer een grote mond naar mij gehad
Heb ik dat?!
Smakelijk sgaap!
Alle reacties Link kopieren
Er is zeker verschil tussen, in vele vormen.

Je hebt de onmacht-tik, de eerstereactie-tik, de corrigerende-tik en de ikslaevenlekkermijnfrustratievanmeaf-tik.



Die laatste is nie goed nie.
Alle reacties Link kopieren
Ziet er goed uit Sgaap!

Eetse!
Alle reacties Link kopieren
die laatste sowieso niet goed nee.
Alle reacties Link kopieren
De anderen ook niet, zeker de eerste niet.



Ik las m'n post na en het staat er enorm krom...
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn we vandaag serieus zeg hier...kan iemand de thermostaat even op standje ouwehoer zetten?
Alle reacties Link kopieren
nee de onmachttik is ook zeker niet goed. Maar goed, ik heb ook makkelijk praten, zonder kinderen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven